Sari la conținut

Clasa 600-800 cmc


Moto clasa 600-800 cmc  

120 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Cert e un lucru : a compara un touring cu cateva modeste valente off (V Strom) cu un touring enduro cu putine valente pentru touringul adevarat (KTM 690) este un non sens.

 

bine zis, in final…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Cert e un lucru : a compara un touring cu cateva modeste valente off (V Strom) cu un touring enduro cu putine valente pentru touringul adevarat (KTM 690) este un non sens.

Parerea mea bineinteles.

 

De acord, am dat eu 690-ul ca si exemplu, pt. ca era vorba de KG (tot ati laudat Vstomul ca are 220 kg).Vstromul la categoria asta,e de laudat pt.confort cu 2 persoane, nu pt. KG.

 

.

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De acord, am dat eu 690-ul ca si exemplu, pt. ca era vorba de KG (tot ati laudat Vstomul ca are 220 mkg).Vstromul la categoria asta,e de laudat pt.confort cu 2 persoane, nu pt. KG.

.

Vis a vis de KG eu nu am facut altceva decat sa intru intr-o polemica nefericita cu ERU pe tema 1200 GS / GSA versus V Strom 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are you considering ONLY KTM? What other bikes have you ridden? For the use you've described, it leans more towards a bigger, roomier bike, pillion capable, and still able to commute and go off road.

 

Get the 990 if you can spend over $15,000 ... then add another $2000 in extras and add ons ... which the bike needs. The 990 is big, tall and heavy. I'd do a test ride, with your wife ... see how it goes. Former experienced dirt bike riders love the 990. Re-Entry riders? I'm not so sure.

 

The 690 does not seem to fit with what you want. It's also a bit unreliable ... read the ride reports and threads here to learn about myriad problems afflicting these machines. Great to ride ... Hell to own and maintain.

 

If status and Brand are important for you ... then by all means go with something Euro. BMW, KTM, Ducati ... all make bikes that could suit you. But if you want something practical, cheap and easy to maintain: Think Japanese.

 

If you have $13K plus, the Triumph Tiger 800XC is an excellent bike by all current reports.

 

But if you want value and fun ... and no Cache' ... Get a nice used DL650 V-Strom and never look back. Probably cost you around $5000 to $7000 USD. The Wee Strom is a 100,000 mile machine that will do ALL you ask of it without a lot of expensive additions ... and it will never break down ... or get stolen! (must be a reason why Motoradd magazine awarded the V-strom the Alpenfurher prize twice)

 

 

Citat din :

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=750715

 

Haideti ma baieti cum sa nu-l stiti pe ADV Grifter e varu' lu Harea din California.

 

Ca sa facem o comparatie de preturi coerenta si nu dupa urechea lu Dorel de la California avem urmatoarele linkuri ambele de pe site-uri oficiale US :

 

1 Suzuchy V Strom 2014 http://www.suzukicycles.com/Product%20Lines/Cycles/Products/V-Strom%20650/2014/DL650A.aspx#Specs cu pretul de 8500 ~10000 USD [sunt 2 versiuni acolo si nu am stat sa vad diferentele]

2 BMW F 700 GS 2014 http://www.bmwmotorcycles.com/us/en/index.html cu pretul de 9900 USD

 

Care din cele doua merita ....depinde de cine face cumparatura. Pentru specs nu e greu de facut un clic. Stiu ca mobrele nu sunt echivalente, ca una are 650 cmc alta 800 cmc [chiar daca o cheama 700] dar w/e am cautat cea mai apropiata varinata din panolplia BMW.

La prima vedere fara sa intru de loc in detalii si discutii as spune ca preturile sunt foarte apropiate.

 

Nu neaaparat, doar daca doresti sa depasesti intr-o clipita de la 140km/h la 200 dar asta e alta discutie unde intra intradevar motoare mai ,,potente'' EU ma refeream la confort si la capacitatea de touring superioara a stromului fata de 690.

 

Surprinzator e ca pe forum vad tot felul de oameni care critica Vstromul pentru ca e mare, e grea, e urata, e ciufuta , n-are frante, fleoscaie furca... Pana mea , mai citesc si incepatori pe aici si chiar cred :))

 

Ca sa restabilim balanta si eu am crezut niste ani ca V Strom-ul are super ciclistica, consuma putin si e super mobra, asta pana cand am mers in acelasi grup cu niste Stroame. Atunci, pt mine, s-au spulberat toate miturile, cladite cu truda si migala de unii si altii pe motoretism.ro

Si da e mare, e grea, partea cu uratenia/frumusetea e subiectiva trecem peste, daca ai argumente vino cu ele nu ne povesti de parca tu ai aprioric dreptate si esti foarte ingrijorat de soarta incepatorilor care ar putea fi indusi in eroare de niste nemernici [ca mine de ex.] ca poate si eu imi fac aceleasi griji despre respectivii care sunt indusi in eroare asa cum am fost si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sensei bune preturile la grecii aia[i-am bagat la bookmark multumesc] dar [intotdeauna exista un dar] ei ofera doar niste piese si nu o solutie/sistem complet cu rezervoare cu lumini etc. Adica mai ai de dat bani pe o gramada de alte chestii, oricum interesant, si chiar am de gand sa trec sa stam la o vorba.

 

Os.

 

eu am si sistemele de prindere mecanica pe cadru + suport aparatura de navigatie + suport de faruri... intr-un cuvant turnul de navigatie...toate home made :) daca chiar de mananca palme te apuci de dat la pila sau, pt cei mai cu dare de mana la CNC

IN TEORIE se poate adapta pe orice motoreta, ideea de baza e sa nu faci modificari ireversibile sasiului ca la cat de isteti sunt ai nostrii pe la rar...

 

Os!

 

iete, va pun si o icoana, ca eu ma uit la ea in fiecare zi pe dekstop :))

post-1864-0-63387400-1388343333_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am si sistemele de prindere mecanica pe cadru + suport aparatura de navigatie + suport de faruri... intr-un cuvant turnul de navigatie...toate home made :) daca chiar de mananca palme te apuci de dat la pila sau, pt cei mai cu dare de mana la CNC

IN TEORIE se poate adapta pe orice motoreta, ideea de baza e sa nu faci modificari ireversibile sasiului ca la cat de isteti sunt ai nostrii pe la rar...

 

Os!

 

iete, va pun si o icoana, ca eu ma uit la ea in fiecare zi pe dekstop :))

 

 

Icoana aia e intradevar "supremulabsolut" insa pt ce imi trebuie mie, as avea nsite modificari. Renunt la rezervoarele de pe spate [nu-mi trebuie 35 l de combustibil] in favoarea unui rack de pus o geanta pe el. Renunt la niste cai putere si vreau schimburi de ulei si filtre la minim 10.000 km. De asemenea as mai vrea injectie, ABS, fiabilitate, si consum mic.

 

Ma auzi mosule sau scriu degeaba pe motoretism ?

 

Despre filmuletul in cauza ce pot sa zic, e mai vechiut asa il stiu de prin toamna, e frumos facut, dar e cusut cu ata alba.

Ce vreau sa zic e ca aia n-au mers pe mobre cum au zis ei nuj cate mii de km. E suficients a te uiti in film sa vezi ca sunt mereu ca scosi din spalatorie. Se cunoaste cineva care e de ziel intregi pe drum, si aia 2 nu sunt.

Altfel tot respectu pt Arierman il urmaresc de ceva vreme, nush de ce s-a bagat in chestia asta.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Renunt la rezervoarele de pe spate [nu-mi trebuie 35 l de combustibil] in favoarea unui rack de pus o geanta pe el. Renunt la niste cai putere si vreau schimburi de ulei si filtre la minim 10.000 km. De asemenea as mai vrea injectie, ABS, fiabilitate, si consum mic.

Ce vrei tu exista, se numeste V-Strom...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei tu exista, se numeste V-Strom...

 

Nu ma prind daca vrei sa pari sarcastic sau cerebral. :lool:

 

In urma acestei replici am facut o sinapsa dubioasa si mi-am adus aminte ca am auzit ca la urmatorul Paris Dakar Despres si Coma vor concura in echipa Suzuky. Evident pe inegalabilul VStrom.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la urmatorul Paris Dakar Despres si Coma vor concura in echipa Suzuky. Evident pe inegalabilul VStrom.

 

Ce-i Paris - Dakar asta? Ca nu mai e dinainte de VStrom.

 

Oricum, Paris - Dakar pe drumul de "minima rezistenta" se poate face cu R1 stock. Fara poante si fara stres.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au avut si baietii aia dupa ei 2 camioane......

 

ei zic ca n-au avut support in descriere. daca n-au avut si tot bagaj e ce se vede pe mobre si in spatele lor, respect total ca au reusit sa inghesuiasca toale de civil, echipament ca-i vad cu geci si tricouri diferite, gear de camping, dslr-uri, drone si toate cele in ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata. M-ati convins. Vand XT660Z si WR250R, nu ma mai gandesc la nici un 1000+ si-mi iau V-Strom… o mica dilema… ce culoare?

 

I-ati bre supertenere, sau daca tii neaparat, africana.

Nu sunt mobre perfecte, dar nici astea discutate in topicul asta nu sunt. La ce pret are un ST, chiar nu ai ce pierde. Daca se strica pe drum, il lasi acolo sau cauti sa cumperi altul. Daca nu vrei sa se strice pe drum, investesti intr-un rebuild complet, care te mai costa inca o data valoarea mobrei.

Daca ai noroc, prinzi unu pimp'at de prin UK, cu suspensii, frane, motor de 850 si tot ce trebuie. Pui niste stickere cu Gauloises daca nu are deja, si ai rezolvat dilema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata. M-ati convins. Vand XT660Z si WR250R, nu ma mai gandesc la nici un 1000+ si-mi iau V-Strom… o mica dilema… ce culoare?

 

Alea negre merg bine pe offroad si alea albastre merg mai tare.. de restu nu stiu :P

 

On topic: @b374 ca si posesor de xt660z si wr250r - mi se pare ca 690 e undeva intre astea 2 ca si capacitati offroad si touring, nu te-ai gandit sa le schimbi pe cele 2 cu un ktm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Icoana aia e intradevar "supremulabsolut" insa pt ce imi trebuie mie, as avea nsite modificari. Renunt la rezervoarele de pe spate [nu-mi trebuie 35 l de combustibil] in favoarea unui rack de pus o geanta pe el. Renunt la niste cai putere si vreau schimburi de ulei si filtre la minim 10.000 km. De asemenea as mai vrea injectie, ABS, fiabilitate, si consum mic.

 

Ma auzi mosule sau scriu degeaba pe motoretism ?

 

aud,aud, avem flex si aparat de sudura :)))) ii punem si vasle daca vrei !

 

tot mai mult ne cramponam ce mobra sa alegem, ne aruncam in polemici si studii, ca car, ca marr etc... am uitat ca adevarata placere e calatoria pe care fiecare o face cu ce are :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat ca adevarata placere e calatoria pe care fiecare o face cu ce are :)

 

post-40741-0-75116900-1388360010_thumb.jpg

 

On topic: @b374 ca si posesor de xt660z si wr250r - mi se pare ca 690 e undeva intre astea 2 ca si capacitati offroad si touring, nu te-ai gandit sa le schimbi pe cele 2 cu un ktm?

 

da si nu… solo, probabil e o treaba. cu pasager, da cu virgula. de fapt, nu prea da. as vinde doua ca sa iau una si inca una dupa :)

 

p.s. - n-am testat 690 ore intregi ca sa stiu cum ar fi in regim asfalt mult. presupun ca nu m-ar deranja, sunt mai nesimtit :). si nici in regim de viteze mari n-am testat, multi se plang senzatii ciudate da' mneah, pana nu vezi tu nu stii 100% cum e.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca la Dakar se alearga tare cu 450-uri, cred ca 690 e mai mult decat suficient. Putina protectie la vant si e numa' bun :P

Altfel, daca tot se apuca cineva de modificat, o poate face c-o mobra mai veche. Eu cel putin asa as face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...