Sari la conținut

bmw R1200RT nu sta la ralanti


sebaro
 Share

Postări Recomandate

buna tuturor!!am un bmw R1200RT model 2005,l-am cumparat in vara -2013,nu am avut probleme cu el..a stat in garaj ultimile 2 luni.a fost pornit de 3 ori in aceasta perioada.azi cand am vrut sa-l pornesc nu mai porneste decat daca il accelerez putin(fara o accelerare usoara nu porneste) si nu sta deloc la ralanti.multumesc anticipat!!!pt cei care imi pot da sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna tuturor!!am un bmw R1200RT model 2005,l-am cumparat in vara -2013,nu am avut probleme cu el..a stat in garaj ultimile 2 luni.a fost pornit de 3 ori in aceasta perioada.azi cand am vrut sa-l pornesc nu mai porneste decat daca il accelerez putin(fara o accelerare usoara nu porneste) si nu sta deloc la ralanti.multumesc anticipat!!!pt cei care imi pot da sfaturi

nici daca e motoru cald nu sta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa vreo 2o de minute tinut turat la 2000 ture a stat si am facut o tura de vreo 20 km si mi s-a oprit in mers..am fost sa fac plinul ca aveam doar vreo 12 L in rezervor. iar dupa ce s-a racit un pic la vreo jumate de ora de cand l-am oprit nu a mai pornit ..aceleasi probleme..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ai verificat si tu ceva inainte sa postezi aici?

o bujie,un cablu,o conducta,o ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am verificat nimic ..azi si maine este sarbatoare iar dupa data de 7 ianuarie incep sa verific(strict ce ai spus si tu...la lucruri mai complicate nu ma bag ca ma depasesc) .l-am lasat in stare de functionare iar acum nu mai merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! La mulți ani! Eu la GSR am avut probleme de genul acesta din cauza bateriei! Când a murit de tot bateria se oprea motorul. Motorul rula doar la 3500+ rotații pe minute și se oprea în mers dacă reduceai foarte mult turația! ScoRider știe, doar el mi-a dus motoreta la țară!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce an e motorul? Banuiesc ca e DOHC sau modelul de dinainte, racit numai cu aer si ulei. Daca te uiti in manualul utilizatorului, o sa vezi ca scrie acolo ca nu ai voie sa il incalzesti. Il pornesti, iti tragi manusile si casca si pana nu ajunge la 3 linii pe bord, temperatura, nu depasesti 4000 rpm. Adica nu il turezi aiurea cat timp e inca rece.

 

Ce ai facut tu acolo e o mare greseala. Motorul ala daca l-ai tinut 20 de minute la 2000 rpm, se poate cala. Nu are aer care sa il raceasca. De aia il pornesti, te sui pe el si mergi.

Apleaca-te si vezi carenele de deasupra cilindrilor. Nu cumva s-or topit sau ars de la caldura? Ca teama mi-e...

 

Relantiul e controlat de niste motorase pas cu pas. Setarea aia se face prin diagnoza. Daca ti-e mai la indemana, poti merge la dealer, dar te pot ajuta si eu cu treaba asta, daca ti-e peste mana sa mergi la dealer. Dar ma tem ca relantiul e doar efectul, cauza e alta. Incearca sa faci si un test de compresie. De asemenea, as da jos capacele de chiulasa sa vad ce e acolo, cum arata supapele, daca jocurile la supape si colbutori sunt in grafic, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt din deva-jud hunedoara si nu avem service bmw .cel mai aproape pt mine este bmw-oradea.asa ca nu este inca sezon si ramane pt primavara.azi de dimineata au fost 6 grade , a pornit imediat si a stat la ralanti .probabil a fost din cauza bateriei ca a dat ceva semne ca nu este in parametrii.multumesc pt sfaturi!!!.in primavara voi merge intr-un service sa-i faca o revizie capitala.motorul are 31.000km,consumabillele au fost schimbate in iulie anul trecut toate inclusiv bateria a fost pusa noua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa aud asta. Dar ca idee, cum zic, nu il mai lasa pornit in timp ce sta pe loc. ;)

Ok....o intrebare de curiozotate ca am vazut si am inteles ca esti destul de priceput la aceasta marca... ce s`ar intampla daca ai merge cu motocicleta intr`un oras asa de aglomerat ca Bucurestiul, bara la bara intr`o zi de vara cu 40-41 grade Celsius unde temepratura din cazua traficului si a asfaltului este mult mai ridicata si ai rula din cauza traficului numai cu viteza 1 ....este posibil ca acest motor sa cedeze, sa se caleze din cauza lipsei de racire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are indicator de temperatura pe bord, 10 bare, in mod normal sta la 5 bare temperatura. Cand ajungi la 6, treaca mearga, la 7 linii deja tragi pe dreapta si astepti sa se raceasca putin. La un RT, daca il incingi asa tare, primul lucru e ca iti topeste carenele in jurul cilindrilor, apoi cedeaza simeringul de la nivelul de ulei, iti curge uleiul afara din el si mai mergi pret de cateva rpm pe sec, apoi se stica cuzinetii de pe vibrochen.

 

Partea buna e ca te alegi cu o masuta de cafea pe toata cinstea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...