bcristian Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Salut Pana acum am folosit mereu filtre de aer normale, de hartie. Dar m-am uitat la pretul filtrelor K&N, si a incoltit o dilema. La mine filtrul tine cam 5000 km (desi il curat cu aer comprimat cam la o luna), deci schimb 2-3 pe an. Filtrul normal costa 60-70 ron. Cel K&N 210 ron. Kit-ul de intretinere costa cam 100 ron, dar nu stiu pentru cate curatari si ungeri ajunge. Merita oare sa pun K&N? Nu ma intereseaza cai in plus, doar costul de intretinere si sa nu dauneze motorului. Multumesc celor dispusi sa impartaseasca din experienta lor cu aceste filtre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Figment Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) Nu stiu exact modelul de K&N pentru mobra ta, din cate am auzit sunt foarte bune, i.e. adauga niste putere motorului (trage mai bine). Partea proasta e ca pentru a permite unui volum mai mare de aer sa treaca, sunt si mai "rasfirate" decat alte marci (Pipercross, OEM). Ia ce zic drept zvon, am avut in mana K&N vs filtrul OEM al Transșlapului meu si personal n-am vazut diferenta cum ca K&N ar fi "gaurit". NU cred ca merita diferenta de bani, totusi. Editat August 9, 2014 de captain_obvious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Kitul de curatare este 50 lei pt k&n.nu stiu cat tine pt ca l am folosit de 2 ori.si mai are destula solutie(curatat,uns).eu zic ca merita investitia,nu dauneaza.un filtru k&n permite sa intre mai mult aer.sau nu neaparat k&n.un filtru sport asta face.ia ti linistit.kit de curatare gasesti la bepa group.in buc.50lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Am doua filtre K&N pe un motor Rotax la care reviziile se fac extrem de des; in acest caz merita K&N pentru ca o spalare e mai ieftina decat un set de filtre, dar la motocicleta unde se schimba la 18.000 nu merita banii. Daca zici ca un filtru iti tine doar 5000 km fa-ti si tu calculul cat te costa filtrele OEM si cat te costa K&N si alege varianta mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Kitul de curatare este 50 lei pt k&n.nu stiu cat tine pt ca l am folosit de 2 ori.si mai are destula solutie(curatat,uns).eu zic ca merita investitia,nu dauneaza.un filtru k&n permite sa intre mai mult aer.sau nu neaparat k&n.un filtru sport asta face.ia ti linistit.kit de curatare gasesti la bepa group.in buc.50lei. Unde ai găsit kit de curățare kn la 50 lei ca io tot pe la 80 am găsit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Curatarea se poate face si cu benzina; pentru ungere e nevoie de solutia K&N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Unde ai găsit kit de poponeataățare kn la 50 lei ca io tot pe la 80 am găsit? Ce dai? ) 2-3 beri http://consumabile.bepagroup.ro/produse-de-intretinere/kn-kit-de-intretinere-filtre-kn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 9, 2014 Autor Share Postat August 9, 2014 Am doua filtre K&N pe un motor Rotax la care reviziile se fac extrem de des; in acest caz merita K&N pentru ca o spalare e mai ieftina decat un set de filtre, dar la motocicleta unde se schimba la 18.000 nu merita banii. Daca zici ca un filtru iti tine doar 5000 km fa-ti si tu calculul cat te costa filtrele OEM si cat te costa K&N si alege varianta mai ieftina. La 18k cred ca ar trebui sa dezgrop filtrul ca sa-l schimb. La mine la 5k (mult sub intervalul din carte deci) e deja foarte imbacsit, de nu se mai curata nici cu aer comprimat. Intre timp am gasit filtrul K&N la 173 ron, si la 50 ron kitul de intretinere s-ar amortiza intr-un an, maxim 1 an si jumatate. Cred ca sunt 2 motive principale pentru care se duce asa repede: pe de o parte ca la munca e f mult praf (toata curtea betonata, mega santier la cateva sute de metri, plus camp), basca mai bag vreo 3 km pe zi pe drum de macadam. La celelalte mobre sau la masini totusi nu se infunda asa repede, dar asta (RT-ul) are priza de aer pe lateral-jos, deasupra rotii fata, si trage pe acolo tot praful plus o gramada de stropi de apa (din ce vad pe conducta), si combinatia cred ca e fatala pt filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Ce dai? ) 2-3 beri http://consumabile.bepagroup.ro/produse-de-intretinere/kn-kit-de-intretinere-filtre-kn Cu 2-3 beri ies tot la 70 lei. Merci de pont. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 (editat) Curatarea se poate face si cu benzina; pentru ungere e nevoie de solutia K&N. cumetre...nici chiar asa. se spala cu apa si detergent ....sau cu solutia de la KN. eu nu as da cu benzina. eu am filtru KN inclusiv pe masina. si-au scos banii deja deci eu zic ca se merita . filtreaza foarte bine. eu mi-a spalat ieri filtrul de la motoreta si pot sa zic ca n-am gasit fir de praf in cutia filtrului in parte dinspre moror. Editat August 9, 2014 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Am vazut filtrele K&N spalate cu benzina la o flota de avioane; alea au mii de ore de zbor fiecare, in regim de turatie mare (75-80% spre linia rosie) si merg fara probleme. Sunt aceleasi filtre ca la moto, chiar si bujiile sunt la fel (am facut eu schimbul cu bujii cumparate de la MyMoto si Dual Tours, ca sunt cate 8 la fiecare motor si nu avea nimeni pe stoc suficiente), doar ca au cate un filtru la fiecare 2 carburatoare si cate 2 bujii per cilindru. Am suficienta incredere in mecanicii respectivi incat zbor cu avioanele alea fara nici o frica. Apa si detergent? Asta chiar nu as face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 benzina nu are proprietățile unui detergent cand vine vorba de spalat bumbac ma rog...fiecare cu parerea lui. pe youtube o sa gasesti filmulete in care oamenii folosesc detergent de vase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Recomand Bepa Group, super baieti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat August 10, 2014 Autor Share Postat August 10, 2014 Da, am mai luat de la ei, pacat ca nu au filtrul pt a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) benzina nu are proprietățile unui detergent cand vine vorba de spalat bumbac ma rog...fiecare cu parerea lui. pe youtube o sa gasesti filmulete in care oamenii folosesc detergent de vase. Dupa ce am terminat detergentul din chit am folosit Vanish pt scos pete. Ideea este sa dezintegreze uleiul folosit la impregnare fara sa deterioreze bumbacul. Am fost multumit de rezultate. Faptul ca mecanicii pomeniti mai sus folosesc benzina, ii transforma in carpaci. In chit solutia de curatire este tot un detergent mai diluat decat Vanish-ul si curata perfect cu apa calduta. Editat August 10, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) cumetre...nici chiar asa. se spala cu apa si detergent ....sau cu solutia de la KN. eu nu as da cu benzina. ce fel de detergent ? ... adica pot cu altceva decat solutia dedicata ? » Post actualizat in 10 Aug 2014 19:47 Apa si detergent? Asta chiar nu as face. dezvolta te rog ? PS- al meu este BMC de bumbac, instructiunea zice ca exclus benzina si ca dupa ce il speli sa nu dai cu feon , sa il lasi sa se usuce natural. Nu l-am spalat inca, era uns de nou. Editat August 10, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 K&N este o marca si produsele sunt testate. Asigura retinerea particulelor de 10-20 microni ceea ce alte fitre nu trec testul, in toate testele filtrele k&n ajung la gradul de retinere 96-99%, fata de maximum 93% , unul de unica folosinta. Tehnologia de fabricatie se bazeaza pe impactare si difuzie, fenomene care tin de miscarea particulelor si aderenta la un corp static. In plus, se poate curata si unge folosid kit-ul aferent. Faci un calcul cate filtre OEM schimbi intr-un interval de km(verifici service-manual) si durata unui K&N / intervalul acestuia pentru curatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 dezvolta te rog ? Citat de la K&N: " A mild detergent can be used in a pinch, but care should be taken to fully rinse it out. Rinsing detergent out of a filter is similar to getting soap out of a sponge; it's not that easy to do." Adica un detergent nu ar fi neaparat o problema, dar clatitul detergentului ar fi. In plus, detergentii moderni au in ei in afara de surfactanti (agentii de spalare) si parfum si inalbitori. Parfumul nu cred ca e o problema, dar nu stiu ce efect are inalbitorul asupra cauciucului. Benzina nu e recomandata, cica, pentru ca ar afecta cauciucul. Din cate stiu e doar un mit, de zeci de ani masinile au furtune de cauciuc pe sistemul de alimentare si nu s-a plans nimeni ca benzina le-ar afecta furtunele. Cat despre mecanici carpaci nu am ce comenta, in aviatie nu prea se face carpaceala in Europa, doar prin Iran sau prin Africa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Un set de curatare pentru un filtru K&N este 15 euro, se curata la un interval de 30.000 km si asigura functionarea OK ! Sa cumperi un K&N de 350 lei si sa-l speli cu detergent sau benzina , etc, nu este normal ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 K&N este o marca si produsele sunt testate. Asigura retinerea particulelor de 10-20 microni ceea ce alte fitre nu trec testul, in toate testele filtrele k&n ajung la gradul de retinere 96-99%, fata de maximum 93% , unul de unica folosinta. pai mincinosii astia de la BMC se lauda cu 7 microni si flux de aer mai mare decat K&N. Cum plm? Ala yamaha de hartie garanteaza 10 microni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 mincinosii de la BMC? Sunt peste KN. Marketing fac toti. Eu zic sa nu va mai faceti atatea probleme cu micronii aia. Isi fac treaba, iar daca va pica motoru' in brate vreodata, n-o sa fie de la filtru. Filtrul la a mea il regenerez la 10.000km sau dupa fiecare iarna. Cred ca ar duce si 15.000 dar oricum nu ajung niciodata la km aia intr-un sezon. Aia cu 30.000 de km e deja neglijenta. Un kit de regenerare de la KN dupa aprox 4 regenerari mai are maxim 2. Deci la 50 de lei ai 5-6 regenerari(generoase). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Filtru sport! O sa-si scoata banii la 3, 4 curatari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Folosesc K&N de 6 ani la masina si de un an la moto. Il curat la 10000km. Un kit de curatare ungere tine cam 5-7 curatari. Filtreaza foarte bine. Trebuie tinut cont de cateva chestii cu filtrele astea. Nu se sufla cu aer comprimat, nu se curata cu apa sub presiune, nu se folosesc neunse, la masini cu debitmetru in special nu se da cu ulei pana curge din ele pentru ca ar putea ajunge ulei pe debitmetru. Eu nu le-as spala cu diversi detergenti sau cu benzina. Il spal in cada cu apa calda de la dus, si cu detergentul din kit. Se curata foarte bine. E preferabil kitul cu ulei la spray, e mai usor de uns uniform. Daca nu va e lene sa-l curatati, merita banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.