Sari la conținut

V-STROM 1000 ABS 2014


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai asta ziceai tu. Ca nu are treaba cu enduro bemveul. Dar nu precizasei modelul, asa ca l-am precizat eu ca sa nu existe neintelegeri :laugh: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asta ziceai tu. Ca nu are treaba cu enduro bemveul. Dar nu precizasei modelul, asa ca l-am precizat eu ca sa nu existe neintelegeri :laugh: :P

n-are sens capone, sunt unii care au alergie la alb albastru. dupa mintea lor, totu e prost facut.

frustrari triste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici e topic de motoare ( japo) . conseverle cu alb albastru va rog la locul corezpunzator. :-P.

 

hai sa nu fim atat de rai, nu totul e facut prost. doar ca numarul de roti este eronat, bmw-urile au 4. atat. si se numesc masini. autoturisme. pateticele incercari de a concura cu motocicletele au creat un public tinta fanatic. dar totul trece :). ca la iphoane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capone liniștește-te n-ai cu cine dialoga. Ăstia sunt specimene mai aparte, au neuronul odihnit, idei putine și poate din motivul ăsta și foarte fixe.

E relativ simplu să-ți dai seama cu cine stai de vorbă. Te uiți și tu ce topicuri au deschis, pe ce topicuri activează, pe unde au fost ( Veliko nu se pune chiar dacă e cu filmare) și o să-ți dai repede seama ca și dacă ar vrea tot n-ar avea cum să aiba niște pareri relevante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hopa si al doilea trol sef. ba poluati topicurile mai rau ca rahatul dambovita!

Incredibil cat de vigurosi si isteti va dati pe forum cu replici pubertine menite sa va creasca libidoul.

Nu puteti fi obiectivi atacand persoana, nu subiectul, cel putin unii dintre voi.

Ps. bozoro, vorbesti de trol dar vrei a spune troll ;)

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este de fapt o invitatie, in sectiunile albalbastre, sa balacarim productia strumfeasca, plina cu zeci de defecte la sute de exemplare. Altfel, cum am mai spus, la caracter si personalitate stau excelent. :)

» Post actualizat in 04 Jul 2014 05:20

hopa si al doilea trol sef. ba poluati topicurile mai rau ca rahatul dambovita!

S-au simtit ignorati in ultimul timp si sufera. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu se balacareste bre nimeni. sunt convins ca nu sunt chiar toti indoctrinati. dar daca citesti atent ultima pagina o sa vezi ca unii chiar se baga in seama aiurea. ;)

din ce vad, in ultima pagina, nu ti s-a adresat nimeni tie. cam toti am discutat cu capone. lucru permis pe un forum public.

si nu am mancat (cuvant urat) cum ai facut tu pe mai toate topicurile posesorilorde bmw. tu te ataci si nu mai incapi de bmw. probabil te crezi mai interesant asa.

vezi de suruburile tale ca nu esti tu dumnezeu pe forumul asta si toti trebuie sa facem liniste cand postezi tu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vineri am fost la Motor Team pt. revizia la L2-ul meu, ocazie cu care am facut un drive-test cu noul Vstrom 1000 timp de aprox. 1 ora.

In afara de starea generala de calitate a materialelor si confortul general, mi-a placut foarte mult:

- puterea (se simte daca vii de pe 650 cc);

- furca (absoarbe excelent drumul si complet regrabila);

- frana fata (vine de pe vitezana GSXR si ai nevoie de un singur degetel);

- pozitia in sa si mai ales ridicat in scarite (foarte naturala);

- ciclistica superba tipic Suzuki (se inclina foarte usor cu minim de efort);

- protectia la vant buna (chiar si cu parbrizul stoc);

Ca si aspecte mai putin placute:

- cutia de viteze mai dura si mai zgomotoasa decat la vstrom-ul mic;

- informatiile din bord greu de urmarit;

- degaja destul de multa caldura in oras, cand stai la semafor;

- garda la sol chiar mai mica decat 650-ul;

 

Per ansamblu o motociclieta foarte potrivita pt. drumurile din Romanica, un "allrounder" perfect (pacat de orientarea mai mult stradala, conf. tendintelor actuale de piata).

 

post-22512-0-44421900-1404720025_thumb.jpg

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orientarea mai mult stradala cred ca se datoreaza soselelor pe care multi le au si noi nu. In vest de exemplu e greu de facut off, poate pe niste drumuri neasfaltate, dar si acolo nu exista gauri in terasament. Deci ... :bike-037:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni, sau aproape nimeni nu merge pe offroad cu motor peste 1000 si 200kg. Noi toti am ales categoria pt capacitatea acestor motoare de a merge pe orice fel de drum indiferent de starea acestuie, in conditii de siguranta si oarece confort. Vstromul 1000ABS este cel mai reprezentativ exemplar in clasa, puternic, usor (cel mai usor), cu suspentii foarte bune si pozitie comoda.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni, sau aproape nimeni nu merge pe offroad cu motor peste 1000 si 200kg. Noi toti am ales categoria pt capacitatea acestor motoare de a merge pe orice fel de drum indiferent de starea acestuie, in conditii de siguranta si oarece confort. Vstromul 1000ABS este cel mai reprezentativ exemplar in clasa, puternic, usor (cel mai usor), cu suspentii foarte bune si pozitie comoda.

 

Da, corect, asa e.

Intradevar, suspensiile sunt de calitate, iar pozitia in sa de vis.

Foarte interesant (pt. mine) ar fi si comportamentul cu pasager, dar asta poate cu alta ocazie.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nimeni, sau aproape nimeni nu merge pe offroad cu motor peste 1000 si 200kg. Noi toti am ales categoria pt capacitatea acestor motoare de a merge pe orice fel de drum indiferent de starea acestuie, in conditii de siguranta si oarece confort. Vstromul 1000ABS este cel mai reprezentativ exemplar in clasa, puternic, usor (cel mai usor), cu suspentii foarte bune si pozitie comoda.

 

Faptul ca tu nu mergi pe offroad nu inseamna "nimeni" si nici "aproape nimeni" uite aici :

 

 

Si nu e un filmulet luat random de pe youtube, ci e chiar filmat de un coleg forumist. Poti sa intri pe topicul de 9x0 si o sa mai vezi acolo filme.

 

In clasa Vstromului de 1000 nu intra decat KTM-ul 9x0 pentru ca restul lumii are mobre in clasa 1200. Cele doua mobre oricum ajung in aceeasi clasa fortat pt ca Strom-ul e o mobra de sosea cozmetizata sa para adventure, pe cand KTM-ul 9x0 este o mobra adventure de adevaratelea.

 

Asta, cica e fisa tehnica a Stromului : http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/V-Strom%201000/2014/DL1000A.aspx#Specs

 

Nu se pomeneste nimic despre chestii elementare cum ar fi cai putere, cuplul maxim si la ce turatie este el atins dapai chestii mai de finete cum ar fi cursa la suspensii diametru furca si cat este de regalabila.

 

Sa vorbesti despre suspensii in clasa in care este doar Stromul si KTM-ul mi se pare WOW .....esti deja suprarealist.

 

Si uite cum, privind in urma nu am inteles de fapt unde exceleaza Strom-ul.

 

Ah cred ca m-am prins e reprezentativ, asta clar nu poate fi combatut, dar reprezentativ pt cine sau pt ce ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...