Sari la conținut

Bataie motor


Postări Recomandate

Am observat moda asta de ceva vreme: mi-am luat motor ieftin, am de schimbat câte ceva pe la el, totuși e afacere bună. Pe măsură ce desfac la el, crește suma de investit de amețește omul. Asta în cazul în care nu-i de umblat în motor, urmează durerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, The Flying Dutchman a spus:

Crezi ca va intelege?

Nu.

Și chiar dacă, e tardiv de târziu. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, danielll243 a spus:

Salut, am aceeasi problema, vin cam tarziu cu un raspuns la topic, cum ai rezolvat problema? Daca ai mai rezolvat o

Bey, de unde ai apărut? Sper că aștepți ca după 10 ani să îți răspundă totuși cineva, corect?

Am o soluție mai bună: un șomoiog de paie, niște gaz lampant și câteva chibrituri. Măcar scapi de un stres.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/6/2024 at 8:19 PM, The Flying Dutchman said:

Crezi ca va intelege?

Mai intai a intrebat daca "se merita" sa cumpere cotetul si nu a ascultat de sfaturi.

Apoi, desi motorul era intretinut maniacal, au aparut problemele: ba nu porneste, ba vobleaza, acum se aude cum bate ceva in motor.

Lumea continua sa cumpere cazane si apoi vin sa le repare pe forum

Nu este vorba de motorul acela de care am intrebat eu daca se merita, la 1700 euro sau cat am zis. Am dat 2700 euro pe asta, plus ce i-am mai dat si unui "meserias" sa vina cu mine sa il verifice, i-am dat si lui 150 euro cu tot cu remorca sa mi-l aduca si acasa. Nu inteleg care e problema daca eu pun intrebari cum ar fi de ce imi vobleaza, de ce imi bate, nu inteleg ce vi se pare asa wow daca pentru asta este forumul. Voi credeti ca eu l-am tinut doar in rosu, dar in 3000km pe care i-am facut cu el, niciodata nu i-am dat tot bordul, mereu la drum lung il tineam pe la 75 80 la ora adica in 5500 6000 ture, in special sa nu-l fortez. Si uite ca tot a aparut problema asta, eu am intrebat care a fost rezolvarea acesteia, pentru a imi face si eu o idee daca se merita sau ii dau foc. Nu inteleg de ce sunteti asa rai cu lumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, danielll243 said:

Nu inteleg de ce sunteti asa rai cu lumea

N-o lua personal, sa vezi ce pateai daca iti cumparai una noua. :)

 

In alta ordine de idei, motocicletele astea de 2500-3500 de euro, cu mici exceptii, sunt moto care au trecut prin multe maini, cu revizii minime sau deloc, iar persoana la care se strica de obicei ramane cu ea aruncata in vreun cotet, asta daca nu gaseste pe cineva sa i-o cumpere pentru piese. Efectiv nu merita sa fie reparata. Iar diagnozele nu se fac pe forum, aici cel mult intri daca ai cunostinte de mecanica si ceri opinii de la alti mecanici, punctual (de regula dupa ce ai desfacut si ai vazut ce e acolo).

 

Iar aceia de pe forum care promoveaza moto vechi, unele nici macar din secolul asta, sunt mecanici buni si stiu sa si le tina in viata. Si daca e ceva ce nu stiu, au pe cine sa intrebe (nu pe net).

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am dat acum 15 ani 1700 de e7ro si de atunci i-am adaugat 150.000 km si i-am facut doar o segmentare si o schimbare de lant de distributie. Si de vreo 7 ani ii dau continuu "tot bordu", cum zic astia.

Nu astea sunt problemele la genul asta de motociclisti, ci altele. Si mi-e scarba sa le tot repet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi dacă vedeți jurnalul cu întreținerea de la fostul meu DL650, spuneți că sunt maniac. Cu actualul nu mai zic, cum mă întorc din concediu (momentan suntem în Albania, nu mi-a plăcut ce-am găsit în Turcia), primește ulei, filtru, antigel și, cel mai important, un șmotru baban, că arată ca un câine scos din praf.

Noah, mai știu și eu cum se întrețin mobrele mici, unii au grijă de ele, alții își bagă picioarele gen "lasă, următorul proprietar o să facă el ce nu-i urgent". Pe de altă parte, am servisat anul ăsta două KTM RC125 și lumea nu s-a uitat la bani. Au niște scoruri la piese de m-a luat cu leșin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

Pai da, dar banuiesc ca i-ai schimbat uleiul la timp, de exemplu, dar nu numai asta. Si n-ai mers cu ea ca si cand o vinzi a doua zi.

Pai asta zic, problemele la mobrele de A1 si utilizatorii lor nu  au legatura cu pretul sau vechimea mobrei ci cu intretinerea si priceperea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, Speedy.K said:

ci cu intretinerea si priceperea.

Cam da. Mai ales ca A1 sunt conduse in general de cei tineri, iar acum pe antigel scrie sa nu-l bei sau sa nu te speli pe fata cu el. La fel si cu bateriile, scrie sa nu bei ce e in ele. Generatia de-acum e destul de atehnica ca sa-si dea seama de o problema aflata la inceput.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Radu Andrei Gabriel a spus:

Cam da. Mai ales ca A1 sunt conduse in general de cei tineri, iar acum pe antigel scrie sa nu-l bei sau sa nu te speli pe fata cu el. La fel si cu bateriile, scrie sa nu bei ce e in ele. Generatia de-acum e destul de atehnica ca sa-si dea seama de o problema aflata la inceput.

Și ăștia tineri mai repede investesc într-o tobă tip burlan decât să facă un schimb de ulei, ce verificare nivel sau alte alea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@danielll243, o sa-ti explic mai pe indelete.

Nu am vazut pana acum vreunul dintre cei care pun intrebari pe forum inainte de a achizitiona o motocicleta sa asculte de sfaturile pe care le primesc. Niciunul nu plateste sa mearga la o reprezentanta pentru o verificare temeinica inainte de cumparare. Toti cumpara niste cazane obosite si abuzate grav de altii inaintea lor si la scurt timp apar sa ceara sfaturi cum sa le repare. Niciunul nu cumpara o motocicleta “cinstita” sau un scuter, toti vor “sportive” cu care sa impresioneze fetele cu fustele si mintea scurta.

Uite, @Kristian are de vreo doi ani la vanzare o motocicleta excelenta si bine intretinuta, numai buna, pe care niciun puber din astia ca tine nu se gandeste sa o cumpere pentru ca nu are carene si nu atrage pitipoance.

Aproape toate motocicletele astea “sportive” sunt abuzate de tineri care le duc in limitare prin cartier, nu le controleaza niciodata nivelul la ulei si nu schimba nimic la ele pana nu se strica. In cazul tau, solutia va fi probabil sa inlocuiesti cilindrul, pistonul, segmentii, posibil arborele cu came si culbutorii, si, iarasi posibil, arborele cotit. Daca adaugi manopera facuta de un meserias care o repara ca lumea si nu pe genunchi, probabil ca vei iesi mai bine sa cumperi alt motor sau alta motocicleta.

 

@Speedy.K@ENEOS, anul trecut am vandut o motoreta pe OLX. Primele mesaje au fost despre care ar fi ultimul pret (pe nevazute), mai ca ar fi vrut sa o ia degeaba, sau sa le mai dau eu ceva bani. Iar primul care a venit sa o vada, inainte de orice altceva s-a uitat la toba finala si m-a intrebat unde sunt suruburile pe care sa le scoata ca sa poata demonta decibel killer-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, The Flying Dutchman a spus:

primul care a venit sa o vada, inainte de orice altceva s-a uitat la toba finala si m-a intrebat unde sunt suruburile pe care sa le scoata ca sa poata demonta decibel killer-ul.

:lol: :crack:

Ca să aibă pistoanele loc să iasă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare prost! Se și aude 😈.

Sunet mai sinistru decât al monocilindrului de 125 cm³ cu burlan nu există.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...