johnny_awj Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 De cateva zile sunt posesor printre altele de Carpati Super. De mult timp ma batea un gand sa iau asa ceva si un timp (cum zicea cineva pe forum) am batut eu gandul. Dar am cam imbatranit si n-am mai reusit sa-i tin piept si i-am cedat Am dus motoreta acasa Am inceput sa strang piese si pentru ca tot este frig afara am zis iau motorul in casa la disecat Am scos ambreiajul. Si prima surpriza au fost placile de textolit care erau de mai multe tipuri si una avea chiar o bucata lipsa Individul s-a lasat greu convins sa-l crap si atunci am apelat la sculele clasice unui incepator: ciocanul si dalta (surubelnita mecanica) Inauntru alta surpriza. Piesa care cupleaza pinioanele avea un bolt lipsa Acum iau o pauza pana gasesc ce piese imi sunt necesare continuarii reparatiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Felicitari pentru achizitie! La ce bani l-ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budulea Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Ce simplu e motorasu asta! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) e achizitionata din snagov sau zona? Editat Decembrie 13, 2013 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_awj Postat Decembrie 13, 2013 Autor Share Postat Decembrie 13, 2013 N-as vrea sa spun pretul pentru a nu da nastere la comentarii inutile. (pentru unii pretul ar fi mare, pentru altii ...) Am luat-o in urma unui anunt de pe Mercador, de undeva de langa Bucuresti, spre Ploiesti. Imi doream de mult un Carpati pentru ca a fost primul motor pe care l-am condus si cum in ultma perioada sunt cam nostalgic ... Caut si o Minimobra cu acte, dar si o Mobra 50. Au fost cateva la vanzare, dar distanta si/sau pretul m-au impiedicat sa merg mai departe. Sa revenim la Carpati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thvlad Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 De cateva zile sunt posesor printre altele de Carpati Super. De mult timp ma batea un gand sa iau asa ceva si un timp (cum zicea cineva pe forum) am batut eu gandul. Dar am cam imbatranit si n-am mai reusit sa-i tin piept si i-am cedatforum_1.JPG Am dus motoreta acasa Am inceput sa strang piese si pentru ca tot este frig afara am zis iau motorul in casa la disecat P1130924.JPG Am scos ambreiajul. Si prima surpriza au fost placile de textolit care erau de mai multe tipuri si una avea chiar o bucata lipsa P1130933.JPG Individul s-a lasat greu convins sa-l crap si atunci am apelat la sculele clasice unui incepator: ciocanul si dalta (surubelnita mecanica) Inauntru alta surpriza. Piesa care cupleaza pinioanele avea un bolt lipsa P1130956.JPG Acum iau o pauza pana gasesc ce piese imi sunt necesare continuarii reparatiei P1130953.JPG Salut! Ia legatura cu mine, mai am ceva piese pentru motor de carpati. Ai PM sau tel. 0722.702.892 Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 N-as vrea sa spun pretul pentru a nu da nastere la comentarii inutile. (pentru unii pretul ar fi mare, pentru altii ...) Am luat-o in urma unui anunt de pe Mercador, de undeva de langa Bucuresti, spre Ploiesti. Aici este anunt cu mobra, dar pe BikeShop! daca a costat pana in 150 euro este bine, peste aceasta suma..... http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-mobra-carpati%20super-din-1968-546186.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LCA Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 cred ca a cam dat peste ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 este o motoreta foarte frumoasa! felicitari si bafta mare pentru proiectul tau de reconditionare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_awj Postat Decembrie 14, 2013 Autor Share Postat Decembrie 14, 2013 Aici este anunt cu mobra, dar pe BikeShop! daca a costat pana in 150 euro este bine, peste aceasta suma..... No coment O intrebare pentru toata lumea. La ambielaj pot sa pun rulemnti capsulati? Este mai bine sa fie cu plastic sau cu metal? De luni vreau sa-mi cumpar rulmenti si simeringuri. Ma tot framanta intrebarea asta si nu stiu sa-mi raspund. Ma gandesc ca ungerea rulmentului capsulat este mai buna, dar n-am mai auzit pana acum sa se monteze asa ceva Turatia este intre 800 la relanti si vreo 5000 rpm in maxim, probabil undeva la 2500-3000 rpm in mersul constant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 No coment O intrebare pentru toata lumea. La ambielaj pot sa pun rulemnti capsulati? Este mai bine sa fie cu plastic sau cu metal? De luni vreau sa-mi cumpar rulmenti si simeringuri. Ma tot framanta intrebarea asta si nu stiu sa-mi raspund. Ma gandesc ca ungerea rulmentului capsulat este mai buna, dar n-am mai auzit pana acum sa se monteze asa ceva Turatia este intre 800 la relanti si vreo 5000 rpm in maxim, probabil undeva la 2500-3000 rpm in mersul constant. salut.fiind un motor in 2t rulmenti trebuie sa fie decapsulati ei asi fac ungerea prin amestec benzina/ulei asa ca trebuie sa dai jos pretectiile de la bile indiferent daca sint metalice sau plastic,si alt ceva ar fi bine daca rulmenti sa aibe pe ei stanta RS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_awj Postat Decembrie 17, 2013 Autor Share Postat Decembrie 17, 2013 (editat) Ce simplu e motorasu asta! ) Asa este. Pare foarte simplu, mai ales la demontat. Sa vad cand il pun la loc cate piese imi mai raman pe afara cred ca a cam dat peste ) este o motoreta foarte frumoasa! felicitari si bafta mare pentru proiectul tau de reconditionare! Multumesc frumos. De bafta o sa am mare nevoie la asamblare si reglare. salut.fiind un motor in 2t rulmenti trebuie sa fie decapsulati ei asi fac ungerea prin amestec benzina/ulei asa ca trebuie sa dai jos pretectiile de la bile indiferent daca sint metalice sau plastic,si alt ceva ar fi bine daca rulmenti sa aibe pe ei stanta RS. Multumesc frumos de raspuns. Am gandit ca daca pun rulmenti capsulati ungerea ar fi mai buna decat putinul ulei din amestescul cu benzina. La scuterele actuale exista o pompita de ulei separata care imbogateste amestecul de ulei in benzina in functie de turatie Dupa demontarea pieselor are loc pregatirea carterelor Ce o fi aici? Cu zicea o vorba batraneasca. O speli si este ca noua: , , Editat Decembrie 17, 2013 de johnny_awj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ma2ol Postat Decembrie 17, 2013 Share Postat Decembrie 17, 2013 Poti incerca sa o polishezi putin! Au la LIDL o crema polish W5 la 6 sau 7 lei. Chiar face minuni! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_awj Postat Decembrie 16, 2014 Autor Share Postat Decembrie 16, 2014 si a trecut un an, dar n-am stat chiar degeaba: » Post actualizat in 16 Dec 2014 11:53Am facut garnitura dintre cartere ca pe vremuri (desfacut carterele, dar cu vaselina pe unul de ele, imprimat pe carton, decupat) Am facut o asamblare de control a cutieie de viteze Am reusit de am gasit un nene care mi-a reparat ambielajul: Am cumparat rulmenti noi (capsulati) pentru ambielaj ; Am cumpart simeringuri noi pentru ambielaj: La sfaturile colegilor de forum am scos protectiile de la rulmenti si i-am montat in cartere: Am montat amibielajul si cutia de viteze intr-un semicarter: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 16, 2014 Share Postat Decembrie 16, 2014 nu polisati motorul, sa ramana originala si sa fie suprafata de racire mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 nu polisati motorul, sa ramana originala si sa fie suprafata de racire mare. Cum influenteaza polish-ul si polish-atul suprafata de racire? Cu exceptia inlaturarii superficiale de material a elementului polish-at nu vad nimic relevant..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Pe suprafata polishata aluneca aerul mult mai repede decat pe suprafata rugoasa a carterelor si duce la o racire insuficienta care este deja deficitara inca din constructie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 plus porii materialului care se astupa si nu se mai face schimbu termic corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 Pe suprafata polishata aluneca aerul mult mai repede decat pe suprafata rugoasa a carterelor si duce la o racire insuficienta care este deja deficitara inca din constructie. plus porii materialului care se astupa si nu se mai face schimbu termic corect Rugozitatea materialului nu influenteaza decat superficial suprafata, iar chestia cu luciul intradevar poate ajuta "curgerea" mai buna a aerului, dar favorabil zic eu ... ... nu mai tin minte exact, dar sigur am luat mai mult de 5 la Termodinamica in facultate.... ma uit dupa carnet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 carterele cu rugozitati au o suprafata mai mare de disipare a caldurii decat un carter polishat oglinda, este la mintea cocosului si nu trebuie sa cauti carnetul de note sa intelegi asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 17, 2014 Share Postat Decembrie 17, 2014 carterele cu rugozitati au o suprafata mai mare de disipare a caldurii decat un carter polishat oglinda, este la mintea cocosului si nu trebuie sa cauti carnetul de note sa intelegi asta nu sunt convins.... argumentati si imi fac mea culpa/autocritica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Decembrie 20, 2014 Share Postat Decembrie 20, 2014 (editat) gadeste-te ca ai o bucata de hartie sifonata de 10/10 cm si o bucata de hartie dreapta tot 10/10 cm care din ele are suprafata mai mare? Editat Decembrie 20, 2014 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Decembrie 21, 2014 Share Postat Decembrie 21, 2014 Nu cred ca e acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 gadeste-te ca ai o bucata de hartie sifonata de 10/10 cm si o bucata de hartie dreapta tot 10/10 cm care din ele are suprafata mai mare? Hai sa o lamurim matematic.... cu scuze pentru calitatea schitelor... Din cele trei schite de mai jos, care traseu (A sau este mai scurt pentru a ajunge din punctul de stanga jos in cel din dreapta sus? Dar in cazul in care "traseul A" este format din "zig zag-uri" inifnit de mici, astfel incat A sa devina un segment? .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Decembrie 22, 2014 Share Postat Decembrie 22, 2014 Io cred ca un cofrag de oua are suprafata ( caci despre asta este vorba ) mai mare decit o bucata de carton cu aceleasi dimensiuni !....zic si eu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.