Sari la conținut

PROBLEME LA BATERIE


spartacu
 Share

Postări Recomandate

SALUT TUTUROR. AM O PROBLEMA MAI DELICATA LA MOBRA SI ADICA. PUN CONTACTU SE APRINDE TOT BORDU SI CAND SO PORNESC MOARE TOT NICI UN FEL DE CURENT NIMIC NIMIC. DUPA CARE IAU CURENT DE LA MASINA CU DOUA FIRE,TOTU IN REGULA PORNESTE FARA PROBLEME.DUPA CE DECONECTEZ FIRELE DE LA MASINA MOBRA SE OPRESTE INSTANTANEU. CARE POATE FI PROBLEME.CE SA SCHIMB, BATERIA, RELEU, CE?DAK E CINEVA PRICEPUT POATE SA MAAJUTE CU UN SFAT.MULTUMESC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

masoara voltajul bateriei de masina

apoi porneste-o iar din fire cu bateria de masina si masoara din nou voltajul, daca creste (flucteaza spre crestere cum turezi motorul) atunci inseamna ca incarcarea e buna si trebuie sa schimbi bateria.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de unul priceput cu un aparat de măsură, nu doar de un sfat. Nu ar trebui să se oprească, chiar dacă bateria ar fi moartă, încearcă să încarci cât de cât bateria mobrei în prealabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SI DE CE TRE SA SE OPREACA MOTORU,

Bateria moarta, posibil ca nu-ti incarca (releu / alternator defect), e normal sa moara in aceste conditii. E clar ca ai nevoie de ajutor asa cum ti-a spus si colegul de mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima data verifici bornele daca sunt curate si stranse, cum a zis si Free Runner. Daca nu se rezolva, treaba este ceva mai complicata si este nevoie de cineva care stie despre ce este vorba.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT TUTUROR. AM O PROBLEMA MAI DELICATA LA MOBRA SI ADICA. PUN CONTACTU SE APRINDE TOT BORDU SI CAND SO PORNESC MOARE TOT NICI UN FEL DE CURENT NIMIC NIMIC. DUPA CARE IAU CURENT DE LA MASINA CU DOUA FIRE,TOTU IN REGULA PORNESTE FARA PROBLEME.DUPA CE DECONECTEZ FIRELE DE LA MASINA MOBRA SE OPRESTE INSTANTANEU. CARE POATE FI PROBLEME.CE SA SCHIMB, BATERIA, RELEU, CE?DAK E CINEVA PRICEPUT POATE SA MAAJUTE CU UN SFAT.MULTUMESC

Daca motorul se opreste in momentul in care deconectezi firele de la masina, inseamna ca bateria ta nu mai are curent absolut de loc. Motivele pentru care se ajunge aici pot fi mai multe: bateria moarta, incarcare defectuoasa, undeva ai un scurt si fura curent, etc.

Credc ca cel mai bine este sa o duci la un mecanic-electrician priceput.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT TUTUROR. AM O PROBLEMA MAI DELICATA LA MOBRA SI ADICA. PUN CONTACTU SE APRINDE TOT BORDU SI CAND SO PORNESC MOARE TOT NICI UN FEL DE CURENT NIMIC NIMIC. DUPA CARE IAU CURENT DE LA MASINA CU DOUA FIRE,TOTU IN REGULA PORNESTE FARA PROBLEME.DUPA CE DECONECTEZ FIRELE DE LA MASINA MOBRA SE OPRESTE INSTANTANEU. CARE POATE FI PROBLEME.CE SA SCHIMB, BATERIA, RELEU, CE?DAK E CINEVA PRICEPUT POATE SA MAAJUTE CU UN SFAT.MULTUMESC

 

1.Multimetru;

2.Daca in relanti nu ai minim 14 volti pe baterie -> RELEU sau bobina de pe stanga.

 

Verifica bornele sa fie curate si contactele de la mufe. Eu pariez pe releu.

Editat de tamas_09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"PUN CONTACTU SE APRINDE TOT BORDU SI CAND SO PORNESC MOARE TOT NICI UN FEL DE CURENT NIMIC NIMIC. " Bateria are tensiune dar nu asigura curent suficient, pot fi borne oxidate (cel mai probabil) cabluri oxidate in borne sau placi desprinse ,sulfatate oricum cauza se afla in zona bateriei .Daca ar fi defect circuitul de incarcare bateria ar fi goala si nu s-ar mai aprinde bordul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi vine in minte o singura problema: Releul de incarcare. Probabil ti-a picat releul, nu ti-ai dat seama (nici nu aveai cum), ai mers pe baterie cat sa mai putut, apoi cand sa gatat si curentul din baterie...pas. La contact ai curent sa iti aprinda becurile din bord, dar cand cuplezi releul de pornire, iti pica curentul instant si e si normal in cazul asta. Cand o pornesti pe bateria de pe masina, e normal sa iti porneasca si sa iti mearga cat ai cablurile, pentru ca si atunci, tie motorul iti merge PE CURENTUL DIN BATERIA MASINI, iar cand iei cablurile jos...p**a curent, ti-a taiat scanteia si sa oprit pentru ca tu nu ai incarcare din cauza releului. Tu nu ai incarcare acolo. Contacte oxidate la mufa releului de incarcare = releu supraincalzit = releu ars.

 

Sa discutat mult despre genul asta de problema aparute si la alte mobre...in special la modele mai vechi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact

 

mie imi vine in minte o singura problema: Releul de incarcare. Probabil ti-a picat releul, nu ti-ai dat seama (nici nu aveai cum), ai mers pe baterie cat sa mai putut, apoi cand sa gatat si curentul din baterie...pas. La contact ai curent sa iti aprinda becurile din bord, dar cand cuplezi releul de pornire, iti pica curentul instant si e si normal in cazul asta. Cand o pornesti pe bateria de pe masina, e normal sa iti porneasca si sa iti mearga cat ai cablurile, pentru ca si atunci, tie motorul iti merge PE CURENTUL DIN BATERIA MASINI, iar cand iei cablurile jos...p**a curent, ti-a taiat scanteia si sa oprit pentru ca tu nu ai incarcare din cauza releului. Tu nu ai incarcare acolo. Contacte oxidate la mufa releului de incarcare = releu supraincalzit = releu ars.

 

Sa discutat mult despre genul asta de problema aparute si la alte mobre...in special la modele mai vechi...

 

Exact :10:

Editat de tamas_09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi chestie...inlocuit bateria...problema rezolvata...motor-ul moare deoarece bateria nu retine tensiunea...fara tensiune de unde vrei scanteie sa poata exploda benzina din camera de ardere (explozie)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa fie foarte oxidata una din borne incat sa nu poata sa tina macar scanteia de pe bobine, implicit sa iti tina motorul pornit, sa nu mai zic de incarcare. Pot sa bag ,mana in foc ca are releul dus acolo. Bateria o poate incarca, nu e neaparat nevoie sa o schimbe, asta daca era una in stare buna si in apele ei...in cazul asta e doar o baterie care sa descarcat si atat.

Editat de bucsaadi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


 

mie imi vine in minte o singura problema: Releul de incarcare. Probabil ti-a picat releul, nu ti-ai dat seama (nici nu aveai cum), ai mers pe baterie cat sa mai putut, apoi cand sa gatat si curentul din baterie...pas. La contact ai curent sa iti aprinda becurile din bord, dar cand cuplezi releul de pornire, iti pica curentul instant si e si normal in cazul asta. Cand o pornesti pe bateria de pe masina, e normal sa iti porneasca si sa iti mearga cat ai cablurile, pentru ca si atunci, tie motorul iti merge PE CURENTUL DIN BATERIA MASINI, iar cand iei cablurile jos...p**a curent, ti-a taiat scanteia si sa oprit pentru ca tu nu ai incarcare din cauza releului. Tu nu ai incarcare acolo. Contacte oxidate la mufa releului de incarcare = releu supraincalzit = releu ars.

 

Sa discutat mult despre genul asta de problema aparute si la alte mobre...in special la modele mai vechi...

fix la tinta....

ca o verificare masoara tensiunea pe bateria masinii atunci cind o alimentezi.daca e 12 ....12,8 cu luminile stinse nu e bine.Ar trebui sa fie in jur de 14 v ca sa fii sigur ca incarca,

Sa nu scoti niciodata bateria atunci cind merge motorul.

Daca nu ai 14 v atunci nu exista incarcare.

Editat de justme2009
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi chestie...inlocuit bateria...problema rezolvata...motor-ul moare deoarece bateria nu retine tensiunea...fara tensiune de unde vrei scanteie sa poata exploda benzina din camera de ardere (explozie)?

Si mobrele vechi care aveau pornire pe pedala si nu aveau acumulator de unde aveau curent pentru bobina / scanteie? Raspuns: din magnetou, cu conditia ca si ala sa fie in parametri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...