Vizitator MosRahao Postat Februarie 9, 2014 Share Postat Februarie 9, 2014 o intrebare: nu pot sa renunt la filtrul de aer original si sa-l inlocuies cu un filtru k&n de ala mai mic tronconic? sa stii ca nu prea. adica poti, de putut insa filtrul original (ai de-ala mare, patratzos, nu?) este un filtru foarte bun si potrivit cantitatii de aer necesare motoretelor noastre. spala bine filtrul vechi, sa aiba pe fund nitzel ulei de amestec si va fi impecabil cu el. sau ia altul nou, de la gaspar - atentie, filtrul cel nou vine uscat, nu uita sa-l umezesti cu ulei). *** si mai pune si tu poze cu ce-ai mai mesterit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) n-am mai avut timp sa mesteresc. a trebuit sa ma ocup de firma, si apoi am fost plecat si 3 zile prin tara cu copiii deoarece au avut vacanta (o tura mica: valea prahovei, brasov, sighisoara, tg mures, alba iulia, sibiu, calimanesti si home) . a si uitam: copsa mica si cramele jidvei. sapt asta sper sa termin de demontat si s-o trimit la sablat si vopsit cu fuller. mi-au venit cauciucurile comandate, si de asemenea am cam stabilit ce si cum cu instalatia electrica. eu sper sa fac jantele tubeless. ruginite si extraordinar de greu se desfac piulitele de pe motor. stai si cate 3-4 ore sa desfaci unul. as dori cateva sfaturi: 1. lantul are za de imbinare? 2. un sunt sabotii pe spate si foaia acolo e un rezervor de "ceva"? 3. la bascula spate sunt rulmenti sau doar "ace"? 4. la fel pt furca, la jug ce gasesc: rulmenti sau bile? multumesc anticipat Editat Februarie 26, 2014 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 1. Da; 2. Nu; 3. Bucse; 4. Rulmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Februarie 26, 2014 Autor Share Postat Februarie 26, 2014 multumesc mult. si sa stapanesti sanatos pav-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 1. Chiulasa nu se bucşază, se schimbă 2. Parbrizul se confecţionează din plexic de 4mm cu dremel cu dremel cu pânză de 20 şi pistolul de aer cald la putere medie (1000w). Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 12, 2014 Autor Share Postat Martie 12, 2014 (editat) in ultima perioada nesimtindu-ma prea bine, vizitand de cateva ori si spitalul nu prea am mai lucrat la motor, doar am mai adunat informatie. am uitat: intr-o zi am luat flex cu peria de sarma cadrul scaunului si spatarului de la atas in ideea sa le trimit impreuna cu saua la timisoara la dan. in schimb azi am avut spor. aproape am terminat de desfacut ij-ul. si m-am impotmolit aici: nu stiu sa desfac rozeta aceea ca pot scoate jambele! help, pls! e greu cand muncesti singur! oricum mi-au iesit pe nas suruburile si piulitele rusesti! cap surub de 14 cu contrapiulita de 17 si 13! astia nu sunt normali. pana la ochiul de pisica de pe atas au fost o piulita de 8 si una de 7! sau piulita de 10 si cap surub de 8! Editat Martie 12, 2014 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi PH Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 La trotineta mea in partea inferioara ultima piesa este dublata de contrapiulita. Am desfiletat contrapiulita apoi am invartit de rozeta spre stanga [desfiletare} pana iese in sus. Atentie la ordinea saibelor de jos si la biluta care se afla intre rozeta si piesa de sub ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 ar trebui sa ai un splint la capatul tijei, uite-te sub jug, ca se vede, daca scoti splintul, rozeta se desurubeaza cum a zis si cristi mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 ok. merci. ma uit azi. credeti ca ar fi ok sa montez in atas un scaun auto de piele care se rabateaza in fata pt a lasa loc pt acces la portbagaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Da, cu mențiunea că pielea va trebui s-o protejezi de umezeală. Totuși, impresia mea e că scunele auto sînt mai late decît atașul de IJ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 asa este. eu am 2 scaune piele de fata de hyundai coupe an 2000 si sunt mai late decat atasul. practic de aici mi-a venit ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 si nici cu husa nu cred sa se impace bine, ele fiind mai inalte decat originalul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 17, 2014 Autor Share Postat Martie 17, 2014 (editat) exact la asta ma gandeam! recalibrez husa ca si asa e "muci"! dar oare merita ca estetica? ca de confort sunt sigur ca e ok! ieri, am realizat impreuna cu sotia, ca vrand nevrand trebuie sa facem o avampremiera la vopsitul ij-ului. de ce? pai pe 14 februarie, de ziua indragostitilor i-am mai cumparat un motor sotiei si anume un virago cu implant de intruder de 650, tunat in state. cand l-am cumparat am verificat serie motor, serie cadru, dar nici dracu nu s-a uitat la culoarea din acte, el in realitate fiind negru, dar in acte rosu. si nedorind ca l-a identificare sa schimbam culoarea si nici nu ne dam in vant dupa negru, duminica la ora 14 m-am apucat de dezmembrat virago. impreuna cu sotia am terminat de vopsit la ora 21.30 totul! inainte: vopsit dar inca dezmembrat: am muncit de ne dor si acum mainile. le-am facut la spray. am gasit la un prieten spray la 15 ron buc. am consumat 3 rosu si 2.5 lac. dupa cum se observa nu a iesit deloc coaja de portocala. si e prima data cand facem si dungi. per total noi suntem multumiti cum a iesit, avand in vedere si pretul pt aceasta operatie. Editat Martie 17, 2014 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Foarte tare! Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 23, 2014 Autor Share Postat Martie 23, 2014 (editat) si m-am impotmolit aici: IMG_20140312_211912.jpg nu stiu sa desfac rozeta aceea ca pot scoate jambele! help, pls! si asa a fost. neam nu s-a desfacut! pana la urma s-a rupt tija in doua de undeva de la mijloc, bineinteles distrugand si rozeta! deci acum caut: 1. rozeta cu surub si piulita aia mare de dedesubpt 2. pantaloni far - astia ai mei sunt sudati, indreptati, sudati, etc, nashpeturi 3. ceas kilometraj la jug am gasit bile si nu rulmenti. 38 de bile total. maine sper sa vopsesc cadrul motorului si cel al atasului. Editat Martie 23, 2014 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 La jug ai rulmenti axiali cu bile seria 778706 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 23, 2014 Autor Share Postat Martie 23, 2014 (editat) ori eram eu ieri prea obosit, dar nu am gasit decat bile! nu am gasit urme de colivie sparta. bile puse pe vaselina, cred, ca ce am mai gasit numai vaselina nu mai semana! ca la bicicletele pegas! fac maine poze! Editat Martie 23, 2014 de SpiritofMotions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evol Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Sunt doar bile in vaselina, rulmenti....or fi fost cand era motorul nou, eu la toate pe care le-am desfacut am gasit doar bile. Editat Martie 24, 2014 de Evol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 24, 2014 Autor Share Postat Martie 24, 2014 am mai primit un feedback pe pm ca tot bile au mai gasit si altii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Pe ce crezi ca ruleaza bilele alea ? Pe gatul cadrului ? Poza cu rulmentii ( poate asa nu mai esti Toma Necredinciosul ) : Editat Martie 24, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian86 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 la jupiter 3 cand l-am dezmembrat am gasit bile sparte si acele doua bucati de rulment, in schimb la ij 56, dar urme de vasilina si ceva bile, fara bucatile din poza..posibil ca fostii proprietari sa fi montat doar cu bile si vasilina din diverse motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 24, 2014 Autor Share Postat Martie 24, 2014 Pe ce crezi ca ruleaza bilele alea ? Pe gatul cadrului ? Poza cu rulmentii ( poate asa nu mai esti Toma Necredinciosul ) : aici iti dau dreptate! azi am spalat gatul cadrul si pot sa spun ca arata cum ai tu in poza! rulmentii respectivi nu au colivie? si cum as putea da jos cele 2 cai de rulare? si multumesc ca ma ajuti cu sfaturi! ce fel de bujii sunt recomandate de experienta voastra pe ij jup 4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) Caile de rulare le scoti batand cu grija in ele cu ajutorul unui dorn. Altfel nu le vei putea dezlipi de cadru si de juguri. Din cauza caldurii generate de bile si din cauza exploatarii indelungate vopseaua de pe cadru ( de sub ele ) si vaselina invechita au devenit "super-glue". Rulmentul 778706 nu e construit/prevazut cu colivie. Editat Martie 25, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Martie 26, 2014 Autor Share Postat Martie 26, 2014 merci de informatii! zilele astea am avut spor: am terminat cadrul si bascula de slefuit cu peria de sarma si date cu grund + plus o gramada de ornamente slefuite, grunduite si vopsite. si cricul, care mi-a mancat zilele. am cumparat pt instalatia electrica inspirandu-ma din sfaturile lui adrianS de pe motorist.ro: cabluri, cutie sigurante, releu incarcare, comenzi scuter electrice, releu semnalizare. in plus am achizitionat si 3 relee: 2 pt faza scurta/lunga si unul pt general ca sa protejez contactul. am in cap o schema imbunatatita a celei prezentate de adrianS pe motorist.ro si anume cele 3 relee in plus si un buton de avarie de care sper sa nu am nevoie! a si am uitat: am cumparat pt toata moabra becuri pe led de fapt smd-uri. bineinteles fara becul din far. pt electrica au mai ramas de cumparat: punte redresoare, bobine, fise si bujii! ce bujii recomandati??? sfat: nu aveti ce cauta in vitan la magazinele deschise si in timpul saptamanii! pur si simplu te jegmanesc! m-am chinuit singur sa dau caucioacele jos dar n-a fost chip! erau beton! abia au reusit la vulcanizare sa le demonteze! o rugaminte: cum arata pe original stopul spate de pe atas? eu cred ca am de mobra si am vazut atatea variante prin pozele de pe net ca sunt confuz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 (editat) Atasul tau este de IJ Jupiter 4......deci lampa spate trebuie sa arate ca cea din imaginea atasata de mine. Daca aveai atas de IJ Jupiter 3 lampa spate arata ca cea de Mobra Editat Martie 27, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.