Sari la conținut

Limitator De Viteza La Un Bt49qt-2


crazy_wookie
 Share

Postări Recomandate

salutare!

mi'am luat un scuter baotian bt49qt-2.. e bun si asa chinezesc cum e el.. problema e ca e limitat la 45 kmh.. si e cam putin.. daca stie cineva pe unde se gaseste limitatorul asta .. cum arata.. cum sa il scot.. o descriere plastica ar fi mai buna

adaug ca sunt perfect constient de implicatiile legale ale aestei operatii (pierderea calitatii de ciclomotor)

si am mai auzit ca e bine ca limitatorul sa fie scos dupa ce se face rodajul.. 1000 de km.. ceva comentarii despre chestia asta daca se poate

multumesc frumos

 

ps.. in partea dreapta pe ghidon are un capacel de plastic transparent sub care se vede un surub.. sa fie asta oare?

Editat de crazy_wookie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat ai dat pe el? e fiabil? nu gaseai un motor sh mai puternic?

limitatorul se afla sigur in carb. Nu iti permite sa accelerezi la maxim. Scoate carbul si vezi ce impiedica clapeta de acc sa culiseze pana la capat. Cam asta e. Sau poti avea limitator la benzina. Dar nu se complica ei cu asa ceva. Bafta. Mai bine du-o la cineva cere se pricepe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, scuterul e in patru timpi

apropo tocmai l'am accidentat.. ma rog.. cineva pe mine :peace:

si.. l'am ridicat pe cric si l'am ambalat.. vreau sa zic ca turometrul urca mult mai mult asa cu cricul pus.. si motorul produce mult mai multa forta.. il simt ca vrea sa plece de sub mine si abia il tin.. asta cu cricul pus si roata spate ridicata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

la modelele astea chinezesti din ce stiu si eu si din ce am vazut sunt 2 tipuri de limiari.... adica se poate limita din aprindere... si asta presupune schimbarea aprinderii cu una delimitata.... sau..... limitarea din carburator.... la ce am vazut eu erau scutere cu carb vacumatic....si undeva in capacul membranei se afla un opritor care nu permitea ridicarea suficenta a cuiulu de dozaj... aici e partea mai simpla... se scoate piedica si ar trebui sa mearga mai tare....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te ajuta... eu zic asa : ai limitare pe fulie ( ca un fel de shaiba care blocheaza sa urce mai mult cureaua) , se poate sa ai la carburator la acul ala (acolo mi se pare ca poti sa il setezi cat de multa benzina sa ii dea) si probabil in cdi si asta necesita schimbarea lui. Ar mai exista si p toba dar daca o scoti o sa iti consume mai mult. bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capacelul ala unde se vede surubul este indicatorul lichidului de frana.... cand scade sub acel nivel ai grija sa-l "reincarci" :lol: (despre delimitare nu stiu, sorry :cheers: )

Editat de necu2k5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu la 3000 de kilometri o sa ma duc la cipi unde se fac rezviziile la gopop si la first bike... aproape de fostul restaurant budapesta... si teoretic el tre sa traga fara modificare delimitata 80... adica cand faci 3000 km te duci la cipi unde faci revizia si ii zici sa iti scoata limitatoarele... el avand aprindere cdi se poate sa fie si pe electronica, dar poa sa fie si rolele de la variator, si carbu si toba.. teoretic motorul asta scoate dublu cand e delimitat, dar se poate ca si consumul sa fie de 3.5, 4l/100 km... singurul avantaj este ca e in 4 timpi e foarte fiabil si nu o sa ai probleme cu motorul decat daca esti inconstient.. sunt si eu posesor de baotian si e motor de procvenienta indiana nu chinezeasca.... in rest el duce scooteru si la 120, dar ii trebuie gume noi si o groaza de chestii, eu mai am 700 de km si il duc la delimita si montat toba sport...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in rest el duce scooteru si la 120, dar ii trebuie gume noi si o groaza de chestii

 

:lol:

 

si care ar fi celelalte chestii ca sa ajungi cu un scuter la 120 ? :cheers:

cilindru mai mare, carburator, filtru aer, evacuare mai larga, variator, role, curea ... tre sa ai bani in prostie sa faci asa ceva in loc sa iti iei ceva de 125 cmc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal eu am un scuter chinezesc(cred), era limitat la 45 km/h si mi l-a delimitat un prieten, limitatorul fiind pe variator,era o saiba care impiedica variatorul sa se inchida de tot si cureaua sa urce pana sus, e o chestie foarte simpla...se desfac suruburile capacului de la curea se desface piulita variatoruliu se scoate saiba si se monteaza la loc.

 

P.S. Saiba(limitatorul) la mine cel putin arata asa:

post-15371-1169423917_thumb.jpgpost-15371-1169423932_thumb.jpg

 

 

Toate cele bune si Salutari cu farul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

necu: majoriatatea scuterelor limitate la 45km/h merg pana in 60km/h .. deci al tau ESTE LIMITAT nu te speria k poate mult mai mult :crack:

bafta cu delimitarea dar DUPA RODAJ

 

:P credeam ca's mai cu 3 oo :lol:)))

dar DUPA RODAJ
= AMIN :moron:

 

 

P.S: daca asta al meu prinde 55 km/h atunci aia de la RAR de ce i-au scris ca prinde 45 km/h ? ei acolo nu-l verifica si la viteza ? sau doar ii umbla pe fier sa citeasca acele coduri :-\

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

faza care ti se intampla, ca iti da impresia ca are mai multa putere cand e cu roata in aer cica ar fi de la CDI, restrictia CDI. Din cate am citit, chestiunea analizeaza viteza ta si de la o anumita viteza in sus nu mai lasa motorul sa se tureze.

 

sper sa-mi iau si eu go pop zip si m-am documentat intens referitor la delimitare. asta cu CDI-ul mi se pare cea mai simpla... cauti firul roz, il izolezi si gata... cand il duci la garantie scoti izolatia si tot asa...

 

detalii aici

 

Acum, intrebarea mea ar fi urmatoarea: anularea limitarii CDI are vreo implicatie? adica daca anulez limitarea asta ar trebui sa mai anulez si alte limitari, sau e suficient asa?

 

daca are cineva de gand sa faca un test, sa ma anunte si pe mine care au fost rezultatele; io n-am de gand sa-i scot nici o limitare pana n-ajung cu ea la cel putin 500 de km si pana atunci poate iau a1 si la anu' pe vremea asta poate ii scot toate limitarile de tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza care ti se intampla, ca iti da impresia ca are mai multa putere cand e cu roata in aer cica ar fi de la CDI, restrictia CDI. Din cate am citit, chestiunea analizeaza viteza ta si de la o anumita viteza in sus nu mai lasa motorul sa se tureze.

 

sper sa-mi iau si eu go pop zip si m-am documentat intens referitor la delimitare. asta cu CDI-ul mi se pare cea mai simpla... cauti firul roz, il izolezi si gata... cand il duci la garantie scoti izolatia si tot asa...

 

detalii aici

 

Acum, intrebarea mea ar fi urmatoarea: anularea limitarii CDI are vreo implicatie? adica daca anulez limitarea asta ar trebui sa mai anulez si alte limitari, sau e suficient asa?

 

daca are cineva de gand sa faca un test, sa ma anunte si pe mine care au fost rezultatele; io n-am de gand sa-i scot nici o limitare pana n-ajung cu ea la cel putin 500 de km si pana atunci poate iau a1 si la anu' pe vremea asta poate ii scot toate limitarile de tot.

 

 

am citit si m`am ochit la pozele alea de vre`o 2-3 ori sa inteleg calumea si a 2 a zi m`am dus la scuter si am zis macar pe partea electrik sa scot limitatoru... la celelate nu ma bag.. nu vreau sa patesc ceva.... cand dau sa ma ui in dreapta motorului ...( gopop fighter) vad ca era un anumit fir roz... car era necuplat la nik .. si cu sigiliu pe el ... am ramas masca... asta inseamna ca e delimitat electronik sau cum :P)

 

 

ILUMINEAZA`MA :P :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, nu stiu ce sa zic. eu m-am dat cu zip-ul pe care vreau sa-l iau si care inca nu e al meu (e in showroom :P) si tragea fix 45. tot la zipul acela am vazut si eu firul roz, dar nu m-am uitat atent sa vad daca e si conectat. pur si simplu ma rodea curiozitatea sa vad daca exista "firul roz".

 

teoretic, daca trage mai mult de 45 e scoasa limitarea aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, nu stiu ce sa zic. eu m-am dat cu zip-ul pe care vreau sa-l iau si care inca nu e al meu (e in showroom :P) si tragea fix 45. tot la zipul acela am vazut si eu firul roz, dar nu m-am uitat atent sa vad daca e si conectat. pur si simplu ma rodea curiozitatea sa vad daca exista "firul roz".

 

teoretic, daca trage mai mult de 45 e scoasa limitarea aia.

sal,daca afli cum e cu limitarea la zip sa ma anunti si pe mine am si eu unu cumparat de 1 luna,sal!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal,daca afli cum e cu limitarea la zip sa ma anunti si pe mine am si eu unu cumparat de 1 luna,sal!!

dute ma la un mecanic sau chiar la service la piaggio si tzil vor scoate ei :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...