Sari la conținut

cfr 250x sau wr 250f?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu vreau vechi!am avut,am vazut,m-am convins.Vreau neaparat ceva dupa 2004,WR-ul dupa 2007 am vazut ca au cadru de aluminiu :love: . Stiu ce inseamna sa intreti un motor...ideea era sa stiu la care ar aparea,daca apar,probleme mai dese si nu din cauza expre a celui ce o intretine.Ca de ex ce stiu pana acuma ca la crf cam au probl cu supapele,iar wr nu tare am auzit de probleme...

asa zisele probleme cu supape la crf sunt tot din cauza celui care o detine/intretine asa ca ...sfatul meu date si pe wr si pe crf 250 si alege .Personal mi-a placut mai mult crf 250 x decat wr 250 unde pot spune ca la wr ambreiaju ala prinde sus ca naiba(trebe degete de pianist) si asta dupa 2 astfel de modele incercate. Mi se pare un enduro relativ 'moale' adica trebe deschis gazu' mai mult acolo unde cu crf'ul nu trebuia asta deci pana la urma uzura unde e mai mare?(vorbim de acelasi raport la pinioane).Iar la crf 250 mi-a displacut faptul ca este o motocicleta inalta(bine asta se poate regla) fata de wr . Daca as alege iintre cele 2 si noi si second tot crf as alege...deci inainte sa te apuci de enduro te gandesti ca la sf de sezon te mai abtii de la unele 'mofturi' sau pofte si investesti ...asta se intampla la fiecare indiferent de mobra! O seara faina!

Editat de Un motociclist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O dilema,ce ati alege si de ce? 1- http://www.subito.it/vi/81386591.htm Ideea e ca imi e greu sa ma decid si acum care dintre ele,cu toate ca am mai citit una alta...

2- http://www.subito.it/vi/81906588.htm

 

Motorul cam 80% o sa fie adus de afara,bugetul e mai marisor dar ma gandesc si la eventualele investitii si sa imi completez echipamentul.

Editat de adi_b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In italia ori dai lovitura ori iei teapa,am luat un DR650se 98 la bani ff buni si in stare super,avea dor o problema la un rulment la ambreaj ,de care mi.a zis proprietarul. 250 4t se preteaza mai bn pt ceea ce fac eu deocamdata. 450 4t as lua numai crf datorita greutatii scazute fata de concurenta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu peste 400 4T vei avea autonomie mai mare decat 250 4T. Si au raport putere/greutate mai bun. 250 4T e pt puturosi sau pt varsta a treia. Mobre de mers pe strada eu mi-as lua din Germania iar mobre de coclau din tara. Ziceai ca Oradea e centrul mobrelor aduse din Italia dar, se pare, ca afacerea s-a extins si spre Oas. Acum mi-a picat/sarit fisa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))) mai sa sti ca s-a mutat! Si sti de ce ? 80% dintre cei plecati afara sunt in Italia,prefer italia pt ca stiu limba f bine,stiu cine imi aduce moto acasa cu 100 verzisori si mai ales imi e familia acolo,pot sa stau cat vreau. Si ce prefer mai mult din it sunt masinile,nu au gram de rugina si daca iei de la privat poti negocia f mult,mai ales din cauza situatiei in care se afla it.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu peste 400 4T vei avea autonomie mai mare decat 250 4T. Si au raport putere/greutate mai bun. 250 4T e pt puturosi sau pt varsta a treia. Mobre de mers pe strada eu mi-as lua din Germania iar mobre de coclau din tara. Ziceai ca Oradea e centrul mobrelor aduse din Italia dar, se pare, ca afacerea s-a extins si spre Oas. Acum mi-a picat/sarit fisa :)

 

de asta slabu de Jarvis a castigat Roof of Africa pe un 250 4t :lool: , sunt curios cati din noi cei care avem moto de la 300 cm in sus stim sa scoatem macar 50 % din cat pot ele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da, foarte buna observatia.

 

Legat de crf 450 x ... daca tie ti se pare usor in raport cu concurenta nu stiu ce sa zic, eu cand m-am dat pe unul mi s-a parut camion pe langa Freeride-ul meu. De doua ori sa il scapi pe jos pe o urcare si te-ai epuizat pentru toata ziua

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de asta slabu de Jarvis a castigat Roof of Africa pe un 250 4t :lool: , sunt curios cati din noi cei care avem moto de la 300 cm in sus stim sa scoatem macar 50 % din cat pot ele

 

Hm, iti dai seama daca mergea cu 2T?..... :D mai dadea o tura si tot primul iesea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce an e a ta?

2012, recomand motorul pentru oricine AMATOR de hard enduro, e ușor, are cuplu incredibil, consuma cât o bicicleta, doar ca e cam scump și scump la întreținere, dar dacă dispui de bani merita investitia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mnda,cu model din 2012 ai comparat un crf 450 din 2005 la capitolul kg? :))) da mai daca as avea bani de una noua sincer nu as mai pune intrebari pe aici si as merge la reprezentanta la drive test.. ;) astept sa mai treaca anii peste a ta sa o iau mai ieftin ;)

250 4t pt pensionari,chiar m-a uimit video asta!!!nu ma gandeam ca poti sa faci asa ceva cu motorasul asta,de ce mi-ar trebui mai mare? Editat de adi_b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

450 crfx-ul pe care m-am dat era din 2007. Legat de 250 si eu zic ca pentru paduri nu iti trebuie mai mare, iar daca ajungi sa te obisnuieasti cu el si sa simti ca iti trebuie mai multa putere gasesti sigur kit de 300

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne feri , NU ai nevoie si NU vei putea exploata un 450 cum trebuie decat daca iti place sa mergi pe dealuri/forestiere unde ai drum drept si sa tragi tare de gaz( e faina senzatia , recunosc ) , in orice alt caz te va exploata el pe tine . Eu personal as considera un 450 doar daca as avea vreo 130 de kile :) ( dar si atunci ar fi alte variante de capacitatii nu numa 450 ) , daca iei un 250 va trece multa vreme pana cand vei spune ca ai nevoie de altceva mai puternic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2012, recomand motorul pentru oricine AMATOR de hard enduro, e ușor, are cuplu incredibil, consuma cât o bicicleta, doar ca e cam scump și scump la întreținere, dar dacă dispui de bani merita investitia

Trebuie sa specifici si ca are rezervor doar de 5 litri, pentru ca omul a specificat ca nu e dispus sa care benzina in rucsac. Cat despre consumul de bicicleta, nu stiu ce sa spun. Am plecat, eu cu Husky-ul 250 2T(rezervor de 10 litri), si colegul cu Freeride 350. Si am oprit in drum la un garaj de peste deal ca sa luam 1 litru de benzina pentru Freeride, ca altfel nu ne intorceam.

Si mai e partea destul de urata cu evacuarea, care trece exact intre motor si scut. Daca e perioada de toamna-iarna, cu multe frunze pe jos, iti cam arunca destule frunze in scut, care tind sa ia foc de la teava de evacuare incinsa. Mi s-a intamplat, si nu o data, sa merg in spatele freeride-ului si sa vad cum ii ia foc motorul.

In rest, nimic de zis, ciclistica buna, greutate de 2T, putere excelenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Eu m-am dat cu amandoua. Crf mi se pare mai bun din toate punctele de vedere aici inteleg cadru aluminiu fara intretinere, ciclistica, putere. Parca X-ul are declarat 28 cai, nu inteleg de ce Yamaha are 39 parca in conditiile in care Honda e mai rapida. Ca si minus la Honda as mentiona consumul de ulei dar la cat intra nu e o problema. La WR am gasit deja cateva exemplare cu axul de pedala de pornire rupt, fiind subdimensionat, la unele chiar si capacul a crapat. Dar oricum ambele sunt bune si eu sunt in cautare de un CRF X dar sa fie de 450 ca 250ul tras la limita nu cred ca tine foarte mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...