C_R_I_S_T_I Postat Ianuarie 15, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2014 Salut ! Am şi eu un scuter Mbk Booster Power Rocket din anul 1997 cu motor în 2 timpi, cilindru vertical şi cu răcire pe aer. Vreau să comand următoarele piese şi aş vrea să aflu câteva păreri despre acestea. Nu vreau să mă ţină (În special setul motor) o viaţa, măcar un an Menţionez că voi folosi benzină din Rompetrol cu cifra octanică 98 şi ulei MOTUL pentru 2 timpi. Le iau pe acestea pentru că atât îmi permite bugetul pentru ele, mai am şi altele de cumpărat la scuter. Piesele: http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/-Kit-cilindru---set-motor-complet-Airsal-70cc--Sport----Minarelli-vertical-AC- http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Rulmenti-Minarelli-Top-Performance http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Ambielaj-racing-Minarelli-vertical- http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Carburator-Minarelli-soc-manual-17-5mm Mulţumesc şi stimă celor ce vor răspunde şi mă vor ajuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Completeaza-ti datele de la profil macar din bun simt pt restul utilizatorilor acestei comunitati. On topic... ma abtin sa zic ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 ai mai deschis 2-3 topicuri pe tema asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 daca te intereseaza iti pot face eu o oferta cu un motor complet modificat,tot scuterul este modificat dar nu are serie pe sasiu,am talon dar seria este stearsa,il am inmatriculat pe primarie la comuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Bricy Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Ca motoru' sa te tina iti trebuie o racire buna,care sa faca fatza la ceea ce o sa ceri tu din acel motor dupa ce o sa il modifici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spawny Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Cu un rodaj facut ca la carte te va tine mai mult de un an. Seturile airsal sunt destul de bune, nu stiu sigur daca cel care il vrei e din aluminiu sau nikasil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 salut, da piesele sunt bune si le-ai ales destul de bine. am comandat si eu de pe racing-planet, gasesti piese bune si ieftine, recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 http://www.racing-pl...c-manual-17-5mm salut, la setul ala de 80 punei carb de 21 ,muzicuta dr performance si evacuare pe masura +un CDI racing si atunci vezi diferenta ,asa doar cu un set nu faci tuning. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Nu vă mai omorâţi cu carburatoare de 17/19/21 că nu e nevoie, consumaţi benzină de-amboulea. Am un Aerox cu set Top 70cc LC şi carburator de 12 ( original ), cu jiglere schimbate. Consumul este de maxim 3,5% atunci când îl ţin cu sutele de kilometrii cu acceleraţia trasă la maxim. Viteza de top este de 94km/h înregistraţi de GPS, indicatorul de bord arătând undeva la 115km/h. Ai grijă numai ca ambielajul să fie pentru bolţ de 10mm, la fel şi pistonul. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Salut...intai de toate ! Imi amintesc cand aveam 15 ani si mi-am cumparat primul mbk booster next generation pfu.... Hai sa iti spunceva in viata lucrurile bune le fac romanii care sunt creativi si inventivi ! Noi romanii nu prea avem nevoie de scule multe ca sa desfacem ceva si asta pentru ca nimeni in ziua de azi nu te ajuta pe da'gogea asa ca invata sa te descurci singur in primul rand fara mecanici carora le duci o motoreta pe roti sa iti faca revizia si sa iti zica de ce nu porneste ei sa ti-o porneasca si cand te duci sa o iei sa pleci fara piulite la axul roata spate ! Ti-o spun din propria experienta ! Scuterul pe care il detii tu este MBK Rocket ( daca are roti pe 12 ( alea mai mari ) daca are roti pe 8 si cauciucu gros si nu are aparatoare fata este un mbk booster next generation nici un power nici un yamaha ) Am avut si eu 3 modele este modelul meu preferat in ciuda faptului ca este mic ! Volanta de la aprindere o scoti in felul urmator ! Se ia o bucata ciocan ( pe volanta in gurul axului sunt 3 cercuri iesite in relief ! Bei energizant si te apuci sa dai ca ultimu disperat in alea trei puncte ! Cand zic sa dai ca ultimu disperat in volanta zic sa nu ai mila nu se sparge nimic nu se strica nimic ! Apoi iti trebuie un cleste de sigurante sau 2 surubelnite cu varf foarte mic ! Dupa ce scoti interiorul de sub volanta ( volanta stator pompa ulei angrenaje pompa ulei ) ajungi la ambielajul gol golut ! Banuiesc ca ai setul motor scos , i pui o surubelnita groasa in gaura ambielajului si rotesti ca sa il bolechezi in momentul in care sa blocat ambielajul poti desface variatoul si volanta ( ai grija sa nu fortezi in ultimu hal la strangerea lor inapoi piulitele ca amai fara abielaj am patit si asta de 2 ori ! nu eu un tovaras care mi-a strans piulita !) Cum scoti ambielajul ? Desfaci suruburile cap de imbus de pe parteacu aprinderea si iti iei un topor ( vorbesc seros ) (intre timp banuiesc ca se desparte putin carterul ) bagi toporul acolo si te apuci cu barosu sau cu ciocanu si dai in toporpana se desparte bine de tot ! daca iti raman rulmentii ( ambii ) pe ambielaj e bine daca nu iti mai trebuie o tubulara pe care o bagi pe la variator si i dai maxima cu un ciocan sau pe la aprindere si iese ! dupa ce ai carterele goale le cureti si tu frumos cu foaie granulata sa fie fin ! Nu te apuca sa bagi peria de sarma cu bormasina ca faci cacao praf !bagi ambielajul la congelator pana ingheata bine bine iei un rulment il infigi pe o parte si pe cealalta ( ai grij sa sa scoti plasticele alea de pe coronite ca am o cunostinta care le-a pus asa si nu mai porneste dom'le....are totul nou si nu porneste) carterele intre timp ( sa stea 10 min la foc ca sa se dilate bine ) dupa ce ai pus rulmentii bine si pe stanga si pe dreapta te indrepti cu el catre cartere ( daca mai este rece ambielajul daca nu il pui inapoi cu rulmentii pe el la congelator ! Carterele sunt incinse ambielajul este rece ca gheata il infigi in stanga (in carterul mare ) apoi cel mic il presezi cat mai bine peste cel mare( dupa ce ungi marginea carterului cu mastic din suflet ) strangi surubele repede la maxim si il lasi sa se raceasca ( o noapte ) a doua zi te duci si mai strangi suruburile daca se mai poate bine daca nu aia e ! iei o surubelnita si pui in capatul ambielajului ( in gaura din capul mbielajului si bati surubelnita si in stanga si in dreapta ca sa centrezi ambielajul , iti pui semeringurile variatorul ( daca ti-ai luat set de 70 cc nu mai pune pompa de ulei te ajuta cu 3 chestii ti le zic mai incolo ) pui garnitura la aprindere pui statorul volanta ( ai gija cand strangi statorul sa nu il spargi ) iti pui variatorul si setul il ungi cu ulei pui pistonul ai grija la sigurante si infici cilindru strangi chiuloasa benzina si ulei !500 km 45 km/h plecari lejere nu in forta si te tine setu ala 25 000 si daca il chinui in ultimu hal ! ( 25 000 inseamna cam 2 sezoane sa zic asa....) Pompa de ulei o sa o anulezi (bagi ulei in benzina ) pentru ca : Nu se stie cand se strica si iti cade setu asa cel putin esti constient ca merge scuteru merge si uleiul prin el Nu iti maiingreuneaza rpm ( fiind angrenat de ambielaja pompa de ulei iti ingreuneaza rpm ) Ai set de 70 cc pompa de ulei baga ulei cat pentru 49 cc deci amestec sarac set motor stricat alti bani alta distractie ! Sa pui poze pe parcurs sa vedem cat de harnic esti ! Si daca vrei trage un ochi la aeroxu meu ! ( eu i spun szoke ) /index.php?/topic/695928-yamaha-aerox-reincarnare/ Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Reconditionarea unui motor nu se face cu ciocanul! Exista prese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Impresionante metode, ca sa nu mai zic de unelte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Stiu multi care nu s-au nascut in service-uri sau in garaje cu toate sculele din lume , procedeaza asa si merg pocnitorile de n'au treaba ! Eu nu am zis sa faca asa fiecare dupa ce scule are ! Eu i-am spus ce sa faca daca nu se descurca de prese ! Bine n'o fi dar nici rau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 Salut ! Detin un scuter Mbk Booster Rocket din anul 1997 de 50 cc cu motor Minarelli vertical racit cu aer. Motorul are: 1. Cilindru DR de 50 cc cu maxim 500 km facuti. 2. Toba sport cu cot curatata prin interior cu benzina, finala captusita cu vata de sticla si acoperita cu fibra de carbon. 3. Variator stock cu role de 4.8 gr. Malossi. 4. Curea stock aproape noua. 5. Ambreiaj stock. 6. Grup de transmisie stock. 7. Ambielaj stock fara joc fata-spate in biela. 8. Rulmenti de ambielaj + simeringuri noi Top Performance. 9. Gat admisie stock nou. 10. Chiuloasa stock. 11. Aprindere stock. 12. Bobina de inductie stock. 13. C.D.I. stock. Intrebarea mea este: Pot pune un carburator Dell'Orto de 19, 21, 24, 25 sau 28 ? Mentionez ca am carburatorul stock de 12 mm cu jiglerul principal de 86, cel de la soc de 40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 De puput poti sa pui dar nu cred ca o sa folosesti carburatorul ala la capacitate maxima. O sa consume foarte mult, iar performantele nu o sa fie deosebite. Limiteaza-te la unul mai mic. Eu zic ca unul de 17 reglat cum trebuie e prefect pentru setu` ala de 50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 daca la 50cc vrei sa montezi carb de 28......mai bine unu' de 32.impreuna cu o sursa de flacara poti sa transformi scuterul in aruncator de flacari.ar fi ceva inedit pe sosea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Februarie 1, 2014 Autor Share Postat Februarie 1, 2014 daca la 50cc vrei sa montezi carb de 28......mai bine unu' de 32.impreuna cu o sursa de flacara poti sa transformi scuterul in aruncator de flacari.ar fi ceva inedit pe sosea Probabil ! Mai alea acum cu zapezile astea... Deci cel de 28 mm il scot din schema pentru ca gasesc exclusiv de Aprilia RS 125, iar capatul care intra in gatul de admisie are diametrul prea mare pentru gatul meu de admisie. Am de 12 mm si e chiar puturos chiar si cu role de 4.8 gr., am incercat cu 16 mm de la Aprilia RS 50 2005 si parca e ceva mai bine, dar se poate si mai bine cu unul de 19 sau 21, nu mai mult. Nu ma ingrijoreaza consumul, si asa un set de 50 cc nu consuma mult, maxim 3.5 cu carb. de 21 mm. La un carburator mai mare exista pe langa plusul de benzina si aer exista si un plus de ulei ? Filtru de aer original cu buretele imbibat in ulei sau filtru sport ? Pareri ? Se potriveste oare pe gatul de admisie standard de la Mbk Booster Rocket Minarelli vertical pe aer ? http://www.motobikeshop.eu/ro/carburator-polini-pwk-d.28-aprilia-minarelli-yamaha-piaggio-gilera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 (editat) E un scuter de 50, e normal sa fie puturos. Orice i-ai face tu tot puturos o sa fie. Decat sa bagi bani aiurea in el mai bine iti cumperi ceva mai mare. daca la 50cc vrei sa montezi carb de 28......mai bine unu' de 32.impreuna cu o sursa de flacara poti sa transformi scuterul in aruncator de flacari.ar fi ceva inedit pe sosea ) Editat Februarie 2, 2014 de WladCox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Februarie 2, 2014 Autor Share Postat Februarie 2, 2014 E un scuter de 50, e normal sa fie puturos. Orice i-ai face tu tot puturos o sa fie. Decat sa bagi bani aiurea in el mai bine iti cumperi ceva mai mare. ) Nu bag multi bani in el, adica daca ma gandesc mai bine eu voi schimba decat carburatorul de 12 mm cu unul de 19 sau 21 care imi va da un plus de benzina si aer mai mare ceea ce va ajuta scuterul sa aiba o acceleratie mai buna si un cuplu mai mare eventual si un top speed mai mare. Eu avand 16 ani la primavara sper sa obtin categoria AM si sa pot merge legal cu el si acest scuter il voi tine pana la 20 de ani, deci oricat as baga in el e clar ca nu voi scoate nici pe jumatate banii bagati. P.S.: Ce carburator sa cumpar avand in vedere piesele care le-am enumerat in primul post ? As avea 2 variante: 1. Sa pastrez carburatorul de 12 mm cu filtru de aer original si sa-i schimb jigerul principal cu unul de 88, cel de la soc cu unul de 50, si cel mic sa ramane cel original. (Dar se deregleaza benzina in raport cu aerul benzina mai multa si aer prea putin) 2. Sa cumpar un Dell'Orto de 19 sau 21 nou la 300-380 RON si sa nu mai am treaba. Ce filtru ar fi indicat sa folosesc ? Eu mizez pe cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WladCox Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Nu ma intelegi... Degeaba ii da carburatorul mai multa benzina daca motorul nu o poate arde pe toata. Daca toto vrei sa pastrezi scuterul asta eu zic ca un carb de 16 e mai mult decat suficient. Dar eu zic ca e mai ok daca iti iei altceva. Iti poti lua ceva tot de 50 dar cu viteze si e mult mai ok decat un scuter... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 Salut. Daca ai posibilitatea sa gasesti un carburator de 16-17mm moca si bun ( pe probate) stai cuminte si mergi cu el asa pina-ti permite virsta sa dai examen. 300 lei inseamna actual 50 si litri benzina. Mai sunt doua luni si da firul ierbii. Putere mai mare nu ai de unde scoate, costa prea mult, schimbarile facute nu sunt fiabile si in final ajungi la cooperativa munca in zadar si banii aruncati. Foloseste-l asa cum este, fa-i ce este necesar pt. circulat cu el in conditii de siguranta si asta e. Cind te vei face mai mare vei cumpara ceva mai mare si mai puternic. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Februarie 4, 2014 Autor Share Postat Februarie 4, 2014 Am un carburator de 17.5 cu soc manual si filtru de aer original si sunt nedumerit in legatura cu jiglerele. E bine ca la o marime de 17.5 main jet sa aiba 88 si pilot jet 50 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Am un carburator de 17.5 cu soc manual si filtru de aer original si sunt nedumerit in legatura cu jiglerele. E bine ca la o marime de 17.5 main jet sa aiba 88 si pilot jet 50 ? Hai sa te lamuresc scurt si la obiect ca sa te linistesti ! Vezi ca , carburatoarele , sunt foarte importante in crecta functionare a motorului ! O secunda de ne'atentie poate duce la anularea mersului rotund al motorului ! Daca totusi vrei sa schimbi tu carburatorul vezi ca sunt de 14 mm sau de 16 mm ( piaggio ) doar ca la cele piaggio ai " setarile " pe partea opusa si nu stiu daca au si slot pentru ulei pentru ca piaggio are pompa de ulei si este legata printr-un cablu ( ca cel de acceleratie ) la cablul de acceleratie si cand rotesti manson-ul actionezi cuiul pontou si pompa de ulei ! Deci grija mare ! Setarile carburatorului le faci in felul urmator: strangi ambele suruburi ( de relantiu si de aer ) la maxim le desfaci 2.5 ture pe amandoua apoi pornesti motorul si jonglezi cu suruburile si cum ti se pare tie ca merge corect asa il lasi ! Pentru un mai bun demaraj ( mai multa vlaga ) iti sugerez un set de arcuri la ambreiaj ( daca ai ambreiaj stock este de 105 mm cu 2 arcuri si unul mare central ) arculetele mici de la ambreiaj sa fie TARI iar arcul central moale ! Carburatorul il setezi la relantiu sa stea putin putin mai turat ca un scuter obijnuit pentru ca e mai ok sa aiba mai multi rpm la conectarea sabotilor ! Daca faci ca mine o sa simti un plus de putere la plecarea de pe loc ! Eu am ambreiaj sport RMS Reglabil cu arculete tari arc central moale curea malossi x kevlar si role de 5.5 gr ! Si trebuie sa ma apas pe ghidon ca sa plec in forta pe ambele roti ! Ejale cand suntem 2 pe scuter si nu tin fata apasata nici nu simti cand se ridica ! O alta smecherie pe care o poti face ( si este cat de cat populara ) cu un burghiu la bormasina largeste gaurelele din jiglere ! Si monteaza un burete de la malossi red sponge in carcasa filtrului original ! Daca cumperi piese noi cu tot cu arcurlete arc si carburator te va duce la maxim 100 lei dar o sa merite ! De ce nu pui o poza cu scuterul sa il vedem si noi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C_R_I_S_T_I Postat Februarie 4, 2014 Autor Share Postat Februarie 4, 2014 (editat) Salut ! Recent am desfacut motorul Booster-ului meu pentru a schimba rulmentii de ambielaj cu semeringurile si m-am blocat cand a urmat montarea volantei de la magnetou pe axul ambielajului. Trebuie pusa intr-un anumit punct fata de cititor ? Cum este angrenata pompa de ulei de acea rotita pusa intre 2 sigurante pe ambielaj ? Cum se face ungerea la rotita care angreneaza pompa de ulei si rotita cu zimti de la pompa de ulei ? Multumesc anticipat ! Editat Februarie 4, 2014 de C_R_I_S_T_I Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 5, 2014 Share Postat Februarie 5, 2014 acea rotita este este tinuta fix de acele sigurante.acolo se pune cat de multa vazelina dupa care acel capac pe vare vine montat statorul.magnetoul are o pozitie fixa pe ambielaj care este fixata cu ajutorul unei pene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.