Sari la conținut

Incepator cu pasager ? Accident live


Mein Herz brennt
 Share

Postări Recomandate

toata vina aruncati-o pe motorist...

 

altul pe care-l calcam pe cap.

parca si vad... tiristul nea dorel cum rade si pleaca linistit gandind "ce ma bucur cand crapa unu dasta"

 

ce plm mergea dorel si brusc sta?

tiruri, camioane prin orase... eu unu as interzice total pateurilor mai mari de 3.5 t accesul in orase.

merg in spatele unei rabe... nu vad nimic...

 

blocheaza traficul, ii doare-n cot de orice ca-s mari, fac drumurile zob... etc

praf.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 97
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

din cauza atitudinii voastre urmatorul mwist cu pateu care-mi greseste il opresc si-l calc pe cap.

 

primu' care-mi taie calea, care intra in giratoriu peste mine, primu care iese din curba in seprentia la 8.30 seara fara lumini (duminica cand ma intorceam de la smaeb), prima toanta care iese din benzinarie fara sa se uite.... etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cauza atitudinii voastre urmatorul mwist cu pateu care-mi greseste il opresc si-l calc pe cap.

 

primu' care-mi taie calea, care intra in giratoriu peste mine, primu care iese din curba in seprentia la 8.30 seara fara lumini (duminica cand ma intorceam de la smaeb), prima toanta care iese din benzinarie fara sa se uite.... etc.

BRAVO

NE MANDRIM CU TINE!!!!

esti pe lista la EUROPARLAMENTARE ... sa te votam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BRAVO

NE MANDRIM CU TINE!!!!

esti pe lista la EUROPARLAMENTARE ... sa te votam

nu candidez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In zona respectiva nu avea cum sa-si duca la sfarsit manevra de depasire . Probabil ca a realizat prea tarziu ca manevra nu se poate incheia bine , legal si a incercat sa dreaga busuiocul in ultimul moment . Un pasager care nu are experienta pe motocicleta , poate crea probleme la franare . Sunt sigur ca au tras singuri concluziile finale .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In zona respectiva nu avea cum sa-si duca la sfarsit manevra de depasire . Probabil ca a realizat prea tarziu ca manevra nu se poate incheia bine , legal si a incercat sa dreaga busuiocul in ultimul moment attachicon.gifAccident.JPG . Un pasager care nu are experienta pe motocicleta , poate crea probleme la franare . Sunt sigur ca au tras singuri concluziile finale .

e cam greu sa stii ce CONCLUZII/CONTUZII au tras

insa e bine de PRICEPUT ....CE AU GRESIT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Plăcintele erau la brutărie, acum se găsesc și-n trafic?

Și mai spuneți că noua legislație nu a adus îmbunătățiri!

Probabil "începătoru" nostru era pe pielea lui până a cunoscut gravitația, mi-aș fi dorit să fi fost pe moto cu instructorul care la făcut motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia asta tin sa le reamintesc baietilor ce comentau pe un anumit topic (nu mai retin exact care ) in legatura cu siguranta incredibila pe care o are frana fata si ca vai, nu se blocheaza. Din moment ce tu, ca motociclist relativ experimentat, dai sfaturi pe forum cum ca ar trebui folosita de cele mai multe ori frana fata, risti sa te creada cei care citesc (fiind incepatori ) si cand fac ei pe reisarii si treb sa franeze urgent, isi amintesc de ala PRO care a scris pe forum ca fata e baza si trag de maneta cu toata puterea.

 

Intrebare : Daca bloca spatele, mai pica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mergea bine pe dracu

 

din unghiul lui trebuia imediat dupa ce a depasit masina care filma sa intre in spatele camionului ......PENTRU CA TREBUIA SA VADA TRECEREA DE PIETONI

 

ASA CUM MERGEA PANA SA CADA AJUNGEA PARALEL CU CAPUL TRACTOR IN DREPTUL TRECERII DE PIETONI SI AVEA VIZIBILITATE ..PUALA"

 

se infigea in pietoni ...DIRECT!!!!!!

raman la parerea mea. nici a ta nu este gresita insa

tine de perspectiva.

prespun ca nu faci misto si nici nu explici cum e cu mersul.."legal" in cazul asta. ma reefr la cazan , viteza, alea alea

 

rezumatul situatiei, pentru mine este cel pe care l-am vazut.

 

tinand cont de faptul ca avem moduri diferite de a vedea lucrurile eu il prefer pe acest accidentat in detrimentul altora, daca pot sa spuin asa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bloca spatele cred ca era ori in masina de pe contrasens ori sub basculanta :)

Din scurta experienta pe care o am pe motoreta am observat ca spatele e mai iertator decat fata. Asta e o parere personala, nu o afirmatie generala !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ocazia asta tin sa le reamintesc baietilor ce comentau pe un anumit topic (nu mai retin exact care ) in legatura cu siguranta incredibila pe care o are frana fata si ca vai, nu se blocheaza. Din moment ce tu, ca motociclist relativ experimentat, dai sfaturi pe forum cum ca ar trebui folosita de cele mai multe ori frana fata, risti sa te creada cei care citesc (fiind incepatori ) si cand fac ei pe reisarii si treb sa franeze urgent, isi amintesc de ala PRO care a scris pe forum ca fata e baza si trag de maneta cu toata puterea.

 

Intrebare : Daca bloca spatele, mai pica ?

 

fata/spate nu e o alegere de fitze (e mai sigur cu spatele, deci o folosim p-aia)

e vorba de eficienta

la majoritatea motocicletelor de strada fata iti franeaza peste 80%

 

bolovanul din film a blocat roata pentru ca s-a speriat. in realitate n-ai voie sa conduci ca si cum strada ar fi avut sens unic

daca frana spatele si nu rupea aderenta n-avea eficienta, daca patina... ti-a raspuns starcream

putea frana usor cu fata si mers langa rota camionului, dar berbecul s-a speriat si a crezut ca e in masina, se urca pe frana si vireaza in spatele camionului.

 

amandoi au avut noroc cu carul. remorca putea trece peste capetele lor fara ezitare. vo 2m mai lipseau

 

eu acum nu mai franez cu levierul de picior deloc, iar cand am avut-o p-aia mica de 600, frana de spate, foarte foarte rar o foloseam. efecitv spatele nu are eficienta, iar urgente sa solicite si aportul franei spate nu-mi aduc aminte mai mult de 3-4 evenimente in 5 ani.

 

aia cu "incepi sa frnezi cu spatele apoi treci la fata" o consider personal o tampenie

de unde stii cum franeaza mai eficient o motocicleta?

te uiti la suprafata de frictiune a franei fata/spate. daca pe fata ai 2 discuri mari cu 2 etriere cu cate 4 pistoane, iar pe spate o saiba, e clar cum e construita motocicleta, iar frana cu spatele e un moft

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cauza atitudinii voastre urmatorul ...

Nu te mai enerva. Mergi la un control, urmeaza intructiunile si fi mai tolerant. Chiar si tu te poti pupa cu un tir.

 

Mie mi-a facut impresia ca a franat cu fata cu ghidon tras si s-a dezechilibrat din cauza pasagerului, de aia a pus piciorul, involuntar.

Editat de Proxi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fata/spate nu e o alegere de fitze (e mai sigur cu spatele, deci o folosim p-aia)

e vorba de eficienta

la majoritatea motocicletelor de strada fata iti franeaza peste 80%

 

bolovanul din film a blocat roata pentru ca s-a speriat. in realitate n-ai voie sa conduci ca si cum strada ar fi avut sens unic

daca frana spatele si nu rupea aderenta n-avea eficienta, daca patina... ti-a raspuns starcream

putea frana usor cu fata si mers langa rota camionului, dar berbecul s-a speriat si a crezut ca e in masina, se urca pe frana si vireaza in spatele camionului.

 

amandoi au avut noroc cu carul. remorca putea trece peste capetele lor fara ezitare. vo 2m mai lipseau

 

eu acum nu mai franez cu levierul de picior deloc, iar cand am avut-o p-aia mica de 600, frana de spate, foarte foarte rar o foloseam. efecitv spatele nu are eficienta, iar urgente sa solicite si aportul franei spate nu-mi aduc aminte mai mult de 3-4 evenimente in 5 ani.

 

aia cu "incepi sa frnezi cu spatele apoi treci la fata" o consider personal o tampenie

de unde stii cum franeaza mai eficient o motocicleta?

te uiti la suprafata de frictiune a franei fata/spate. daca pe fata ai 2 discuri mari cu 2 etriere cu cate 4 pistoane, iar pe spate o saiba, e clar cum e construita motocicleta, iar frana cu spatele e un moft

stiu ca incept sa ma bag aiurea, dar ..mare atentie..tsu, ce spui tu nu se aplica la toate jucarearele. nu mai exista mod universat de franare ..pe cazanul ala e cum spui tu, pe varadero la mine cu cbs + abs..nu prea ,

mentionez asta ca sa nu se inteleaga ca exista un mod universal valabil de franare optim pe ORICE atelaj.

 

gata, foxu out.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce am vrut sa spun prin postul meu e ca, de cele mai multe ori, incepatorii sunt sfatuiti sa foloseasca fata mai des. Problema e ca se impacienteaza ca cel din clip si ii pune in cap. Eu, cel putin in primul sezon, mergeam foarte docil si foloseam mai ales spatele pentru ca am patit-o si eu sa blochez roata fata de la o sperietura. Se intampla la inceput, cum probabil stiti si voi.

Editat de Grig.7
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine m-a amuzat reactia fetei, imediat dupa ce s-a ridicat, s-a apucat sa-si refaca coafura. Nu si-a legat casca ca a considerat ca ei nu i se poate intimpla ceva nasol.Tocmai ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca incept sa ma bag aiurea, dar ..mare atentie..tsu, ce spui tu nu se aplica la toate jucarearele. nu mai exista mod universat de franare ..

 

corect, in toate cazurile luati-va ligheanele si exersati in poligon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aia cu "incepi sa frnezi cu spatele apoi treci la fata" o consider personal o tampenie

de unde stii cum franeaza mai eficient o motocicleta?

te uiti la suprafata de frictiune a franei fata/spate. daca pe fata ai 2 discuri mari cu 2 etriere cu cate 4 pistoane, iar pe spate o saiba, e clar cum e construita motocicleta, iar frana cu spatele e un moft

 

Se franeaza cu ambele deodata, si nu toate mobrele au 2 discuri pe fata si etriere cu 4 pistoane, mai ales cea a idiotului din film. Idiotul asta avea si pasager ceea ce ii crestea aderenta pe spate. Daca frana si cu spatele se oprea la timp si nici nu mai cadea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grig 7, daca tu nu stii frana cu fata, franeaza tata in continuare cu spatele si foloseste doar 10 la suta din capacitatea de franare a mobrei tale (asta daca ai sport, naked, enduro-touring etc. , nu cruiser oricum). Dar nu te mira ca intr o situatie nasoala (ca cea din clip) o sa mergi sanie pana in obstacol, cu singura penibila consolare ca nu esti "reisar".. Si ar fi bine sa nu mai dai sfaturi, cand evident esti pe langa subiect.

In alta ordine de idei, am observat ca o manevra dificila e crosetarea pe un drum cu o banda pe sens, atunci cand treci mai tare pe langa coloana de automobile si din cand in cand trebuie sa te repliezi in ea, din cauza traficului. Daca viteza ta e cu cateva zeci de km/h mai mare decat a coloanei, sa franezi si sa intri pe banda ta e ceva mai dificil, trebuie sincronizare. E intr un fel situatia din clip, baiatul trebuia sa franeze tare si apoi sa treaca in dreapta, dar el a incercat ambele lucruri deodata. Greseala tipica de incepator, din care sa speram ca a invatat ceva si nu o va mai repeta.

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...