Sari la conținut

Problema Honda NSR 125 (2t)


benny2009
 Share

Postări Recomandate

Salutare, ieri veneam de la scoala si dintr-o data se opreste motorul (inecat probabil)..duc motorul acasa, scot bujia (uda), o curat, o bag inapoi, nimic!..o scot iar (iar era uda), o curat si dupa ma uit sa vad daca da scanteie..dadea scanteie dar nu unde trebuie, ci in interior..am zis asta e, s-a dus bujia...imi da tata o bujie la fel doar ca de masina (i-am zis ca nu cred ca merge cum turatiile sunt mult mai mari..da na, sa incerc..), o pun pe aceea si o ia din prima...ies sa ma plimb putin, fac vreo 10 km... eram la 8000rpm si vad ca nu se mai accelereaza, chiar scade putin acul turometrului...mai merge asa vreo 10m si se opreste motorul si se aud niste sunete ciudate (metalice, ceva)..merg cu un prieten pana acasa, iau o cheie de bujii, o bujie noua si merg inapoi..desfac bujia (era topita!), bag alta dar nu mai vrea sa porneasca..compresie are (nu o poti impinge in a1-a si in a2-a merge greu..), nu stiu ce sa ii mai fac! diferenta este ca acum, cand dau la automat mi se pare ca se aude mai ciudat decat inaine..si cat as incerca sa o pornesc daca scot bujia e tot curata :|

Editat de benny2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei de amestec mai are?

Pentru ca s-a topit bujia,acolo s-a ridicat foarte mult temperatura interna in camera,asta inseamna frecari foarte mari.

Posibil ca motorul sa fie deja compromis,mai mult ca sigur,piston,secmenti,cilindru uzat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiuloasa = capacul de vine pe motor :)) . Mai mult ca sigur ai ramas fara ulei sau nu ti-a bagat pompa si s-a dus setul . O stiu de cand aveam scuter asta .

dupa cum ziceau baietii de mai sus : chiulasa! si nu , nu exista chiulasa la 2 timpi ! e doar un capac cu o gaura filetata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca informatie,(desi e posibil sa fi fost o exceptie)asa am patit cu o aprilia RS 49cmc,am topit 2 bujii care nu erau cele recomandate pentru acest tip de motor dar am avut noroc si nu s-a intamplat nimic cu setul motor.

Sper sa fii si tu la fel de norocos.Asteptam noi informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BR9ECS asta este bujia recomandata pentru NSR 125

Eu am intrebat codul la a doua, aia de masina, poate benny ne raspunde. Oricum daca picaturi de metal din bujie au facut zagrieturile, nu mai comentez, ca e tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am desfacut...din cauza topirii bujiei a cazut ceva si a frecat pistonul intr-o parte de cilindru..deci, pistonul e praf si cilindrul e zgariat..acum, sa vad daca se mai poate face sau trebe altul o.O :(

Nu a cazut nimic,nu ai avut ungere asa se manifesta un gripaj.

Ti-am spus in primul post.

Bafta la reparatie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-au lipit semeringurile de piston intr-o parte si din cauza aceea a frecat putin..dupa ce am scos pistonul, intr-o parte erau "bagate" de tot in canalele alea din cilindru...le-am scos si pe langa ele era un fel de depunere (ca de la un metal topit) ....ulei aveam, oare sa se fi dus si pompa? :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fie asa mare coincidenta? :-? dupa 10km de mers cu "noua bujie" sa se duca pompa? ulei am avut motorex-65lei litrul ..nu avea motul 710 la magazin si mi-a recomandat motorex-ul ..



...."pentru ca o poza face cat o mie de cuvinte" :D

post-54715-0-09673800-1393163507_thumb.jpg

post-54715-0-69854600-1393163518_thumb.jpg

post-54715-0-65455200-1393163526_thumb.jpg

post-54715-0-58011100-1393163534_thumb.jpg

post-54715-0-39201700-1393163543_thumb.jpg

Editat de benny2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apa era sub jumate, chiat m-am uitat...mecanicul a zis ca s-a topit bujia si tot ce e motor tinde sa o ia catre evacuare...deci si metalul acela topit a luat-o catre evacuare si s-a lipit de piston si de semeringuri...si au ramas simeringurile blocate :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.deci si metalul acela topit a luat-o catre evacuare si s-a lipit de piston si de semeringuri...si au ramas simeringurile blocate :|

Unde ai frecarea pe cilindru e admisie nu evacuare, ecacuarea sunt cele doua ferestre din stanga care sunt plasate mai sus si probabil cand vorbesti de "simeringuri" te referi la segmenti care chiar daca au aceeasi functie de etansare ca si semeringurile asa se chiama. Din experienta mea ce ai patit este o calare din cauza temperaturii ridicate sau a lipsei de ungere sau a lipsei racirii si da o bujie prost aleasa poate duce la supraincalzirea motorului.Nu stiu cat de adanci sunt urmele de pe cilindru daca o lustruire+honuire iar ajunge(+alt piston si segmenti) daca nu se trece la cota urmatoare. Oricum cred ca nu scapi ieftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...