cmd Postat Decembrie 8, 2016 Share Postat Decembrie 8, 2016 (editat) Toate cred ca au rostul lor in ecuatia asta complexa ,nu am mers pana acum cu o motocicleta echipata cu suspensii aftermarket sa-mi pot da seama de feelingul oferit de acestea si de diferente insa am mers cu alte mobre fara softulete,gadgeturi si diferentele sunt dpmdv foarte vizibile si "palpabile" de la prima degustare . Toata lumea lauda suspensiile aftermarket si toata Adancata e plina de ele,de aceea am zis ca urmatorul pas este macar achizitionarea unui amortizor spate ,in cel mai rau caz pt inceputul de sezon ii dau un refresh celui oem tot de curiozitate. Eu de departe cred ca cel mai repede se scad secundele din tehnica ,dupa aceea din suspensii,gadgeturi samd.Poti avea mama suspensiilor setate ca pt horhe ,daca tu esti prost bata si nu intelegi cum se merge, faci miscarile pe motocicleta cum nu trebuie si cand nu trebuie te-ai pi5at pe ele de suspensii si de tot , basca ca daca nu ai o tehnica buna tu o sa dai vina pe suspensii dar problema esti chiar tu . Editat Decembrie 8, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 16, 2016 Share Postat Decembrie 16, 2016 O concluzie mai concisa se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 (editat) salut, intentionez cand da primavara sa imi reglez si eu suspensiile pentru greutatea si stilul meu de condus. Unde se pot face ajustarile astea (Bucuresti) si la cati km trebuie facuta servisarea ? furca este de la sachs si spatele ohlins. multumesc Editat Ianuarie 18, 2017 de mihai85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 18, 2017 Share Postat Ianuarie 18, 2017 Salut! Pentru mers stradal, suspensia fata si spate la 2 ani sau 20.000 km. Pentru mers pe circuit, la limita, fata+spate o data pe sezon (5-6 weekend-uri). Off-road - la nr de ore de functionare. Despre ce motocicleta este vorba? Eventual, daca dai cateva detalii despre stilul de mers si cate kg ai, pot sa caut sa vad daca ai arcurile potrivite. Ai mai multe variante unde poti face service complet + reglaje in Bucuresti Go Racing GRG (aka, subsemnatul) pt off-road Jumba Rams Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai85 Postat Ianuarie 20, 2017 Share Postat Ianuarie 20, 2017 Salut! Pentru mers stradal, suspensia fata si spate la 2 ani sau 20.000 km. Pentru mers pe circuit, la limita, fata+spate o data pe sezon (5-6 weekend-uri). Off-road - la nr de ore de functionare. Despre ce motocicleta este vorba? Eventual, daca dai cateva detalii despre stilul de mers si cate kg ai, pot sa caut sa vad daca ai arcurile potrivite. Ai mai multe variante unde poti face service complet + reglaje in Bucuresti Go Racing GRG (aka, subsemnatul) pt off-road Jumba Rams fac acum in vara 2 ani deci inseamna ca tre sa ma pregatesc de o servisare si pt suspensii. Am mers numai pe strada si ceva ture mai lungi prin tara + 2 zile de circuit, stil de mers nu stiu nimic agresiv pentru ca aproape toti km sunt facuti prin buc deci printre masini tropa tropa. ca greutate am undeva pe la 90-95 kg. https://www.ohlins.com/product/stx46-street-performance-line/ si din ce am vazut in manual are arcul K=100 N/MM iar pentru furca, FRONT FORK K=7.0 N/MM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Amortizorul stock de pe un cbr f4i, se poate servisa ? Chiar daca nu in totalitate ca un Ohlins, macar o revizie la el? Unde ? Ce amortizor de la alta motocicleta se potriveste la f4i? Unul mai bun.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Va salut ,aveti grija cand alegeti uleiul pt furca in functie de cSt ,multe tabele pe care le gasiti pe net din trecut sunt depasite,trebuie neaparat urmarita fisa recenta a producatorului despre anumitul produs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 (editat) Salutare, am incercat ieri sa imi reglez suspensia spate si imi da ceva cu virgula. Poate ma ajutati cu o parere (aceea dintre voi care ati mai facut asta si cunoasteti acest subiect). Moto: ktm 350 excf 2012 Mai jos va dau cele trei masuratori pe care le-am facut, in cele trei pozitii (motor pe stand cu roata spate in aer, motor pe propria greutate, motor + eu): A) sag = 650 mm B ) static sag = 600 mm C) rider sag = 540 mm Conform manualului, rider sag ar trebui sa fie 110 mm (adica A minus C), ceea ce la mine se potriveste de minune. Partea care imi da cu virgula este la static, unde rezultatul este de 50 mm (A minus B ). Conform manualului, ar trebui sa fie 34 mm... Nu prea inteleg de ce rider sag bate perfect, dar static sag, nu?! Se poate spune ca am arc prea tare? (am uitat ce scria pe arc, din pacate) Mentionez ca am umblat ulterior la preload, adica am incercat sa fac acel static sag sa fie conform manualului (34 mm), dar pur si simplu nu bate. Intr-un final, dupa doua ore de incercari, am refacut setarile de la inceput si am plecat usor iritat de la garaj. Editat Martie 20, 2017 de Roberte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Ai apăsat pe motocicleta sa oscileze un pic inainte sa masori? Poate agata la static. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Am si eu o intrebare de noob. Prin septembrie, am fost prin Buzau. Drumurile sunt foarte bune pentru a-ti exersa talentul la slalom iar eu din pacate nu sutn atat de bun. Asadar, gropile de acolo au fost picatura care au umplut paharul iar furca mea a inceput sa piarda ulei. Evident ca am mai mers vreo 4-500 km (nu dati cu pietre). Furca pierdea ulei si in momentul in care am bagat-o la iernat (adica nu a curs tot). Acum intrebarea este: oare e posibil sa imi mia trebuiasca altceva in afara de simeringurile de ulei si praf? Miercuri vreau sa o aduc de la garaj si sao duc direct la mecanic. Toata iarna a stat la caludra, abia azi a fost scoasa in frig (probabil cateva grade cu minus in Predeal). As vrea sa cumpar deja piese ca sa nu stau cine stie cat dupa mecanic. Am gasit asa ceva...ce ziceti? http://www.piesemotor.ro/simeringuri-si-protectii-de-praf/10857-kit-simeringuri-si-protectii-de-praf-37x50x11-honda-cr80-85-96-07-kawasaki-er-5-97-06-37x50x11-56-123-7346364.html Sincer, mi se par cam scumpe pentru niste simeringuri dar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 (editat) Cuzineti furca si ulei. Nu sunt nici scumpe, nici ieftine... dar depinde ce marca sunt, eu nu vad sa scrie. Editat Martie 20, 2017 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 (editat) Corect...asta mi-a scapat. Am vazut ca erau 2 marci mai cunoscute: All Balls si Athena... Cer o oferta la un alt magazin din orasul meu ca sa scap de transport. Moto24 mi-a zis ca nu gasesc simeringuri ptr furca mea...pe bune ??? @Geo: mda, uleiul de furca era subinteles Oricum, uleiul din motor nu il mai schimb. Da-l in branza. Anul trecut l-am schimbat de 2 ori: o data in primavara si o data in august cand m-am trezit cu benzina in ulei....ca nu mai inchideau cuiele pontou si mi-a iesit benzina pe...filtrul de aer....Moto a stat la caldura asa ca...nu cred ca o sa moara, mai ales ca am facut sub 1500 km dupa ce am schimbat uleiul. Editat Martie 20, 2017 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Personal, iti recomand simeringuri OEM, cu Athena am avut surprize. Cuzineti nu cred sa gasesti aftermarket, doar OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Ce numesti tu cuzineti? Simeringurile de praf sau ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Nici una, nici alta... cuzineti (se pare ca exista si aftermarket). http://www.piesemotociclete.com/catalog/motocicleta/honda/500/cb-500-s/?good_detail=kit-cuzineti-furca-180dc4ee536af11e08fef54b2b4d416cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Aha...atunci cred ca o sa astept sa o duc la mecanic. Ca doar o sa-mi dea si garantie...daca imi scapa ulei in cateva saptamani ce fac? Mersi pentru sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 20, 2017 Share Postat Martie 20, 2017 Daca ai tijele ciobite, nu iti da nimeni garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Tijele eu zic ca sunt ok. De unde ai tras concluzia ca ar fi zgariate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Rugamintea mea ar fi ca, pe acest topic sa ramanem la chestiuni tehnice, fara reclame la produse, magazine si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 am postat ieri ceva tehnic. ai vreo sugestie pt mine? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 am postat ieri ceva tehnic. ai vreo sugestie pt mine? merci Nu prea mai primesc notificarile si nu am vazut postarea. Am sa-mi fac timp sa ma uit peste problema ta si incerc un raspuns. Ar fi util de stiut cate kg ai si ce constanta are arcul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Martie 21, 2017 Share Postat Martie 21, 2017 Am 76 kg, la care se adauga echipamentu. Arcul e de 69 N/mm (75kg - 85kg) - teoretic cel corect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Salutare, am incercat ieri sa imi reglez suspensia spate si imi da ceva cu virgula. Poate ma ajutati cu o parere (aceea dintre voi care ati mai facut asta si cunoasteti acest subiect). Moto: ktm 350 excf 2012 Mai jos va dau cele trei masuratori pe care le-am facut, in cele trei pozitii (motor pe stand cu roata spate in aer, motor pe propria greutate, motor + eu): A) sag = 650 mm B ) static sag = 600 mm C) rider sag = 540 mm Conform manualului, rider sag ar trebui sa fie 110 mm (adica A minus C), ceea ce la mine se potriveste de minune. Partea care imi da cu virgula este la static, unde rezultatul este de 50 mm (A minus B ). Conform manualului, ar trebui sa fie 34 mm... Nu prea inteleg de ce rider sag bate perfect, dar static sag, nu?! Se poate spune ca am arc prea tare? (am uitat ce scria pe arc, din pacate) Mentionez ca am umblat ulterior la preload, adica am incercat sa fac acel static sag sa fie conform manualului (34 mm), dar pur si simplu nu bate. Intr-un final, dupa doua ore de incercari, am refacut setarile de la inceput si am plecat usor iritat de la garaj. Preloadul influenteaza atat static cat si rider sag. In locul tau as sta linistit daca rider sag este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 Amortizoarele astea, clasice, se pot servisa? S-au cam inmuiat si le-as vrea o idee, nu mult, mai tari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 22, 2017 Share Postat Martie 22, 2017 (editat) Amortizoarele astea, clasice, se pot servisa? S-au cam inmuiat si le-as vrea o idee, nu mult, mai tari. Cu siguranta se pot dar intrebarea e daca merita efortul Nu sunt "demontabile" dar se poate taia, gauri, suda, etc. Editat Martie 22, 2017 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.