Sari la conținut

Honda 954


PiLiF
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor!!!! De curand am schimbat motorul la un 954 pt ca batea din cauza la cuzineti si vibroche si am preferat sa il schimb decat sa il fac, dupa ce am montat noul motor si am schimbat uleiu am facut vreo 200-300km si am decis sa ii dau jos baia de ulei sa vad daca are ceva mizerie si am gasit cateva bucatele de fier( eu presupun ca sunt de la cuzineti), am ascultat motoru si parca ar avea o bataie ca te cuzineti care se aude dar se aude incet , nu sunt sigur.

Intrebarile mele sunt urmatoarele :

1. Daca are uzura la cuzineti a afectat si vibrochenul? Zgomotul se aude in partea stanga jos si trebuie sa il asculti cu atentie sa iti dai seama

2. Se poate ca bucatie alea de fier sa fie si din alta parte?

3. Ce imi recomandati sa fac mai departe( aici ma refer la faptul sa incerc sa il repar sau sa merg cu el asa si cand pica sa ii caut alt motor)

Attachez si o poza cu bucatile de fier care le-am gasit in baia de ulei

Multumesc frumos!!!

post-54852-0-20531000-1385657148_thumb.jpg

post-54852-0-09240400-1385657160_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum arata acele bucatele de metal nu cred ca ar fi de cuzinet dar nici nu au ce cauta acolo.Propun desfacera motorului si verificarea amanuntita acum cat mai functioneaza,acum poti scapa mult mai ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa aud, ce sa zic, cred ca este foarte frustrant sa ti se intample asa ceva. Nu sunt avizat in a da sfaturi mecanice, asa ca nu o voi face insa daca deja a aparut span de metal in ulei deja uzura este mare si foarte multe din acel motor nu vei mai scoate. Alta este dilema, fratilor ce le faceti motoarelor astea ? vad ca 954 si 929 devin mai putin fiabile decat un IZHurile ce naiba.. acum ca sa-i dau apara la moara lui Performance Solutions daca "rasfoiesc" toata sectiunea Service mai mult de 50% din cazuri sunt cbr-uri de 954 sau 929, ceea ce ma cam depaseste. Nu sunt Antihonda, toate motocicletele din familie sunt honda si se mentin foarte bine desi au trecut ani buni peste ele insa ma ingrozeste ceea ce vad la CBR-urile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca special in Romania, din ce am observat, ss-urile au cazut numai pe mana macelarilor de motociclete. De la turat maxim pana la "uitat" de facut schimbul de ulei si eventual lasat asa pana cand o pune la vanzare cu specificatia "toate consumabilele schimbate!" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu par bucati de cuzinet.

Cuzinetul cand se uzeaza,prima data se exfoliaza suprafata de frictiune dupa care se ajunge la metal,iar atunci sunt batai serioase in motor.

Posibil acele bucati sa vina din alta parte a motorului,respectiv cutia.

De curiozitate ce ulei a avut motorul in el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai blamati HONDA,simt aiurea cand citesc atatea reprosuri,una dinre cele mai frumoase experiente din viata mea cu moto a fost cu o honda mai precis CBR 1100 XX.

O super motocicleta,care m-a servit 5 ani si merge perfect si acum la cel caruia i-am vanduta-o.

post-15340-0-91808000-1385663676_thumb.jpg

post-15340-0-43297200-1385663687_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai blamati HONDA,simt aiurea cand citesc atatea reprosuri,una dinre cele mai frumoase experiente din viata mea cu moto a fost cu o honda mai precis CBR 1100 XX.

O super motocicleta,care m-a servit 5 ani si merge perfect si acum la cel caruia i-am vanduta-o.

daca se tine din scurt si nu isi bat altii jos de moto e ok dar daca unu trage de ea un an si dupa o vinde,si tot asa la cineva trebuie sa pice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai blamati HONDA,simt aiurea cand citesc atatea reprosuri,una dinre cele mai frumoase experiente din viata mea cu moto a fost cu o honda mai precis CBR 1100 XX.

O super motocicleta,care m-a servit 5 ani si merge perfect si acum la cel caruia i-am vanduta-o.

Personal nu o fac, chiar o respect. Repet toate motocicletele (4 la numar) din familie sunt honda si toate rezista foarte bine, fara nici o problema majora mai ales legata de motorizare si de aici dilema cu CBR-urile in special cele 2 modele prezentate mai sus. De ce se strica atat de repede ? Un raspuns pertinent a fost dat de stelyy_yoo si anume faptul ca mai toti care detin motociclete din gama SS isi cam baga piciorul in ele merg in limitele lor fara pic de intretinere si sfarsesc prin a avea cuzineti tocati prin baie. Un alt raspuns ar fi faptul ca sunt si destul de dese iar numarul lor fiind mai mare automat si numarul celor forjate/stricate este mai mare.

Editat de Pepsz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu par bucati de cuzinet.

Cuzinetul cand se uzeaza,prima data se exfoliaza suprafata de frictiune dupa care se ajunge la metal,iar atunci sunt batai serioase in motor.

Posibil acele bucati sa vina din alta parte a motorului,respectiv cutia.

De curiozitate ce ulei a avut motorul in el?

Nu stiu ce ulei a avut inainte ca motorul e schimbat si dupa ce l-am schimbat am facut si schimbul de ulei cu motul 10w40 v300 si nu am facut mai mult de 200-300 km cu el, nu sunt genul de om care sa mearga intro roata sa o turez aiurea in gol imi place sa merg doar cu viteza si la drum lung si nu cred ca se strica din cauza asta, pe mine ma interesa in cazut in care sunt cuzinetii uzati daca e posibil sa nu fii avectat si vibrochenu ca atunci nici nu mai are rost sa desfac motoru

 

Motorul l-am luat de pe motocicleta asta. : http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=542251&selpic=0&zoom=1#foto am crezut ca e bun da se pare ca nu e chiar asa de bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

cineva trebuia sa se intzepe cu motorul acela, mai devreme sau mai tarziu :| . Chiar azi discutam cu un baiat despre ceva asemanator.

baiatul a avut modele 954 si ... si poti sa il intrebi pe el despre ce ar fii vorba, daca nu chiar el ti-a vandut motorul.

noroc ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce ulei a avut inainte ca motorul e schimbat si dupa ce l-am schimbat am facut si schimbul de ulei cu motul 10w40 v300 si nu am facut mai mult de 200-300 km cu el, nu sunt genul de om care sa mearga intro roata sa o turez aiurea in gol imi place sa merg doar cu viteza si la drum lung si nu cred ca se strica din cauza asta, pe mine ma interesa in cazut in care sunt cuzinetii uzati daca e posibil sa nu fii avectat si vibrochenu ca atunci nici nu mai are rost sa desfac motoru

 

Motorul l-am luat de pe motocicleta asta. : http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=542251&selpic=0&zoom=1#foto am crezut ca e bun da se pare ca nu e chiar asa de bun

Sinistru mai arata jumatea aia de motor....zici ca a trecut trenul prin mijloc... :eek: :eek: :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bucatile alea nu sunt de cuzinet,dar ca idee cand incepe sa aiba bataie in palier are si uzura in arbore desi teoretic nu ar trebui,vibrochenul este din fonta,cuzinetii sunt placati cu un material mai moale tocmai pentru a nu face uzura in vibrochen,dar in majoritatea cazurilor in care apare bataie acolo se produce si ovalizarea palierului.

Bucati mici metalice se mai gasesc prin motoare desi nu este normal...ale tale sunt cam maricele,eu folosesc buson cu magnet sa colecteze eventualele particule metalice.

Hondele au motoare fiabile,pacat ca incap pe mana romanilor care uita sa le faca schimbul de ulei si filtre la timp..un ulei BUN,de calitate pastreaza motorul km foarte multi,am un amic are un 929 cu 87.000km,nu are nici cea mai mica bataie sau consum de ulei peste limita admisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se vad semne de uzura pe ei, dar motorul n-a apucat inca sa bata pronuntat posibil sa scape, dar daca deja motorul bate tare, mai mult ca sigur e dus si arborele. Stiu cum arata cand am desfacut-o pe a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masuratoarea cu plastigage mai are vreun rost in cazul in care cuzinetii sunt vizibil uzati?

Sau te referi la verificarea cu plastigage cand se monteaza cuzinetii noi?

 

Cu cuzinetii noi si alesi corect dupa codul de pe carter si arbore.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

altu... :rusinica: post-74410-0-11936300-1385731710_thumb.jpg asta e mizeria mea, 2 bucati de cuzineti tocite.arborele tocit ,biela tocit si o chamasa zgariat bine. deci parerea mea sa cauti alt motor si daca e totul ok sa mai dai jos si baia de ulei pentru a verifica. si eu m-am gandit sa cumpar motorul respectiv de pe bikeshop. bine ca nu m-am bagat. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cuzinetii noi si alesi corect dupa codul de pe carter si arbore.

Plastigage-ul asta ofera vreun avantaj in plus fata de verificarea cotelor vilbrochenului cu un micrometru si/sau comparator ? Ma refer la alt avantaj in afara de cel al verificarii corectitudinii alegerii cuzinetilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...