SorinCbr900rr Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Salutare tuturor. Cum ziceam in alt topic deschis de mine acum ceva timp vreau sa imi schimb motoreta. Cum cbr-ul sa stricat si vandut, acum sunt in cautare de un inlocuitor pentru ea. Am analizat piata si variantele pe care le am si am ajuns la concluzia ca ma incadrez (atat preferinte cat si buget) la una din variantele din titlu: 04zx10r sau 04cbr1000rr. As dori sa ma ajutai cu sfaturi privind fiabilitatea, manevrabilitatea,etc. Daca se poate sa raspunda doar cine e in cunostinta de cauza si la subiect (fara discutii de genu :ia un 600 ca te omoara miaru,etc. E decizia mea daca risc sa mor sa nu.) Mersi anticipat si o sa pun poze cu ea cand o sa vina(cat de curand, doar sa ma hotarasc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dany_Tm Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Nu sunt in cunostita de cauza, dar as alege zx10r. E mult mai frumos si bordul mult mai fain ca 1000 rr. Scuze dar nu m-am putut abtine ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 » Post actualizat in 08 Jul 2014 06:06o sa gasesti si testele de pe strazi » Post actualizat in 08 Jul 2014 06:09daca gasesti un zx10 in mintile lui,e o alegere buna zic eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Depinde pt ce vrei sa il folosesti. Mie ZX10-le din 2004 mi s-a parut extrem.Prea dur.Prea scurt,prea nervos si prea imprevizibil.Nu trage pana in 7000,dar cand incepe sa traga,puterea vine ca un baros. Foarte instabil,eu nu aveam incredere deloc in motoreta astfel incat sa ma apuc sa merg tare cu ea. Honda nu am servit dar am auzit numa de bine. Deci daca ai un nivel de experienta si cauti acel edge pe curbe,da,sunt convins ca din zx10 se poate scoate.Daca meri asa,de placere pe curbe,parerea mea e ca nu ar trebui sa ai treaba cu zx10,e o motoreta prea demanding. As zice sa mai spilcui si alte variante : Gixxer K5 sau chiar Gixxer K6-K7 750.Nivelele sunt apropiate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 Salutare tuturor. Cum ziceam in alt topic deschis de mine acum ceva timp vreau sa imi schimb motoreta. Cum cbr-ul sa stricat si vandut, acum sunt in cautare de un inlocuitor pentru ea. Am analizat piata si variantele pe care le am si am ajuns la concluzia ca ma incadrez (atat preferinte cat si buget) la una din variantele din titlu: 04zx10r sau 04cbr1000rr. As dori sa ma ajutai cu sfaturi privind fiabilitatea, manevrabilitatea,etc. Daca se poate sa raspunda doar cine e in cunostinta de cauza si la subiect (fara discutii de genu :ia un 600 ca te omoara miaru,etc. E decizia mea daca risc sa mor sa nu.) Mersi anticipat si o sa pun poze cu ea cand o sa vina(cat de curand, doar sa ma hotarasc). Salut! zx10r-ul 04-05 (adica prima generatie) a fost intradevar un boom de putere, le-a dat "fum" la toate miarele atunci insa a venit cu mari probleme constructive, in special cadru, care se fisureaza de la sine fara sa fie nevoie sa ii faci ceva anume (stiu zx10r-uri la care au fost schimbate 3 cadre si tot s-au fisurat dupa un timp) si am mai auzit de probleme cu oala de ambreiaj care ar fi un pic subdimensionata si un pic slaba ca si material pentru puterea motocicletei, cu tendinte de stricare (rupere) prematura. In rest motocicleta e cea mai scurta dintre suratele ei mai noi (06-07/08-11/++) are tendinte de voblaj din cauza puterii, si e cea mai agresiva dintre zx10r-uri la cum pune puterea la roata. Oricum este o motocicleta care rupe norma din multe puncte de vedere, cu toate defectele ei. Despre RR am auzit ca ar avea probleme cu statorul de regula (buba Hondelor - electrica) dar de altceva nu am mai auzit (nu la modelele 04). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 De ce s-a exclus K4 care ar fi un compromis intre greutatea Firebladeului, puterea ZXului si ofera tinuta de drum controlabila fara sa fie la fel de pensionara ca Honda si ofera fiabilitate ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 La fel ca si cei de mai sus care l-au incalecat consider si eu ZX10-le 2004 fascinant dar un pic cam prea mult. Ai doua variante, ori esti foarte bun pe motor si atunci iti place foarte mult si iti da multe satisfactii, ori il conduci cuminte ca pe un bibelou. Mie imi place mult modelul dar pana la urma am luat ceva mai "moale",adica ZX10-le 2006., mai liniar,mai previzibil, mai stabil. Asta nu inseamna ca nu ma gandesc cateodata cum ar fi sa-mi iau un 2004-2005 Din ce am citit despre model si ti-au spus si altii mai sus, probleme la cadru si la cutia de viteze. Zice-se ca s-ar fi facut o revizie in 2005 si ca cel putin cutia de viteze e mai buna la modelul 2005. Insa e greu sa-ti dai seama care e 2004 si care e 2005, ca vizual sunt la fel. P.S. Cu CBR2004 nu am mers, nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 zx10 daca vrei forta , cbr daca iti place sa te plimbi frumos ... eu fara discutii asi alege KAWA ...cu toate ca cea mai buna varianta este suzuki gsxr 1000 k5 , putere mare apropiat de kawa dar mult mai bine lucrat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Iulie 8, 2014 Autor Share Postat Iulie 8, 2014 Mersi de opinii. Sunt cam 60% kawa si 40% cbr, am exclus gsxr k4 sau k5 din cauza ca nu imi place cum arata deloc. Am citit tot ce am gasit despre fiecare, intre timp am mai facut rost de un zx6r din 98(vechi, dar e bun pana vine a doua iubire) si nu mai vreau 600, e lenes, nu imi place, am incercat un gsxr 750 k4 si tot asa nu ma impresionat( putere), am incercat si un r1 din 2000 si nu pot sa zic ca nu mia placut dar sunt vechi si nu mai vreau tot veche. Astea fiind zise am gasit 2 zx10r din 2004 respectiv 2005 de vanzare si sper sa pot ajunge in weekend sa le vad. Inca caut un cbr1000rr din 04-05 sa imi placa pentru a-l vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 r1 anii 2000-2001 este foarte slab , mult mai brutal este 98-99 , poti incerca si de la 2004 in sus , acolo se schimba treaba... cbr 1000 rr cea mai buna varianta ar fi 2006 dar deja sunt si alte preturi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 Eu am 1000 rr 2007 si sunt foarte mutumit de cum merge si trage dar la aspect imi place mai mult zx10r 2005.(1000 rr are ambreaj pe ulei daca te ajuta la ceva...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 nu te ajuta cu nimic pentru ca ingreuneaza motocicleta ,poate si de aceea au revenit si au pus pe cablu pt modelele mai noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdantx Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 OFF: si eu imi caut un zx10r 2004-2005. Daca stiti pe cineva serios care vinde asa ceva, ma puteti contacta. Mersi. ON: Este o motocicleta foarte sexy, poate cel mai reusit model de zx10r. In rest, ar mai fi un minus faptul ca nu are amortizor de directie din fabrica care de altfel este o necesitate. Alt minus ar mai fi faptul ca are cadrul de bord din plastic care se poate sparge la socuri. In rest, este o motoreta deosebita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinCbr900rr Postat Iulie 18, 2014 Autor Share Postat Iulie 18, 2014 salutare din nou. scuze daca gresec gramatical( gramar nazy ) ). am terminat cautarea si m-am ales cu zx10r 2004. pfff greu gasesti unu care sa fie ok, nu impecabil ci ok... pozele o sa vina dupa ce termin de scimbat consumabilele si o scot la o plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 HAI CU POZE SI PARERI ... asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 r1 anii 2000-2001 este foarte slab , mult mai brutal este 98-99 , poti incerca si de la 2004 in sus , acolo se schimba treaba... cbr 1000 rr cea mai buna varianta ar fi 2006 dar deja sunt si alte preturi ... de curiozitate, cate din modelele enumerate de tine ai incercat personal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Doar vorbeste mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baz-v8 Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 he he ce buni sunte-ti voi , pai ma baieti sa va arat cateva din fostele mele R1 ... » Post actualizat in 19 Jul 2014 18:27daca cineva spune ca r1 2000-2001 este motor agresiv inseamna ca toata viata a mers pe 125 ... ce naiba ma ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.