bendix Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Asa mi s-a parut si mie. Si e posibil sa fi influentat putin mersul lucrurilor. Poate fi raspunsul la intrebarea de ce nu a oprit camionagiul dupa accident. Oricum, mare, mare atentie la depasiri ! Uite ca pot fi astfel de cazuri in care dorim sa revenim dupa depasire, iar cel din fata sa aiba defectiuni la stopuri. In acest caz nu sesizam o eventuala reducere de viteza a lui, mai ales ca suntem cu ochii atintiti pe contrasens. Editat Aprilie 10, 2014 de bendix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
henegar Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Bai nene da un ochi nu a aruncat la pasagera...Macar sa o ajute sa o intrebe ceva....el avea treaba cu moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Poate fi raspunsul la intrebarea de ce nu a oprit camionagiul dupa accident. Oricum, mare, mare atentie la depasiri ! Uite ca pot fi astfel de cazuri in care dorim sa revenim dupa depasire, iar cel din fata sa aiba defectiuni la stopuri. In acest caz nu sesizam o eventuala reducere de viteza a lui, mai ales ca suntem cu ochii atintiti pe contrasens. repet, nu cred ca era nevoie sa foloseasca mfrana de serviciu, avea viteza mica, era intr-o treapta inferioara, daca ai condus camion, stii ce inseamna daca doar iei piciorul de pe acceleratie in treapta mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 (editat) Bai nene da un ochi nu a aruncat la pasagera...Macar sa o ajute sa o intrebe ceva....el avea treaba cu moto... Pai ea era importanta dupa plimbare. De fapt asta e scopul unei motociclete, plimbatul proastelor,nu? Traiasca inventatorul bicicletei motorizate. Fara ea multi "familisti" ar f*&e si in ziua de azi patura. Editat Aprilie 10, 2014 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 Nu o sa-i inteleg niciodata pe cei care te depasesc apoi iti baga o frana in nas.Daca vrei sa depasesti atunci o faci unde ai loc si te duci naibii ,ca de aia ai depasit,dar sa iesi ca un idiot in depasire stiind de unde pleci dar nestiind unde vrei sa ajungi pt repliere,mi se pare o mare prostie si bataie de joc fata de cel pe care il obligi sa franeze pt a nu te incaleca.Mare depasire si mare franare de urgenta ce a facut si el. Asa conduc majoritatea naspetilor din Romania. Ai facut de curand un drum Nadlac - Braila dintr-o bucata? Un depasitor de-asta pe sectorul Arad - Deva il gasesti la cateva sute de metri in fata ta dupa 40 de km, asta dupa ce a pus in pericol traficul la fiecare depasire de-asta. Ontopic - daca frana cu spatele nu se oprea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZTOP Postat Aprilie 10, 2014 Share Postat Aprilie 10, 2014 "bikerul" dupa ce a plecat cu motoru...abia o tinea, probabil era in stare de soc..sau se bloca acceleratia. imi place un amanunt, CHILOTZEII...mmmmmmmm P.M. au avut noroc cu caru, era cat pe 'ci sa cada in rotile camionului si se auzea cum plezneste rosia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) Ne-au infestat moderatorii cu H1N1 Editat Aprilie 11, 2014 de suzuki_fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bendix Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 (editat) repet, nu cred ca era nevoie sa foloseasca mfrana de serviciu, avea viteza mica, era intr-o treapta inferioara, daca ai condus camion, stii ce inseamna daca doar iei piciorul de pe acceleratie in treapta mica Am condus camion, înteleg ce spui. Totusi decelerarea camionului inainte de limitatorul de viteza mi se pare prea mare ca sa rezulte doar din frana de motor. Poate nu avea incarcatura, nu stiu ce sa zic. Editat Aprilie 11, 2014 de bendix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2xghe Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Frana de pe fundal, inainte de accident se aude tot din cauza ca a blocat spatele, nu exista regula sa franezi doar fata sau doar spatele si mai ales ambele deodata! La viteza mica e clar ca frana spate e eficienta dar, peste 30 km/h se prinde frana fata si se straaaaange din ce in ce mai tare apoi se apasa spatele pt echilibrare, comenzile nu se bruscheaza si Dumnezeu cu mila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aanaa.maariaa Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 A incercat omu sa o impresioneze pe fata, nu prea i-a iesit )...In caz ca tipa stia ca e incepatoar, ori a fost extrem de curajoasa, ori extrem de nebuna ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 Am condus camion, înteleg ce spui. Totusi decelerarea camionului inainte de limitatorul de viteza mi se pare prea mare ca sa rezulte doar din frana de motor. Poate nu avea incarcatura, nu stiu ce sa zic. mhm, era si in treapta inferioara A incercat omu sa o impresioneze pe fata, nu prea i-a iesit )...In caz ca tipa stia ca e incepatoar, ori a fost extrem de curajoasa, ori extrem de nebuna ) nu cred, daca vroia sa o impresioneze acum erau plecati eu ma gandesc daca nu a fost impresionat de semnul ala albastru sa fi crezut ca e sens unic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 11, 2014 Share Postat Aprilie 11, 2014 el nu a vazut ditamai masina care venea din fata cand sa mai vada si semnele ?!? (interesant. deja se dezbate franarea camionului si daca avea incarcatura. probabil la final concluzia va fi ca ..."sigur facea ceva suspect ala cu camionul de mergea gol prin oras! poate avea tigari ascunse in rezervor!" ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Mobrele au frana si in fata si in spate. V-ati intrebat de ce? Concluzie: prea putini stiu sa franeze pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bendix Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 eu ma gandesc daca nu a fost impresionat de semnul ala albastru sa fi crezut ca e sens unic Adica a confundat "obligatoriu inainte" cu "sens unic" ? Asta chiar ca ar fi tare ) (interesant. deja se dezbate franarea camionului si daca avea incarcatura. probabil la final concluzia va fi ca ..."sigur facea ceva suspect ala cu camionul de mergea gol prin oras! poate avea tigari ascunse in rezervor!" ) Eu raman la parerea mea ca nu-i mergeau stopurile. Am spus insa, asta nu are legatura cu dinamica accidentului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 (interesant. deja se dezbate franarea camionului si daca avea incarcatura. probabil la final concluzia va fi ca ..."sigur facea ceva suspect ala cu camionul de mergea gol prin oras! poate avea tigari ascunse in rezervor!" ) ha ha ha, putina politica mai trebuie sau vreo firma cu borduri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costi97 Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Asta e, se mai intampla si faze aiurea de genul asta uneori. Important e ca nu au patit nimic si cel mai probabil experienta asta o sa-l faca pe baiatul ala sa mearga ceva mai bine pe viitor. Daca nu-l face, inseamna ca atunci chiar e prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 prima data am crezut ca ia basculanta in UE.... cand colo ce sa vezi, a muscat din ea . cam penal/penibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Adica a confundat "obligatoriu inainte" cu "sens unic" ? Asta chiar ca ar fi tare ) prea se simtea in largul lui pe contrasens desi mai trecusera 2 masini pe-acolo. ma rog nu prea stiu ce a fost in capul lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 prea se simtea in largul lui pe contrasens desi mai trecusera 2 masini pe-acolo. ma rog nu prea stiu ce a fost in capul lui si chiar daca ar fi fost pe sens unic, cand vine unul din fata parca tot nu ai vrea sa mori cu dreptatea in mana probabil n-a avut nimic in cap. daca avea skillul lui Cap0ne probabil ar fi trecut printre camion si masina aia care venea din fata. iar daca trecea careva pe trecere...probabil ii trecea printre picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Au avut mare noroc ca mergeau incet! Dupa cum au reactionat dupa accident, cred ca au mai avut cazaturi impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduph Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Nasol. Nu stiu cum e la chopper, dar la naked (ca asta am) spatele este foarte putin eficient. Evit sa il folosesc pe umezeala. Aplicand metoda predata la scoala la franarea de urgenta, luat mana din gaz, frana spate, frana fata scade distanta de franare daca este executata corect insa necesita o buna coordonare si nu prea este reflex. In trecut incercam sa o folosesc cat de des puteam si aproape mereu o blocam la o franare mai brusca, levierul fiind foarte sensibil. Este adevarat, daca blochezi spatele e putin probabil sa iei tranta... dar te duci sanie, crescand distanta de franare considerabil. Ceea ce mi se pare interesant este ca nimeni nu a mentionat nimic de ambreaj. Sa nu uitam ca frana de motor este, de asemenea, foarte importanta daca esti in viteza corecta, in special la V-uri. O singura data am blocat fata, fara tranta. Doua benzi pe sens, linie dreapta, ma aflam pe banda de langa ax, in jur de 80-90km/h, la 10 m in fata mea un (cuvant urat) cu o septica mi-a virat brusc in fata, VORBIND LA TELEFON. In momente limita nu mai ai timp sa aplici tehnici pe care le cunosti dar nu le exersezi incat sa devina reflex, asa ca am apasat fata cat am putut, am simtit ca s-a blocat o fractiune de secunda si i-am dat drumu. Miraculos am scapat fara sa ma rostogolesc pe asfalt, iar cretinul ala nici macar nu si-a dat seama ca era sa ma infig in cotetul lui, cand i-am facut semn vorbea in continuare la telefon. La viteza mai mare sau pe curba cred ca sfarsitul era altul. Cateva alte evenimente asemanatoare m-au facut sa merg pe filozia "Toti participantii la trafic vor sa te omoare" si pot sa spun ca evenimentele care ma surprind au scazut considerabil. Dezavanatajul este ca devine mai obositor condusul. Avantajul, zic eu, este destul de clar. Frana de fata este suficienta in majoritatea cazurilor, dozata corect si fara tentativa de viraj. Nu am condus moto cu ABS, dar presupun ca nu este chiar ca la masina, unde cu ABS mai poti vira chiar daca ti se blocheaza rotile, pe cand la non-abs, nu. Personal, eu las frana spate foarte moale, dar nu pot recomanda, cu buna stiinta, sa umblati la sistemul de franare. Eu ce fac imi asum. Sa auzim de bine, sa ne bucuram de mobre si vreme frumoasa, pixde sau capace mono-post, dupa caz. Parerile sunt personale si m-au servit binisor pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 La chopper e la fel Pe umezeala am calcat si io frana spate si so dus ... . Da cum nu aveam viteza mare am redresat-o Frana spate doar sub 20 km/h. Mie mi so predat altfel franarea de urgenta. Fata (daca ai ABS poti sa strangi cat vrei) , daca nu ai ABS cu grija sa nu blochezi roata. Apoi spatele. Daca se blocheaza roata spate nu-i nici un bai, ideea e sa tii roata din fata dreapta sa nu tragi de ghidon nici stanga nici dreapta ca atunci fuge Despre frana de motor cand l-am intrebat pe instructor, o inceput sa imi zica ceva de genul " In 19... un inginer a montat franele pe motor:)" Adica pentru a opri motorul exista frane , nu frana de motor. De aia so montat pe masinarie. Si asta e parere personala. Nasol. Nu stiu cum e la chopper, dar la naked (ca asta am) spatele este foarte putin eficient. Evit sa il folosesc pe umezeala. Aplicand metoda predata la scoala la franarea de urgenta, luat mana din gaz, frana spate, frana fata scade distanta de franare daca este executata corect insa necesita o buna coordonare si nu prea este reflex. Ceea ce mi se pare interesant este ca nimeni nu a mentionat nimic de ambreaj. Sa nu uitam ca frana de motor este, de asemenea, foarte importanta daca esti in viteza corecta, in special la V-uri. Frana de fata este suficienta in majoritatea cazurilor, dozata corect si fara tentativa de viraj. Nu am condus moto cu ABS, dar presupun ca nu este chiar ca la masina, unde cu ABS mai poti vira chiar daca ti se blocheaza rotile, pe cand la non-abs, nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduph Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 Da, metodologia difera. Problema este ca daca apesi fata intai o incarci si pierzi si mai mult dn aderenta pe spate. Sa incerci pe strada, cand apesi spatele ti se lasa de poponeata si cand tragi fata ti se ridica de poponeata. Frana de motor este importanta, in special la V-uri. Un prieten de-al meu avea sv650 si nu folosea aproape deloc franele normale, spre disperarea mea cand ma trezeam cu el ca incetineste brusc. Daca poti sa opresti eficient asa, atunci fa asa. Fiecare cu metoda lui. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.