Sari la conținut

+1 Comoditate 0 investitie ? Gs500


Sanim
 Share

Postări Recomandate

Problema si ideea este urmatoarea:

Am facut un drum de vreo 100km cu mobra , si sincer sa fiu ma cam durea spatele de la statul aplecat , si la drum mai scurt ma apuca cate-o amorteala asa aiurea de la pozitia pe mobra , nu va ganditi ca sunt batran.

 

Acum fiind la dus, mi-a traznit prin minte sa fac ceva cu ghidonu , sa-l ridic putin . Eu am semighidoane si ideea cum vreau sa fac o voi pune in poza.

Acum intrebarea mea este, ce fel de metal e ala ce tine ghidoanele ? pot suda electric in el ?

 

Unde am facut cu rosu voi taia, voi pune o bucata de metal, depinde cat de mult pot sa ridic ghidonu, sa vad cum ajung cablurile.

 

 

post-81955-0-62131400-1398889532_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cat se ridica investitia nu cred ca se merita sa faci chestii de genu ,gandestete ca e posibil sa crape sudurile alea de gropi , socuri , plus ca daca s deformeaza semighidoanele de la sudura o sa te chinui sa mergi cu motocleta drept pe drum , si o sa ajungi tot la cumparatu de ghidon si suporti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si GS-uri cu ghidon de touring, e imposibil sa nu gasesti SH ceva. Poate e o modificarea simpla, odata ce ai piesele potrivita. Si nu stai sa improvizezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 100 de km zici ca te doare spatele?:)).Eu am facut 350 km fara oprire,la 5 grade pe 3 ianuarie(anul asta) si nu a fost chiar asa rau.mentionez ca am 1,92 si vreo 98 kg.Motocicleta este un TL 1000 S,care are o pozitie mult mai sportiva decat gsu.Daca ai probleme cu spatele,ai putea sa incerci un transalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

GS500 e foarte comoda si foarte distractiva. incearca sa te obisnuiesti cu motoreta, cu felul in care vantul te ajuta sa stai releaxat. Daca nu ai probleme de coloana nu ar trebui sa simiti nimic aiurea. Cea mai ieftina investitie e sa pui tankbag daca nu te tin muschii spatelui in unghiul de pe gs.

 

p.s. e prima mobra pe care mi-au placut semighidoane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spatele te doare de la stat drept, nu de la stat aplecat (caz in care te-ar durea incheieturile). Mai baga cateva drumuri lungi si o sa te obisnuiesti.

daca te dor incheieturile inseamna ca nu conduci cum trebuie. nu trebuie sa iti lasi greutatea pe maini, corpul trebuie sustinut de muschii spatelui. vestea buna e ca se pot antrena. sau cume e cazul meu, cumperi numai moto cu pozitie putin aplecata

 

pt initiatorul tipicului: de la dezmembrari cumpara jug superior si ghidon de gs 500 model nou, fara semighidoane. si conducta de frana cred ca iti va trebui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum se plang unii de dureri de spate mai ales la asemenea motociclete.Gaseste-ti o pozitie comoda, eu merg pe R6 sute de km fara oprire si tot n-am stare cand se fac opriri. Totul este sa iti gasesti o pozitie in care sa stai comod. Incearca sa nu stai in maini, tine coatele pe langa (sau lipite de) rezervor si stai mai aplecat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut la un moent dat Yamaha Diversion. Un drum pina la Mamaia, dus-intors, mi-a dat ceva dureri de spate in ziua aia. Cu toate motoretele SS, nu am avut dureri de spate, ci doar dureri de miini. E si normal, presiunea de pe coloana vertebrala, se transfera in miini.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

99% dintre cei ce calaresc SS, am vazut ca stau cu bratele intinse si se sprijina in ele, nu stiu de ce fac asta, e incomod si inestetic. Cum ziceam mai sus, tin coatele indoite si lipite de rezervor. La viteze mari lipesc si genunchii si se sprijina de ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

99% dintre cei ce calaresc SS, am vazut ca stau cu bratele intinse si se sprijina in ele, nu stiu de ce fac asta, e incomod si inestetic. Cum ziceam mai sus, tin coatele indoite si lipite de rezervor. La viteze mari lipesc si genunchii si se sprijina de ei.

Depinde si ce inaltime ai...La peste 1,90 deja devine o problema.Eu vorbesc in cazul meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cred ca asta voi face... voi cauta un ghidon dinala dintr-o bucata.

 

sa-mi zici si mie daca gasesti pe undeva; smecheria este jugul superior de la gs 500 F si urmatoarele; de care poti prinde practic orice ghidon normal.

io am cautat si n-am gasit decat niste ruginaturi prin state; la noi...neam.

mai e solutia cu risers......dar sunt cam scumpe........poate face cineva asta la preturi decente.....nu trebuie sa fie capodopere de design ci doar sa-si faca treaba - 3 suruburi de piesa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...