Sari la conținut

COMPARATIV ENDURO TOURING ADVENTURE


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu de ce la comparatiile de genul asta se omite tot timpul garda la sol.

Aici ai dreptate.

 

http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/yamaha/2010-yamaha-xt1200z-super-t-n-r-ar85476.html

 

YAMAHA X1200Z = 205mm

 

http://www.adventurebikerider.com/component/content/article/42-adventure/65-brw-r-1200-gs-adventure.html

 

BMW 1200 GS ADVENTURE = 185 mm

 

http://www.ktm.com/travel/1190-adventure-eu/highlights.html#.UzL95oz8L5o

 

KTM 1190 ADVENTURE = 220 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, cred ca titlul topicului era mai corect "Comparativ Yamaha XT1200Z" pentru ca este evident ca aceasta este comparata cu fiecare model in parte si nu toate la un loc.

 

In al doilea rand, comparativul este deja depasit... XTZ-ul inteleg ca a suferit un "facelift", datele GS-ului nu mai sunt in totalitate adevarate (TC-ul si 2 riding-modes sunt in standard din 2014) si poate sunt mai sunt si alte aspecte.

 

M-a distrat putin asta: "Another technical difference is that the SuperTenere offers no cruise control as an accessory like the GS." Ma gandesc ca daca enumeram "tehnical differences" aici, lista era tare lunga :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, cred ca titlul topicului era mai corect "Comparativ Yamaha XT1200Z" pentru ca este evident ca aceasta este comparata cu fiecare model in parte si nu toate la un loc.

 

In al doilea rand, comparativul este deja depasit... XTZ-ul inteleg ca a suferit un "facelift", datele GS-ului nu mai sunt in totalitate adevarate (TC-ul si 2 riding-modes sunt in standard din 2014) si poate sunt mai sunt si alte aspecte.

 

M-a distrat putin asta: "Another technical difference is that the SuperTenere offers no cruise control as an accessory like the GS." Ma gandesc ca daca enumeram "tehnical differences" aici, lista era tare lunga :D

Era doar o prima postare, topicul e deschis :)

M-am gandit sa nu mai inoportunam topicul BMW :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit sa nu mai inoportunam topicul BMW :)

S.au mai facut incercari in sensul asta, parca ERU deschisese in urma cu ceva timp vreo doua topicuri, dar degeaba. Frustratii nu se simt in largul lor decat pe topicurile BMW :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slab rău comparativul ăla.

Pe lânga ce s-a spus deja aș adăuga că mi se pare penibil să te lauzi cu cațiva watti in plus la alternator având în vedere că 2 dintre modelele cu care este comparat XT1200 ( BMW și KTM) au faruri pe led.



S.au mai facut incercari in sensul asta, parca ERU deschisese in urma cu ceva timp vreo doua topicuri, dar degeaba. :D

 

Da alea măcar erau pe clase de cilindree așa am putea vb pe topicul asta si de Yamaha WR250R ca și aia e tot adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti constient ca topicul cu pricina este inceput si terminat inainte sa apara noul GS/KTM....in schimb la tine a fost alta situatia. Mai bine ne spui tu din ce motive ai ales XT-ul vechi in detrimentul GS/KTM-ului nou? dar pe topicul deschis deja de ERU.

Editat de xtrblack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti constient ca topicul cu pricina este inceput si terminat inainte sa apara noul GS/KTM....in schimb la tine a fost alta situatia. Mai bine ne spui tu din ce motive ai ales XT-ul vechi in detrimentul GS/KTM-ului nou? dar pe topicul deschis deja de ERU.

Perfect adevarat, nu se refera la LC.

 

Perfect adevarat, nu se refera la LC.

Ai un PM :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul asta are miros de ,, hai sa scoate iar in fata cat de bun este BMW-ul ,,

Departe de mine intentia asta : ar fi culmea, am de 2 saptamani Yamaha XT1200Z SuperTenere "brand new" :)

Chiar m-am gandit la un comparativ decent, cu bune si cu rele si recunosc faptul ca in special m-am gandit la 1200 GS , KTM 1190 ADV. , XT1200Z , APRILIA CAPONORD , CROSSTOURER , TIGER EXPLORER , MOTO GUZZI STELVIO,... etc , deci "big" liga.

Toate astea fara sa inoportunam topicuri dedicate unei mobre , unde unora "li se ridica parul pe spate" daca postezi ceva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai bagat pe off? As fi curios daca e cu mult mai bun pe off fata de VStrom (manevrabilitate, suspensii, patinat ambreiajul pentru zonele dificil de trecut care necesita viteze mici).

Te dezamagesc : experienta mea pe "off" e un pic mai mult decat 0 :(

V Stromul l-am scos pe un forestier iar cu XT-ul am reusit vreo 6-7 km pe un drum de tara si vreo 2 km pe zapada/ogase dupa Obarsia Lotrului spre Oasa. Nu am competenta sa emit pareri obiective.

Sper sa prind un pic de experienta si apoi sa discutam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai bagat pe off? As fi curios daca e cu mult mai bun pe off fata de VStrom (manevrabilitate, suspensii, patinat ambreiajul pentru zonele dificil de trecut care necesita viteze mici).

Parerea mea este ca xtz este mult mai bun pe off ..pus in miscare greutatea "dispare" si atunci te bucuri de suspensii net superioare si garda la sol mai buna ...m-am dat un pic pe a lui Harea si am facut urcarea la barajul de la Frumosa fara cea mai mica problema ..dupa care acelasi traseu cu Vstromul am cam dat de pietre !!..Nu sunt fan al xtz 1200 dar pot spune ca este o motocicleta echilibrata...singurul neajuns care ma "supara " pe mine este greutatea !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ rul

Daca tot suntem la comparatii, cum e Africana fata de VStrom? Ca is tentat sa iau ceva mai bun pe OFF si Africana ar fi cam prima pe lista.

Am mers acu cateva zile cu africana lui Korben vreo 10km si trage binisor - am mers doar pe asfalt cu max 120km/h.

 

NU zic ca nu mi-ar place ceva mai nou dar nu prea am incredere sa iau F800GS sau Triumph 800XC. Iar cele de 1000/1200 is prea mari pentru ce-mi trebuie mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

comparatie

 

se pare ca urmatoarea va fi un tenereu

prea mult m-a suparat bmw-ul si serviciile arogante

Pentru relevanta,in tabel ar trebui introduse datele de la "noul"(2013) 1200 GS-LC si/sau 1200 GSA-LC.

Eu am comparat cu (2013) 1200 GS LC in momentul in care am decis sa cumpar batranul :) "XT 1200 Z".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

comparatia o facusem pentru mine doar.

nu-mi place noul GS. plin de electronica, arata ca o masina de pitzipoance mai lipsea sa-i puna un "angels eye", racirea cu apa..., se duce caracterul de "enduro-touring", asa ca am ales vechiul GSA, cred ca ultimul ca motor adevarat.

la KTM, m-am dat cu unu deja si nu-mi place "feeling"-ul, mi se pare ca lucreaza cadrul, ca nu e destul de rigid, in plus e pe lant.

yamaha cred ca e mult mai fiabila decat gs-ul si are inca un look de "world tour"

 

pacat. sistemul de suspensie fata la GS ma inebunea, ca si motorul boxer care-ti invelea bocancii, dar asta e. nu-i mai suport la aroganta, si la faptul ca motocicleta lor se bazeaza exclusiv pe reputatie (cumparata in special de cei ce vor sa-si arate statusul, dar fabricata pentru a o tine in garaj incalzit si o excursie in apusul de soare in weekend max 200km cu o luna programare la schimbat uleiul)



a.. si sa nu uit ghizdanul generos de 30L, fata de 23 la yamaha, dar e un compromis care merita sa-l fac. intotdeauna am o satisfactie nebuna sa "ard" pe cei care desconsidera clientul.

sper ca intr-o zi bmw sa dispara mancat de o firma chinezeasca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-mi place noul GS. plin de electronica, arata ca o masina de pitzipoance mai lipsea sa-i puna un "angels eye", racirea cu apa..., se duce caracterul de "enduro-touring", asa ca am ales vechiul GSA, cred ca ultimul ca motor adevarat.

la KTM, m-am dat cu unu deja si nu-mi place "feeling"-ul, mi se pare ca lucreaza cadrul, ca nu e destul de rigid, in plus e pe lant.

yamaha cred ca e mult mai fiabila decat gs-ul si are inca un look de "world tour"

 

Si xt1200z e plin de electronica si racit pe apa. Iar caracter de enduro-touring au amandoua mai putin decat KTM-ul, care insa "e pe lant".

In orice caz, BMW au fost cei care si-au cam batut joc de "enduro-touring", iar acum Yamaha si apoi KTM s-au luat dupa ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yup, dar, am incredere mai mare in yamaha dupa experienta "bmw", in plus, cat am avut yamaha am fost tratat ca un client, la bmw sunt tratat ca un milog.

ca si yamaha are "pe apa", stiu, dar are o experienta mai mare, yamaha e inca in competitii, bmw reduce costurile si mareste pretul desconsiderand clientii.

reputatia au facut-o cu R60, 80, 100, GS1100, acum si-o foloseste din plin.

sper sa-si piarda clientii si sa fie cumparati de chinezi cum am zis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...