PiLiF Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Salutare tuturor!!!! De curand am schimbat motorul la un 954 pt ca batea din cauza la cuzineti si vibroche si am preferat sa il schimb decat sa il fac, dupa ce am montat noul motor si am schimbat uleiu am facut vreo 200-300km si am decis sa ii dau jos baia de ulei sa vad daca are ceva mizerie si am gasit cateva bucatele de fier( eu presupun ca sunt de la cuzineti), am ascultat motoru si parca ar avea o bataie ca te cuzineti care se aude dar se aude incet , nu sunt sigur. Intrebarile mele sunt urmatoarele : 1. Daca are uzura la cuzineti a afectat si vibrochenul? Zgomotul se aude in partea stanga jos si trebuie sa il asculti cu atentie sa iti dai seama 2. Se poate ca bucatie alea de fier sa fie si din alta parte? 3. Ce imi recomandati sa fac mai departe( aici ma refer la faptul sa incerc sa il repar sau sa merg cu el asa si cand pica sa ii caut alt motor) Attachez si o poza cu bucatile de fier care le-am gasit in baia de ulei Multumesc frumos!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Pai tu la un schimb de ulei si filtru ai de gand sa schimbi si motorul ? Iti spune imediat Performance Polutions care e solutia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Dupa cum arata acele bucatele de metal nu cred ca ar fi de cuzinet dar nici nu au ce cauta acolo.Propun desfacera motorului si verificarea amanuntita acum cat mai functioneaza,acum poti scapa mult mai ieftin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Imi pare rau sa aud, ce sa zic, cred ca este foarte frustrant sa ti se intample asa ceva. Nu sunt avizat in a da sfaturi mecanice, asa ca nu o voi face insa daca deja a aparut span de metal in ulei deja uzura este mare si foarte multe din acel motor nu vei mai scoate. Alta este dilema, fratilor ce le faceti motoarelor astea ? vad ca 954 si 929 devin mai putin fiabile decat un IZHurile ce naiba.. acum ca sa-i dau apara la moara lui Performance Solutions daca "rasfoiesc" toata sectiunea Service mai mult de 50% din cazuri sunt cbr-uri de 954 sau 929, ceea ce ma cam depaseste. Nu sunt Antihonda, toate motocicletele din familie sunt honda si se mentin foarte bine desi au trecut ani buni peste ele insa ma ingrozeste ceea ce vad la CBR-urile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Disturber Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Pentru ca special in Romania, din ce am observat, ss-urile au cazut numai pe mana macelarilor de motociclete. De la turat maxim pana la "uitat" de facut schimbul de ulei si eventual lasat asa pana cand o pune la vanzare cu specificatia "toate consumabilele schimbate!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Pai tu la un schimb de ulei si filtru ai de gand sa schimbi si motorul ? Iti spune imediat Performance Polutions care e solutia! solutia este sa-si cumpere o motocicleta, nu o honda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Nu par bucati de cuzinet. Cuzinetul cand se uzeaza,prima data se exfoliaza suprafata de frictiune dupa care se ajunge la metal,iar atunci sunt batai serioase in motor. Posibil acele bucati sa vina din alta parte a motorului,respectiv cutia. De curiozitate ce ulei a avut motorul in el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 solutia este sa-si cumpere o motocicleta, nu o honda! Asta am vrut sa aud !!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Nu mai blamati HONDA,simt aiurea cand citesc atatea reprosuri,una dinre cele mai frumoase experiente din viata mea cu moto a fost cu o honda mai precis CBR 1100 XX. O super motocicleta,care m-a servit 5 ani si merge perfect si acum la cel caruia i-am vanduta-o. Editat Noiembrie 28, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Nu mai blamati HONDA,simt aiurea cand citesc atatea reprosuri,una dinre cele mai frumoase experiente din viata mea cu moto a fost cu o honda mai precis CBR 1100 XX. O super motocicleta,care m-a servit 5 ani si merge perfect si acum la cel caruia i-am vanduta-o. daca se tine din scurt si nu isi bat altii jos de moto e ok dar daca unu trage de ea un an si dupa o vinde,si tot asa la cineva trebuie sa pice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 (editat) Nu mai blamati HONDA,simt aiurea cand citesc atatea reprosuri,una dinre cele mai frumoase experiente din viata mea cu moto a fost cu o honda mai precis CBR 1100 XX. O super motocicleta,care m-a servit 5 ani si merge perfect si acum la cel caruia i-am vanduta-o. Personal nu o fac, chiar o respect. Repet toate motocicletele (4 la numar) din familie sunt honda si toate rezista foarte bine, fara nici o problema majora mai ales legata de motorizare si de aici dilema cu CBR-urile in special cele 2 modele prezentate mai sus. De ce se strica atat de repede ? Un raspuns pertinent a fost dat de stelyy_yoo si anume faptul ca mai toti care detin motociclete din gama SS isi cam baga piciorul in ele merg in limitele lor fara pic de intretinere si sfarsesc prin a avea cuzineti tocati prin baie. Un alt raspuns ar fi faptul ca sunt si destul de dese iar numarul lor fiind mai mare automat si numarul celor forjate/stricate este mai mare. Editat Noiembrie 28, 2013 de Pepsz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Noiembrie 28, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2013 Nu par bucati de cuzinet. Cuzinetul cand se uzeaza,prima data se exfoliaza suprafata de frictiune dupa care se ajunge la metal,iar atunci sunt batai serioase in motor. Posibil acele bucati sa vina din alta parte a motorului,respectiv cutia. De curiozitate ce ulei a avut motorul in el? Nu stiu ce ulei a avut inainte ca motorul e schimbat si dupa ce l-am schimbat am facut si schimbul de ulei cu motul 10w40 v300 si nu am facut mai mult de 200-300 km cu el, nu sunt genul de om care sa mearga intro roata sa o turez aiurea in gol imi place sa merg doar cu viteza si la drum lung si nu cred ca se strica din cauza asta, pe mine ma interesa in cazut in care sunt cuzinetii uzati daca e posibil sa nu fii avectat si vibrochenu ca atunci nici nu mai are rost sa desfac motoru Motorul l-am luat de pe motocicleta asta. : http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=542251&selpic=0&zoom=1#foto am crezut ca e bun da se pare ca nu e chiar asa de bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 cineva trebuia sa se intzepe cu motorul acela, mai devreme sau mai tarziu :| . Chiar azi discutam cu un baiat despre ceva asemanator. baiatul a avut modele 954 si ... si poti sa il intrebi pe el despre ce ar fii vorba, daca nu chiar el ti-a vandut motorul. noroc , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Nu stiu ce ulei a avut inainte ca motorul e schimbat si dupa ce l-am schimbat am facut si schimbul de ulei cu motul 10w40 v300 si nu am facut mai mult de 200-300 km cu el, nu sunt genul de om care sa mearga intro roata sa o turez aiurea in gol imi place sa merg doar cu viteza si la drum lung si nu cred ca se strica din cauza asta, pe mine ma interesa in cazut in care sunt cuzinetii uzati daca e posibil sa nu fii avectat si vibrochenu ca atunci nici nu mai are rost sa desfac motoru Motorul l-am luat de pe motocicleta asta. : http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=542251&selpic=0&zoom=1#foto am crezut ca e bun da se pare ca nu e chiar asa de bun Sinistru mai arata jumatea aia de motor....zici ca a trecut trenul prin mijloc... :eek: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Bucatile alea nu sunt de cuzinet,dar ca idee cand incepe sa aiba bataie in palier are si uzura in arbore desi teoretic nu ar trebui,vibrochenul este din fonta,cuzinetii sunt placati cu un material mai moale tocmai pentru a nu face uzura in vibrochen,dar in majoritatea cazurilor in care apare bataie acolo se produce si ovalizarea palierului. Bucati mici metalice se mai gasesc prin motoare desi nu este normal...ale tale sunt cam maricele,eu folosesc buson cu magnet sa colecteze eventualele particule metalice. Hondele au motoare fiabile,pacat ca incap pe mana romanilor care uita sa le faca schimbul de ulei si filtre la timp..un ulei BUN,de calitate pastreaza motorul km foarte multi,am un amic are un 929 cu 87.000km,nu are nici cea mai mica bataie sau consum de ulei peste limita admisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 vibrochenul este din fonta Vilbrochenul este din otel forjat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Vilbrochenul este din otel forjat Nu am desfacut niciodata un motor de motocicleta doar de masini vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Noiembrie 29, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 29, 2013 Am dus motocicleta in service sa desfaca motorul sa vedem ce gasimn acolo, mecanicul a zis ca sar putea sa fie uzura pe cilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Daca era uzura pe cilindru cu bucati din alea lipsa, pana acum aveai macar un piston blocat, sau niste batai ca la manastire...... zic si eu. Mai degraba cutie, cum s-a mai zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Daca se descopera ca sunt cuzinetii slefuiti, ca sa scapi 100% de orice dubiu ca ai si fusurile arborelui afectate, trebuiesc masurate cu plastigage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Masuratoarea cu plastigage mai are vreun rost in cazul in care cuzinetii sunt vizibil uzati? Sau te referi la verificarea cu plastigage cand se monteaza cuzinetii noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Daca se vad semne de uzura pe ei, dar motorul n-a apucat inca sa bata pronuntat posibil sa scape, dar daca deja motorul bate tare, mai mult ca sigur e dus si arborele. Stiu cum arata cand am desfacut-o pe a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Masuratoarea cu plastigage mai are vreun rost in cazul in care cuzinetii sunt vizibil uzati? Sau te referi la verificarea cu plastigage cand se monteaza cuzinetii noi? Cu cuzinetii noi si alesi corect dupa codul de pe carter si arbore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 altu... asta e mizeria mea, 2 bucati de cuzineti tocite.arborele tocit ,biela tocit si o chamasa zgariat bine. deci parerea mea sa cauti alt motor si daca e totul ok sa mai dai jos si baia de ulei pentru a verifica. si eu m-am gandit sa cumpar motorul respectiv de pe bikeshop. bine ca nu m-am bagat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Cu cuzinetii noi si alesi corect dupa codul de pe carter si arbore. Plastigage-ul asta ofera vreun avantaj in plus fata de verificarea cotelor vilbrochenului cu un micrometru si/sau comparator ? Ma refer la alt avantaj in afara de cel al verificarii corectitudinii alegerii cuzinetilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.