Sari la conținut

Tu ce sportiva ti-ai cumpara cu un buget de 3000 euro ?


alex4ice
 Share

Postări Recomandate

Poti sa te duci pe circuit cu Busa/blackbird/futura? -da, insa probabil experienta nu va fi asa de placuta precum cu o motoreta mai usoara.

COMPETITIE e una "dusul" pe circuit de 2 ori pe an cu gume touring e alta !!!

 

poti merge si pe un circuit de kart cu busa sau cu un 125cc si te distrezi, nu scoti timpi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 109
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator Adrian

:10:

 

incep sa-mi schimb parerea despre tine si sa te confund cu un postac (un fel de indoctrinat care da copy & paste din tutoriale gasite pe internet)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

v-ati impacat :haha: :lol:

sunt de parere ca atunci cand cineva are dreptate trebuie sa fiu de acord

......

iar la faza asta cu superSCULA care e buna la toate ....ma scuzi da nici eu nu am vazut circuitul decat din tribune insa sa vrei o moto PULIVALENTA mai greu

 

as vedea un k1200s pentru nevoile lui ...dar nu in 3000 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

sport touring..fjr 1300 all the way..dar mai trebuie destui bani peste ce ai acum!te potoleste micutza aia de 1300cc crede.ma..

 

Daca vorbim de FJR deja bagam si BMW K1200S/K1300S in ecuatie...K1200LT, R1200RT....si tot asa mai departe....toate sunt intr-o liga superioara dpdv al ...pretului

 

Era sa uit de Triumph Sprint ST 1050

 

daca nu, 1100XX, Ducati 900SS, VTR1000F, VFR 800.....

 

VTR l-as scoate din ecuatie din urmatoarele motive: destul de vechi / carburatie / consum nejustificat de mare pt performantele oferite / dotari slabe (ciclistica & frane,raportat la concurenta) /nu e confortabil pt 2

 

Cred ca si Ducat 900SS pica

 

Ramane VFR 800 si 1100XX din ce-ai enumerat (parerea mea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca vorbim de FJR deja bagam si BMW K1200S/K1300S in ecuatie...K1200LT, R1200RT....si tot asa mai departe....toate sunt intr-o liga superioara dpdv al ...pretului

 

Era sa uit de Triumph Sprint ST 1050

te ai urcat pe fjr si apoi pe un k1200s?????

eu da

e MARE diferenta!!!!!!!

 

fjr 295 kg. ..... k1200s 250 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

COMPETITIE e una "dusul" pe circuit de 2 ori pe an cu gume touring e alta !!!

 

poti merge si pe un circuit de kart cu busa sau cu un 125cc si te distrezi, nu scoti timpi...

 

Cati plm fac COMPETITIE frate? No ofense @ alex4ice, dar cred ca visam daca vorbim de competitie...

 

Eu cred ca-ti faci o parere cand te duci pe pista cu o mobra usoara si agila,si alta parere cand te duci cu o balena....

 

Da , cu totii am vazut pe youtube ce fac unii omuleti in poligon cu VFR uri sau cu vitezane mari,dar alea-s niste cazuri atat de izolate incat putem face abstractie totala de ele...

 

Ok,nu te duci sa scoti timpi pe circuit,dar nici nu te duci sa te plimbi in plm,ca asa te poti da sportiv/plimba pe serpentine, pe strada... Pe circuit te duci pt ca-ti ofera un anumit grad de siguranta si nu ai morcovul in c.ur cum il ai in trafic, unde apare o balega,un prost care taie curba, nisip, pishat, etc...

 

te ai urcat pe fjr si apoi pe un k1200s?????

eu da

e MARE diferenta!!!!!!!

 

fjr 295 kg. ..... k1200s 250 kg.

 

eram sigur ca o sa faca cineva confuzia asta. cumva, din vina mea, ca le-am enumerat una dupa alta. Eu le-am enumerat impreuna pt a evidentia singurul aspect comun: pretul mare.

 

FJR ca si categorie de greutate (masa) se ''bate'' cu RT/LT cred (nu intru in detalii pt ca nu le am cu bmw asa bine ca tine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt de parere ca atunci cand cineva are dreptate trebuie sa fiu de acord

......

iar la faza asta cu superSCULA care e buna la toate ....ma scuzi da nici eu nu am vazut circuitul decat din tribune insa sa vrei o moto PULIVALENTA mai greu

 

as vedea un k1200s pentru nevoile lui ...dar nu in 3000 euro

perfect deacord cu amandoi.

 

 

 

VTR l-as scoate din ecuatie din urmatoarele motive: destul de vechi / carburatie / consum nejustificat de mare pt performantele oferite / dotari slabe (ciclistica & frane,raportat la concurenta) /nu e confortabil pt 2

Cred ca si Ducat 900SS pica

Ramane VFR 800 si 1100XX din ce-ai enumerat (parerea mea)

ok. scoatem VTR.

de ce crezi ca ar pica 900SS? mi se pare ok nevoilor lui.

 

as mai adauga ST4 care nu e de ignorat, dar nu mai e vitezana(desi are potentialul uneia)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incep sa-mi schimb parerea despre tine si sa te confund cu un postac (un fel de indoctrinat care da copy & paste din tutoriale gasite pe internet)...

 

Ca sa ma intereseze parerea ta despre mine ar insemna ca te-as credita cu oarece experienta si maturitate. Nu ai de nici una! Esti doar un pui de smecheras istet, dotat cu inteligenta "de cartier", tipic romaneasca. Am trait (prea) mult printre straini ca sa nu recunosc fenomenul. Cand o sa-ti mai revii din exuberanta asta adolescentina, o sa-ti aduci aminte ca... "abia dupa ce am inceput sa invat am realizat cat de prost sunt!". Sa fii iubit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ca sa ma intereseze parerea ta despre mine ar insemna ca te-as credita cu oarece experienta si maturitate. Nu ai de nici una! Esti doar un pui de smecheras istet, dotat cu inteligenta "de cartier", tipic romaneasca. Am trait (prea) mult printre straini ca sa nu recunosc fenomenul. Cand o sa-ti mai revii din exuberanta asta adolescentina, o sa-ti aduci aminte ca... "abia dupa ce am inceput sa invat am realizat cat de prost sunt!". Sa fii iubit!

Wrong. Nu e niciun pui de smecheras. Ci doar e mai "acid" şi înţeles greşit. În rest, e băiat bun.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

perfect deacord cu amandoi.

 

 

 

ok. scoatem VTR.

de ce crezi ca ar pica 900SS? mi se pare ok nevoilor lui.

 

as mai adauga ST4 care nu e de ignorat, dar nu mai e vitezana(desi are potentialul uneia)

 

900SS e lesinat pt 2 oameni si pozitia e prea sport pt mers la drum lung... Adica as inlocui lejer 900SS cu un SV 1000S. (eu cel putin)

 

Ca sa ma intereseze parerea ta despre mine ar insemna ca te-as credita cu oarece experienta si maturitate. Nu ai de nici una! Esti doar un pui de smecheras istet, dotat cu inteligenta "de cartier", tipic romaneasca. Am trait (prea) mult printre straini ca sa nu recunosc fenomenul. Cand o sa-ti mai revii din exuberanta asta adolescentina, o sa-ti aduci aminte ca... "abia dupa ce am inceput sa invat am realizat cat de prost sunt!". Sa fii iubit!

 

Multumesc pentru caracterizare, chiar daca nu ne cunoastem decat din prisma postarilor pe un forum :)))

 

Ar trebui sa-ti dea ADMIN ul functia de profiler online, ai ajuta mult la trierea userilor pe forum :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa ma intereseze parerea ta despre mine ar insemna ca te-as credita cu oarece experienta si maturitate. Nu ai de nici una! Esti doar un pui de smecheras istet, dotat cu inteligenta "de cartier", tipic romaneasca. Am trait (prea) mult printre straini ca sa nu recunosc fenomenul. Cand o sa-ti mai revii din exuberanta asta adolescentina, o sa-ti aduci aminte ca... "abia dupa ce am inceput sa invat am realizat cat de prost sunt!". Sa fii iubit!

 

Mie-mi place mult replica asta :crack: ..si din ce'am tot vazut pe forum p'acia, il regasesc bine pe adriano no offence :blbl:

 

 

...cat despre goana asta dupa 1000 la toti, nu'i vad sensul. Poti s'o arzi touring cu 600, cu pasager cu tot. Se incinge mai putin ca 1000, consuma mai putin. Putere suficienta are, depinde si cat de disperat esti dupa "rezerva de putere" sau cat de speriat esti de linia rosie. Daca mergi doar pe plaja de turatii 3000-5000, da, ai nevoie de miar.. daca totusi stii sa folosesti un motor, o sa vezi ca mia asta e doar o dorinta care vine de la prea mult testosteron sau cuc mic.

 

 

...cat despre K1200S, e intr'adevar un hypertourer "de domni", m'as cam vedea mergand la relantiu pe una asa pe la 35+ ani

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesante discutiile si ofertele,probabil unele din cele mai pertinente din ultima perioada,la nivelul intregului forum:)

Drept zic unii si altii...dar eu am i intrebare adresata initiatorului topicului:cat esti de dispus sa induri/suferi/accepti ceea ce inseamna ss de 1000 la un drum lung?pt ca e simplu...vrei confort and shit?iei ce spuneau baietii mai devreme,in functie se buget.vrei ss1000?ok,ia-ti.in banii tai sunt convins ca vei gasi ceva decent.dar iti spun din perspectiva unui posesor de r1 2003 care face si touring la greu cu pasager si bagaje la greu,si circuit:daca tu si pasagera nu sunteti dispusi sa indurati anumite chestii si nu aveti mii de km impreuna pe saua altui ss,LAS-O BALTA si ia un naked mare,un semicarenat ori carenat sport touring!altfel,la primul drum de 2800km,la maxim jumatatea distantei,te dai jos de pe ss1000,ii dai foc si iei trenul.

My 2 cents!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 3000-3500 euro in buzunar si drumuri lungi in gand m-as uita dupa un Vstrom 1000, Un Varadero pe injectie, un Tdm 900. Vara trecuta am avut placerea dea face o tura cu cativa prieteni si niste amici de-ai lor. cu Stroame. Ne-am dat pe Cheia si Siriu intr-un ritm f alert iar stroamele au facut fata cu brio. Stroama de 1000 e miez, evident pana la un punct.

 

In plus, daca stai in Germania si-ti cumperi mobra inmatriculata in Ro faci o mare prostie. s-au pus baietii pe controale si nu e de bine. Eu imi vand mobra inmatriculata acasa si o sa-mi cumpara una "locala". Mai nou, romanul se plimba cu numere de Bg si in Germania.

 

In alta ordine de idei, cum am scris si la inceput, daca vrei mobra de acasa si ai posibilitatea de a-ti cumpara una din Germania, faci o prostie.

 

La a mea am remediat o sumedenie de probleme si recent am descoperit alte bube, nu grave, dar magaresc acoperite, carpite (esapament carpit cu azbest, sa nu crape o perioada)

 

Pe scurt, NU!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

La a mea am remediat o sumedenie de probleme si recent am descoperit alte bube, nu grave, dar magaresc romanesc acoperite, carpite (esapament carpit cu azbest, sa nu crape o perioada)

 

Pe scurt, NU!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wrong. Nu e niciun pui de smecheras. Ci doar e mai "acid" şi înţeles greşit. În rest, e băiat bun.

 

O fi el baiat bun dar cam arogant. Gust oricand cu placere o ironie fina sau chiar cate un fitil mai condimentat, mai ales daca e cazul. Ce face el insa nu e decat caterinca ieftina impinsa la sau de cele mai multe ori peste limita bunului simt. Vorba ceea... de la sublim la ridicol nu e decat un singur pas.

 

Nu am intervenit pe subiectul topicului pentru ca nu are rost. Datele problemei sunt imposibile, nu exista (inca) o astfel de motocicleta. Un alt topic de zile ploioase...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

O fi el baiat bun dar cam arogant. Gust oricand cu placere o ironie fina sau chiar cate un fitil mai condimentat, mai ales daca e cazul. Ce face el insa nu e decat caterinca ieftina impinsa la sau de cele mai multe ori peste limita bunului simt. Vorba ceea... de la sublim la ridicol nu e decat un singur pas.

 

Nu am intervenit pe subiectul topicului pentru ca nu are rost. Datele problemei sunt imposibile, nu exista (inca) o astfel de motocicleta. Un alt topic de zile ploioase...

 

Grasu' (bec/superbec/LED/xenon etc) m-a intrebat de unde stiu eu cum e pe circuit, iar tu i-ai dat quote-ul ala ca si cum nu stiu ce maxima a dat, pana la urma conteaza daca aveam sau nu dreptate vis a vis de ce am zis, nu daca am fost sau nu pe un circuit. Daca tie ti s-a parut hilar sau in vreun fel , faptul ca eu mi-am dat o parere despre circuit, ce sa zic...nu stiu care din noi e la ''caterinca''...

 

In rest, cei care am scris pe topic, i-am scris omului in speranta ca poate deschide ochii; el poate chiar crede ca exista o mobra care sa faca asa, cate putin din fiecare (eventual la standarde inalte..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grasu' (bec/superbec/LED/xenon etc) m-a intrebat de unde stiu eu cum e pe circuit, iar tu i-ai dat quote-ul ala ca si cum nu stiu ce maxima a dat, pana la urma conteaza daca aveam sau nu dreptate vis a vis de ce am zis, nu daca am fost sau nu pe un circuit. Daca tie ti s-a parut hilar sau in vreun fel , faptul ca eu mi-am dat o parere despre circuit, ce sa zic...nu stiu care din noi e la ''caterinca''...

 

In rest, cei care am scris pe topic, i-am scris omului in speranta ca poate deschide ochii; el poate chiar crede ca exista o mobra care sa faca asa, cate putin din fiecare (eventual la standarde inalte..)

imi dau seama ca nu sesizezi penibilul momentului

 

doi virgini povesteau ce au fwtut iei aseara

 

(presupun ca n-o sa intelegi gluma, da, are legatura cu parerile tale despre circuit)

 

inca o data, repet, poti "merge pe circuit" cu orice motocicleta de la 125cc pana la rocket3 , distractia n-are legatura cu greutatea sau puterea motocicletei, e greu de inteles asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

imi dau seama ca nu sesizezi penibilul momentului

 

doi virgini povesteau ce au fwtut iei aseara

 

(presupun ca n-o sa intelegi gluma, da, are legatura cu parerile tale despre circuit)

 

inca o data, repet, poti "merge pe circuit" cu orice motocicleta de la 125cc pana la rocket3 , distractia n-are legatura cu greutatea sau puterea motocicletei, e greu de inteles asta?

 

Am anticipat glumita ta cu virginii. Eu as fi mers one notch mai sus si as fi facut-o pe seama unui tip care vorbeste despre homosexualitate fara sa fi fost implicat vreodata intr-un act sexual cu alt barbat... (dar na, tu ai ales una clasica).

 

Scoti numai truisme (pe langa aberatii,uneori). Da, pe circuit poti merge si cu basculanta , si cu duba (cum fac aia pe Nurburgring).

 

Deci plecand de la logica asta, evident ca poti merge si cu 125, si cu Rocket 3. Daca pentru tine senzatia de ''fun'' este identica ,indiferent ca te dai cu 125 ul pe pista sau cu rocket 3, atunci asta nu inseamna ca pt toti e la fel...

 

Distractia are chiar maxima legatura cu ce te dai.. Una e sa vorbesti de diferente isesizabile pt un newbie,atunci cand se da fie cu FZ1,fie cu Z1000 fie cu un GSX-R pe circuit...(desi si astea sunt din clase diferite) si alta e sa spui ca nu conteaza ca-i 125cc/2300/power-cruiser/vitezana etc

 

Daca omul nostru nu are nici o inclinatie catre mersul sportiv/pista/etc, da, atunci iti dau dreptate, ar putea sa se duca si cu un Trike, ca tot aia va fi (distractia va fi un equalizer flat, indiferent de mijlocul de locomotie ales)

 

Dar postezi doar asa, de dragul aparentelor, sa para cumva ca ma combati si ca nu taci (indiferent ca n-ai dreptate )

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai vasilica, cu cartu te-ai dat? are 5 cai prietene si te distrezi de te dor coastele

 

pentru tine conteaza cu ce te "dai" pentru ca nu te-ai dat mah , iti dau" un s1000rr si vei scoate un timp apropiat cu ce ai scoate cu aprilia sau cu un 600 oarecare

 

eu vad mosi cu nortonuri sau alte batraneti care se dau de placere, numai taranu roman are nevoie de r14 sa se dea pe circuit.. si te face mosu pe exterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

mai vasilica, cu cartu te-ai dat? are 5 cai prietene si te distrezi de te dor coastele

 

pentru tine conteaza cu ce te "dai" pentru ca nu te-ai dat mah , iti dau" un s1000rr si vei scoate un timp apropiat cu ce ai scoate cu aprilia sau cu un 600 oarecare

 

eu vad mosi cu nortonuri sau alte batraneti care se dau de placere, numai taranu roman are nevoie de r14 sa se dea pe circuit.. si te face mosu pe exterior.

 

nu baga kartul in discutie. vorbeam de motoare. pai asa, bine ca nu-mi zici de masinutele alea electrice de la parcurile de distractie. si alea-s fun...

 

pai de ce m-as duce cu un Norton in plm sa ma dau pe pista, de placere? cand pot face asta pe serpentine, pe viraje,prin munti etc ???

....

Eu vad circuitul pt a te da sportiv, a te da ''tare'' in conditii care nu le gasesti pe strada..

 

wtf, adica de ce sa ma duc sa ma PLIMB pe circuit?

 

ma duc pe circuit sa-i dau in peezda pt ca pe strada nu e SAFE (cel putin nu e safe la nivelul la care iti permiti s-o ''rupi'' pe pista)...

 

N-am zis nici o secunda ca ai nevoie de S1000RR sau R1 ca sa simti ca te dai...

 

Hai sa te-ntreb asa, tu cu ce te-ai duce pe un circuit,cu FZ1 tau? sau cu o Busa/ XX / K1200S ?

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vad circuitul pt a te da sportiv, a te da ''tare'' in conditii care nu le gasesti pe strada..

asta pentru ca nu ai avut curiozitatea sa incerci...

 

vei vedea ca n-o sa mergi automat mai repede pe asfaltul de pe un circuit oarecare, da, n-ai trafic din fata dar ai trafic din spate ... pentru ca esti cam cel mai incet lucru de pe circuit la ora aia si asta nu se schimba in 2-3 iesiri

 

sa nu ai vre-un soc, o sa mergi fix cum mergi tu cand crezi ca mergi tare pe strada, nu iti cresc 2 roti ajutatoare doar ca ai platit 3 ture pe x circuit

 

 

 

 

Hai sa te-ntreb asa, tu cu ce te-ai duce pe un circuit,cu FZ1 tau? sau cu o Busa/ XX / K1200S ?

eu pentru ca sunt gras infect nu pot sta bine nici pe busa nici pe miare pur sange(pe honda nu ma urc din principiu), pe k12s am mers suficient de mult sa-ti spun cu incredere ca faci ravagii in incepatori chiar si pe un circuit de kart , fazerul e si mai rau pe circuite mici dar nu are franele si suspensia k-ului.. e discutabil

 

ce vreau sa subliniez este ca poti face ce vrea baiatul asta cu foarte multe motociclete trebuie doar sa faci anumite compromisuri, vrei pozitie mai lejera pt tine si pasager alegi o semicarenata, esti tanar si poti sa te chinui 1000km pe zi pe un SS iti iei d'ala , e foarte simplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati plm fac COMPETITIE frate? No ofense @ alex4ice, dar cred ca visam daca vorbim de competitie...

 

Eu cred ca-ti faci o parere cand te duci pe pista cu o mobra usoara si agila,si alta parere cand te duci cu o balena....

 

Da , cu totii am vazut pe youtube ce fac unii omuleti in poligon cu VFR uri sau cu vitezane mari,dar alea-s niste cazuri atat de izolate incat putem face abstractie totala de ele...

 

Ok,nu te duci sa scoti timpi pe circuit,dar nici nu te duci sa te plimbi in plm,ca asa te poti da sportiv/plimba pe serpentine, pe strada... Pe circuit te duci pt ca-ti ofera un anumit grad de siguranta si nu ai morcovul in c.ur cum il ai in trafic, unde apare o balega,un prost care taie curba, nisip, pishat, etc...

 

 

eram sigur ca o sa faca cineva confuzia asta. cumva, din vina mea, ca le-am enumerat una dupa alta. Eu le-am enumerat impreuna pt a evidentia singurul aspect comun: pretul mare.

 

FJR ca si categorie de greutate (masa) se ''bate'' cu RT/LT cred (nu intru in detalii pt ca nu le am cu bmw asa bine ca tine).

Pe pista ma v-oi duce doar pentru a face acel altceva innafara de munca . Aici in Germania in weekend nu prea ai ce face . Mentionez ca nu m-am dat niciodata pe circuit , dar pentru orice este cate un inceput

 

Interesante discutiile si ofertele,probabil unele din cele mai pertinente din ultima perioada,la nivelul intregului forum:)

Drept zic unii si altii...dar eu am i intrebare adresata initiatorului topicului:cat esti de dispus sa induri/suferi/accepti ceea ce inseamna ss de 1000 la un drum lung?pt ca e simplu...vrei confort and shit?iei ce spuneau baietii mai devreme,in functie se buget.vrei ss1000?ok,ia-ti.in banii tai sunt convins ca vei gasi ceva decent.dar iti spun din perspectiva unui posesor de r1 2003 care face si touring la greu cu pasager si bagaje la greu,si circuit:daca tu si pasagera nu sunteti dispusi sa indurati anumite chestii si nu aveti mii de km impreuna pe saua altui ss,LAS-O BALTA si ia un naked mare,un semicarenat ori carenat sport touring!altfel,la primul drum de 2800km,la maxim jumatatea distantei,te dai jos de pe ss1000,ii dai foc si iei trenul.

My 2 cents!

Eu nu v-oi face cei 2800 km cu pasagera. Cand plec la drum spre Germania / Romania nu ma grabeste nimeni , pot face si 500 de km pe zi sau cat pot eu . Nu ma grabeste nimeni si hoteluri gasesti in orice tara .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...