Sari la conținut

Proiect nou: Recondiționare scuter Mbk Booster Rocket !


C_R_I_S_T_I
 Share

Postări Recomandate

Vizitator little wayne

Am spus ca airsal si gianelli sunt unoscute,restul pieselor sunt varza

cumpara

kit de 70

carburator

toba

variator(ajuta doar la demaraj,rampa rolelor are unghiul mai mare decat variatorul oem)

grup de pinioane primar 13/44 pentru un plus la top speed de 15%

cdi ul nu cred ca te ajuta prea mult

 

Eu zic sa faci ceva research cu frendul goagal,sau faci tuningul dupa ureche si o sa iasa....bine.E greu sa folosesti un motor de cautare pentru informatii?

Editat de little wayne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut !


Am şi eu un scuter Mbk Booster Power Rocket din anul 1997 cu motor în 2 timpi, cilindru vertical şi cu răcire pe aer.

 

Vreau să comand următoarele piese şi aş vrea să aflu câteva păreri despre acestea.

 

Nu vreau să mă ţină (În special setul motor) o viaţa, măcar un an

 

Menţionez că voi folosi benzină din Rompetrol cu cifra octanică 98 şi ulei MOTUL pentru 2 timpi.

 

Le iau pe acestea pentru că atât îmi permite bugetul pentru ele, mai am şi altele de cumpărat la scuter.

 

Piesele:

 

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/-Kit-cilindru---set-motor-complet-Airsal-70cc--Sport----Minarelli-vertical-AC-

 

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Rulmenti-Minarelli-Top-Performance

 

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Ambielaj-racing-Minarelli-vertical-

 

http://www.racing-planet.ro/piese-scutere-MBK/Booster-Rocket-50/piesa-scuter-Carburator-Minarelli-soc-manual-17-5mm

 

Mulţumesc şi stimă celor ce vor răspunde şi mă vor ajuta !

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vă mai omorâţi cu carburatoare de 17/19/21 că nu e nevoie, consumaţi benzină de-amboulea. Am un Aerox cu set Top 70cc LC şi carburator de 12 ( original ), cu jiglere schimbate. Consumul este de maxim 3,5% atunci când îl ţin cu sutele de kilometrii cu acceleraţia trasă la maxim. Viteza de top este de 94km/h înregistraţi de GPS, indicatorul de bord arătând undeva la 115km/h.

Ai grijă numai ca ambielajul să fie pentru bolţ de 10mm, la fel şi pistonul.

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...intai de toate ! Imi amintesc cand aveam 15 ani si mi-am cumparat primul mbk booster next generation pfu....

 

Hai sa iti spunceva in viata lucrurile bune le fac romanii care sunt creativi si inventivi ! Noi romanii nu prea avem nevoie de scule multe ca sa desfacem ceva si asta pentru ca nimeni in ziua de azi nu te ajuta pe da'gogea asa ca invata sa te descurci singur in primul rand fara mecanici carora le duci o motoreta pe roti sa iti faca revizia si sa iti zica de ce nu porneste ei sa ti-o porneasca si cand te duci sa o iei sa pleci fara piulite la axul roata spate ! Ti-o spun din propria experienta !

 

Scuterul pe care il detii tu este MBK Rocket ( daca are roti pe 12 ( alea mai mari ) daca are roti pe 8 si cauciucu gros si nu are aparatoare fata este un mbk booster next generation nici un power nici un yamaha ) Am avut si eu 3 modele este modelul meu preferat in ciuda faptului ca este mic !

 

Volanta de la aprindere o scoti in felul urmator ! Se ia o bucata ciocan ( pe volanta in gurul axului sunt 3 cercuri iesite in relief ! Bei energizant si te apuci sa dai ca ultimu disperat in alea trei puncte ! Cand zic sa dai ca ultimu disperat in volanta zic sa nu ai mila nu se sparge nimic nu se strica nimic ! Apoi iti trebuie un cleste de sigurante sau 2 surubelnite cu varf foarte mic !

 

Dupa ce scoti interiorul de sub volanta ( volanta stator pompa ulei angrenaje pompa ulei ) ajungi la ambielajul gol golut ! Banuiesc ca ai setul motor scos , i pui o surubelnita groasa in gaura ambielajului si rotesti ca sa il bolechezi in momentul in care sa blocat ambielajul poti desface variatoul si volanta ( ai grija sa nu fortezi in ultimu hal la strangerea lor inapoi piulitele ca amai fara abielaj am patit si asta de 2 ori ! nu eu un tovaras care mi-a strans piulita !) Cum scoti ambielajul ? Desfaci suruburile cap de imbus de pe parteacu aprinderea si iti iei un topor ( vorbesc seros ) (intre timp banuiesc ca se desparte putin carterul ) bagi toporul acolo si te apuci cu barosu sau cu ciocanu si dai in toporpana se desparte bine de tot ! daca iti raman rulmentii ( ambii ) pe ambielaj e bine daca nu iti mai trebuie o tubulara pe care o bagi pe la variator si i dai maxima cu un ciocan sau pe la aprindere si iese ! dupa ce ai carterele goale le cureti si tu frumos cu foaie granulata sa fie fin ! Nu te apuca sa bagi peria de sarma cu bormasina ca faci cacao praf !bagi ambielajul la congelator pana ingheata bine bine iei un rulment il infigi pe o parte si pe cealalta ( ai grij sa sa scoti plasticele alea de pe coronite ca am o cunostinta care le-a pus asa si nu mai porneste dom'le....are totul nou si nu porneste) carterele intre timp ( sa stea 10 min la foc ca sa se dilate bine ) dupa ce ai pus rulmentii bine si pe stanga si pe dreapta te indrepti cu el catre cartere ( daca mai este rece ambielajul daca nu il pui inapoi cu rulmentii pe el la congelator !

 

Carterele sunt incinse ambielajul este rece ca gheata il infigi in stanga (in carterul mare ) apoi cel mic il presezi cat mai bine peste cel mare( dupa ce ungi marginea carterului cu mastic din suflet ) strangi surubele repede la maxim si il lasi sa se raceasca ( o noapte ) a doua zi te duci si mai strangi suruburile daca se mai poate bine daca nu aia e ! iei o surubelnita si pui in capatul ambielajului ( in gaura din capul mbielajului si bati surubelnita si in stanga si in dreapta ca sa centrezi ambielajul , iti pui semeringurile variatorul ( daca ti-ai luat set de 70 cc nu mai pune pompa de ulei te ajuta cu 3 chestii ti le zic mai incolo ) pui garnitura la aprindere pui statorul volanta ( ai gija cand strangi statorul sa nu il spargi ) iti pui variatorul si setul il ungi cu ulei pui pistonul ai grija la sigurante si infici cilindru strangi chiuloasa benzina si ulei !500 km 45 km/h plecari lejere nu in forta si te tine setu ala 25 000 si daca il chinui in ultimu hal ! ( 25 000 inseamna cam 2 sezoane sa zic asa....)

 

Pompa de ulei o sa o anulezi (bagi ulei in benzina ) pentru ca :

 

Nu se stie cand se strica si iti cade setu asa cel putin esti constient ca merge scuteru merge si uleiul prin el

Nu iti maiingreuneaza rpm ( fiind angrenat de ambielaja pompa de ulei iti ingreuneaza rpm )

Ai set de 70 cc pompa de ulei baga ulei cat pentru 49 cc deci amestec sarac set motor stricat alti bani alta distractie !

 

Sa pui poze pe parcurs sa vedem cat de harnic esti ! Si daca vrei trage un ochi la aeroxu meu ! ( eu i spun szoke )

 

/index.php?/topic/695928-yamaha-aerox-reincarnare/

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Stiu multi care nu s-au nascut in service-uri sau in garaje cu toate sculele din lume , procedeaza asa si merg pocnitorile de n'au treaba ! Eu nu am zis sa faca asa fiecare dupa ce scule are ! Eu i-am spus ce sa faca daca nu se descurca de prese ! Bine n'o fi dar nici rau !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Detin un scuter Mbk Booster Rocket din anul 1997 de 50 cc cu motor Minarelli vertical racit cu aer.

 

Motorul are:

1. Cilindru DR de 50 cc cu maxim 500 km facuti.

2. Toba sport cu cot curatata prin interior cu benzina, finala captusita cu vata de sticla si acoperita cu fibra de carbon.

3. Variator stock cu role de 4.8 gr. Malossi.

4. Curea stock aproape noua.

5. Ambreiaj stock.

6. Grup de transmisie stock.

7. Ambielaj stock fara joc fata-spate in biela.

8. Rulmenti de ambielaj + simeringuri noi Top Performance.

9. Gat admisie stock nou.

10. Chiuloasa stock.

11. Aprindere stock.

12. Bobina de inductie stock.

13. C.D.I. stock.

 

Intrebarea mea este: Pot pune un carburator Dell'Orto de 19, 21, 24, 25 sau 28 ?

 

Mentionez ca am carburatorul stock de 12 mm cu jiglerul principal de 86, cel de la soc de 40.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De puput poti sa pui dar nu cred ca o sa folosesti carburatorul ala la capacitate maxima. O sa consume foarte mult, iar performantele nu o sa fie deosebite. Limiteaza-te la unul mai mic. Eu zic ca unul de 17 reglat cum trebuie e prefect pentru setu` ala de 50.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

daca la 50cc vrei sa montezi carb de 28......mai bine unu' de 32.impreuna cu o sursa de flacara poti sa transformi scuterul in aruncator de flacari.ar fi ceva inedit pe sosea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca la 50cc vrei sa montezi carb de 28......mai bine unu' de 32.impreuna cu o sursa de flacara poti sa transformi scuterul in aruncator de flacari.ar fi ceva inedit pe sosea

Probabil ! Mai alea acum cu zapezile astea...

Deci cel de 28 mm il scot din schema pentru ca gasesc exclusiv de Aprilia RS 125, iar capatul care intra in gatul de admisie are diametrul prea mare pentru gatul meu de admisie.

Am de 12 mm si e chiar puturos chiar si cu role de 4.8 gr., am incercat cu 16 mm de la Aprilia RS 50 2005 si parca e ceva mai bine, dar se poate si mai bine cu unul de 19 sau 21, nu mai mult.

Nu ma ingrijoreaza consumul, si asa un set de 50 cc nu consuma mult, maxim 3.5 cu carb. de 21 mm.

La un carburator mai mare exista pe langa plusul de benzina si aer exista si un plus de ulei ?

Filtru de aer original cu buretele imbibat in ulei sau filtru sport ?

 

Pareri ?

Se potriveste oare pe gatul de admisie standard de la Mbk Booster Rocket Minarelli vertical pe aer ?

http://www.motobikeshop.eu/ro/carburator-polini-pwk-d.28-aprilia-minarelli-yamaha-piaggio-gilera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un scuter de 50, e normal sa fie puturos. Orice i-ai face tu tot puturos o sa fie. Decat sa bagi bani aiurea in el mai bine iti cumperi ceva mai mare.

 

daca la 50cc vrei sa montezi carb de 28......mai bine unu' de 32.impreuna cu o sursa de flacara poti sa transformi scuterul in aruncator de flacari.ar fi ceva inedit pe sosea

 

 

:)) Editat de WladCox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un scuter de 50, e normal sa fie puturos. Orice i-ai face tu tot puturos o sa fie. Decat sa bagi bani aiurea in el mai bine iti cumperi ceva mai mare.

 

 

 

:))

Nu bag multi bani in el, adica daca ma gandesc mai bine eu voi schimba decat carburatorul de 12 mm cu unul de 19 sau 21 care imi va da un plus de benzina si aer mai mare ceea ce va ajuta scuterul sa aiba o acceleratie mai buna si un cuplu mai mare eventual si un top speed mai mare.

Eu avand 16 ani la primavara sper sa obtin categoria AM si sa pot merge legal cu el si acest scuter il voi tine pana la 20 de ani, deci oricat as baga in el e clar ca nu voi scoate nici pe jumatate banii bagati.

P.S.: Ce carburator sa cumpar avand in vedere piesele care le-am enumerat in primul post ?

As avea 2 variante:

1. Sa pastrez carburatorul de 12 mm cu filtru de aer original si sa-i schimb jigerul principal cu unul de 88, cel de la soc cu unul de 50, si cel mic sa ramane cel original. (Dar se deregleaza benzina in raport cu aerul benzina mai multa si aer prea putin)

2. Sa cumpar un Dell'Orto de 19 sau 21 nou la 300-380 RON si sa nu mai am treaba.

Ce filtru ar fi indicat sa folosesc ? Eu mizez pe cel original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma intelegi... Degeaba ii da carburatorul mai multa benzina daca motorul nu o poate arde pe toata. Daca toto vrei sa pastrezi scuterul asta eu zic ca un carb de 16 e mai mult decat suficient. Dar eu zic ca e mai ok daca iti iei altceva. Iti poti lua ceva tot de 50 dar cu viteze si e mult mai ok decat un scuter...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca ai posibilitatea sa gasesti un carburator de 16-17mm moca si bun ( pe probate) stai cuminte si mergi cu el asa pina-ti permite virsta sa dai examen. 300 lei inseamna actual 50 si litri benzina. Mai sunt doua luni si da firul ierbii. Putere mai mare nu ai de unde scoate, costa prea mult, schimbarile facute nu sunt fiabile si in final ajungi la cooperativa munca in zadar si banii aruncati. Foloseste-l asa cum este, fa-i ce este necesar pt. circulat cu el in conditii de siguranta si asta e. Cind te vei face mai mare vei cumpara ceva mai mare si mai puternic. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un carburator de 17.5 cu soc manual si filtru de aer original si sunt nedumerit in legatura cu jiglerele. E bine ca la o marime de 17.5 main jet sa aiba 88 si pilot jet 50 ?

 

Hai sa te lamuresc scurt si la obiect ca sa te linistesti ! Vezi ca , carburatoarele , sunt foarte importante in crecta functionare a motorului ! O secunda de ne'atentie poate duce la anularea mersului rotund al motorului ! Daca totusi vrei sa schimbi tu carburatorul vezi ca sunt de 14 mm sau de 16 mm ( piaggio ) doar ca la cele piaggio ai " setarile " pe partea opusa si nu stiu daca au si slot pentru ulei pentru ca piaggio are pompa de ulei si este legata printr-un cablu ( ca cel de acceleratie ) la cablul de acceleratie si cand rotesti manson-ul actionezi cuiul pontou si pompa de ulei ! Deci grija mare !

 

Setarile carburatorului le faci in felul urmator: strangi ambele suruburi ( de relantiu si de aer ) la maxim le desfaci 2.5 ture pe amandoua apoi pornesti motorul si jonglezi cu suruburile si cum ti se pare tie ca merge corect asa il lasi ! Pentru un mai bun demaraj ( mai multa vlaga ) iti sugerez un set de arcuri la ambreiaj ( daca ai ambreiaj stock este de 105 mm cu 2 arcuri si unul mare central ) arculetele mici de la ambreiaj sa fie TARI iar arcul central moale ! Carburatorul il setezi la relantiu sa stea putin putin mai turat ca un scuter obijnuit pentru ca e mai ok sa aiba mai multi rpm la conectarea sabotilor !

 

Daca faci ca mine o sa simti un plus de putere la plecarea de pe loc ! Eu am ambreiaj sport RMS Reglabil cu arculete tari arc central moale curea malossi x kevlar si role de 5.5 gr ! Si trebuie sa ma apas pe ghidon ca sa plec in forta pe ambele roti ! Ejale cand suntem 2 pe scuter si nu tin fata apasata nici nu simti cand se ridica !

 

O alta smecherie pe care o poti face ( si este cat de cat populara ) cu un burghiu la bormasina largeste gaurelele din jiglere ! Si monteaza un burete de la malossi red sponge in carcasa filtrului original ! Daca cumperi piese noi cu tot cu arcurlete arc si carburator te va duce la maxim 100 lei dar o sa merite !

 

De ce nu pui o poza cu scuterul sa il vedem si noi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Recent am desfacut motorul Booster-ului meu pentru a schimba rulmentii de ambielaj cu semeringurile si m-am blocat cand a urmat montarea volantei de la magnetou pe axul ambielajului.

 

Trebuie pusa intr-un anumit punct fata de cititor ?

 

Cum este angrenata pompa de ulei de acea rotita pusa intre 2 sigurante pe ambielaj ?

 

Cum se face ungerea la rotita care angreneaza pompa de ulei si rotita cu zimti de la pompa de ulei ?

 

Multumesc anticipat !

Editat de C_R_I_S_T_I
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...