b374 Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Dupa o perioada mare de stat (afara si in majoritate neacoperit), butucul de la contact nu se mai roteste. Cheia intra. Dar nu pot sa rotesc butucul. Cheia de rezerva la fel, aia rosie la fel. De fapt ca-i cheia ei sau de la alta motoreta cu acelsi blank sau blank chior - la fel. WD40 - garla, nici o schimbare intra cheia mai usor si atat; Ciocanit un pic - nici un efect; Miscat, scos, bagat, gadilat - nada; Luat un blank si bagat ala si frecat ca poate a ramas vreun catzel mai tras care tre sa vina mai in interior si sa-l misc; nimic. Motoreta e Yamaha. Cu chip . Oficial inseamna butuc + imobilizator + ecu + cheie rosie + cheie + ( optional buson, butuc sa). Juma din mobra... Ideei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Husă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Da butucul jos, vezi cum se desface in bucati si rezolva problema. Da-mi o poza cu butucul care e pe mobra, poate am ceva sfaturi. Eu in iarna am desfacut la un TDM si il facusem ca noi, nu mai agata deloc, mergea frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 30, 2014 Autor Share Postat Iunie 30, 2014 Husă. Du-te, ba... E ca si cum in loc sa dai penicilina dai prezervative. » Post actualizat in 30 Jun 2014 19:15 Da butucul jos, vezi cum se desface in bucati si rezolva problema. Da-mi o poza cu butucul care e pe mobra, poate am ceva sfaturi. Eu in iarna am desfacut la un TDM si il facusem ca noi, nu mai agata deloc, mergea frumos. pare o tzar mai complicat. e mai asemanator cu 900, nu 850... as cauta in prima faza o rezolvare "laparoscopica"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 eu zic ca merge incercat si cu Cola... http://www.myvideo.ro/watch/9174335/Coca_Cola_indeparteaza_rugina personal nu am incercat niciodata, dar mai multe filmulete arata ca dizolva rugina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 30, 2014 Autor Share Postat Iunie 30, 2014 eu zic ca merge incercat si cu Cola... http://www.myvideo.ro/watch/9174335/Coca_Cola_indeparteaza_rugina personal nu am incercat niciodata, dar mai multe filmulete arata ca dizolva rugina am mai multe obiectii... daca am un catzel care nu iese destul, zaharul din cola o sa-l lipeasca si mai bine. basca... e motoreta serioasa... ori petrol ori alcool apa cred ca a tras destula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 (editat) Asa arata? Ar trebui sa aibe 2 capete conice (daca nu e varianta cu plastic care se da joc). Le dai jos cu o bormasina si desfaci frumos contactul. http://www.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-XT660X-XT660-X-SUPERMOTO-CHIPPED-LOCK-SET-IGNITION-SWITCH-ECU-2007-2011-/281291961234?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item417e4eb392 Editat Iunie 30, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruxi2k Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 (editat) asta te ajuta? Editat Iunie 30, 2014 de ruxi2k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
honda1 Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 incearca in primul rind sa-l deblochezi singur: da-l jos si toarna in el otet(cel mai ieftin), daca e ruginit, sau un degripant, sau chiar motorina; daca nu merge sa-l deblochezi singur, apeleaza la baietii care se ocupa cu chei: este un baiat in BZ, Dorin, care repara orice butuc. il desface si-ti face verturile noi noute. poate gasesti pe cineva sa ti-l faca, daca nu iti dau tel lu Dorin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 30, 2014 Autor Share Postat Iunie 30, 2014 o sa mai incerc maine o tura de wd40 combinata cu aer comprimat / aspirator ... poate gasesc si un degripant mai dedicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 o sa mai incerc maine o tura de wd40 combinata cu aer comprimat / aspirator ... poate gasesc si un degripant mai dedicat... Sa stii ca nu e mare rahat sa il dai jos si sa il desfaci, atat sa tii minte ordine in care scoti cateii din butuc, altfel o sa iti trebuiasca alta cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 30, 2014 Autor Share Postat Iunie 30, 2014 Sa stii ca nu e mare rahat sa il dai jos si sa il desfaci, atat sa tii minte ordine in care scoti cateii din butuc, altfel o sa iti trebuiasca alta cheie pare. din ce vad eu e nevoie de flex sau de bormasina doar ca sa desprind contactul de pe cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Nu chiar, ca am facut-o eu si i-am imprastiat prin casa Bagi cate unul cate unul si vezi sa fie la nivel, cand introduci cheia in butuc. ia ceva mai mult timp decat in cazul in care esti atent si ai grija de ei cum ai zis tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 30, 2014 Admin Share Postat Iunie 30, 2014 (editat) WD40 nu-i degripant, cumpara un spray degripant dedicat. Mai poti incerca sa torni in butuc si decarbusolv. O sa-si dea drumul pina la urma, trebuie sa ai rabdare. Nu mai forta intrucat strici butucul. In ce zona stai, daca esti prin drumurile mele de maine incercam cu decarbusolv.. Editat Iunie 30, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 30, 2014 Autor Share Postat Iunie 30, 2014 WD40 nu-i degripant, cumpara un spray degripant dedicat. Mai poti incerca sa torni in butuc si decarbusolv. bag o fisa. » Post actualizat in 30 Jun 2014 21:36 Eu as incerca cu o substanta degripanta si cu ceva care sa il faca sa vibreze, o bormasina cu percutie ceva (fara spirala ) de ciocanit butucul l-am ciocanit un pic... "la mana"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 (editat) pare. din ce vad eu e nevoie de flex sau de bormasina doar ca sa desprind contactul de pe cadru. Nu ar trebui decat sa desfaci conurile alea(care defapt is suruburi) si ai 2 variante pentru asta, chiar 3. - lovesti cu o daltita in sensul de desfacere(daca iti permite spatiul) - dai o gaura in centrul conului si bati un torx sau ceva si il desfaci - dai o gaura mica in centru apoi gradual maresti diametrul burghiului pana retezi tot capul, la final contactul o sa culiseze afara si ai sa poti apuca partea de surub ramasa cu un cleste/ceva si deface suruburile. In rest, contactul in sine e un puzzle ... daca ai grija cum il desfaci o sa stii sa il si faci Editat Iulie 1, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Du-te, ba... E ca si cum in loc sa dai penicilina dai prezervative. » Post actualizat in 30 Jun 2014 19:15 pare o tzar mai complicat. e mai asemanator cu 900, nu 850... as cauta in prima faza o rezolvare "laparoscopica"... daca nu ingrijesti motocicleta si nu o acoperi.....eu am avut doar Yamaha..si TOATE..aveau probleme la butuc daca o lasam o zi -doua in ploaie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Freelancer Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Poate e blocat din cauza sistemului ce da lock la ghidon ( nu stiu exact cum e la tine facuta treaba asta). Cat despre ploaie.. poate sa vina potopul. Daca ar fi stat plin cu apa nu se mai bloca ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 1, 2014 Autor Share Postat Iulie 1, 2014 Poate e blocat din cauza sistemului ce da lock la ghidon ( nu stiu exact cum e la tine facuta treaba asta). nu e. ghidonul era neblocat. sistemul in sine e un stut care iese si intra in 2 gauri din triple clamp care vin in dreptul lui cand e ghidonul la una din extreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 pai da, decat sa ti mobra intr-un garaj mai bine o ti in ploaie, ACUMA NA! SE RAZBUNA SI EA chiria unui garaj e 50 ron/ luna, un imobilizator... o sa te coste ceva ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 1, 2014 Autor Share Postat Iulie 1, 2014 pai da, decat sa ti mobra intr-un garaj mai bine o ti in ploaie, ACUMA NA! SE RAZBUNA SI EA altu?! chiria unui garaj e 50 ron/ luna, un imobilizator... o sa te coste ceva ..... hm... 4 ani x 12 = 48. 48 x 50 = 2,400. + taxi/benzina pana la garaj. incepe sa dea bine » Post actualizat in 01 Jul 2014 07:52 daca nu ingrijesti motocicleta si nu o acoperi..... la ca-i schimb rulmentii si ung lantul ca sa ma pun bine cu ea la loc eu am avut doar Yamaha..si TOATE..aveau probleme la butuc daca o lasam o zi -doua in ploaie.... la Y, n-ai nevoie de ploaie. Toate butucele au nevoie de descant din start. Ba tre sa impingi un pic de cheie in sus, ba in jos sau alte miscari gen fatalitate. Plus ca-si mai fac unele un feature de poti sa scoti cheia din contact cu motorul mergand - o fi pt valet parking, dar de ce nu de noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Dacă un arc al cățeilor s-a blocat sau s-a rupt (datorită ruginirii) ... rezultă: 1: blocat= șansa de a-și reveni după oareșcare plimbare cheie+ WD 2: arc rupt= nașpa, desfăcut, anulat cățel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 Incearca sa misti cheia in "nord si sud" in timp ce dai de cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iulie 1, 2014 Autor Share Postat Iulie 1, 2014 Incearca sa misti cheia in "nord si sud" in timp ce dai de cheie. ala e modus operandi normal la majoritatea Yamaha XT660Z in sus, WR250R in jos, XJ600S am uitat dar parca tot in jos, TDM900 in jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 La toate vechiturile (si nu numai yamaha) unde tine omul ditamai brelocul se uzeaza mult cateii si nu mai tin cheia, agata, trebuie sa tragi de cheie etc. Eu am desfacut la TDM si inlocuit cateii la un pensionar si mergea asa usor si frumos, ziceai ca e nou. Dar inainte, tot in jos trebuia sa tragi. Si la zxr -ul de 400 la fel. » Post actualizat in 01 Jul 2014 12:17PS: Butucul mergea ok, nu pensionarul, l-am dat disparut, s-a inchis magazinul si mi-e frica de mai rau si pt. el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.