adi_b Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 m-ai pus pe ganduri,vroiam sa schimb motorul doar din cauza greutatii,aprox 108kg si a puterii,uneori parca as vrea sa ma pot da si pe o roata mai usor,a mea merge dar numai intra-intaia,dupa care se tureaza si nu se ma ridica. Am 13-53. La urcat nu se pune problema absolut deloc,numai guma buna sa am. Deci chiar vreau sa incerc exc 200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 de mers pe o roata poti si cu un motor de 50 de cm daca are ambreiaj manual , nu iti tre putere pt asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 Cu TTR merg binisor,adica aproape in orice viteza,1,2,3 4. La xr ma ridic f bn de pe loc,un pic si intra-doua in rest fff greu de ridicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 pai vrei de fapt motoreta de circarii? sa te salte pe o roata intr-a 4-a? sau mobra sa mearga bine la padure si sa tina cu portofelul (tau)? spre comparatie, am avut un xr200r, salta pe o roata 1-2-3 din ambreiaj fara probleme, e chestie de tehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 21, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2014 nu vreau mobra de circar da stii cum e,pana sa ajungi la padure mai ai chef si putere de nazbatii,asa is eu. Mi ciuda de ce nu pot si eu in a doua macar. La faza cu "trebuie sa ai tehnica sa poti'',pot sa zic ca am si m-am dat pe o roata si cu cb500,monster600 si mai e o chestie la un momendat am cerut parerea unora in legatura cu vibratiile anormale la un Ttr 600,toti imi ziceau ca de ce am trecut de la xr 250 la 600cc,e tipic sa vibreze un asemenea monocilindru. A fost o bucsa ducsa si un surub foarte destrans. Am cam fost off dar am in plan sa probez wr,si exc200. Am gasit un xr400 absolut impecabil cu multe upgrade-uri,roti,ghidon,toba,supape,ax cu came si multe altele la un pret de nimic dar e cam grea..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lae Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Sunt mai usoare pt ca au cadru din aluminiu si sunt mai fiabile pt ca XR e mai fiabil? Bine ca n-ai zis "vezi Transalp, sau vezi Shadow" Vorbeam strict de capre de-astea de tavaleala.Si de ce sa nu recunoastem ca ce a facut Honda cu cadru de aluminiu din 98 incoace unii nu au reusit nici acum.Vorbesc de motocross si enduro(cr a avut in 98 si xr prin 2000).wr nici acum nu stiu daca sunt pe aluminiu sau nu.la fel si ktm.Ce a facut ktm bine a facut cu 2 timpi la crae au o plaja impresionanta-felicitari,pe cand honda a scos 2 timpi din fabricatie-o prostie. Inca o data sustin.La nivelul la care se merge toate sunt bune.diferentele de 5 cai nu le simti decat daca mergi fff tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 21, 2014 Share Postat Ianuarie 21, 2014 Ideea e ca XR si CRF sunt in clase diferite. XR-ul compara-l cu XT-ul iar CRF-ul cu WR-ul. Nu poti sa spui ca CRF e mai fiabil decat WR pt ca XR e fiabil. CRF si XR-R au cadru de aluminiu dar asta nu-le face neaparat mai usoare. KTM are cadru de fier si e mai usor. Aluminiu ajuta, in schimb, la rigiditatea cadrului si la racirea motorului. Iar in ceea ce priveste stric comparatia CRF vs WR, nu mi se pare ca CRF-ul ar fi superior, macar prin prisma popularitatii de acum 5-10 ani. La ora actuala, la enduro se poarta europenele: KTM, Husa. Poate si Husky in curand. KTM are plaja mare si la 4 timpi, dar incepand de la 250cc. Sub 250cc Honda e regina la 4 timpi. Si Kawa rege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Imi dau si eu cu parerea, ca fost detinator de Honda CRF250X(HM)an 2007, Yamaha WR250F 2008, KTM250(2005 si 2007). Cea mai puternica e Honda, cea mai usoara si placuta Yamaha, si cea mai populara, slaba si prost echipata KTM. Eu le-am folosit pe toate cu placere si fara probleme, deci toate merg, ia-ti cu incredere aceste 3 marci. Ideea e ca XR si CRF sunt in clase diferite. XR-ul compara-l cu XT-ul iar CRF-ul cu WR-ul. Nu poti sa spui ca CRF e mai fiabil decat WR pt ca XR e fiabil. CRF si XR-R au cadru de aluminiu dar asta nu-le face neaparat mai usoare. KTM are cadru de fier si e mai usor. Aluminiu ajuta, in schimb, la rigiditatea cadrului si la racirea motorului. Iar in ceea ce priveste stric comparatia CRF vs WR, nu mi se pare ca CRF-ul ar fi superior, macar prin prisma popularitatii de acum 5-10 ani. La ora actuala, la enduro se poarta europenele: KTM, Husa. Poate si Husky in curand. KTM are plaja mare si la 4 timpi, dar incepand de la 250cc. Sub 250cc Honda e regina la 4 timpi. Si Kawa rege. Se poarta europenele, dar la CME bate Zanardo, care e preparator Honda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Aha, prin urmare Honda a inceput sa se implicein CM. Poate o sa o vedem si la Paris-Dakar in curand (la sosire in primele locuri vreai sa zic; ca imprastiate/arse pe traseu au tot fost). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex padurean Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Depine ce vrei tu de la motocicleta,daca vrei fiabilitate cumpara yamaha..sincer!!honda are numai un ax cu came asta o face mai putin fiabila ca yamaha.Vrei performanta si costuri pe masura>?cumpara-ti un KTM care nici pe departe nu e asa fiabil ca o japoneza indiferent ce spun altii(desi sunt fan ktm recunosc ca japonezle sunt king la capitolul fiabilitate.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 25, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2014 Din cate am ajuns sa citesc pe forumul asta cam la aceasi concluzie am ajuns si eu. KTM castiga detasat la categoria 2T enduro,datorita faptului ca sunt cam singurii care fac asa ceva,(pe langa husqa si husaberg,gas gas..),fata de japan. Incet incet ma convinge tot mai mult o yama,ramane sa fac un test drive cu exc 200 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Nu vreau sa se inteleaga gresit, nu laud Yamaha, ultima mea motocicleta a fost KTM, si tot KTM o sa imi cumpar, nou, dar pentru un incepator recomand Yamaha WR250F. Este o motocicleta care porneste de 1000000 ori la buton fara sa ramai fara baterie, este mai putin smucita ca Honda si are un mers aparte, poti sa o duci balbait, cu picioarele pe jos, fara sa se opreasca. Lumea spune ca japonezele sunt fiabile. Eu le-am intretinut pe toate corect, indiferent de marca,si nu s-a stricat nici una, nici japoneza nici Ktm. Daca ii schimbi uleiul cand iti aduci aminte,nu tine niciuna. Problema este ca la bugetul tau nu ai cum sa cumperi motocicleta buna, ci orice marca ai lua o sa iti faca probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 25, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2014 3000e cam cum suna ca buget? am xr si tt care le vand si de bani iau enduro. P.s. Ai 2t sau 4t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 m-ai pus pe ganduri,vroiam sa schimb motorul doar din cauza greutatii,aprox 108kg si a puterii,uneori parca as vrea sa ma pot da si pe o roata mai usor,a mea merge dar numai intra-intaia,dupa care se tureaza si nu se ma ridica. Am 13-53. La urcat nu se pune problema absolut deloc,numai guma buna sa am. Deci chiar vreau sa incerc exc 200. o sa te indragostesti de 200, o sa vezi.. ii asa de usor , mie imi pare rau ca nu am ascultat de un prieten cand mi'a zis sa imi iau 200. am ales 300 2t dar nici de alegerea asta nu imi pare rau. Iar parerea mea este tot catre wr-f dintre cele 2 ...am avut si eu yamaha si a rezistat destul de bine.. acuma stiti si voi vorba aia.. "Honda'i Honda, tocmai deaia mi'am luat Yamaha". Incearca 200'le si zine cum a fost . Te salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 25, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2014 Care zicea ca wr250 e lenes???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Filmuletul fiind un exemplu ca WR 250F are suficienta putere sa se ridice pe roata din spate intr-a-ntaia, cu pasager si la deal. Am inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 25, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2014 da,chiar asa.Era un raspuns la cineva care afirma ca e puturoasa si grea,pai daca a mers asa la deal cu o persoana ma gandesc ca mergand singur nu vad ce ar fi probleme cu puterea.Stiu ca fiind o greutate pe spate se ridica mai usor etc....Pana acum am ajuns la concluzia ca prioritar pt mine de cautat sunt: wr,crf,......si daca ma 'da' pe spate exc 200 o sa fie in lista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 200-le e total diferit. In primul rand e 2T. Eu, daca as fi in bani, as da namila de 400 EXC si mi-as lua 200-le. Sau 300 strict pt autonomie mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 25, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2014 Da,300-le e combinatie criminala dar eu la 67kg nu prea ma impac,m-am dat cu unu din 2001 si prea brutal pt mine,dar imi placea foarte mult cuplul la care nu m-am asteptat.De consumat am vazut ca nu e chiar de speriat ba mai mult sta mai bn ca alea mici nefiind asa turat.Cred ca daca s-ar face 300 4t ar fi o combinatie midle si ar impaca multi calareti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Se face 350 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alfred Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Care zicea ca wr250 e lenes???? Cum ii stau picioarele pasagerului, chiar langa lant si foaia de lant .... Pentru circarii de genul asta poti sa iti cumperi orice motoreta, nu e nevoie de una buna. Nu exista motociclete de hard enduro/motocross cu intretinere ieftina! mai ales fiind vorba de motociclete mai vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Ianuarie 25, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2014 (editat) Nu vreau vechi!am avut,am vazut,m-am convins.Vreau neaparat ceva dupa 2004,WR-ul dupa 2007 am vazut ca au cadru de aluminiu . Stiu ce inseamna sa intreti un motor...ideea era sa stiu la care ar aparea,daca apar,probleme mai dese si nu din cauza expre a celui ce o intretine.Ca de ex ce stiu pana acuma ca la crf cam au probl cu supapele,iar wr nu tare am auzit de probleme... Editat Ianuarie 25, 2014 de adi_b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 (editat) WR-ul are ambreajul de kakao si nu te ajuta deloc la hard. Si fata de KTM, WR250 are janta spate mai ingusta 1.85 fata de 2.15 la KTM. Nu sta foarte bine o guma 130-140, asta nu e un capat de tara ca sunt ok si 110-120. Pt. plimbari mai lejere e ok WR-ul. Editat Ianuarie 25, 2014 de dmikel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Am fost si eu acum o saptamana pasager pe un WR250 (ne intorceam de la motocicleta mea decedata la datorie), si mi-a cam schimbat parerea despre "lenes". Urca bestia asta cu 2 oameni pe ea pe pante pe care mi-era foarte greu sau chiar imposibil sa urc, eu singur pe motorul meu, acum 2 ani, cand m-am apucat de enduro. Doar sa stii cum sa tragi de ea, si te asculta pe orice urcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Mircea, am auzit de patania voastra, si sper ca te-ai convins ca Yamaha de 250 merge. De ce nu o ceri o data sa te dai cu ea macar vreo ora, sa te convingi ca e o motocicleta buna, cu care poti sa faci orice? Eu consider ca pot merge cu motocicleta aia cam oriunde, o pornesc de 1000 ori intr-o zi la buton, trec prin toate noroaiele, o bag prin toate pietroaiele fara probleme, fara sa fiarba sau sa pocneasca ceva. Cat despre partea cu ambreajul, este intr-adevar slab. Daca esti castravete si o omori pe loc in noroaie in treapta inalta(cum am facut eu prin 2011 la o cursa) il prajesti. Daca mergi cursiv cu motocicleta, sau folosesti un ambreaj mai performant decat echiparea standard(recomand Hinson) nu ai probleme. Problema cu Yamaha este ca nu a mai schimbat modelul WR250F de prin 2007. E drept ca in anul 2007 avea 2 axe cu came, cadru de aluminiu, pro-link, ce altii au pus mult mai tarziu. Dar totusi, e model 2007, si lumea vrea ceva mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.