ahilepeleianul Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Asadar, mai baieti si fete care aveti mai multa experienta ca mine, care e regula pentru strangerea unei bujii daca nu ai cheie dinamometrica? Presupun ca procedura e diferita pentru bujiile noi cu saiba "virgina", fata de bujiile folosite. Va tare multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 asta e ceva de genul, de cate ori sa i-o bag ca "sa-i vina". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Scrie pe ambalajul fiecarei bujii. Caut si revin cu textul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Singura chestie "din popor" pe care am auzit-o e sa mai dai un sfert de tura dupa ce opune rezistenta. Problema e ca depinde de ce forta si ce simt ai. Pana mi-am "reglat" mana, am rupt niste suruburi, din fericire nu si bujii, cum am mai citit pe aici. Concluzia este ca, poate diferi forta cu care trebuie sa strangi bujia in functie de multe lucruri, cum foarte bine ai zis ( bujie noua sau nu). Mai bine lasi pe cineva care stie sau iei o dinamometrica. Nu e scumpa. Editat Martie 13, 2014 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Aici ai mai multe informatii: http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/installation.asp"Tighten the spark plug finger tight until the gasket reaches the cylinder head, then tighten about 1/2-2/3 turn more with a spark plug wrench.(Taper seat: About 1/16 turn more)."Cu saiba noua strangi la mana si apoi cu cheia inca jumatate sau 3/4 de tura. Daca saiba este presata (adica bujia a mai fost montata pe motor) strangi la mana pana se aseaza pe saiba, dupa care mai strangi 1/16 de tura. Editat Martie 13, 2014 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Merci colegu' O bere virtuala de la mine. Eu zic sa te intorci la treaba ta (care presupun ca e incest cu maica-ta, sora-ta, sau ceva de genul asta). Spor! Mama cata lipsa de minte duci...... daca tu asta faci nu e necesar sa incerci sa o pui si in carca altora. (nu mai intelege pr...u nici o gluma in zilele noastre, esti prea frustrat frate, relazxeazate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Ce face iarna din ...motosticlist ...nu frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Aici ai mai multe informatii: http://www.ngksparkplugs.com/techinfo/spark_plugs/installation.asp "Tighten the spark plug finger tight until the gasket reaches the cylinder head, then tighten about 1/2-2/3 turn more with a spark plug wrench. (Taper seat: About 1/16 turn more)." Cu saiba noua strangi la mana si apoi cu cheia inca jumatate sau 3/4 de tura. Daca saiba este presata (adica bujia a mai fost montata pe motor) strangi la mana pana se aseaza pe saiba, dupa care mai strangi 1/16 de tura. Aolei, ce le-ai potrivit. "Taper seat" inseamna scaun cu sanfren, cu muchia taiata oblic. La mine in manual scrie 1/2 tura bujie noua, 1/8 cu bujie reutilizata. Am aplicat regula asta si n-am avut nici o problema. http://www.ngk.com/glossary/8/spark-plug/S http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/qa/q18/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Mama cata lipsa de minte duci...... daca tu asta faci nu e necesar sa incerci sa o pui si in carca altora. (nu mai intelege pr...u nici o gluma in zilele noastre, esti prea frustrat frate, relazxeazate) Stai linistit ca nu ma pun la injurat cu tine. Gluma ar fi fost daca mai jos ai fi dat si un raspuns la intrebarea mea. Altfel se numeste mistocareala ieftina si bagare de seama. Parerea mea. Numai bine! Editat Martie 13, 2014 de ahilepeleianul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iposteuca Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 ahilepeleianul DACA TOT AI CERUT AJUTORUL INCEARCA SA RASPUNZI SAU NU POLITICOS FIECARUI OM CE ITI OFERA UN SFAT,UN INDEMN SAU O GLUMA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Aolei, ce le-ai potrivit. "Taper seat" inseamna scaun cu sanfren, cu muchia taiata oblic. La mine in manual scrie 1/2 tura bujie noua, 1/8 cu bujie reutilizata. Am aplicat regula asta si n-am avut nici o problema. http://www.ngk.com/glossary/8/spark-plug/S http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/qa/q18/index.html Asa stiam si eu cum zici mai sus. Just checking. Multam. Si da, "taper" inseamna conic. Editat Martie 13, 2014 de ahilepeleianul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 S-a basit mireasa, pagini de teorie pentru stransul bujiei, vorbe din popor, sfaturi, metode, pareri. Mai bine discutati de oja si demachiant. Fii barbat, strange in plm bujia si gata. Gluma cu un sfert de tura e foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeoZealot Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Stai linistit ca nu ma pun la injurat cu tine. Gluma ar fi fost daca mai jos ai fi dat si un raspuns la intrebarea mea. Altfel se numeste mistocareala ieftina si bagare de seama. Parerea mea. Numai bine! ce raspuns mai vrei man dupa ce ai primit deja 10 cu... un sfert de tura de cand se apropie de cand ..... orice si in functie daca e sau nu noua bujia..... deja aveai toate raspunsurile... dar cum sa ceri omului ce nu are. S-a basit mireasa, pagini de teorie pentru stransul bujiei, vorbe din popor, sfaturi, metode, pareri. Mai bine discutati de oja si demachiant. Fii barbat, strange in plm bujia si gata. Gluma cu un sfert de tura e foarte buna. uite asta iti era raspunsul de la inceput si gata, doar nu era sa te apuci sa faci si parghie cu o ranga. Si vad ca sunt destui totusi care inteleg si o gluma. Stima! Editat Martie 13, 2014 de NeoZealot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babalau Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 ahilepeleianul DACA TOT AI CERUT AJUTORUL INCEARCA SA RASPUNZI SAU NU POLITICOS FIECARUI OM CE ITI OFERA UN SFAT,UN INDEMN SAU O GLUMA... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 ce raspuns mai vrei man dupa ce ai primit deja 10 cu... un sfert de tura de cand se apropie de cand ..... orice si in functie daca e sau nu noua bujia..... deja aveai toate raspunsurile... dar cum sa ceri omului ce nu are. uite asta iti era raspunsul de la inceput si gata, doar nu era sa te apuci sa faci si parghie cu o ranga. Si vad ca sunt destui totusi care inteleg si o gluma. Stima! A dracu' bujie cum baga zazanie ) Si eu tot o gluma am facut cu tine, doar ca gluma mea a fost mai de la coada vacii. Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShErPiShOr Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 S-a basit mireasa, pagini de teorie pentru stransul bujiei, vorbe din popor, sfaturi, metode, pareri. Mai bine discutati de oja si demachiant. Fii barbat, strange in plm bujia si gata. Gluma cu un sfert de tura e foarte buna. OFF: asta-i pe sistemu: "come on gay people, laugh...if you can take a dick, you can take a joke" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kharly Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 ia-ti o cheie dinamometrica si ai scapat de tot balciul...stai cu orele pe forum fiecare cu parerea si experienta...sau rupi si tu 2-3 bujii ca noi restu si dupa aia sigur inveti cat sa stangi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Acuma m-am uitat pe cutia unei bujii pe o aveam in casa, vad ca scrie 1/2 si 1/16. In manualul motorului chiar zice 1/8. Plm, cert e ca filetele is intacte, probabil am folosit 1/16 si am uitat. Deci lamurit, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 ia-ti o cheie dinamometrica si ai scapat de tot balciul...stai cu orele pe forum fiecare cu parerea si experienta...sau rupi si tu 2-3 bujii ca noi restu si dupa aia sigur inveti cat sa stangi Nu ai cum sa rupi o bujie, o rupi doar daca o strangi ca ghiolbanul sau daca incerci sa desfaci o bujie stransa de un ghiolban. Bujia e o piesa pe care o scoti frecvent, nu ai de ce sa cari dinamometrica dupa tine cand exista indicatii clare despre cat se strange. In plus, fiecare motociclet vine cu o trusa de scule in care e si o cheie de bujii - dinamometrica nu vine din pacate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 sau daca e fake cred ca de aici apar majoritatea problemelor cu bujiile rupte in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyllander Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 sau daca e fake cred ca de aici apar majoritatea problemelor cu bujiile rupte in motor. Urmatorul topic, cum scot bujie rupta din motor Va mananca ca pe zambilica pe unii dintre voi, n-ai mah 50 lei sa mergi la un mecanic, scapi si de stres si viitoarele probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 uite nu am stat niciodata sa ma gandesc la asta. stiu ca exista cazuri de bujii rupte dar.. ma gandesc ca trebuie sa te straduiesti un pic. adica... nu se rupe cu una cu doua. in cazul meu cheia e prea scurta (sau muncesc in plus 5 minute sa dau jos 2 capace ornamentale ceea ce nu fac... de lene) si trag de ea in unghi aiurea ... nu am rupt inca niciuna. se strange "tare" fara a exagera. cateodata mai pun coper paste pe filet. in cazul meu cu dinamometrica nu as putea. tubul de bujii de 18 nu prea incape in gaura. la un cbr 900 ceva rr ieri de ex... pai abia am scos bujiile si la montaj la fel greu ca draqu... daca mai era si o cheie dinamometrica (de obicei mai marisoare) in poza ar fi fost si mai tragic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Singurele bujii rupte de care am auzit au fost la niste motoare diesel, dar alea sunt altfel de bujii. Bujia nu se strange tare. O strangi cu cheia aia fara sa te intrebuintezi prea tare, nu sare de acolo. E preferabil sa fie motorul complet rece cand se face operatiunea. Ce inseamna sa nu fi avut vreodata dacia. Ajungi sa intrebi pe forum cat sa strangi bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Am avut Trabant. Cred că umblam la bujii mai mult decît unul cu Dacia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iposteuca Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Singurele bujii rupte de care am auzit au fost la niste motoare diesel, dar alea sunt altfel de bujii. Bujia nu se strange tare. O strangi cu cheia aia fara sa te intrebuintezi prea tare, nu sare de acolo. E preferabil sa fie motorul complet rece cand se face operatiunea. Ce inseamna sa nu fi avut vreodata dacia. Ajungi sa intrebi pe forum cat sa strangi bujia. La motoarele diesel este de preferat sa se scoata cu motorul cald si sa se monteze cu el rece...astfel eviti sa le rupi(motorul se dilata/contracta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.