sebaro Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 buna tuturor!!am un bmw R1200RT model 2005,l-am cumparat in vara -2013,nu am avut probleme cu el..a stat in garaj ultimile 2 luni.a fost pornit de 3 ori in aceasta perioada.azi cand am vrut sa-l pornesc nu mai porneste decat daca il accelerez putin(fara o accelerare usoara nu porneste) si nu sta deloc la ralanti.multumesc anticipat!!!pt cei care imi pot da sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 buna tuturor!!am un bmw R1200RT model 2005,l-am cumparat in vara -2013,nu am avut probleme cu el..a stat in garaj ultimile 2 luni.a fost pornit de 3 ori in aceasta perioada.azi cand am vrut sa-l pornesc nu mai porneste decat daca il accelerez putin(fara o accelerare usoara nu porneste) si nu sta deloc la ralanti.multumesc anticipat!!!pt cei care imi pot da sfaturi nici daca e motoru cald nu sta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaro Postat Ianuarie 6, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2014 dupa vreo 2o de minute tinut turat la 2000 ture a stat si am facut o tura de vreo 20 km si mi s-a oprit in mers..am fost sa fac plinul ca aveam doar vreo 12 L in rezervor. iar dupa ce s-a racit un pic la vreo jumate de ora de cand l-am oprit nu a mai pornit ..aceleasi probleme.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Dar ai verificat si tu ceva inainte sa postezi aici? o bujie,un cablu,o conducta,o ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaro Postat Ianuarie 6, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2014 nu am verificat nimic ..azi si maine este sarbatoare iar dupa data de 7 ianuarie incep sa verific(strict ce ai spus si tu...la lucruri mai complicate nu ma bag ca ma depasesc) .l-am lasat in stare de functionare iar acum nu mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CapnJackSparrow Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Salut! La mulți ani! Eu la GSR am avut probleme de genul acesta din cauza bateriei! Când a murit de tot bateria se oprea motorul. Motorul rula doar la 3500+ rotații pe minute și se oprea în mers dacă reduceai foarte mult turația! ScoRider știe, doar el mi-a dus motoreta la țară! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Baterie moarta sau lipsa incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Ce an e motorul? Banuiesc ca e DOHC sau modelul de dinainte, racit numai cu aer si ulei. Daca te uiti in manualul utilizatorului, o sa vezi ca scrie acolo ca nu ai voie sa il incalzesti. Il pornesti, iti tragi manusile si casca si pana nu ajunge la 3 linii pe bord, temperatura, nu depasesti 4000 rpm. Adica nu il turezi aiurea cat timp e inca rece. Ce ai facut tu acolo e o mare greseala. Motorul ala daca l-ai tinut 20 de minute la 2000 rpm, se poate cala. Nu are aer care sa il raceasca. De aia il pornesti, te sui pe el si mergi. Apleaca-te si vezi carenele de deasupra cilindrilor. Nu cumva s-or topit sau ars de la caldura? Ca teama mi-e... Relantiul e controlat de niste motorase pas cu pas. Setarea aia se face prin diagnoza. Daca ti-e mai la indemana, poti merge la dealer, dar te pot ajuta si eu cu treaba asta, daca ti-e peste mana sa mergi la dealer. Dar ma tem ca relantiul e doar efectul, cauza e alta. Incearca sa faci si un test de compresie. De asemenea, as da jos capacele de chiulasa sa vad ce e acolo, cum arata supapele, daca jocurile la supape si colbutori sunt in grafic, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 6, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) Ce an e motorul? A scris, 2005.. PS: Cel care a initiat topicul, trece-ti orasul la profil, sa stim unde te indrumam cu mobra.. Editat Ianuarie 6, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 Corect. Daca esti din Bucuresti, mergi la Luigi cu incredere pentru diagnoza. Cu incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaro Postat Ianuarie 7, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2014 eu sunt din deva-jud hunedoara si nu avem service bmw .cel mai aproape pt mine este bmw-oradea.asa ca nu este inca sezon si ramane pt primavara.azi de dimineata au fost 6 grade , a pornit imediat si a stat la ralanti .probabil a fost din cauza bateriei ca a dat ceva semne ca nu este in parametrii.multumesc pt sfaturi!!!.in primavara voi merge intr-un service sa-i faca o revizie capitala.motorul are 31.000km,consumabillele au fost schimbate in iulie anul trecut toate inclusiv bateria a fost pusa noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Ma bucur sa aud asta. Dar ca idee, cum zic, nu il mai lasa pornit in timp ce sta pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaro Postat Ianuarie 7, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2014 da.multumesc pt sfat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2014 Esti aproape de DanCata, in primavara mergi la el cu o programare in prealabil, uita de dealer.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaro Postat Ianuarie 7, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 7, 2014 ok.mersi pt sfat!!!o sa vb cu Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 7, 2014 Admin Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Pentru discutii/sfaturi exista topic separat, aici. Editat Ianuarie 7, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaro Postat Ianuarie 8, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2014 problema s-a rezolvat.am pus bateria la incarcat si azi dimineata la 0 grade a pornit fara probleme si merge foarte frumos. multumesc tuturor pe sfaturi!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 verifica si incarcarea, ca sa stii o treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebaro Postat Ianuarie 8, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2014 o sa verific si asta.deocamdata las bateria pe redresor cu impulsuri(la iernat) si in primavara este programata la Dan Cata pt o verificare amanuntita si service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Ma bucur sa aud asta. Dar ca idee, cum zic, nu il mai lasa pornit in timp ce sta pe loc. Ok....o intrebare de curiozotate ca am vazut si am inteles ca esti destul de priceput la aceasta marca... ce s`ar intampla daca ai merge cu motocicleta intr`un oras asa de aglomerat ca Bucurestiul, bara la bara intr`o zi de vara cu 40-41 grade Celsius unde temepratura din cazua traficului si a asfaltului este mult mai ridicata si ai rula din cauza traficului numai cu viteza 1 ....este posibil ca acest motor sa cedeze, sa se caleze din cauza lipsei de racire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Are indicator de temperatura pe bord, 10 bare, in mod normal sta la 5 bare temperatura. Cand ajungi la 6, treaca mearga, la 7 linii deja tragi pe dreapta si astepti sa se raceasca putin. La un RT, daca il incingi asa tare, primul lucru e ca iti topeste carenele in jurul cilindrilor, apoi cedeaza simeringul de la nivelul de ulei, iti curge uleiul afara din el si mai mergi pret de cateva rpm pe sec, apoi se stica cuzinetii de pe vibrochen. Partea buna e ca te alegi cu o masuta de cafea pe toata cinstea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.