Gixu. Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 (editat) Salut, We trecut mi-am mai facut o dambla si am devenit proprietar de Pan, balena sau Teleportor cum ii spune un prieten. Initiam imi facusem planul pentru un St 1300 dar am apucat sa probez acest 1100 si l-am cumparat imediat. Cateva date tehnice : An fab 1996 74000 km cu carte service si revizii la zi 320 kg (in viu ) Niciodata cazuta Abs-Cbs-Tcs Top case original Honda Husa Bagster Mansoane incalzite Priza pentru Navigatie Toate consumabilele noi. Urmeaza un drum pana in tara la sfarsitul lunii Iunie si cateva escapade spre Olanda-Cehia-Italia pana la sfarsitul anului. Sa vedem cun ne intelegem dupa 1000 km pe zi... Editat Mai 26, 2014 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Invatacelu' Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Ca design arata foarte bine, ingrijita pare, husa de pe rezervor este ... sa o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 cati diridari ai dat pe ea? sunt curios? eu sunt incepator dar sunt pasionat de genul asta de moto. pe viitor am in plan asa ceva. sa o stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Te-ai gandit vreodata sa-ti dai permisul cat. D? Nu, serios acum: Vespa si autobuz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Vespa comuting si oras, otobuz pt. placere si plimbari lungi, un mod corect de a gandi. Sa o stapanesti sanatos, un touring adevarat, a facut istorie si modelul asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Salut, We trecut mi-am mai facut o dambla si am devenit proprietar de Pan, balena sau Teleportor cum ii spune un prieten. Bre, daca vroiai sufragerie pe roti, trebuia sa zici, stiu destule toroape de vanzare, doar ca au 2 roti in plus. S-o posezi sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
220v Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Arata foarte bine pentru varsta ei, sa te bucuri de ea multi km de acum inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBRistul Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Sa o stapanesti sanatos !! Banuiesc ca stai in ea ca in fotoliu, nu aplecat de te rupe spatele, aviz amatorilor ca noi cu vitezane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Fata de VTR-ul pe care ziceai ca vrei sa ti-l iei, arata un pic... altfel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 26, 2014 Autor Share Postat Mai 26, 2014 (editat) S-a vandut la putin timp dupa ce am ajuns. Am fost foarte aproape sa-mi iau un Sp dar nu-mi ajungea spatiul Va multumesc, motorul a fost 3000 euro. Nu, nu am de gand sa dau de categoria D ( am fost foarte aproape sa castig pe Ebay licitatia pentru un GL 1500 ) Am cochetat cu ideea unei sportive ( Vtr Sp sau un 996-998-999 ) pentru sufletul meu dar mi-a fost mila de ea si de mine, asa ca am ales sa nu fiu masochist(drum f lung, bagaje textile agatate aiurea, 0 spatii de depozitare) Avand in vedere ca azi m-am pus in 2 situatii in care cele 320 kg si-au facut simtita prezenta si mai ca plangeam dupa un marsarier... @Dkw Vespa se va transforma curand, desi ne-am placut, e mult prea scumpa pentru ceea ce face asa ca se va transforma in : Bani, Bani si un Beverly de 200cc, un Sm de oras si bani sau un Sp. O sa vedem. Momentan nu ma pot da jos de pe vaca nebuna Pozitia la ghidon nu e atat de comoda pe cat v-ati astepta. Da, e comoda dar tot te doare...dupa niste km. Partea buna e ca incepe sa fie discret incomoda dupa un numar mult mai mare de km decat, sa zicem fostul CBR 1000 F. Editat Mai 26, 2014 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Mai 26, 2014 Share Postat Mai 26, 2014 Sa fie intr-un ceas bun! Mie personal nu mi s-a parut atat de comoda (ST 1300, ca pe asta nu am mers) la drum foarte lung, pentru ca stai prea drept si incepe sa te doara spatele. Pentru mine, cele mai confortabile motorete de mers 1000 km pe zi sunt sport-touring, ca nu iti solicita spatele asa mult. Ducati ST4, spre exemplu. ) Te astept cu ea in Romania, sa dam o tura pe undeva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 27, 2014 Autor Share Postat Mai 27, 2014 (editat) Si pe asta stai o idee aplecat...Sa vedem cum se comporta, testul cel mare il da la finalul lunii viitoare. Ovcorz ca dam Astazi mi-am facut timp si am inmatriculat animalul.Cu ozazia schimbarii proprietarului din carte am mai facut vreo 200 km, complet aiurea. Protectia este grozava, la 160 inca putand sa aud clar muzica din castile mp3-ului. Un mic punct negativ, poate datorita top case-ului, dupa 160, mai ales in conditii de vant puternic, se "onduleaza" un pic...Detalii Editat Mai 27, 2014 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Onduleurile alea sunt notorii si la modelul de 1300, si au facut ca multe forte de politie sa renunte la serviciile Paneuropeanului. Nu se datoreaza topcase-ului, dar tot de aerodinamica tin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 27, 2014 Share Postat Mai 27, 2014 Nu te pasioneaza sa dai o tura pana in CH ? Da aici mai spre Franta, ca as vrea sa incerc si io una deasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 30, 2014 Autor Share Postat Mai 30, 2014 Nu te pasioneaza sa dai o tura pana in CH ? Da aici mai spre Franta, ca as vrea sa incerc si io una deasta Salut, n-am in plan, dar daca se intampla dau un semn Onduleurile alea sunt notorii si la modelul de 1300, si au facut ca multe forte de politie sa renunte la serviciile Paneuropeanului. Nu se datoreaza topcase-ului, dar tot de aerodinamica tin. La 1300 stiam, de 1100 insa nimic. Azi am mai adunat niste km. Nu stiu cum, dar km se aduna pe nesimtite.E f grea pe loc, in mers insa poti sa faci aproape orice cu ea. Am avut placerea sa merg cu un St 1300 acum cativa ani si acum sunt sigur ca atunci cand na voi decide sa o schimb, va fi doar pentru un 1300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Felicitari Gixule e frumoasa ,sa o stapanesti sanatos fara incidente !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 Felicitari Gixule e frumoasa ,sa o stapanesti sanatos fara incidente !!! Merci coane, sa fie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rotila Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Sa va purtati sanatosi unu pe altul Vezi ca ai ceva optiuni sa "inalti" sa tragi ghidonul spre tine cativa cm (sunt niste inaltatoare curbate) fara sa umbli la furtune....tu fiind ,nu foarte inalt (ca sa fiu un domn) te lasi spre fata si nu mai stai confortabil....coloana dreapta bla bla Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 31, 2014 Autor Share Postat Mai 31, 2014 Oooo, ce onoare Da ma, stiu ca n-am 1.90 Pozitia la gidon e f ok asa, multzam de sfat, daca se nasoleste treaba probez... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 ....tu fiind ,nu foarte inalt (ca sa fiu un domn) Are inaltime de vedeta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 2, 2014 Autor Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) )) Eu si Jumba Azi s-au mai scurs 400 km pe sub rotile animalului Am fost in vizita la München. Consumul si autonomia m-au dat peste cap.Consumul a fost discret peste 5%. Dupa 385 km nu eram nici pe departe de a intra pe rezerva. Ritmul a fost sustinut, cu exceptia catorva santiere, viteza de croaziera a fost 140-150 kmh cu cateva varfuri de 200 kmh. Editat Iunie 2, 2014 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 viteza de croaziera a fost 140-150 kmh cu cateva varfuri de 200 kmh. ba, tu esti nebun? urca autocarul pana acolo? eu credeam ca 90 e viteza maxima prin constructie sa te bucuri de ea, dar in toamna ce-ti iei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 2, 2014 Autor Share Postat Iunie 2, 2014 Masina ))) Autocarul e limitat la 110 ma, nimic nu stii I-am pus magnet pe cititor iar acum "fuge" maxim ! Buhahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 ba, tu esti nebun? urca autocarul pana acolo? eu credeam ca 90 e viteza maxima prin constructie sa te bucuri de ea, dar in toamna VARA ce-ti iei? Fixed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 3, 2014 Share Postat Iunie 3, 2014 Masina ))) da' nu mai ai bembeu? Autocarul e limitat la 110 ma, nimic nu stii I-am pus magnet pe cititor iar acum "fuge" maxim ! Buhahaha 'ti-ai drecu de romani! Fixed. sorry. am fost indus in eroare de vremea buna de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.