Sari la conținut

Carpati Super 1966


Postări Recomandate

De cateva zile sunt posesor printre altele de Carpati Super.

 

De mult timp ma batea un gand sa iau asa ceva si un timp (cum zicea cineva pe forum) am batut eu gandul. Dar am cam imbatranit si n-am mai reusit sa-i tin piept si i-am cedatpost-79478-0-76832000-1386923119_thumb.jpg



Am dus motoreta acasa

Am inceput sa strang piese si pentru ca tot este frig afara am zis iau motorul in casa la disecat

 

post-79478-0-82375900-1386923580_thumb.jpg



Am scos ambreiajul. Si prima surpriza au fost placile de textolit care erau de mai multe tipuri si una avea chiar o bucata lipsa

 

post-79478-0-25643400-1386923966_thumb.jpg

 

Individul s-a lasat greu convins sa-l crap si atunci am apelat la sculele clasice unui incepator: ciocanul si dalta (surubelnita mecanica)

 

Inauntru alta surpriza. Piesa care cupleaza pinioanele avea un bolt lipsa

 

post-79478-0-25278100-1386924054_thumb.jpg

 

Acum iau o pauza pana gasesc ce piese imi sunt necesare continuarii reparatiei

post-79478-0-17661700-1386924139_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as vrea sa spun pretul pentru a nu da nastere la comentarii inutile. (pentru unii pretul ar fi mare, pentru altii ...) Am luat-o in urma unui anunt de pe Mercador, de undeva de langa Bucuresti, spre Ploiesti.

 

Imi doream de mult un Carpati pentru ca a fost primul motor pe care l-am condus si cum in ultma perioada sunt cam nostalgic ...

 

Caut si o Minimobra cu acte, dar si o Mobra 50. Au fost cateva la vanzare, dar distanta si/sau pretul m-au impiedicat sa merg mai departe.

 

Sa revenim la Carpati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cateva zile sunt posesor printre altele de Carpati Super.

 

De mult timp ma batea un gand sa iau asa ceva si un timp (cum zicea cineva pe forum) am batut eu gandul. Dar am cam imbatranit si n-am mai reusit sa-i tin piept si i-am cedatattachicon.gifforum_1.JPG

 

Am dus motoreta acasa

Am inceput sa strang piese si pentru ca tot este frig afara am zis iau motorul in casa la disecat

 

attachicon.gifP1130924.JPG

 

Am scos ambreiajul. Si prima surpriza au fost placile de textolit care erau de mai multe tipuri si una avea chiar o bucata lipsa

 

attachicon.gifP1130933.JPG

 

Individul s-a lasat greu convins sa-l crap si atunci am apelat la sculele clasice unui incepator: ciocanul si dalta (surubelnita mecanica)

 

Inauntru alta surpriza. Piesa care cupleaza pinioanele avea un bolt lipsa

 

attachicon.gifP1130956.JPG

 

Acum iau o pauza pana gasesc ce piese imi sunt necesare continuarii reparatiei

attachicon.gifP1130953.JPG

Salut! Ia legatura cu mine, mai am ceva piese pentru motor de carpati. Ai PM sau tel. 0722.702.892 Vlad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-as vrea sa spun pretul pentru a nu da nastere la comentarii inutile. (pentru unii pretul ar fi mare, pentru altii ...) Am luat-o in urma unui anunt de pe Mercador, de undeva de langa Bucuresti, spre Ploiesti.

 

Aici este anunt cu mobra, dar pe BikeShop! daca a costat pana in 150 euro este bine, peste aceasta suma.....

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-mobra-carpati%20super-din-1968-546186.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici este anunt cu mobra, dar pe BikeShop! daca a costat pana in 150 euro este bine, peste aceasta suma.....

No coment

 

O intrebare pentru toata lumea.

La ambielaj pot sa pun rulemnti capsulati?

Este mai bine sa fie cu plastic sau cu metal?

 

De luni vreau sa-mi cumpar rulmenti si simeringuri.

 

Ma tot framanta intrebarea asta si nu stiu sa-mi raspund. Ma gandesc ca ungerea rulmentului capsulat este mai buna, dar n-am mai auzit pana acum sa se monteze asa ceva

Turatia este intre 800 la relanti si vreo 5000 rpm in maxim, probabil undeva la 2500-3000 rpm in mersul constant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No coment

 

O intrebare pentru toata lumea.

La ambielaj pot sa pun rulemnti capsulati?

Este mai bine sa fie cu plastic sau cu metal?

 

De luni vreau sa-mi cumpar rulmenti si simeringuri.

 

Ma tot framanta intrebarea asta si nu stiu sa-mi raspund. Ma gandesc ca ungerea rulmentului capsulat este mai buna, dar n-am mai auzit pana acum sa se monteze asa ceva

Turatia este intre 800 la relanti si vreo 5000 rpm in maxim, probabil undeva la 2500-3000 rpm in mersul constant.

salut.fiind un motor in 2t rulmenti trebuie sa fie decapsulati ei asi fac ungerea prin amestec benzina/ulei asa ca trebuie sa dai jos pretectiile de la bile indiferent daca sint metalice sau plastic,si alt ceva ar fi bine daca rulmenti sa aibe pe ei stanta RS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce simplu e motorasu asta! :))

Asa este. Pare foarte simplu, mai ales la demontat. Sa vad cand il pun la loc cate piese imi mai raman pe afara

 

cred ca a cam dat peste :))

 

 

este o motoreta foarte frumoasa! felicitari si bafta mare pentru proiectul tau de reconditionare!

Multumesc frumos. De bafta o sa am mare nevoie la asamblare si reglare.

salut.fiind un motor in 2t rulmenti trebuie sa fie decapsulati ei asi fac ungerea prin amestec benzina/ulei asa ca trebuie sa dai jos pretectiile de la bile indiferent daca sint metalice sau plastic,si alt ceva ar fi bine daca rulmenti sa aibe pe ei stanta RS.

Multumesc frumos de raspuns. Am gandit ca daca pun rulmenti capsulati ungerea ar fi mai buna decat putinul ulei din amestescul cu benzina. La scuterele actuale exista o pompita de ulei separata care imbogateste amestecul de ulei in benzina in functie de turatie

Dupa demontarea pieselor are loc pregatirea carterelor

post-79478-0-86315200-1387262909_thumb.jpg

 

Ce o fi aici?

post-79478-0-37653500-1387262952_thumb.jpg

 

Cu zicea o vorba batraneasca. O speli si este ca noua:

post-79478-0-49360300-1387263031_thumb.jpg, post-79478-0-46606100-1387263062_thumb.jpg, post-79478-0-83748500-1387263235_thumb.jpg

Editat de johnny_awj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 months later...

si a trecut un an, dar n-am stat chiar degeaba:post-79478-0-12123500-1418730120_thumb.jpgpost-79478-0-64600400-1418730136_thumb.jpgpost-79478-0-18375800-1418730149_thumb.jpgpost-79478-0-63243300-1418730165_thumb.jpgpost-79478-0-69540700-1418730177_thumb.jpg


» Post actualizat in 16 Dec 2014 11:53

Am facut garnitura dintre cartere ca pe vremuri (desfacut carterele, dar cu vaselina pe unul de ele, imprimat pe carton, decupat)

 

Am facut o asamblare de control a cutieie de vitezepost-79478-0-66546100-1418730397_thumb.jpg

 

 

Am reusit de am gasit un nene care mi-a reparat ambielajul: post-79478-0-02436600-1418730454_thumb.jpg

 

Am cumparat rulmenti noi (capsulati) pentru ambielaj post-79478-0-28024700-1418730530_thumb.jpg; post-79478-0-84148000-1418730592_thumb.jpg

 

Am cumpart simeringuri noi pentru ambielaj: post-79478-0-79526800-1418730636_thumb.jpg

 

La sfaturile colegilor de forum am scos protectiile de la rulmenti si i-am montat in cartere: post-79478-0-58837900-1418730696_thumb.jpg

 

Am montat amibielajul si cutia de viteze intr-un semicarter: post-79478-0-29059700-1418730779_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe suprafata polishata aluneca aerul mult mai repede decat pe suprafata rugoasa a carterelor si duce la o racire insuficienta care este deja deficitara inca din constructie.

 

plus porii materialului care se astupa si nu se mai face schimbu termic corect

 

Rugozitatea materialului nu influenteaza decat superficial suprafata, iar chestia cu luciul intradevar poate ajuta "curgerea" mai buna a aerului, dar favorabil zic eu ...

 

... nu mai tin minte exact, dar sigur am luat mai mult de 5 la Termodinamica in facultate.... ma uit dupa carnet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gadeste-te ca ai o bucata de hartie sifonata de 10/10 cm si o bucata de hartie dreapta tot 10/10 cm

care din ele are suprafata mai mare?

 

Hai sa o lamurim matematic.... cu scuze pentru calitatea schitelor...

 

Din cele trei schite de mai jos, care traseu (A sau B) este mai scurt pentru a ajunge din punctul de stanga jos in cel din dreapta sus?

 

Dar in cazul in care "traseul A" este format din "zig zag-uri" inifnit de mici, astfel incat A sa devina un segment?

 

....

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...