Sari la conținut

Tu ce sportiva ti-ai cumpara cu un buget de 3000 euro ?


alex4ice
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 109
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

nush ce ai visat tu dar va devenii cosmar daca vei lua o epava vopsita frumos! dar e ok caci vei avea masina cu care sa transporti piesele(motorul) la service..si acum serios nu iti bate joc de banii tai prietene ca multi nu ai se vede si ar fii pacat sa-l scapi pe altul de panarama ...nu crezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt drumuri lungi, ia-ti 1100XX, Hayabusa, sau ZX12-ZX14. dar nu prea te incadrezi la buget

 

ai gandit cand ai enumerat astea? mai ales ZX-12R,care-i o antichitate si care consuma cat 2 Gsx r 750 la un loc

 

 

Crazy-devil are dreptate, din pacate unul din modelele enumerate, fabricate dupa 2005 costa mai mult decat bugetul alocat de alex4ice, pe de alta parte daca nu e pretentios la an sunt pe forum la vanzare cateva exemplare de Honda 1100 XX sub bugetul lui. Ii mai raman si bani pentru consumabile, iar pentru fun poate sa mai faca si cateva track days-uri (daca tot sta prin Germania).

Adriane, ZX 12 R s-a produs din 2000 pana in 2006 cand au venit cu ZX 1400 R, ca sa poata sa ii bata pe cei de la Suzuki (Hayabusa), motocicleta era limitata, consumul dat de producator undeva intre 7-8 (google), iar pozitia se apropia de una touring. Eu credeam ca o sa ii zici ca e motocicleta cu o accelaratie prea brutala pentru un neavizat.

Daca un ZX 12 R din 2004, sa zicem, e antichitate motocicletele din celasi an care i-au fost recomandate cam cum ar putea fi catalogate?

 

Adrian daca mesajul a fost ironic, am interpretat eu gresit.

Editat de aricioplanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai gandit cand ai enumerat astea? mai ales ZX-12R,care-i o antichitate si care consuma cat 2 Gsx r 750 la un loc

pt tine nici o parere nu pot sa-mi dau. nimeni nu poate da cu parerea ca tu incepi. termina-te.

 

stiu ca ZX12 mananca cat un elefant, dar eu i-am facut o recomandare pe langa altele.

tu puteai sa vii cu argumente pe langa postul tau, nu doar sa mananci la....

 

 

Adriane, ZX 12 R s-a produs din 2000 pana in 2006 cand au venit cu ZX 1400 R, ca sa poata sa ii bata pe cei de la Suzuki (Hayabusa), motocicleta era limitata, consumul dat de producator undeva intre 7-8 (google), iar pozitia se apropia de una touring. Eu credeam ca o sa ii zici ca e motocicleta cu o accelaratie prea brutala pentru un neavizat.

Daca un ZX 12 R din 2004, sa zicem, e antichitate motocicletele din celasi an care i-au fost recomandate cam cum ar putea fi catalogate?

lasa-l ma, ca si el merge pe un motor din 2000, dar pt el un 2005 e antichitate.

 

sincer, un VFR s-ar incadra mai bine la bugetul si necesitatile lui. 1100XX< ZX12/14, Busa, ZZR... stiu ca sunt sugative. (motorizarea mare) dar asta tine de dorinta fiecaruia.

oricum, multi isi iau busa doar pt ca are 340Km/h pe bord. in rest merg ca bizdele. ;)

aici nu o pun pe fatuca de o da de pamant in giratoriu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

crazy-devil: motoreta mea e din 2002, la fel ca si gunoiul Ducati-ul ala pe care ti l-ai luat tu recent (de fapt, sa te corectez: motorul de pe a mea e din 2003), dar nu despre asta e vorba.(te-am corectat doar pt ca spui prostii..)

 

3000 de euro buget pt motor + drumuri lungi + vitezana nu se puupa. e ca si cum ai impaca si capra si varza si lupul......

 

M-am luat de voi cu ZX12R pt ca ABERATI LA GREU. Omul asta vrea sa-si ia motocicleta de 3000 de eur si vrea sa faca drumuri lungi (asa sustine el). Cum sa-i recomanzi ZX12 care consuma enorm de mult (in oras nici nu mai pomenesc). aaaaa o sa-mi spuneti ca nu conteaza consumul? Pai daca nu conteaza consumul,de ce dracu aloca doar 3000 eur? De ce nu aloca 5-6 mii euro sa-si ia ceva 2007/2008 + ?? Intelegeti? adica una nu se pupa cu alta.


Si lasati vrajeala aia cu consumuri de pe google si alte ca.caturi. Mai intrebati 1-2-3 posesori de ZX12 cat consuma. Si aia nu e motocicleta de mers cu 100 km/h in afara localitatii. Daca mergi cu 100 km/h, la consum,de ce dracu iti mai iei o balena de 178 cai? (iarasi,una nu se pupa cu alta)


Eu nu fac un hobby din a ma contrazice cu voi,dar uneori aberati si dati niste sfaturi doar ca sa simtiti ca va exprimati o opinie..

 

Oricum omul asta nici nu stie ce vrea...

 

Vrea touring: DL 650 V Strom, DL 1000 V strom, Varadero, XT 660Z

 

Vrea Sport Touring: Un 1100 XX Blackibrd (nu bag mana in foc la consum,dar sotto consuma mai putin decat ZX12R), un VFR 750F (RC36 II), un VFR 800 sau 800 Vtec, Suzuki SV 1000S, Aprilia RST Futura

 

Superbike si mii de km nu se prea pupa (din multe motive).

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consuma oare mai mult 1100 XX decat VFR 750 sau 800?

XX-ul merge cu 6.5-7l/100 afara in regim touring, fata de un 5,5-6 un VFR800. VFR-ul e dintre cele mai economice, s-ar preta cel mai bine overall la ce-i trebuie lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

superbike ieftin, comfortabil si cu consum mic.... o fii fireblade-ul 919 bun de asa ceva?

 

Succes in a gasi un 919 in mintile lui in tara la noi.

 

Parca si vad anuntul, "decat'" 23.000 km, adus din Germania, unic proprietar, nu bate, nu troncane etc...... :))

 

La 919 mai ai si s3x cu cauciucurile (cu janta aia de 16" pe fata) :)

 

VFR 800 V tec: arata misto, are putere (cat de cat), e carenata (protectie f buna la vant, etc), pozitie relativ comoda, consum decent, posibilitati de bagaje (cu genti laterale + top case). Acomodeaza ok si pasager

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

VFR 800 V tec: arata misto, are putere (cat de cat), e carenata (protectie f buna la vant, etc), pozitie relativ comoda, consum decent, posibilitati de bagaje (cu genti laterale + top case). Acomodeaza ok si pasager

Trebuie sa-i dau dreptate lui Adrian :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As lua 3 mobre de o mie de euro, printre care un 900rr prima serie si un gsx-r 1100 prima serie si un zzr1100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ce-am invatat pe propria piele este ca, oricat de misto sunt unele mobre mai vechi, varsta, la un moment dat, isi spune cuvantul si trebuie sa incepi sa bagi bani in ele.


Nu vorbim de gume si lant sau ulei. Ca astea le schimbi si la una din 2011/2012.


Dar la alea vechi incepi sa schimbi: rulmenti roti,rulmenti jug,discuri frana, incep sa pice diverse (chiar pe la motor), jocuri la supape, distributie, tot felul de furtune si furtunase cedeaza, tot felul de garnituri. Iar toate astea adunate inseamna bani (depinzand de vechimea si modelul motoretei,pot insemna cam 40% pana la 140% din pretul motoretei.....)

 

La astea adaugati uzura normala: cauciuc,ulei, filtru ulei, lant, placute frana, ulei furca/semeringuri, etc..... si

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crazy-devil: motoreta mea e din 2002, la fel ca si gunoiul Ducati-ul ala pe care ti l-ai luat tu recent (de fapt, sa te corectez: motorul de pe a mea e din 2003), dar nu despre asta e vorba.(te-am corectat doar pt ca spui prostii..).

stiu ma ca e 2002, dar eram ironic legat de faptul ca le numesti niste antichitati.

 

omu nu stie ce vrea, dar vrea vitezana de 1000cc care sa faca drumuri lungi. dar nu a pomenit nimic de consum. deci, orice informatie e binevenita.

 

pana la urma parca-l vad ca-si ia un CBR 1000F

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am luat de voi cu ZX12R pt ca ABERATI LA GREU. Omul asta vrea sa-si ia motocicleta de 3000 de eur si vrea sa faca drumuri lungi (asa sustine el). Cum sa-i recomanzi ZX12 care consuma enorm de mult (in oras nici nu mai pomenesc). aaaaa o sa-mi spuneti ca nu conteaza consumul? Pai daca nu conteaza consumul,de ce dracu aloca doar 3000 eur? De ce nu aloca 5-6 mii euro sa-si ia ceva 2007/2008 + ?? Intelegeti? adica una nu se pupa cu alta.

 

Si lasati vrajeala aia cu consumuri de pe google si alte ca.caturi. Mai intrebati 1-2-3 posesori de ZX12 cat consuma. Si aia nu e motocicleta de mers cu 100 km/h in afara localitatii. Daca mergi cu 100 km/h, la consum,de ce dracu iti mai iei o balena de 178 cai? (iarasi,una nu se pupa cu alta)

 

Vrea Sport Touring: Un 1100 XX Blackibrd (nu bag mana in foc la consum,dar sotto consuma mai putin decat ZX12R), un VFR 750F (RC36 II), un VFR 800 sau 800 Vtec, Suzuki SV 1000S, Aprilia RST Futura

 

Consumul de care zici tu la ZX12 R apare in momentul in care vi cu un alt sistem de evacuare, power commander si fitru sport (e un "must" la noi chiar daca nu ai nevoie) si un mers agresiv, in rest motocicleta are un consum apropiat cu cel al XX-ului si Hayabusei. Eu am 9 consumul in Bucuresti, carburatie, deci diferenta nu are cum sa fie foarte mare. Si mergi si cu 100 in afara localitatii, mai ales cand ai pasager si bagaje. Balena de 178 de cai eu as cumpara-o pentru puterea care o dezvolta si nu pentru top speed, avantajul ca nu trebuie sa mesteci in cutia de viteze ca la un 600, tinuta de drum la viteze ridicate care e geniala, de accelaratii nu mai zic... :P

Editat de aricioplanul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

stiu ma ca e 2002, dar eram ironic legat de faptul ca le numesti niste antichitati.

 

omu nu stie ce vrea, dar vrea vitezana de 1000cc care sa faca drumuri lungi. dar nu a pomenit nimic de consum. deci, orice informatie e binevenita.

 

pana la urma parca-l vad ca-si ia un CBR 1000F

 

nu rade, dar CBR 1000F din ala,cum avea GIXU e f misto (el poate sa confirme cat de ok e). Si la consum,si confort, si se infinge. Acu mi am amintit de ea. Chiar e f misto. Doar ca are dezavantajele enumerate de mine,mai sus,ca-i veche......si sa nu inceapa sa pice k.k.turi la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru drumuri lungi, confort, bagaje etc. mi ar place un Fazer 1000, un CBF 1000, un Bandit 1200/1250 S , un CB1300 semicarenat sau ceva de genul. Ai putere suficienta sa nu te faci de ras in nici o situatie, dar pentru asta nu sacrifici confortul, ca si in cazul sporturilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Consumul de care zici tu la ZX12 R apare in momentul in care vi cu un alt sistem de evacuare, power commander si fitru sport (e un "must" la noi chiar daca nu ai nevoie) si un mers agresiv, in rest motocicleta are un consum apropiat cu cel al XX-ului si Hayabusei. Eu am 9 consumul in Bucuresti, carburatie, deci diferenta nu are cum sa fie foarte mare. Si mergi si cu 100 in afara localitatii, mai ales cand ai pasager si bagaje. Balena de 178 de cai eu as cumpara-o pentru puterea care o dezvolta si nu pentru top speed, avantajul ca nu trebuie sa mesteci in cutia de viteze ca la un 600, tinuta de drum la viteze ridicate care e geniala, de accelaratii nu mai zic... :P

 

Eu am scos 9 si ceva (aproape 10%) cu a mea in Bucuresti. Nu stiu cum ai scos doar 9% cu 1100 in Buc (poate doar noaptea,vara :) ) (si a mea e injectie).

 

Acu hai sa nu o mai dam in vrajeala, ZX12R nu e pt " calatorii lungi ", pt drumetii & shit.... Ala e motor de dat in pi.zda si-atat. Se-ncinge, consuma mult, papa rapid guma spate, etc..

 

Eu inteleg ce spui cu rezerva de putere, dar aia e exagerat, ca sa zici ca vrei rezerva de putere...

 

E un user aici pe forum, danutu_m (nu mai retin exact usernameul) si-a luat o Aprilia RST Futura (practic e acelasi motor de pe RSV, putin detuned) . Mi se pare practica ,foarte bine orientata pt touring (pozitie comoda,sa foarte mare,incapatoare),consum mai mic decat la zx12 si desi are mai putini cai,are cuplul specific si mai mult te salveaza asta...

Si vorbim de o motoreta cu furca usd full reglabila (showa), frane brembo fata/spate, etc (adica nu vreo panarama din aia la care nici rebound ul nu-l poti modifica)

 

Iar de mestecat in cutie, mergi pe un V2, sa vezi cat mesteci la ala,dupa aia n-o sa te mai plangi pe 4L (indiferent ca-i 600 sau 1000) :)

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar de mestecat in cutie, mergi pe un V2, sa vezi cat mesteci la ala,dupa aia n-o sa te mai plangi pe 4L (indiferent ca-i 600 sau 1000) :)

ce dracu mesteci tu, ca la mine nu mestec nimic. in oras mii mai urat pt ca am schimbate rapoartele si trebuie s-o joc din treapta 1 si 2, dar a mea nu e motoreta de oras. dar afara, nici gand de mestecat.

 

Nici nu trebuie mestecat in cutie la V2 , e o fixa de a lui Adrian.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

 

 

 

Ciudat, mie v2-ul imi da impresia ca nu trebuie sa mesteci in cutie ca la un 4L, intr-adevar are reprizele de treapta mai scurte, dar poti sa mergi cu a 3/4 si la 3000 rpm si la 8000 rpm. Incearca cu un 4L sa mergi la ture joase in treapta medie, superioara.

 

Prietene GoodKat, exista o stransa legatura intre treapta in care te afli, viteza cu care te deplasezi si turatia motorului pe care o ai.

 

Acum nu stiu pe unde mergi tu cu a 4-a cu 3000 RPM cu SV tau:) (si daca nu dardaie din toate incheieturile), dar chiar si asa, mergand pe rationamentul tau, spui ca V2 trage de la 3000 la 8000 ( desi daca e sa fim mai exacti: la 3000 e lesinat si dardaie subturat, la 4500 incepe sa miste ceva, la 6000 te apropii vertiginos de cuplu, dupa care la 8000 deja treci de cuplul maxim)

 

De ex un 4L 600, trage de la 7000 la 14.000. Adica iti acopera o plaja mai mare de turatie decat V2 ul tau...

 

Nu-s Gica Contra, dar nu de alta, am mers si pe motor ca al tau (am avut unul), am mers si pe 4L (600/1000). Daca nu mergeam, taceam.

 

Si una e sa spui ca poti merge intre 3-8000 rpm,si alta e sa spui ca motocicleta ''trage''.

 

Fiecare motocicleta are o plaja de turatii unde se simte ea cel mai bine,si unde are vana. La V2 uri plaja aia e destul de mica...

 

ce dracu mesteci tu, ca la mine nu mestec nimic. in oras mii mai urat pt ca am schimbate rapoartele si trebuie s-o joc din treapta 1 si 2, dar a mea nu e motoreta de oras. dar afara, nici gand de mestecat.

 

Tu care pretinzi ca te dai sportiv,ar trebui sa stii ca ai un anumit segment de turatii unde poti exploata cel mai misto motorul (chiar si al tau, 916/998).

 

Nu-mi spune mie ca intr-a 4-a al tau trage la 5500 cum ar trage la 7500-8000 rpm !). Deci hai sa nu vindem gogosi. Macar daca nu aveai V2, as fi pus ceea ce spui pe seama presupunerilor si necunoasterii.....

 

La a ta,ca si la a mea, daca esti intr- treapta superioara (gen 4/5/6) si n-ai peste 6000 RPM, e cam moarta motoreta (adica nu ai acceleratia/cuplul ala despre care se tot vorbeste la V2 uri,ca de basm).

 

Am zis special 4/5/6, pt ca in primele 2 trepte, trage grav. De aia e stransa legatura intre RPM, treapta si viteza cu care te deplasezi.

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da la harley cum o fi?...da la guzzi?...da la ducati da la aprilia?....:))))...mi se pare ca nu exista raspuns la problema expusa aici...cu mai multe detalii creca s ar rezolva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...