Sari la conținut

Clasa 600-800 cmc


Moto clasa 600-800 cmc  

120 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

votul meu merge la ktm

as fi optat pt motorizarea veche 640lc4 deoarece mi se pare cea mai longeviva si performanta din capitolul +600 de la producatorul austriac.

modelele prezentate mai sus sunt variante de carenaj ale lui 690 enduro adaptate de pe modelul rally-replica, model ce nu are nici o legatura cu 690-ul standard nici la sasiu nici la motorizare.

690 RALLY este echipat cu un motor smr upgradat de la 450 la 690 si are si rezervoare suplimentare pe spate.

 

suspensia este unul din motivele pentru care am ales ktm-ul. multitudinea de setari ce o poti face cu o simpla surubelnita iti permite sa adaptezi foarte rapid motocicleta la conditiile terenului

 

ce nu imi place la 690 este injectia, de fapt nu imi place injectia in general pusa pe motoare de offroad... daca iti pica vre-un senzor prin padure te uiti ca bou-n craci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mda m-am uitat acum pe specs la VStrom si intr-adevar nu pare lipsit de putere, insa atunci de cate ori m-am suit pe el mi s-a parut lesinat.

 

Curios,

Eu cand am fost la drivetest BMW, F800GS mi s-a parut destul de lesinat in treptele mari de viteza. In a-1-a si a-2-a F800GS are rapoarte mai scurte si e brutal, dar cum urci in trepte nu mai simti ca ai sub tine 800cmc. La depasiri intr-a-5a si a-6-a, V_Stromul se simte mai vanos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsește din acest poll o motoretă veche care:

- nu se mai fabrică din 2003

- e mare și grea

- consumă muuult

- costă la fel ca cele mai de sus

- nu prea are putere pentru mers tare tare pe stradă la 750cmc

- i se strică pompa de benzină, vitezometru și releu de încărcare în rest nu se mai prea strică

- face și pană

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lipsește din acest poll o motoretă veche care:

- nu se mai fabrică din 2003

- e mare și grea

- consumă muuult

- costă la fel ca cele mai de sus

- nu prea are putere pentru mers tare tare pe stradă la 750cmc

- i se strică pompa de benzină, vitezometru și releu de încărcare în rest nu se mai prea strică

- face și pană

Aceasta motoreta veche , mare si grea , e o legenda . Inutil sa mai votezi legende, ele nu se compara cu nimic . A face asta ar fi ca si cum ai face comparatie intre Stefan cel Mare si Stefan Banica la capitolul femei . Hilar .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vstrom nu lenes, motorul trage foarte bine, F800 de asemenea nu lenes in trepte superioare, trage bine pana la 190...

F800 consuma mai putin decat v-strom....da nu asta era discutia, sorry

Ma cam enervez cand face omu un test drive sau prinde mobra 5km si gata stie tot despre ea....io le-am calarit pe ambele destul cat sa va spun ca au vana suficienta pentru un driver experimentat....insa sa nu exageram spunand ca v-strom 650 trage mai bine....e complet fals.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vstrom nu lenes, motorul trage foarte bine, F800 de asemenea nu lenes in trepte superioare, trage bine pana la 190...

F800 consuma mai putin decat v-strom....da nu asta era discutia, sorry

Ma cam enervez cand face omu un test drive sau prinde mobra 5km si gata stie tot despre ea....io le-am calarit pe ambele destul cat sa va spun ca au vana suficienta pentru un driver experimentat....insa sa nu exageram spunand ca v-strom 650 trage mai bine....e complet fals.

Intreb si eu: Cat de putin poate consuma un f800? EU cu Stromul am scos 4.3 la 120 km/h. Mai putin de atat si o dam in comnsumuri de f650 sau de scuter :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am constatat ca F 800 peste 120-130 nu prea sare de 5, iar la drum lung, recunosc ca 2 vstroame (una cu 2 bujii, una cu o bujie/piston) au consumat (ambele) usor mai mult decat un F800....diferenta fff mica insa constanta....cred ca diferenta e data de vitezele peste suta, unde vstroama daca mai e si incarcata suge mai mult...e logic

Probabil pana in 70-80 consumurile sunt similare insa la 800 se simte usurinta cu care ruleaza la viteze de peste 110-120...spre exemplu pe autostrada, mers foarte sportiv 150 pe alocuri 190 pret de 500km a consumat usor peste 5.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand face omu un test drive sau prinde mobra 5km si gata stie tot despre ea.

 

tru, da' nimic nu bate vorbitul din ce se stie de pe net. aia e top wtf

 

 

Intreb si eu: Cat de putin poate consuma un f800? EU cu Stromul am scos 4.3 la 120 km/h. Mai putin de atat si o dam in comnsumuri de f650 sau de scuter :))

 

sa stii ca nu e departe de f650 la mers in acelasi ritm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

votul meu merge la ktm

as fi optat pt motorizarea veche 640lc4 deoarece mi se pare cea mai longeviva si performanta din capitolul +600 de la producatorul austriac.

modelele prezentate mai sus sunt variante de carenaj ale lui 690 enduro adaptate de pe modelul rally-replica, model ce nu are nici o legatura cu 690-ul standard nici la sasiu nici la motorizare.

690 RALLY este echipat cu un motor smr upgradat de la 450 la 690 si are si rezervoare suplimentare pe spate.

Cered ca te inseli. Alea din poze sunt KTM 690. Linky.

 

ce nu imi place la 690 este injectia, de fapt nu imi place injectia in general pusa pe motoare de offroad... daca iti pica vre-un senzor prin padure te uiti ca bou-n craci!

 

 

Stii tu ceva despre senzori la KTM sau e psihoza generala cu electronica care se strica? Te intreb cat se poate de serios intrucat imi face cu ochiul rau de tot mobra asta, mai ales ca de la anu' o s aiba si ABS.

BTW thx Hosszu mi-ai facut un frumos cadou de sarbatori .

 

Am constatat ca F 800 peste 120-130 nu prea sare de 5, iar la drum lung, recunosc ca 2 vstroame (una cu 2 bujii, una cu o bujie/piston) au consumat (ambele) usor mai mult decat un F800....diferenta fff mica insa constanta..

 

Diferenta aia mica este de 7~15 % si sa nu uitam ca 800-le era singura mobra cu pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Diferenta aia mica este de 7~15 % si sa nu uitam ca 800-le era singura mobra cu pasager.

Ai tendinta sa exagerezi, la un moment dat s-au dateste cap alimentarile si ai ramas cu impresia ca tu ai alimentat mult mai putin insa nu ai mai participat la anumite trasee....era vorba doar de drumul pana in Meteora si stiu sigur ca era diferenta de cativa centi la fiecare alimentare (adica cele 3 alimentari).....nu de 15%

 

Eu am consumat cu 2l mai mult decat voi toti...stiu sigur ca la a 2-a alimentare v-am intrebat pe toti si eu eram la diferenta de aprox 2-3l fata de voi, intre voi era dif. foarte mica.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda m-am uitat acum pe specs la VStrom si intr-adevar nu pare lipsit de putere, insa atunci de cate ori m-am suit pe el mi s-a parut lesinat. O fi din cauza lipsei de cuplu jos, o fi din cauza cailor putere care poate sunt livrati probabil in partea de sus a benzii de turatie, si na cand te sui pe o mobra care nu-i a ta, nu-i rupi acceleratia, ca nu o cunosti si nu vrei sa o dai pe jos. Cel putin eu asa procedez, una peste alta mi s-a parut lesinata.

 

Cat despre suspensii, astia care aveti impresia ca in lista aia sunt mobre cu suspensie incercati sa va suiti pe o enduroaica EXC/ WR /CRF si vorbim dupa.

Incearca noul V-Strom (L2), vei avea o surpriza .....

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe spritmonitor.de media la F800 e de 4,52% si la Vstrom de 4,79% - deci exista diferente dar prea mici ca sa fie luate in considerare, o diferenta mai mare o face stilul de pilotaj.

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-ati spart cu consumurile astea, nu mai conteaza ce faci cu mobra, ce suspensii are, ce motor, pe unde poti merge cu ea... Consumu' nene e baza. Luati d'aci consum nesimtit: 3,2 l/100 km la bmw xchallenge mers constant 120 lei. Na

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On topic.. modelele puse in poll sunt totusi din 2 clase diferite. Eu pe langa vstromul ce il am mi-as mai lua un ktm 690 si nu as considera ca am 2 motoare la fel - s-ar completa f bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca noul V-Strom (L2), vei avea o surpriza .....

:)

 

Cumva noul V-Strom are furca usd cu minim 250 mm cursa fata si un 200~230 spatele si minim 3 parametri ajustabili ? Daca raspunsul tau este nu nici nu ma voi deranja sa o testez.

 

Dar tu ai incercat vre-o mobra cu suspensie pana acum? din alea de care am pomenit: EXC, WR ..etc ? Nu de alta dar sa avem o referinta comuna in discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu faceam referire la afirmatia ta de "motor lesinat", restul detaliilor "tehnico-tactice" te las pe tine sa le observi, doar esti EXPERTUL.

 

Data viitoare da si tu un quote ca sa stiu la ce te referi.

Nu ma intereseaza mobra asta; da mi s-a parut lesinata, nu stiu de ce, nici nu imi bat capul, pt ca nu ma intereseaza, poate pe la 70 de ani sa ma intereseze, cand probabil ca nu o sa mai pot iesi de pe asfalt, decat pe un drum forestier impecabil, dar probabil ca atunci o sa imi iau un touring veritabil.

 

Cat despre expert ....nu stiu ce sa zic ....daca tu asa crezi ...multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cered ca te inseli. Alea din poze sunt KTM 690. Linky.

 

 

 

Stii tu ceva despre senzori la KTM sau e psihoza generala cu electronica care se strica? Te intreb cat se poate de serios intrucat imi face cu ochiul rau de tot mobra asta, mai ales ca de la anu' o s aiba si ABS.

tati, site-ul oficial al ktm-ului nu este advrider.com ;)

date tehnice si detalii despre modelul 690 gasesti aici :http://www.ktm.com/at/enduro/690-enduro-r-eu/highlights.html si dupa cum vezi nu are nici o legatura cu pozele puse de tine. d-asta am zis ce am zis ;)

daca vrei un 690 rally stiu pe cineva care ar vrea sa il vanda pe la vreo 10.000-12.000.... complet revizuit dupa dakarul din 2008 mi se pare. motoreta este fulloption.

exista intradevar de vanzare fairingul respectiv pe e-bay la bajetii astia http://stores.ebay.co.uk/Perfect-Fairings/KTM-/_i.html?_fsub=2254910010&_sid=893254490&_trksid=p4634.c0.m322

 

la un pret mai uman pot confectiona si adapta eu modelul de la mecasistem http://i229.photobucket.com/albums/ee138/GaelJohn/For%20Sale%20stuff/PB070002.jpg

 

un 690enduro parca avea Mark de la DBZ

 

pfff, ideea e ca injectia asta are o mica intarziere si daca te lasa prin boscheti e belita... adica fara laptop te cam uiti ca curca-n craci...ca si eu ma uit lafel la ele cand crapa cate ceva... numai mufe si mufulitze... te invarti cu surubelnita in jurul ei si nu sti de unde s-o apuci....

prefer carburatia... mai o sarma, mai sufli intr-un jigler si ai sanse de succes. am incercat eu sa suflu si in mufe dar nu are efect :))))

 

abs-ul... alta prostie (parerea mea) era sa ma inpachetez de cateva ori din cauza mizeriei asteia... adica da, daca nu sti sa ti mobra intre craci si te blochezi cand iti derapeaza rotile... e bun abs-ul dar cand vrei sa franezi...hentz cu mana, mai ales pe teren.

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tati, site-ul oficial al ktm-ului nu este advrider.com ;)

date tehnice si detalii despre modelul 690 gasesti aici :http://www.ktm.com/at/enduro/690-enduro-r-eu/highlights.html si dupa cum vezi nu are nici o legatura cu pozele puse de tine. d-asta am zis ce am zis ;)

daca vrei un 690 rally stiu pe cineva care ar vrea sa il vanda pe la vreo 10.000-12.000.... complet revizuit dupa dakarul din 2008 mi se pare. motoreta este fulloption.

exista intradevar de vanzare fairingul respectiv pe e-bay la bajetii astia http://stores.ebay.co.uk/Perfect-Fairings/KTM-/_i.html?_fsub=2254910010&_sid=893254490&_trksid=p4634.c0.m322

 

la un pret mai uman pot confectiona si adapta eu modelul de la mecasistem http://i229.photobucket.com/albums/ee138/GaelJohn/For%20Sale%20stuff/PB070002.jpg

 

un 690enduro parca avea Mark de la DBZ

 

pfff, ideea e ca injectia asta are o mica intarziere si daca te lasa prin boscheti e belita... adica fara laptop te cam uiti ca curca-n craci...ca si eu ma uit lafel la ele cand crapa cate ceva... numai mufe si mufulitze... te invarti cu surubelnita in jurul ei si nu sti de unde s-o apuci....

prefer carburatia... mai o sarma, mai sufli intr-un jigler si ai sanse de succes. am incercat eu sa suflu si in mufe dar nu are efect :))))

 

abs-ul... alta prostie (parerea mea) era sa ma inpachetez de cateva ori din cauza mizeriei asteia... adica da, daca nu sti sa ti mobra intre craci si te blochezi cand iti derapeaza rotile... e bun abs-ul dar cand vrei sa franezi...hentz cu mana, mai ales pe teren.

 

Tati ai perfecta dreptate nu am sustinut niciodata ca advrider e site oficial KTM si nici ca alea din poze sunt modele KTM asa cum ies ele pe poarta fabricii.

"modelele prezentate mai sus sunt variante de carenaj ale lui 690 enduro adaptate de pe modelul rally-replica, model ce nu are nici o legatura cu 690-ul standard nici la sasiu nici la motorizare.

690 RALLY este echipat cu un motor smr upgradat de la 450 la 690 si are si rezervoare suplimentare pe spate."

asta am vrut sa combat cu linkul ala.

mobrele din poze sunt KTM 690 si sasiu si motor doar ca sunt echipate cu kituri de rally sau adventure.

Despre replici alre kiturilor de rally sau adventure, chiar as vrea sa avem o discutie [momentan ma documentam pe site la astia ], dar asta de abia dupa ce-mi voi lua 690-ul ala obligatoriu echipat cu prostia aia de ABS si evident si cu injectie.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rade lumea (inclusiv eu) de vstrom, dar daca Suzuki ar scoate o mobra asemanatoare cu xt660z (aceeasi greutate, acelasi pret) plecand de la motorul sau platforma de vstrom, ar intoarce multe capete. Motor fiabil de 600 cu 2 cilindri in V, la 180 kg dry si pret omenesc? Aproape ca nu m-ar interesa cat de slabe sunt suspensiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea e posibil fizic din cauza arhitecturii motorului. Un cilindru este mult prea avansat și pe un cadru clasic de enduro touring ar atinge sau s-ar suprapune peste roata față. S-au făcut încercări enduro pe cadrul de SV 650 dar rezultatele mi se par hidoase. (nu ca v-stromul ar fi vreo frumusețe)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea e posibil fizic din cauza arhitecturii motorului. Un cilindru este mult prea avansat și pe un cadru clasic de enduro touring ar atinge sau s-ar suprapune peste roata față. S-au făcut încercări enduro pe cadrul de SV 650 dar rezultatele mi se par hidoase. (nu ca v-stromul ar fi vreo frumusețe)

 

nu stiu daca e imposibil. exista v-uri pe cadre agresive enduro / enduro touring. ideal la un bi enduro touring mi s-ar parea 2 in paralel dar cu comportament de v, nu cum e pe gs. dupa mono, v mi se pare cel mai adecvat ca mod in care "bate", paralel ca la gs fiind ultimul - din arhitectura, la gs, pulsurile sunt la intervale egale si dese -> foarte usor de rupt aderenta pt ca nu exista un timp mai lung de "asezare"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...