Slash28 Postat Ianuarie 9, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2014 Idei noi: Yamaha ST10 sau, mai de buget, TDM 900A (am mai zis?) Kawasaki Versys Aprilia Caponord care sunt argumentele pentru aceste motociclete ? te-ai dat cu vreuna dintre ele ?... da halatu cat e halatu. Care sunt avantajele acestor motocilclete, si ce te-ar face sa alegi? de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) sorry my friend, abia ce am postat vestea cea trista. Nu pot lua ceva care vrea sa fie bun la toate, e clar ca ma va dezamagi la ceva. Imi trebuie ceva cu pedigree... ahhh nu-mi gasesc cuvintele.... tre sa fie ceva ca atunci cand.... uite eu imi pun femeia sa poarte tot felul de stockings si lenjerie cand mergem in dormitor.... intelegi ? tre sa fie ceva "hot about". Si prefer sa comande ceva de mancare decat sa o las sa gateasca toata ziua si apoi sa fie obosita, si sa gafai ca un bou in loc sa primesc ceva special. Vstrom este nr. 1 matematic. Doar atat. M-am razgandit...nu mai zic nimic Editat Ianuarie 9, 2014 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Ianuarie 9, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2014 M-am razgandit...nu mai zic nimic nu, nu am vazut ce ai scris. Ai zis ceva de " Bmw-ul este un vis umed al fiecarui motociclist". Filozofie? Argumenteaza puternic, vin-o cu niste exemple din viata reala, cu niste date tehnice. Intelegi de ce am initiat acest topic ? Pentru ca sunteti o gramada care aveti mobre "adventure/enduro/touring" si doar 2 din 10 postari sunt serioase si pline de substanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Ma iei cu postac de serviciu si dupa aia ai pretentii? Eu zic sa te mai gandesti. Nu imi amintesc sa fi vorbit lipsit de respect la adresa ta. Este facut de mine. Informatiile trecute cu alta culoare decat negru nu sunt din surse/site-uri oficiale. Referitor la DL 650 nu imi mai aduc aminte exact [tabelul este facut acum cativa ani] dar sunt 2 posibilitati un prieten care avea Strom l-a cantarit pe al lui si a ajuns la concluzia asta, si varianta 2 pe ADVRider stiu ca am citit de niste baieti care le-au cantarit avand suspiciunea ca producatorul minte in specificatii si cam aveau dreptate.Ceea ce nu imi amintesc exact este de unde este numarul de acolo. comaprativ 2.jpg In ideea de a compara mai usor si mobre mai apropiate unele de altele . Postac= argou folisit pentru descrierea persoanele care posteaza. Nu inteleg de ce te simti lezat? Imi cer scuze daca daca te-am jignit involuntar insa de foarte multe ori postezi subiectiv si fara rost! Te inteleg ca esti fan BMW si ai o motocicleta adventure pur sange, minutie tehnologica Made in Bavaria insa asta nu te face mai breaz. Si ca sa continuam civilizat discutia. raspunde-mi te rog ce intelegi tu prin tura adventure ca sa vedem cat de non-adventure este V-stromul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Ce oameni ... in loc sa va bucurati ca nu ne-au napadit nametii si mai putem merge cu motocicletele va certati ca la usa cortului. Initiatorul isi va lua ce vrea el si daca nu-i place o va schimba ca viata este prea scurta sa mergi pe o motocicleta care nu te multumeste. Eu tot nu inteleg cum sa nu sti ce mobra vrei si sa ceri sfaturi pe forum asteptand sa ia altii decizii in locul tau. Alta problema estetica la un motor enduro-touring, plm toate sunt urate cu spume da la ce te intereseaza asta oricum ajungi sa o apreciezi pentru locurile in care te va duce si nu pentru crom sau sunet. E urat v-stromul la fata dar cand vezi ca noaptea ai lumini mai bune ca majoritatea masinilor intelegi la ce s-au gandit prostii aia, pare grasa si masiva? te vei prinde la prima ploaie la ce foloseste si cum este cand esti ud doar pe maini si de la genunchi in jos dupa ce ai mers 50km pe autostrada cu 120-130 doar cu viziera ridicata. Are radiatoarele mari si expuse? poate sa le aiba daca eu merg 30 min prin aglomeratie si nu simt caldura de la motor inseamna ca-si fac bine treaba. Nu mai continui cu motivele care m-au facut pe mine sa-mi aleg loganul (vstromul) ca sigur difera de nevoile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 ndoar 2 din 10 postari sunt serioase si pline de substanta. Aici te contrazic , Raducule . Toate postarile ( in afara de cele cateva contre pure ) au avut substanta si seriozitate . Ceea ce am inteles eu din ele este ca poti sa faci adventure si cu IJ-ul ( ba chiar am un prieten care asa a inceput intr-un tur al Ro prin munti si vai ) . Si am mai inteles ca trebuie sa faci alegerea cu inima , in conditiile in care cu oricare dintre ele o sa-ti placa sa te dai . Vrei Transalp , e foarte bine ! Te vei bucura de ea si vei trage cu ochiul la Stroame . Vrei KTM ? Foarte bine , vei trage cu ochiul la GS-uri ... Nici una nu-i perfecta , toti ti-au spus asta . Vrei V-Strom ? ( NU vrei , ai zis , dar sa zicem ca vrei ) Vei fi multumit dar te vor impunge BMW-istii ...ca n-are pedigree... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 nu, nu am vazut ce ai scris. Ai zis ceva de " Bmw-ul este un vis umed al fiecarui motociclist". Filozofie? Argumenteaza puternic, vin-o cu niste exemple din viata reala, cu niste date tehnice. Intelegi de ce am initiat acest topic ? Pentru ca sunteti o gramada care aveti mobre "adventure/enduro/touring" si doar 2 din 10 postari sunt serioase si pline de substanta. Deci, ti-ai facut vreo idee? Eu tot de pe Dragstar vin si am fost in aceeasi dilema. Ziceai ca vrei sa mergi croaziera, 120km/h lejer cu pasager si bagaje+ un offroad light. Am ales Stromul din cauza pretului si a polivalentei oferite. Nu e motocicleta perfecta si e posibil ca in curand sa fac si eu upgrade. Daca ai in jur de 3500 euro ai de ales intre la Vstrom,TDM Africa Twin, Trans Alp sau Varadero.( second hand) Daca ai buget de 7000-8000 mii, uita-te F800GS sau Triumph Tiger SecondHand. Daca ai buget 1000+ Uita-te la super Tenere 1200 sau R1200 GS. Indiferent de ce citesti pe forum, nimeni nu o sa decida pt tine. Poti cauta si review-uri pe youtube! Sunt putini care au calarit toate mobrele iar apoi sa-ti dea o parere obiectiva. Fiecare cioara isi lauda puiul Simplu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) sorry my friend, abia ce am postat vestea cea trista. Nu pot lua ceva care vrea sa fie bun la toate, e clar ca ma va dezamagi la ceva. Imi trebuie ceva cu pedigree... ahhh nu-mi gasesc cuvintele.... tre sa fie ceva ca atunci cand.... uite eu imi pun femeia sa poarte tot felul de stockings si lenjerie cand mergem in dormitor.... intelegi ? tre sa fie ceva "hot about". Si prefer sa comande ceva de mancare decat sa o las sa gateasca toata ziua si apoi sa fie obosita, si sa gafai ca un bou in loc sa primesc ceva special. Vstrom este nr. 1 matematic. Doar atat. Userul Petrica a descris o data foarte bine LC8-ul: in exemplul lui a comparat cu Africa Twin, (dar cred ca se poate:compara si cu alte mobre "mai fiabile" dupa unii )care sunt ca o nevasta credincioasa care te asteapta rabdatoare acasa cu masa pusa si nu are prea multe de comentat un LC8 este ca o amanta focoasa care in ciuda ,,figurilor" ce ti le face ... o iubesti si mai mult ! Gata ! m-am hotarat. Este foarte clar ca nu iau vstrom, pentru ca nu exceleaza la nimic. Daca tot iau un motor, sa aiba personalitate si sa faca ceva. Daca imi iau SUV ... pai imi iau un SUV cu garda la sol 30cm si motor de 4l. Daca imi iau masina sport, imi iau sa aiba 400cp....etc. Toti posesorii de KTM si Transalp 700: scrieti si scandalizati-va cat puteti (asa cum s-a facut intr-o masura pana acum). Plusuri si Minusuri, si la ce sa ma astept mai intai. Apropo, ce greutate poti sa pui in niste cutii de aluminiu ? Ahahaha... ce m-as mai da cu chopperul, dar nu se jegareste asa ceva, e de plimbare doar.... adventure e pentru barbati disciplinati. Deci la propriu: scandalizati-va si scrieti la modu subiectiv, laudativa puii ca cioara, injurati-va ... numai sa trag niste concluzii. KTM este flower power, se vede ca e facut sa futa tot ce misca. Iar Transalpul este all rounder, un fel de v-strom dar frumos, inca ma indoiesc de locurile din spate pentru amandoua. Ce-ar trebui facut sa fie mai confortabil pasagerul, un scaun schimbat asa-i ? Mecanicul meu de Yamaha avea Honda, si cred ca la capitolul fiabilitate nu sta prost, am dreptate. Iar despre KTM nu prea stiu. Am prieteni care au Honda de 650 si nu se plang, toti posesorii de 650 zic ca 700-ele e nasol. Multumesc inca odata, pentru postarile serioase, puteti sa scrieti in continuare ce vreti si sa imi sugerati orice. Salut! Sfaturi nu-ti mai dau si nici chestii pozitive despre KTM nu-ti zic ai vazut, citit.....in schimb pot sa-ti zic ce probleme am avut din 2009 incoace cu KTM 950 ADV "motorul cu probleme la fiabilitate": 1 - receptorul ambreiaj(e o problema cunoscuta) pierdea ulei intr-o tura de 5200 de km(chiar la inceputul turei dupa 800 de km), in tura respectiva nu aveam prea multi bani de rezerva asa ca am rezolvat-o cu un soricel si completare lichid pana am ajuns acasa. Cu receptorul de ambreiaj ai 2 posibilitati : -il schimbi cu un Oberon(aprox 80 eur) si nu mai ai treaba niciodata -sau ii dai la un strungar piesa crapata si-ti face una noua identica din otel pt cateva beri(asa am facut eu si din 2009 n-am mai avut probleme, daca o sa am, iau un Oberon) Din cauza ca pe vremea acea nu stiam de problema asta, si nu am vrut sa bag mobra in service in EU,am ales ca in tura respectiva sa mai fac peste 4000 de km cu maneta de ambreaj putin trasa (adica am patinat ambreajul) Anul urmator am schimbat tot kitul.(placutele+arcuri parca cu 200-250 de euro.) 2. O data am desfacut contactul pt ca era plin de murdarie,noroi.(era perioada cand ma dadeam mult pe off) Am curatat dat cu spray de contact si atat..Nu consider asta ca si o problema, avand in vedere "conditiile de exploatare" In rest schimbat consumabile si papat benzina. Acum dupa 5 ani de cand ii la mine (KTM-ul are 10) ma gandesc sa-l bag in service. Am facut un calcul daca fac un schimb de ulei+filte, filtru aer,lichide frana+garnituri,placute de frana,uleiul de ambreaj +garnituri,uleiul de furca + garnituri, kitul complet de la pompa de apa, ajung la o suma de aprox 400-500 de eur. Modelul acesta cum s-a mai spus, are 2 "defecte din fabrica" cunoscute(poate la modelele astea noi s-a remediat problema).: - Receptorul de ambreiaj - solutia e mai sus - Pompa de benzina - eu nu am avut probleme pana acum- Cateva motoare de 950 au avut probleme si cu o uzura la axul pompei de apa, - eu nu am avut probleme - solutie super teapana pt asa ceva o au cei de la CJDesingn(kit de 120 euro si sigur nu mai ai treaba) Un minus ce-mi vine in minte e consumul,, cu 950 nu am scos sub 6.5 L. 990-ul papa mai putin. Am mai vazut ca se leaga lumea de confortul seii, noi nu am avut probleme nici in conditiile in care am facut peste1000km/zi.( daca ne-ar deranja, sigur schimbam pana acum) Acum nu stiu,poate am fost eu norocos pana acum, dar cam asta ar fi de spus. Sper sa-ti fie de ajutor Ride Safe! Editat Ianuarie 9, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Ce bine ca omul a exclus Africa Twin dintre alegerile sale Altfel eram nevoit sa va scriu aici tot felul de motive pentru care de foarte multi ani m-am oprit la motocicleta asta. Asta nu inseamna ca vreau sa conving pe altcineva ca e cea mai cea, nici nu e. Conceptul e de acum 26 ani deci ar fi o prostie sa o compari cu vestroame, catemeuri 9xx si alte cele. Cred ca acum ceva mai mult timp a mai fost un topic asemanator in care cineva intreba pareri despre diverse moto si care ar fi motivele pentru care sa isi cumpere x sau y motocicleta. Imi cer scuze, dar mi se pare o tampenie ca eu sa imi cumpar un motor pentru ca alte persoane imi spun ca e ok. Sa fac analiza la care are nu stiu cati cai in plus sau nu stiu cati Nm in minus. Bai frate, alegerea se face cu inima. In primul rand alegi una care iti place cum arata. Pentru mine o motocicleta urata (vorbesc prin prisma sistemului meu de referinta) e urata si nu o sa ma urc pe ea nici daca produce benzina in loc sa consume. Punct. Merg pe motor din pasiune, din placere nu din obligatie. Nu ma intereseaza performantele atat timp cat nu imi place cum arata. OK, daca dupa o perioada nu esti multumit de performate, ii dai drumul si cumperi altceva ce crezi ca ar completa gaura din sufletul tau. Sincer vorbind nu dau doi bani pe parerile multimii despre topul celor mai bune motociclete. Topul asta trebuie sa ti-l faci tu, Motocicleta trebuie sa iti placa, sa ti se potriveasca atitudinii si personalitatii tale. Iar daca chiar vrei sa faci o analiza la performante, date tehnice, caracteristici, e plin netul de date, nu trebuie sa ti le puna si sa ti le interpreteze altii aici pe forum. To make the long story short.... Incepe cu cea care iti place (estetic) cel mai mult din lista pe care oricum o ai deja in cap. Plimba-te un an. Daca nu esti multumit, mai deschizi un topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 sorry my friend, abia ce am postat vestea cea trista. Nu pot lua ceva care vrea sa fie bun la toate, e clar ca ma va dezamagi la ceva. Imi trebuie ceva cu pedigree... ahhh nu-mi gasesc cuvintele.... tre sa fie ceva ca atunci cand.... uite eu imi pun femeia sa poarte tot felul de stockings si lenjerie cand mergem in dormitor.... intelegi ? tre sa fie ceva "hot about". Si prefer sa comande ceva de mancare decat sa o las sa gateasca toata ziua si apoi sa fie obosita, si sa gafai ca un bou in loc sa primesc ceva special. Vstrom este nr. 1 matematic. Doar atat. Ti-am mai zis si mai sus, si poate n-ai vazut sau n-ai vrut sa vezi... Tu ai pus problema gresit din start aici... Toate informatiile pe care le soliciti aici despre mobra x, y, z le poti gasi lejer deja pe net (advrider este o sursa demna de incredere). Este gresit sa intrebi pe altii ce cred ei ca ti se va potrivi tie, pt ca ei nu stiu ce expectante ai tu de la motoreta X la anumite capitole (a, b, c, unde a= confort, b= putere, c= etc si asa mai departe).. Un tip care are V strom 650 si e multumit de ea ar putea spune ca dpdv al puterii 650 ul e arhisuficient, insa altcineva poate gasi v2-ul de 650 si cei 60-70 cai drept prea putini pt nevoile sale... Deci fiecare-si spune parerea punandu-se ei in locul tau si raportand oarecum la experienta lor si la interactiunea lor cu acele motociclete,situatii... Deci totul este foarte foarte subiectiv. Singurele chestii cat de cat obiective pe care ti le pot spune unii,si chiar au si facut-o, intr-o maniera foarte ok, sunt vis a vis de fiabilitate,aspecte tehnice/mecanice... In rest, chestii gen care e mai touring, care e mai adventure....sunt chestii foarte subiective,dupa cum ai vazut... Pt multi ,off-road inseamna un drum din pietris si pamant doar, si asa mai departe, depinde totul de perceptia fiecaruia.... Eu am mers cu vitezana mea pe drumuri forestiere , cu pasager (prin forestier inteleg un drum ba cu pietris, ba doar din pamant, prin padure). Inteleg asta pt ca fix asta scria pe el,cand am intrat: drum forestier (si mai era si accesul interzis ) Si revenind la ce-ai zis, e si normal sa nu existe ceva bun la toate, asta e valabil la orice aspect ...mai ales la motociclete. Nu vreau sa jignesc, dar vad o urma de snobism venind din afirmatiile tale. Spui ca vrei ceva cu pedigree? ce intelegi prin pedigree.... Sunt sigur ca vezi KTM ul ca fiind o mobra cu foarte mult pedigree (mai ales adventure,off-road, etc) insa ai calarit una? ai urcat pe una macar stationar sa vezi cum stai pe ea, cum e suspensia, daca e pentru tine? Spun asta pt ca ai putea descoperi stupefiat, ca ceea ce are pedigree,nu e pt tine (adica nu se pupa cu expectantele si nevoile tale, sau cu perceptia ta). Faptul ca-ti pui femeia sa poarte stockings in dormitor poate insemna multe lucruri sau...nimic, poate sa insemne ca nu mai exista atractie sexuala intre voi ,ca in trecut si ca aveti nevoie de mici stimulenti (nu ma injura, dar chiar e cazul, pt unii),depinde de la om la om. O femeie poate fi hot si intr-o camasa de noapte, nemachiata, nefardata, simpla,naturala, cu parul despletit... Depinde de fantezia fiecaruia si ce-l face sa ticaie. Iar cat despre gatit, nu cred ca o sa oboseasca o femeie la gatit,incat sa nu mai fie leguma in pat, nu e ca si cum gateste pt un regiment. Sper sa nu fi interpretat gresit ce ti-am scris... (asa cum au facut alti destepti pe aici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 huh cum pleci de la mobre si ajungi la pasari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Gata ! Toti posesorii de KTM si Transalp 700: scrieti si scandalizati-va cat puteti (asa cum s-a facut intr-o masura pana acum). Pot sa te intreb de ce ai scos din ecuatie F800GS, ca pretul se invarte pe acolo cu KTM? Editat Ianuarie 9, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 care sunt argumentele pentru aceste motociclete ? te-ai dat cu vreuna dintre ele ?... da halatu cat e halatu. Care sunt avantajele acestor motocilclete, si ce te-ar face sa alegi? de ce? Pai nu am nici un argument pt nici una, pt ca eu as alege KTM LC8 Adventure, daca as avea bani, bineinteles. L-as lua pe neve, fara test ride de formare de pareri. Doar in varianta second hand l-as testa o tura, desigur. Am amintit modelele de mai sus ca poate iti formezi tu singur o parere despre ele din iformatile de pe net si apoi poate te hotaresti sa testezi vreuna din ele de la posesori, de la dealeri, de la cei ce vor sa vanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Bla bla bal injurii, bla bla bla înjurături, bla bla bla bla ciobani, bla bla bla bla melci cu gura căscată, bla bla bla Africa Twin e cea mai tare motocicletă, bla bla bla adventure, bla bla bla bla bla îţi dau o tură, bla bla bla bla bla vorbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FBogdan Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 stii prea multe...parca ai fi insurat Ti-am mai zis si mai sus, si poate n-ai vazut sau n-ai vrut sa vezi... Tu ai pus problema gresit din start aici...Toate informatiile pe care le soliciti aici despre mobra x, y, z le poti gasi lejer deja pe net (advrider este o sursa demna de incredere). Este gresit sa intrebi pe altii ce cred ei ca ti se va potrivi tie, pt ca ei nu stiu ce expectante ai tu de la motoreta X la anumite capitole (a, b, c, unde a= confort, b= putere, c= etc si asa mai departe).. Un tip care are V strom 650 si e multumit de ea ar putea spune ca dpdv al puterii 650 ul e arhisuficient, insa altcineva poate gasi v2-ul de 650 si cei 60-70 cai drept prea putini pt nevoile sale...Deci fiecare-si spune parerea punandu-se ei in locul tau si raportand oarecum la experienta lor si la interactiunea lor cu acele motociclete,situatii... Deci totul este foarte foarte subiectiv. Singurele chestii cat de cat obiective pe care ti le pot spune unii,si chiar au si facut-o, intr-o maniera foarte ok, sunt vis a vis de fiabilitate,aspecte tehnice/mecanice... In rest, chestii gen care e mai touring, care e mai adventure....sunt chestii foarte subiective,dupa cum ai vazut... Pt multi ,off-road inseamna un drum din pietris si pamant doar, si asa mai departe, depinde totul de perceptia fiecaruia.... Eu am mers cu vitezana mea pe drumuri forestiere , cu pasager (prin forestier inteleg un drum ba cu pietris, ba doar din pamant, prin padure). Inteleg asta pt ca fix asta scria pe el,cand am intrat: drum forestier (si mai era si accesul interzis ) Si revenind la ce-ai zis, e si normal sa nu existe ceva bun la toate, asta e valabil la orice aspect ...mai ales la motociclete. Nu vreau sa jignesc, dar vad o urma de snobism venind din afirmatiile tale. Spui ca vrei ceva cu pedigree? ce intelegi prin pedigree.... Sunt sigur ca vezi KTM ul ca fiind o mobra cu foarte mult pedigree (mai ales adventure,off-road, etc) insa ai calarit una? ai urcat pe una macar stationar sa vezi cum stai pe ea, cum e suspensia, daca e pentru tine?Spun asta pt ca ai putea descoperi stupefiat, ca ceea ce are pedigree,nu e pt tine (adica nu se pupa cu expectantele si nevoile tale, sau cu perceptia ta). Faptul ca-ti pui femeia sa poarte stockings in dormitor poate insemna multe lucruri sau...nimic, poate sa insemne ca nu mai exista atractie sexuala intre voi ,ca in trecut si ca aveti nevoie de mici stimulenti (nu ma injura, dar chiar e cazul, pt unii),depinde de la om la om.O femeie poate fi hot si intr-o camasa de noapte, nemachiata, nefardata, simpla,naturala, cu parul despletit... Depinde de fantezia fiecaruia si ce-l face sa ticaie. Iar cat despre gatit, nu cred ca o sa oboseasca o femeie la gatit,incat sa nu mai fie leguma in pat, nu e ca si cum gateste pt un regiment. Sper sa nu fi interpretat gresit ce ti-am scris... (asa cum au facut alti destepti pe aici ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Ianuarie 9, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2014 baieti va multumesc foarte mult, pentru raspunsuri. cstelia: corect, ai dreptate=sa alegi cu inima. Scopul postarii, este ca eu sa fiu informat, nu sa decideti voi pentru mine. Mi se pare mult mai organic acest forum in comparatie cu articolele de pe net. Un articol pe net nu se compara cu ce mi-ati spus voi aici. Poate ma hotarasc mai greu dar sa stii ca nimeni nu e perfect, si nu gresesc fata de nimeni ca pun niste intrebari. Adrian: iti respect critica, dar - in esenta, mi-as dori sa ajungem la un numitor comun, si acela este "de a realiza utilitatea unui forum", corect? am nevoie de acest subiectivism pentru ca reusesc sa imi fac o idee, sa analizez, sa aflu lucruri noi. Mai pun si eu o fraza doua pe langa, mai un ciorap, mai o nevasta care gateste... ca sa zambim umpic, nu sunt buricul pamantului. Snob... aici m-ai blocat, daca tu zici... eu ti-am multumit pentru postari si apoi... o trantesti asa simplu. Eu intru pe forum, pun o intrebare si apoi rezulta ca sunt snob. Uite ce frumos mi-a explicat si m-a informat Hosszu Toll. Nu vroiam mai mult de-atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Gata ! m-am hotarat. Este foarte clar ca nu iau vstrom, pentru ca nu exceleaza la nimic. Daca tot iau un motor, sa aiba personalitate si sa faca ceva. Daca imi iau SUV ... pai imi iau un SUV cu garda la sol 30cm si motor de 4l. Daca imi iau masina sport, imi iau sa aiba 400cp....etc. Toti posesorii de KTM si Transalp 700: scrieti si scandalizati-va cat puteti (asa cum s-a facut intr-o masura pana acum). Plusuri si Minusuri, si la ce sa ma astept mai intai. Apropo, ce greutate poti sa pui in niste cutii de aluminiu ? Ahahaha... ce m-as mai da cu chopperul, dar nu se jegareste asa ceva, e de plimbare doar.... adventure e pentru barbati disciplinati. Deci la propriu: scandalizati-va si scrieti la modu subiectiv, laudativa puii ca cioara, injurati-va ... numai sa trag niste concluzii. KTM este flower power, se vede ca e facut sa futa tot ce misca. Iar Transalpul este all rounder, un fel de v-strom dar frumos, inca ma indoiesc de locurile din spate pentru amandoua. Ce-ar trebui facut sa fie mai confortabil pasagerul, un scaun schimbat asa-i ? Mecanicul meu de Yamaha avea Honda, si cred ca la capitolul fiabilitate nu sta prost, am dreptate. Iar despre KTM nu prea stiu. Am prieteni care au Honda de 650 si nu se plang, toti posesorii de 650 zic ca 700-ele e nasol. Multumesc inca odata, pentru postarile serioase, puteti sa scrieti in continuare ce vreti si sa imi sugerati orice. Salut! Ca fost posesor de Transalp, doua la numar 600 cc din 97 , si 650 din 2004, am calarit si unul de 700 ceva km pot sa spun cu mana pe suflet ca cel de 600 dpmdv pentru mine a fost extraordinar pana am avut nevoie de more power Argumente : diferenta intre 600 si 650 cm este doar de 5 ( 50-55) cp cel de 700 se apropie de 60 cp (59,14), cutia de viteze ca numar de trepte identica la toate, rapoarte diferite astfel incat creste viteza de croaziera fata de cel de 600 transalpul de 700 este frumos estetic la fel ca si cel de 650, cel de 600 poate putin mai retro dar nu urat 700-le este mult sub suratele lui in off, a pierdut roata de 21 avantaj 700 are ABS nici 700 nici 650 si nici 600 nu sunt ,,capabile,, sa navigheze cu viteza de tourig cu doau cutii laterale cu top case pilot 80 kg si pasagera vreo 50 kg ( poate atinge viteza numai ca daca il ti mult asa cand vei urca Transalpina Transfagarasan cum am spus mai sus incarcat sigur vei simti ( crede-ma am numai 120 de kg si am urcat-o cu transalpul si apoi si cu 1000cc) fiabilitatea este Honda nu comentam transalpul de 700 are injectie si da consuma mai mult decat cel de 600 la fel si cel de 650 consuma mai mult ca cel de 600 ( la mine cel de 700 a consumat cel mai mult sau identic cu cel de 650 pe carburatoare) transalpul de 700 are garda la sol mai mica ca restul transalpurilor transalpul de 700 mai stabil pe sosea, suspensiile sunt ceva mai scurte si le-am sismtit eu si mai tari si eu am auzit posesori de 650 care zic ca 700-le este mai nasol, ei nu-i adevarat nu-i mai nasol este doar mai comercial si mai de consum intr-o societate de consum , defapt as sunt mai nou toate mobrele, facute pentru societatea de consum in care traim. La final spun ca din astea 3 600-le a fost pr mine cel mai ok, consum mult mai mic decat 650 si 700 puterea si ea mai mare, dar hai sa fim seriosi 10 cai cand dai de deal cu pasager si bagaje cam ........... dai pace Despre KTM 9x0 nu am atatea detalii, din cat m-am dat pot sa spun ca nu duce lipsa de putere, in off se simte foarte bine, sa incomoda si consumul parca putea fi mai micut.( saua transalpului este mulllt mai comoda) KTM-ul nu simte nici dealul nici incarcatura si nici autostrada. Eu unul personal as merge clar pe KTM Editat Ianuarie 9, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) salut! poti sa pui poze ultimile doua poze sunt de pe bikeshop, sunt inainte sa-l cumpar . Editat Ianuarie 9, 2014 de liviu_m2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) DSC_8616.jpg DSC_8642.jpg DSC_8643.jpg pune si cu gentile HD montate, de frumos este foarte frumos Editat Ianuarie 9, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 pentru ADRIAN..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 DSC_8616.jpg DSC_8642.jpg DSC_8643.jpg pv_file_428114_phpr6Zx0c.jpg pv_file_428114_phpVfgE3S.jpg ultimile doua poze sunt de pe bikeshop, sunt inainte sa-l cumpar . transalpul rosu din Timisoara tot la Cluj a ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 transalpul rosu din Timisoara tot la Cluj a ajuns Toate ajung la Cluj Cred ca Radu se decide in viitorul apropiat ce motor isi ia , mai ales dupa ce se "uda" vazand pozele de mai sus. TA 700 a fost imblanzit sa fie mai mult de strada si nu asa de mult enduro. Tot nu te face de ras pe un teren accidentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) m-am hotarat. Este foarte clar ca nu iau vstrom, pentru ca nu exceleaza la nimic. fara suparare dar nici Transalpul de 700 nu exceleaza la nimic, face de toate le face bine dar la un nivel mai scazut Editat Ianuarie 9, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 fara suparare dar nici Transalpul de 700 nu exceleaza la nimic, face de toate le face bine dar la un nivel mai scazut Nu exceleaza la nimic, dar macar e frumos. Daca posesorului ii place .... asta conteaza pana la urma. Degeaba face de toate daca tu parchezi langa un alt motor si nu stii cum ai face sa te urci pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Nu exceleaza la nimic, dar macar e frumos. Daca posesorului ii place .... asta conteaza pana la urma. Degeaba face de toate daca tu parchezi langa un alt motor si nu stii cum ai face sa te urci pe el. da asa este este foarte frumos, nu mi-o lua in nume de rau Transalpul a fost si va ramane in sufletul meu ca ceva special, oricand daca ar fi sa incep acel drum as alege tot Transalp, indiferent de ce model este vorba. Editat Ianuarie 9, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.