miezu Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 poate cineva sa` mi explice de ce mi se tot spune sa dau jos xenonu de pe un gixer k7 de 600 ? precizez ca xenonu are 35 V. care e legatura cu releul si statorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 ia dute la la o statie itp. sa vezi ce zice baiatu de acolo despre xenon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 35 V?? si merge cu bateria de 12V? poate cineva sa` mi explice de ce mi se tot spune sa dau jos xenonu de pe un gixer k7 de 600 ? precizez ca xenonu are 35 V. care e legatura cu releul si statorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Din cate stiu mai nou daca nu e de fabrica si nu ai lupa nu treci itp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miezu Postat Iulie 23, 2014 Autor Share Postat Iulie 23, 2014 am tot modificat pe motoreta deci xexnonu` ar fi problema la itp .. ma intereseaza daca poate suprasolicita releul/statorul. » Post actualizat in 23 Jul 2014 20:42@aship da merge .. nu e china Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 am xenon cu lupa si nu e din fabrica pe motoreta, la itp. mi sa zis atat..."fi atent" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 23, 2014 Admin Share Postat Iulie 23, 2014 Dupa primele 30/40 secunde consumul scade sub valoarea becului normal care are 55w, prin urmare nu-ti afecteaza deloc incarcarea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miezu Postat Iulie 23, 2014 Autor Share Postat Iulie 23, 2014 multi zic faptu` ca daca ai xenon iti poate arde releul. de asta am intrebat pt. ca eu am xenonu` de 2 ani pe motoreta si nu am avut nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GuLL1v3R Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Am avut si eu pana sapt trecuta xenon pe motoreta, dupa ce ma oprit de 2 ori politia si am fost iertat (explicandu-mi ca inainte de a ma da eu mare sa ma gandesc si la cei din jurul meu, nu ziua ca nu ziua este o problema ci noaptea) am plecat spre iasi cu masina unde pe o ploaie destul de marunta in spatele meu sa tinut un coleg cu motoreta si cu faza lunga si xenoan, ma adus in situatia in care imi venea sa ma dau jos sa ii bag farul in casca sa ii se lumineze creierul. Asa ca am ajuns acasa si am demontat xenon-ul pe care lam avut si am pus becul original. Daca nu ai lupa din fabrica si reglaj sau macar lupa pusa de tine nu are ce cauta xenonul pe motor. Stric parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 in plus daca nu ai lupa e destul de inutil din cate am vazut sa nu mai zic extrem de enervant pt restu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 De regulă chinezăriile încep după o vreme sa păcălească releul ca să nu mai încarce, mai rar îl defectează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miezu Postat Iulie 23, 2014 Autor Share Postat Iulie 23, 2014 am lupa si sa lasam militia !!!!!!!!!!!!!!!!! doar daca imi poate face greutati la releu / staor ma intereseaza !!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 Acum inteleg eu de ce la unele masini se vede de parca ar avea faza lunga aprinsa. Am avut si eu pana sapt trecuta xenon pe motoreta, dupa ce ma oprit de 2 ori politia si am fost iertat (explicandu-mi ca inainte de a ma da eu mare sa ma gandesc si la cei din jurul meu, nu ziua ca nu ziua este o problema ci noaptea) am plecat spre iasi cu masina unde pe o ploaie destul de marunta in spatele meu sa tinut un coleg cu motoreta si cu faza lunga si xenoan, ma adus in situatia in care imi venea sa ma dau jos sa ii bag farul in casca sa ii se lumineze creierul. Asa ca am ajuns acasa si am demontat xenon-ul pe care lam avut si am pus becul original. Daca nu ai lupa din fabrica si reglaj sau macar lupa pusa de tine nu are ce cauta xenonul pe motor. Stric parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 35w, nu 35v si nu afecteaza deloc instalatia electrica sau componentele, foloseste-l linistit, vei acumula doar injuraturille celor ce te privesc in fata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 (editat) Ca sa fiu mai on-topic. Uite aici o calculatie pt motorul meu, Dragstar 650. Deci cand am toate luminile aprinse, incluzand "passing lights", consumul este de 233W. Output-ul - cat iese de la alternator - este de 235-240W la 5000 rpm. Deci, abia daca acopar consumul. Daca bag mai mult consum (alte becuri, gps, etc), risc sa consum din rezerva din baterie. La un drum mai lung pot sa raman fara baterie. Cam asta cred ca incearca sa te avertizeze oamenii. Nu stiu sa fac calculul la motorul tau, va trebui sa cauti prin carte, etc. Riscul nu este ca se strica alternatorul - care contine rotor/stator - ci ca iti consuma bateria, si ramai fara curent. Dat fiind ca xenonul tau consuma 35W si halogenul presupun ca ar trebui sa fie la 55W, inseamna ca nu ai probleme, ba dimpotriva. Mentionez ca nu sunt electrician, asa inteleg eu cu mintea mea limitata, ca se intampla. am lupa si sa lasam militia !!!!!!!!!!!!!!!!! doar daca imi poate face greutati la releu / staor ma intereseaza !!!!!!!! Editat Iulie 23, 2014 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Curentul electric e o mare necunoscuta. Meseria de electrician e mult mai simpla decit cea de mecanic. pe scurt: nu-ti afecteaza nimic. Multi vorbesc din auzite, e folclor. Singurul inconvenient e ca la start unitatea de alimentare a becului consuma un virf consistent e curent (putere mare), daca bateria e pe duca, ai probleme . Daca bateria e in parametri, e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Dăunează cel mai mult celor din jurul tău. Poţi vedea bine şi să te faci văzut bine fără un bec cu xenon pusă pe un far cu oglindă. Consumul unei instalaţii cu xenon nu este de 35W, dat fiind că există pierderi de putere şi în circuitul electronic de comandă ( droser / balast / cum vreţi să-i spuneţi ). Aşa cum a fost zis mai sus, la pornire are nevoie de o putere mai mare faţă de becurile cu halogen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
miezu Postat Iulie 24, 2014 Autor Share Postat Iulie 24, 2014 m`am lamurit, multumesc asfalt uscat tuturor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.