crazy_wookie Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 (editat) salutare! mi'am luat un scuter baotian bt49qt-2.. e bun si asa chinezesc cum e el.. problema e ca e limitat la 45 kmh.. si e cam putin.. daca stie cineva pe unde se gaseste limitatorul asta .. cum arata.. cum sa il scot.. o descriere plastica ar fi mai buna adaug ca sunt perfect constient de implicatiile legale ale aestei operatii (pierderea calitatii de ciclomotor) si am mai auzit ca e bine ca limitatorul sa fie scos dupa ce se face rodajul.. 1000 de km.. ceva comentarii despre chestia asta daca se poate multumesc frumos ps.. in partea dreapta pe ghidon are un capacel de plastic transparent sub care se vede un surub.. sa fie asta oare? Editat Decembrie 5, 2006 de crazy_wookie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Decembrie 5, 2006 Share Postat Decembrie 5, 2006 un lucru iti zic sigur 100%, limitatorul nu se afla pe ghidon, ce zici tu acolo e probabil rezervorul pt. lichidul de frana pt. frana fatza. scuterul asta e in 4 timpi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
plescoi rulz Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 cat ai dat pe el? e fiabil? nu gaseai un motor sh mai puternic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 6, 2006 Share Postat Decembrie 6, 2006 cat ai dat pe el? e fiabil? nu gaseai un motor sh mai puternic? limitatorul se afla sigur in carb. Nu iti permite sa accelerezi la maxim. Scoate carbul si vezi ce impiedica clapeta de acc sa culiseze pana la capat. Cam asta e. Sau poti avea limitator la benzina. Dar nu se complica ei cu asa ceva. Bafta. Mai bine du-o la cineva cere se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_wookie Postat Decembrie 7, 2006 Autor Share Postat Decembrie 7, 2006 da, scuterul e in patru timpi apropo tocmai l'am accidentat.. ma rog.. cineva pe mine si.. l'am ridicat pe cric si l'am ambalat.. vreau sa zic ca turometrul urca mult mai mult asa cu cricul pus.. si motorul produce mult mai multa forta.. il simt ca vrea sa plece de sub mine si abia il tin.. asta cu cricul pus si roata spate ridicata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Decembrie 8, 2006 Share Postat Decembrie 8, 2006 E normal sa se intample asta. Forta de frecare cu solul cand roata e ridicata e 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Decembrie 10, 2006 Share Postat Decembrie 10, 2006 Limitarea se face in carburator/carburatoare si probabil in toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 la modelele astea chinezesti din ce stiu si eu si din ce am vazut sunt 2 tipuri de limiari.... adica se poate limita din aprindere... si asta presupune schimbarea aprinderii cu una delimitata.... sau..... limitarea din carburator.... la ce am vazut eu erau scutere cu carb vacumatic....si undeva in capacul membranei se afla un opritor care nu permitea ridicarea suficenta a cuiulu de dozaj... aici e partea mai simpla... se scoate piedica si ar trebui sa mearga mai tare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruba Postat Ianuarie 7, 2007 Share Postat Ianuarie 7, 2007 Daca te ajuta... eu zic asa : ai limitare pe fulie ( ca un fel de shaiba care blocheaza sa urce mai mult cureaua) , se poate sa ai la carburator la acul ala (acolo mi se pare ca poti sa il setezi cat de multa benzina sa ii dea) si probabil in cdi si asta necesita schimbarea lui. Ar mai exista si p toba dar daca o scoti o sa iti consume mai mult. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hynix Postat Ianuarie 7, 2007 Share Postat Ianuarie 7, 2007 si eu am scuter chinezesc luat nou, tot in 4t si prinde 60 usor dupa care urca mai greu pana la 70....oare al meu e limitat pe undeva? @crazy_wookie al tau are motor QMB139? multa bafta cu delimitatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 (editat) capacelul ala unde se vede surubul este indicatorul lichidului de frana.... cand scade sub acel nivel ai grija sa-l "reincarci" (despre delimitare nu stiu, sorry ) Editat Ianuarie 14, 2007 de necu2k5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulik_4u Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 eu la 3000 de kilometri o sa ma duc la cipi unde se fac rezviziile la gopop si la first bike... aproape de fostul restaurant budapesta... si teoretic el tre sa traga fara modificare delimitata 80... adica cand faci 3000 km te duci la cipi unde faci revizia si ii zici sa iti scoata limitatoarele... el avand aprindere cdi se poate sa fie si pe electronica, dar poa sa fie si rolele de la variator, si carbu si toba.. teoretic motorul asta scoate dublu cand e delimitat, dar se poate ca si consumul sa fie de 3.5, 4l/100 km... singurul avantaj este ca e in 4 timpi e foarte fiabil si nu o sa ai probleme cu motorul decat daca esti inconstient.. sunt si eu posesor de baotian si e motor de procvenienta indiana nu chinezeasca.... in rest el duce scooteru si la 120, dar ii trebuie gume noi si o groaza de chestii, eu mai am 700 de km si il duc la delimita si montat toba sport... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Ianuarie 14, 2007 Share Postat Ianuarie 14, 2007 in rest el duce scooteru si la 120, dar ii trebuie gume noi si o groaza de chestii si care ar fi celelalte chestii ca sa ajungi cu un scuter la 120 ? cilindru mai mare, carburator, filtru aer, evacuare mai larga, variator, role, curea ... tre sa ai bani in prostie sa faci asa ceva in loc sa iti iei ceva de 125 cmc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulik_4u Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 stiu, dar nu este imposibil.... acu daca mai bagi 200 euro in el asta e viatza:)).. oricum motorul este reusit din toate punctele de vedere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cottoninio Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 sal eu am un scuter chinezesc(cred), era limitat la 45 km/h si mi l-a delimitat un prieten, limitatorul fiind pe variator,era o saiba care impiedica variatorul sa se inchida de tot si cureaua sa urce pana sus, e o chestie foarte simpla...se desfac suruburile capacului de la curea se desface piulita variatoruliu se scoate saiba si se monteaza la loc. P.S. Saiba(limitatorul) la mine cel putin arata asa: Toate cele bune si Salutari cu farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat Ianuarie 27, 2007 Share Postat Ianuarie 27, 2007 ciao! eu am un BT49QT-12 si al meu urca pana la 55 km/h nici nu e scos din rodaj si in certificatul de inmatriculare scrie ca prinde maxim 45 km/h nu e delimitat, umblat, nimic... strange... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidmeister Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 necu: majoriatatea scuterelor limitate la 45km/h merg pana in 60km/h .. deci al tau ESTE LIMITAT nu te speria k poate mult mai mult bafta cu delimitarea dar DUPA RODAJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 necu: majoriatatea scuterelor limitate la 45km/h merg pana in 60km/h .. deci al tau ESTE LIMITAT nu te speria k poate mult mai mult bafta cu delimitarea dar DUPA RODAJ credeam ca's mai cu 3 oo ))) dar DUPA RODAJ = AMIN P.S: daca asta al meu prinde 55 km/h atunci aia de la RAR de ce i-au scris ca prinde 45 km/h ? ei acolo nu-l verifica si la viteza ? sau doar ii umbla pe fier sa citeasca acele coduri :-\ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misulik_4u Postat Ianuarie 28, 2007 Share Postat Ianuarie 28, 2007 gopopu meu dupa 2000 km si fara limitatoare scoase ia 65 lejer... l aprimavara cand fac 3000 le scot pe toate si ma tin pe la 80 cred ca pentru 4 tp si ciclistca de la gopoop e de ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 faza care ti se intampla, ca iti da impresia ca are mai multa putere cand e cu roata in aer cica ar fi de la CDI, restrictia CDI. Din cate am citit, chestiunea analizeaza viteza ta si de la o anumita viteza in sus nu mai lasa motorul sa se tureze. sper sa-mi iau si eu go pop zip si m-am documentat intens referitor la delimitare. asta cu CDI-ul mi se pare cea mai simpla... cauti firul roz, il izolezi si gata... cand il duci la garantie scoti izolatia si tot asa... detalii aici Acum, intrebarea mea ar fi urmatoarea: anularea limitarii CDI are vreo implicatie? adica daca anulez limitarea asta ar trebui sa mai anulez si alte limitari, sau e suficient asa? daca are cineva de gand sa faca un test, sa ma anunte si pe mine care au fost rezultatele; io n-am de gand sa-i scot nici o limitare pana n-ajung cu ea la cel putin 500 de km si pana atunci poate iau a1 si la anu' pe vremea asta poate ii scot toate limitarile de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 faza care ti se intampla, ca iti da impresia ca are mai multa putere cand e cu roata in aer cica ar fi de la CDI, restrictia CDI. Din cate am citit, chestiunea analizeaza viteza ta si de la o anumita viteza in sus nu mai lasa motorul sa se tureze. sper sa-mi iau si eu go pop zip si m-am documentat intens referitor la delimitare. asta cu CDI-ul mi se pare cea mai simpla... cauti firul roz, il izolezi si gata... cand il duci la garantie scoti izolatia si tot asa... detalii aici Acum, intrebarea mea ar fi urmatoarea: anularea limitarii CDI are vreo implicatie? adica daca anulez limitarea asta ar trebui sa mai anulez si alte limitari, sau e suficient asa? daca are cineva de gand sa faca un test, sa ma anunte si pe mine care au fost rezultatele; io n-am de gand sa-i scot nici o limitare pana n-ajung cu ea la cel putin 500 de km si pana atunci poate iau a1 si la anu' pe vremea asta poate ii scot toate limitarile de tot. am citit si m`am ochit la pozele alea de vre`o 2-3 ori sa inteleg calumea si a 2 a zi m`am dus la scuter si am zis macar pe partea electrik sa scot limitatoru... la celelate nu ma bag.. nu vreau sa patesc ceva.... cand dau sa ma ui in dreapta motorului ...( gopop fighter) vad ca era un anumit fir roz... car era necuplat la nik .. si cu sigiliu pe el ... am ramas masca... asta inseamna ca e delimitat electronik sau cum ) ILUMINEAZA`MA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 man, nu stiu ce sa zic. eu m-am dat cu zip-ul pe care vreau sa-l iau si care inca nu e al meu (e in showroom ) si tragea fix 45. tot la zipul acela am vazut si eu firul roz, dar nu m-am uitat atent sa vad daca e si conectat. pur si simplu ma rodea curiozitatea sa vad daca exista "firul roz". teoretic, daca trage mai mult de 45 e scoasa limitarea aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cineva2004ro Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 man, nu stiu ce sa zic. eu m-am dat cu zip-ul pe care vreau sa-l iau si care inca nu e al meu (e in showroom ) si tragea fix 45. tot la zipul acela am vazut si eu firul roz, dar nu m-am uitat atent sa vad daca e si conectat. pur si simplu ma rodea curiozitatea sa vad daca exista "firul roz". teoretic, daca trage mai mult de 45 e scoasa limitarea aia. sal,daca afli cum e cu limitarea la zip sa ma anunti si pe mine am si eu unu cumparat de 1 luna,sal!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 sal,daca afli cum e cu limitarea la zip sa ma anunti si pe mine am si eu unu cumparat de 1 luna,sal!! dute ma la un mecanic sau chiar la service la piaggio si tzil vor scoate ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Iunie 3, 2007 Share Postat Iunie 3, 2007 dute ma la un mecanic sau chiar la service la piaggio si tzil vor scoate ei man, e vorba despre go pop. Topicul este despre baotian... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.