Sari la conținut

Reintoarcere la o veche dragoste ...din adolescenta!


SpiritofMotions
 Share

Postări Recomandate

Vizitator MosRahao

o intrebare:

nu pot sa renunt la filtrul de aer original si sa-l inlocuies cu un filtru k&n de ala mai mic tronconic?

 

sa stii ca nu prea. adica poti, de putut insa filtrul original (ai de-ala mare, patratzos, nu?) este un filtru foarte bun si potrivit cantitatii de aer necesare motoretelor noastre. spala bine filtrul vechi, sa aiba pe fund nitzel ulei de amestec si va fi impecabil cu el. sau ia altul nou, de la gaspar - atentie, filtrul cel nou vine uscat, nu uita sa-l umezesti cu ulei).

 

*** si mai pune si tu poze cu ce-ai mai mesterit... :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

n-am mai avut timp sa mesteresc. a trebuit sa ma ocup de firma, si apoi am fost plecat si 3 zile prin tara cu copiii deoarece au avut vacanta (o tura mica: valea prahovei, brasov, sighisoara, tg mures, alba iulia, sibiu, calimanesti si home) . a si uitam: copsa mica si cramele jidvei.

sapt asta sper sa termin de demontat si s-o trimit la sablat si vopsit cu fuller.



mi-au venit cauciucurile comandate, si de asemenea am cam stabilit ce si cum cu instalatia electrica. eu sper sa fac jantele tubeless.



ruginite si extraordinar de greu se desfac piulitele de pe motor. stai si cate 3-4 ore sa desfaci unul.

as dori cateva sfaturi:

1. lantul are za de imbinare?

2. un sunt sabotii pe spate si foaia acolo e un rezervor de "ceva"?

3. la bascula spate sunt rulmenti sau doar "ace"?

4. la fel pt furca, la jug ce gasesc: rulmenti sau bile?

multumesc anticipat

post-67387-0-82313900-1392302189_thumb.jpg

post-67387-0-50154000-1392302197_thumb.jpg

Editat de SpiritofMotions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

in ultima perioada nesimtindu-ma prea bine, vizitand de cateva ori si spitalul nu prea am mai lucrat la motor, doar am mai adunat informatie.

am uitat: intr-o zi am luat flex cu peria de sarma cadrul scaunului si spatarului de la atas in ideea sa le trimit impreuna cu saua la timisoara la dan.

in schimb azi am avut spor. aproape am terminat de desfacut ij-ul.

post-67387-0-35776100-1394657725_thumb.jpgpost-67387-0-53786900-1394657745_thumb.jpg

 

si m-am impotmolit aici:

post-67387-0-09438800-1394657761_thumb.jpg

 

nu stiu sa desfac rozeta aceea ca pot scoate jambele! help, pls!

e greu cand muncesti singur!

oricum mi-au iesit pe nas suruburile si piulitele rusesti! cap surub de 14 cu contrapiulita de 17 si 13! astia nu sunt normali. pana la ochiul de pisica de pe atas au fost o piulita de 8 si una de 7! sau piulita de 10 si cap surub de 8!

Editat de SpiritofMotions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La trotineta mea in partea inferioara ultima piesa este dublata de contrapiulita. Am desfiletat contrapiulita apoi am invartit de rozeta spre stanga [desfiletare} pana iese in sus. Atentie la ordinea saibelor de jos si la biluta care se afla intre rozeta si piesa de sub ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cu mențiunea că pielea va trebui s-o protejezi de umezeală. Totuși, impresia mea e că scunele auto sînt mai late decît atașul de IJ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact la asta ma gandeam! recalibrez husa ca si asa e "muci"!

dar oare merita ca estetica? ca de confort sunt sigur ca e ok!



ieri, am realizat impreuna cu sotia, ca vrand nevrand trebuie sa facem o avampremiera la vopsitul ij-ului.

de ce? pai pe 14 februarie, de ziua indragostitilor i-am mai cumparat un motor sotiei si anume un virago cu implant de intruder de 650, tunat in state.

cand l-am cumparat am verificat serie motor, serie cadru, dar nici dracu nu s-a uitat la culoarea din acte, el in realitate fiind negru, dar in acte rosu.

si nedorind ca l-a identificare sa schimbam culoarea si nici nu ne dam in vant dupa negru, duminica la ora 14 m-am apucat de dezmembrat virago. impreuna cu sotia am terminat de vopsit la ora 21.30 totul!

inainte:

post-67387-0-22073900-1395083841_thumb.jpg

 

vopsit dar inca dezmembrat:

post-67387-0-59181000-1395084001_thumb.jpgpost-67387-0-58562400-1395084016_thumb.jpgpost-67387-0-59099400-1395084032_thumb.jpgpost-67387-0-18686000-1395084050_thumb.jpgpost-67387-0-34930500-1395084067_thumb.jpgpost-67387-0-13520000-1395084079_thumb.jpgpost-67387-0-36749000-1395084103_thumb.jpgpost-67387-0-26895100-1395084128_thumb.jpgpost-67387-0-05665000-1395084144_thumb.jpg

 

am muncit de ne dor si acum mainile.

le-am facut la spray. am gasit la un prieten spray la 15 ron buc. am consumat 3 rosu si 2.5 lac. dupa cum se observa nu a iesit deloc coaja de portocala. si e prima data cand facem si dungi.

per total noi suntem multumiti cum a iesit, avand in vedere si pretul pt aceasta operatie.

Editat de SpiritofMotions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si m-am impotmolit aici:

attachicon.gifIMG_20140312_211912.jpg

 

nu stiu sa desfac rozeta aceea ca pot scoate jambele! help, pls!

si asa a fost. neam nu s-a desfacut! pana la urma s-a rupt tija in doua de undeva de la mijloc, bineinteles distrugand si rozeta!

deci acum caut:

1. rozeta cu surub si piulita aia mare de dedesubpt

2. pantaloni far - astia ai mei sunt sudati, indreptati, sudati, etc, nashpeturi

3. ceas kilometraj

 

la jug am gasit bile si nu rulmenti. 38 de bile total.

maine sper sa vopsesc cadrul motorului si cel al atasului.

post-67387-0-73736000-1395606111.jpg

Editat de SpiritofMotions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ori eram eu ieri prea obosit, dar nu am gasit decat bile! nu am gasit urme de colivie sparta. bile puse pe vaselina, cred, ca ce am mai gasit numai vaselina nu mai semana! ca la bicicletele pegas! fac maine poze!

Editat de SpiritofMotions
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt doar bile in vaselina, rulmenti....or fi fost cand era motorul nou, eu la toate pe care le-am desfacut am gasit doar bile.

Editat de Evol
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce crezi ca ruleaza bilele alea ? Pe gatul cadrului ?

Poza cu rulmentii ( poate asa nu mai esti Toma Necredinciosul ) :

post-47416-0-02609500-1395677602_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la jupiter 3 cand l-am dezmembrat am gasit bile sparte si acele doua bucati de rulment, in schimb la ij 56, dar urme de vasilina si ceva bile, fara bucatile din poza..posibil ca fostii proprietari sa fi montat doar cu bile si vasilina din diverse motive.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce crezi ca ruleaza bilele alea ? Pe gatul cadrului ?

Poza cu rulmentii ( poate asa nu mai esti Toma Necredinciosul ) :

aici iti dau dreptate! azi am spalat gatul cadrul si pot sa spun ca arata cum ai tu in poza! rulmentii respectivi nu au colivie? si cum as putea da jos cele 2 cai de rulare?

si multumesc ca ma ajuti cu sfaturi!

 

ce fel de bujii sunt recomandate de experienta voastra pe ij jup 4?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caile de rulare le scoti batand cu grija in ele cu ajutorul unui dorn. Altfel nu le vei putea dezlipi de cadru si de juguri. Din cauza caldurii generate de bile si din cauza exploatarii indelungate vopseaua de pe cadru ( de sub ele ) si vaselina invechita au devenit "super-glue".


Rulmentul 778706 nu e construit/prevazut cu colivie.

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de informatii! :hug:



zilele astea am avut spor:

am terminat cadrul si bascula de slefuit cu peria de sarma si date cu grund + plus o gramada de ornamente slefuite, grunduite si vopsite. si cricul, care mi-a mancat zilele.

am cumparat pt instalatia electrica inspirandu-ma din sfaturile lui adrianS de pe motorist.ro:

cabluri, cutie sigurante, releu incarcare, comenzi scuter electrice, releu semnalizare. in plus am achizitionat si 3 relee: 2 pt faza scurta/lunga si unul pt general ca sa protejez contactul. am in cap o schema imbunatatita a celei prezentate de adrianS pe motorist.ro si anume cele 3 relee in plus si un buton de avarie de care sper sa nu am nevoie!

a si am uitat: am cumparat pt toata moabra becuri pe led de fapt smd-uri. bineinteles fara becul din far.

pt electrica au mai ramas de cumparat: punte redresoare, bobine, fise si bujii!

ce bujii recomandati???

sfat: nu aveti ce cauta in vitan la magazinele deschise si in timpul saptamanii! pur si simplu te jegmanesc!


post-67387-0-76483400-1395864514_thumb.jpgpost-67387-0-77218500-1395864536_thumb.jpgpost-67387-0-93481800-1395864567_thumb.jpg

 

m-am chinuit singur sa dau caucioacele jos dar n-a fost chip! erau beton! abia au reusit la vulcanizare sa le demonteze!

post-67387-0-66845800-1395864668_thumb.jpgpost-67387-0-20611800-1395864696_thumb.jpgpost-67387-0-13581300-1395864720_thumb.jpg



o rugaminte: cum arata pe original stopul spate de pe atas? eu cred ca am de mobra si am vazut atatea variante prin pozele de pe net ca sunt confuz!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasul tau este de IJ Jupiter 4......deci lampa spate trebuie sa arate ca cea din imaginea atasata de mine.

Daca aveai atas de IJ Jupiter 3 lampa spate arata ca cea de Mobra

post-47416-0-44769200-1395872049_thumb.jpg

Editat de Lolo_ID
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...