spartacu Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 SALUT TUTUROR. AM O PROBLEMA MAI DELICATA LA MOBRA SI ADICA. PUN CONTACTU SE APRINDE TOT BORDU SI CAND SO PORNESC MOARE TOT NICI UN FEL DE CURENT NIMIC NIMIC. DUPA CARE IAU CURENT DE LA MASINA CU DOUA FIRE,TOTU IN REGULA PORNESTE FARA PROBLEME.DUPA CE DECONECTEZ FIRELE DE LA MASINA MOBRA SE OPRESTE INSTANTANEU. CARE POATE FI PROBLEME.CE SA SCHIMB, BATERIA, RELEU, CE?DAK E CINEVA PRICEPUT POATE SA MAAJUTE CU UN SFAT.MULTUMESC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R.O.A. Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 bateria...nu mai tine curent .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 masoara voltajul bateriei de masina apoi porneste-o iar din fire cu bateria de masina si masoara din nou voltajul, daca creste (flucteaza spre crestere cum turezi motorul) atunci inseamna ca incarcarea e buna si trebuie sa schimbi bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacu Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 SI DE CE TRE SA SE OPREACA MOTORU, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Ai nevoie de unul priceput cu un aparat de măsură, nu doar de un sfat. Nu ar trebui să se oprească, chiar dacă bateria ar fi moartă, încearcă să încarci cât de cât bateria mobrei în prealabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 SI DE CE TRE SA SE OPREACA MOTORU, Bateria moarta, posibil ca nu-ti incarca (releu / alternator defect), e normal sa moara in aceste conditii. E clar ca ai nevoie de ajutor asa cum ti-a spus si colegul de mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 borne oxidate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 99% releul. Problema des intalnita la hornet,f2,f3 etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan_deva Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 99% releul. Problema des intalnita la hornet,f2,f3 etc la f2 am patit si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 la f2 am patit si eu Am un prieten aici..cand pleaca cu mobra in concediu (Grecia,bulgaria.etc) i-mi cere pt drum un releu.Asa de siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Prima data verifici bornele daca sunt curate si stranse, cum a zis si Free Runner. Daca nu se rezolva, treaba este ceva mai complicata si este nevoie de cineva care stie despre ce este vorba. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 SALUT TUTUROR. AM O PROBLEMA MAI DELICATA LA MOBRA SI ADICA. PUN CONTACTU SE APRINDE TOT BORDU SI CAND SO PORNESC MOARE TOT NICI UN FEL DE CURENT NIMIC NIMIC. DUPA CARE IAU CURENT DE LA MASINA CU DOUA FIRE,TOTU IN REGULA PORNESTE FARA PROBLEME.DUPA CE DECONECTEZ FIRELE DE LA MASINA MOBRA SE OPRESTE INSTANTANEU. CARE POATE FI PROBLEME.CE SA SCHIMB, BATERIA, RELEU, CE?DAK E CINEVA PRICEPUT POATE SA MAAJUTE CU UN SFAT.MULTUMESC Daca motorul se opreste in momentul in care deconectezi firele de la masina, inseamna ca bateria ta nu mai are curent absolut de loc. Motivele pentru care se ajunge aici pot fi mai multe: bateria moarta, incarcare defectuoasa, undeva ai un scurt si fura curent, etc. Credc ca cel mai bine este sa o duci la un mecanic-electrician priceput. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) SALUT TUTUROR. AM O PROBLEMA MAI DELICATA LA MOBRA SI ADICA. PUN CONTACTU SE APRINDE TOT BORDU SI CAND SO PORNESC MOARE TOT NICI UN FEL DE CURENT NIMIC NIMIC. DUPA CARE IAU CURENT DE LA MASINA CU DOUA FIRE,TOTU IN REGULA PORNESTE FARA PROBLEME.DUPA CE DECONECTEZ FIRELE DE LA MASINA MOBRA SE OPRESTE INSTANTANEU. CARE POATE FI PROBLEME.CE SA SCHIMB, BATERIA, RELEU, CE?DAK E CINEVA PRICEPUT POATE SA MAAJUTE CU UN SFAT.MULTUMESC 1.Multimetru; 2.Daca in relanti nu ai minim 14 volti pe baterie -> RELEU sau bobina de pe stanga. Verifica bornele sa fie curate si contactele de la mufe. Eu pariez pe releu. Editat Aprilie 15, 2014 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 "PUN CONTACTU SE APRINDE TOT BORDU SI CAND SO PORNESC MOARE TOT NICI UN FEL DE CURENT NIMIC NIMIC. " Bateria are tensiune dar nu asigura curent suficient, pot fi borne oxidate (cel mai probabil) cabluri oxidate in borne sau placi desprinse ,sulfatate oricum cauza se afla in zona bateriei .Daca ar fi defect circuitul de incarcare bateria ar fi goala si nu s-ar mai aprinde bordul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 mie imi vine in minte o singura problema: Releul de incarcare. Probabil ti-a picat releul, nu ti-ai dat seama (nici nu aveai cum), ai mers pe baterie cat sa mai putut, apoi cand sa gatat si curentul din baterie...pas. La contact ai curent sa iti aprinda becurile din bord, dar cand cuplezi releul de pornire, iti pica curentul instant si e si normal in cazul asta. Cand o pornesti pe bateria de pe masina, e normal sa iti porneasca si sa iti mearga cat ai cablurile, pentru ca si atunci, tie motorul iti merge PE CURENTUL DIN BATERIA MASINI, iar cand iei cablurile jos...p**a curent, ti-a taiat scanteia si sa oprit pentru ca tu nu ai incarcare din cauza releului. Tu nu ai incarcare acolo. Contacte oxidate la mufa releului de incarcare = releu supraincalzit = releu ars. Sa discutat mult despre genul asta de problema aparute si la alte mobre...in special la modele mai vechi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) Exact mie imi vine in minte o singura problema: Releul de incarcare. Probabil ti-a picat releul, nu ti-ai dat seama (nici nu aveai cum), ai mers pe baterie cat sa mai putut, apoi cand sa gatat si curentul din baterie...pas. La contact ai curent sa iti aprinda becurile din bord, dar cand cuplezi releul de pornire, iti pica curentul instant si e si normal in cazul asta. Cand o pornesti pe bateria de pe masina, e normal sa iti porneasca si sa iti mearga cat ai cablurile, pentru ca si atunci, tie motorul iti merge PE CURENTUL DIN BATERIA MASINI, iar cand iei cablurile jos...p**a curent, ti-a taiat scanteia si sa oprit pentru ca tu nu ai incarcare din cauza releului. Tu nu ai incarcare acolo. Contacte oxidate la mufa releului de incarcare = releu supraincalzit = releu ars. Sa discutat mult despre genul asta de problema aparute si la alte mobre...in special la modele mai vechi... Exact Editat Aprilie 15, 2014 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_nsr Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 In orice caz,baterie noua tot iti trebuie.Dupa care,in cel mai bun caz ai bulit releul.La mine,pe langa releu,au fost si cateva bobine arse din stator.Asa ca roaga-te sa fie dus doar releul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacu Postat Aprilie 15, 2014 Autor Share Postat Aprilie 15, 2014 MULTUMESC BAIETI PENTRU PARERILE VOASTRE. MAINE LA ELECTRICIIAN CU EA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Asteptam diagnoza specialistului. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Am patit si eu la fel. La mine a fost de la bornele oxidate( borna - mai exact). Cumva facea contact cand puneam clestele de la cablu pe ea . Cum luam clestele murea motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djraven79 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Aceeasi chestie...inlocuit bateria...problema rezolvata...motor-ul moare deoarece bateria nu retine tensiunea...fara tensiune de unde vrei scanteie sa poata exploda benzina din camera de ardere (explozie)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) trebuie sa fie foarte oxidata una din borne incat sa nu poata sa tina macar scanteia de pe bobine, implicit sa iti tina motorul pornit, sa nu mai zic de incarcare. Pot sa bag ,mana in foc ca are releul dus acolo. Bateria o poate incarca, nu e neaparat nevoie sa o schimbe, asta daca era una in stare buna si in apele ei...in cazul asta e doar o baterie care sa descarcat si atat. Editat Aprilie 15, 2014 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 (editat) mie imi vine in minte o singura problema: Releul de incarcare. Probabil ti-a picat releul, nu ti-ai dat seama (nici nu aveai cum), ai mers pe baterie cat sa mai putut, apoi cand sa gatat si curentul din baterie...pas. La contact ai curent sa iti aprinda becurile din bord, dar cand cuplezi releul de pornire, iti pica curentul instant si e si normal in cazul asta. Cand o pornesti pe bateria de pe masina, e normal sa iti porneasca si sa iti mearga cat ai cablurile, pentru ca si atunci, tie motorul iti merge PE CURENTUL DIN BATERIA MASINI, iar cand iei cablurile jos...p**a curent, ti-a taiat scanteia si sa oprit pentru ca tu nu ai incarcare din cauza releului. Tu nu ai incarcare acolo. Contacte oxidate la mufa releului de incarcare = releu supraincalzit = releu ars. Sa discutat mult despre genul asta de problema aparute si la alte mobre...in special la modele mai vechi... fix la tinta.... ca o verificare masoara tensiunea pe bateria masinii atunci cind o alimentezi.daca e 12 ....12,8 cu luminile stinse nu e bine.Ar trebui sa fie in jur de 14 v ca sa fii sigur ca incarca, Sa nu scoti niciodata bateria atunci cind merge motorul. Daca nu ai 14 v atunci nu exista incarcare. Editat Aprilie 15, 2014 de justme2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Aceeasi chestie...inlocuit bateria...problema rezolvata...motor-ul moare deoarece bateria nu retine tensiunea...fara tensiune de unde vrei scanteie sa poata exploda benzina din camera de ardere (explozie)? Si mobrele vechi care aveau pornire pe pedala si nu aveau acumulator de unde aveau curent pentru bobina / scanteie? Raspuns: din magnetou, cu conditia ca si ala sa fie in parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Sa nu scoti niciodata bateria atunci cind merge motorul.E am scapat intreg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.