Sari la conținut

iarasi o problema la cbr 929


lessy
 Share

Postări Recomandate

Am avut o problema foarte asemanatoare cu a ta, doar ca a mea este pe carburatie si problema a fost acolo. I-am facut sincronizarea de carburatoare (unde am aflat ca am 2 jiglere crapate) si totul a fost ok dupa. Nu sunt mecanic, insa din cele povestite problema pare a fi la sistemul de alimentare. Totusi sa-i faci un test de compresie motorului sa vezi cam pe unde sta. In felul asta elimini grija principala.

Editat de Pepsz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus motorul, dar ai sincronizat injectia, ai schimbat bujii, ai masurat fise? Incearca si cu benzina noua, poate, poate.

 

PS: Cand o lasi sa se incalzeasca putin, face la fel?

 

Injectia se sincronizeaza la fel ca si carburatoarele ?! pe asta nu o stiam ...bine e normal sa se sincronizeze dar din fabrica ...CRED

Motoreta veche de 14 ani a ramas fara motor. I s-a instalat un alt motor vechi si el de cel putin 13 ani, Dzeu stie citi km o avea si cel "nou" instalat. A masurat cineva compresia in la cilindri? Citi bari are pe fiecare cilindru? Daca astia sint in parametri, avind in vedere ca e frig, poate sa fie problema la termostatul care actioneaza socul automat, cel ce taie aerul la pornirea la rece. Am avut aceasta ultima problema la 954, mi-a luat toata iarna sa-mi dau seama ce avea, Nici un mecanic calificat nu a avut habar de asa ceva, nici nu aveau cum sa stie, ca toti nu fac altceva decit sa schimbe baterii, bujii, etc.

daca nu avea compresie NU PORNEA !!! stiu asta de la scuter :))

 

ON : tind sa cred ca e de la releu sau de la baterie . incearca sa o pui pe o baterie de dacie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Injectia se sincronizeaza la fel ca si carburatoarele ?! pe asta nu o stiam ...bine e normal sa se sincronizeze dar din fabrica ...CRED

 

Cand se buleste un motor si pui altul, e bine sa il iei la verificat cap coada, verifici si jocurile la supape, compresie, schimbi bujii, consumabile, incarcare, ambreiaj, etc. Nu doar swap simplu ca dupa o vreme sa ai surprize cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intalnit si eu problema asta (nu-i mare scofala) dar nu o sa ma ostenesc sa iti explic nimic pentru crima care o faci Limbii Romane...

 

Nici tu nu esti mai breaz, omule! Sintaxa cere ca in propozitia ta de mai sus pronumele relativ sa fie la cazul acuzativ, nu nominativ, asa cum ai scris tu. Mai pe intelesul tau: "pe care", nu "care". Greseala se numeste anacolut (vezi in dictionar exact ce inseamna).

 

Asta e un forum moto, nu forum de fineturi gramaticale. Daca poti ajuta, bine. Daca nu, taci. Pentru ca, vezi bine, nici tu nu esti cel mai bun prieten al limbii romane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici tu nu esti mai breaz, omule! Sintaxa cere ca in propozitia ta de mai sus pronumele relativ sa fie la cazul acuzativ, nu nominativ, asa cum ai scris tu. Mai pe intelesul tau: "pe care", nu "care". Greseala se numeste anacolut (vezi in dictionar exact ce inseamna).

 

Asta e un forum moto, nu forum de fineturi gramaticale. Daca poti ajuta, bine. Daca nu, taci. Pentru ca, vezi bine, nici tu nu esti cel mai bun prieten al limbii romane.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru TNG:

 

Tu nu intri in categoria asta, se subintelege, nu zic asta ca mi-esti prieten. Mea culpa , am uitat sa scriu " cu exceptia lui TNG" .

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fii ok sa se faca un topic cu mecanicii cu adevarat buni pe orase asa..ma gandesc ca ar fii de un real folos ptr comunitate si nu o zic ca reclama..

Ar fi, problema e cum ii diferentiezi, cine zice care e care si cum interzici accesul bagatorilor in seama ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai abandonat bateria 4 luni si acum ai pretentii sa fie buna? Ia-ti gandul, bateria ta e moarta demult,poti sa o arunci la gunoi(s.o dai la achimb adica) si sa cumperi una noua.

Tu ai o mamica? .. sau esti eclozat?

 

am pus bateria de 8 amperi de moto.am pornit si moare dupa cateva secunde,iara pornesc iara moare.las cateva secunde iara pornesc si porneste,nu se opreste.numai moare,merge bine

 

ce dracu poate sa aiba?pornesc si e ok.merge fara probleme

de ce a facut figuri oare?

 

deci acuma nu mai spune nimeni nimica....

Poate fi si un contact imperfect daca acum iti merge, din senin ...

Ia si tu la mana toate mufele ... poate din cauza vibratiilor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aiiii, am gasit problema

:drums:

la airbox clapeta care e actionat de la motorasul servo era dereglat.nu deschidea sau... nu stiu dar era blocat.

l-am anihilat cu cablu cu tot si amu e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aiiii, am gasit problema

:drums:

la airbox clapeta care e actionat de la motorasul servo era dereglat.nu deschidea sau... nu stiu dar era blocat.

l-am anihilat cu cablu cu tot si amu e ok.

Clapeta aceea se deschide cand esti in acceleratie,si in mers,sau la turatie ridicata.

Nu acea clapeta este problema ta.

 

Baterie incarcata. sau inlocuita cu una buna.

Verifica TOS senzor in ce pozitie este montat

Verifica pozitia shocului termic daca este functional

Verifica daca ai presiune si debit pompa benzina,si daca nu ai rugina in rezervor.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...