Sanim Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Problema si ideea este urmatoarea: Am facut un drum de vreo 100km cu mobra , si sincer sa fiu ma cam durea spatele de la statul aplecat , si la drum mai scurt ma apuca cate-o amorteala asa aiurea de la pozitia pe mobra , nu va ganditi ca sunt batran. Acum fiind la dus, mi-a traznit prin minte sa fac ceva cu ghidonu , sa-l ridic putin . Eu am semighidoane si ideea cum vreau sa fac o voi pune in poza. Acum intrebarea mea este, ce fel de metal e ala ce tine ghidoanele ? pot suda electric in el ? Unde am facut cu rosu voi taia, voi pune o bucata de metal, depinde cat de mult pot sa ridic ghidonu, sa vad cum ajung cablurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 vrei sa mori virgin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 30, 2014 Autor Share Postat Aprilie 30, 2014 vrei sa mori virgin? du-te in pat ca e tarziu pentru tine. ori ai inceput sa bei inainte de 1 mai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 GS 500 E e doar o etapa in viata de motociclist, limitarile date de dimensiuni, ciclistica, suspensii si frane (toate la buget) recomanda trecerea la alta moto, nu modificari care oricum nu te vor satisface ca efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 pentru cat se ridica investitia nu cred ca se merita sa faci chestii de genu ,gandestete ca e posibil sa crape sudurile alea de gropi , socuri , plus ca daca s deformeaza semighidoanele de la sudura o sa te chinui sa mergi cu motocleta drept pe drum , si o sa ajungi tot la cumparatu de ghidon si suporti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Stai cuminte, este mult prea periculos unde vrei sa faci modificari cu suduri si alte innadiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Sunt si GS-uri cu ghidon de touring, e imposibil sa nu gasesti SH ceva. Poate e o modificarea simpla, odata ce ai piesele potrivita. Si nu stai sa improvizezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 30, 2014 Autor Share Postat Aprilie 30, 2014 pai cred ca asta voi face... voi cauta un ghidon dinala dintr-o bucata. Multumesc de sfaturi oricum, si un 1 Mai plin de bere, mici si soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lostinsnow Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) Spatele te doare de la stat drept, nu de la stat aplecat (caz in care te-ar durea incheieturile). Mai baga cateva drumuri lungi si o sa te obisnuiesti. Editat Aprilie 30, 2014 de lostinsnow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Dupa 100 de km zici ca te doare spatele?).Eu am facut 350 km fara oprire,la 5 grade pe 3 ianuarie(anul asta) si nu a fost chiar asa rau.mentionez ca am 1,92 si vreo 98 kg.Motocicleta este un TL 1000 S,care are o pozitie mult mai sportiva decat gsu.Daca ai probleme cu spatele,ai putea sa incerci un transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 GS500 e foarte comoda si foarte distractiva. incearca sa te obisnuiesti cu motoreta, cu felul in care vantul te ajuta sa stai releaxat. Daca nu ai probleme de coloana nu ar trebui sa simiti nimic aiurea. Cea mai ieftina investitie e sa pui tankbag daca nu te tin muschii spatelui in unghiul de pe gs. p.s. e prima mobra pe care mi-au placut semighidoane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Spatele te doare de la stat drept, nu de la stat aplecat (caz in care te-ar durea incheieturile). Mai baga cateva drumuri lungi si o sa te obisnuiesti. daca te dor incheieturile inseamna ca nu conduci cum trebuie. nu trebuie sa iti lasi greutatea pe maini, corpul trebuie sustinut de muschii spatelui. vestea buna e ca se pot antrena. sau cume e cazul meu, cumperi numai moto cu pozitie putin aplecata pt initiatorul tipicului: de la dezmembrari cumpara jug superior si ghidon de gs 500 model nou, fara semighidoane. si conducta de frana cred ca iti va trebui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Sau ai putea sa incepi sa faci exercitii fizice serioase, pt intarirea musculaturii spatelui. Dureaza 4-5-6luni , dar merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 gs500 nu are pozitie obositoare, cred ca trebuie sa te antrenezi un pic si te obisnuiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 Nu stiu cum se plang unii de dureri de spate mai ales la asemenea motociclete.Gaseste-ti o pozitie comoda, eu merg pe R6 sute de km fara oprire si tot n-am stare cand se fac opriri. Totul este sa iti gasesti o pozitie in care sa stai comod. Incearca sa nu stai in maini, tine coatele pe langa (sau lipite de) rezervor si stai mai aplecat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 (editat) Eu am avut la un moent dat Yamaha Diversion. Un drum pina la Mamaia, dus-intors, mi-a dat ceva dureri de spate in ziua aia. Cu toate motoretele SS, nu am avut dureri de spate, ci doar dureri de miini. E si normal, presiunea de pe coloana vertebrala, se transfera in miini. Editat Mai 1, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 99% dintre cei ce calaresc SS, am vazut ca stau cu bratele intinse si se sprijina in ele, nu stiu de ce fac asta, e incomod si inestetic. Cum ziceam mai sus, tin coatele indoite si lipite de rezervor. La viteze mari lipesc si genunchii si se sprijina de ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 99% dintre cei ce calaresc SS, am vazut ca stau cu bratele intinse si se sprijina in ele, nu stiu de ce fac asta, e incomod si inestetic. Cum ziceam mai sus, tin coatele indoite si lipite de rezervor. La viteze mari lipesc si genunchii si se sprijina de ei. Depinde si ce inaltime ai...La peste 1,90 deja devine o problema.Eu vorbesc in cazul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Mai 2, 2014 Share Postat Mai 2, 2014 pai cred ca asta voi face... voi cauta un ghidon dinala dintr-o bucata. sa-mi zici si mie daca gasesti pe undeva; smecheria este jugul superior de la gs 500 F si urmatoarele; de care poti prinde practic orice ghidon normal. io am cautat si n-am gasit decat niste ruginaturi prin state; la noi...neam. mai e solutia cu risers......dar sunt cam scumpe........poate face cineva asta la preturi decente.....nu trebuie sa fie capodopere de design ci doar sa-si faca treaba - 3 suruburi de piesa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.