yo_nutz Postat Iunie 29, 2016 Share Postat Iunie 29, 2016 Recomand, chiar super-ok omul. Teme la care altii se balbaiau el le-a ochit direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 salutare,unde e serviceul asta mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo_nutz Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 In complexul Axa (vis a vis de targ, dar mai inspre Popesti leordeni, pe sensul opus). Odata ajuns in complex, e undeva in spate, e cam unicul loc care are motociclete in fata si nu scutere sau masini Momentan e in concediu, in max o saptamana revine (nu mai stiu data exacta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iulie 1, 2016 Share Postat Iulie 1, 2016 Dada,mersi fain intre timp i am facut o vizita dupa ce am scris aici dar intr adevar e in concediu ) prea il lauda lumea,il astept! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Iulie 11, 2016 Share Postat Iulie 11, 2016 Dada,mersi fain intre timp i am facut o vizita dupa ce am scris aici dar intr adevar e in concediu ) prea il lauda lumea,il astept! ai fost la service? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 pai am fost dar era in concediu omu si intre timp mi s a rupt cablu de ambreiaj si nu avea rost sa il deranjez daca oricum nu aveam cum sa duc motoru acolo ) o sa il sun azi ca imi vine si cablu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Iulie 15, 2016 Share Postat Iulie 15, 2016 Salut, Eu am fost de 2 ori, prima, schimb ulei + filtru, lichid frana, ulei cardan, reglat frane. Totul ok, si pe bani de bun simt. Am mai fost dupa, pentru montat diverse pe moto-o priza usb, o aparatoare cardan, montat sissy bar(il puneam si eu dar a necesitat ceva ajustare). Se pricepe si la roti, inclusiv la varianta cu spite. O sa il mai vizitez, cand schimb gumele. Acuma, eu nu ma pricep, insa , pare ca stie ce face, si , dupa umila mea parere, a facut bine ce a facut. Ma declar multumit! Uneori sta si mai tarziu, alteori vine si sambata-sunati in prealabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
olivert1310 Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 (editat) Salutare! Dupa ce am tot cautat pe net recomandari despre mecanici buni, seriosi si pasionati care sa nu te lase fara toti banii, am deschis aici un topic in care am cerut ceva recomandari. Am un Transalp si avea etrierele de la frana fata blocate, pur si simplu nu aveam frane, si ghidonul stramb, motocicleta tragea stanga in timpul mersului. Am incercat 2 mecanici inainte. Primul m-a dezamagit de cum am intrat in service, SKR Superbikes. Am fost tratat fugitiv si mi s-a facut o constatare fara macar sa-mi vada motorul care era pe cric afara. Le-am zis ca nu am bani suficienti si am plecat. Al doilea a fost un tip Giuliano care are un garaj acasa. La el am curatat si reglat carburatoarele. L-am sunat pe Razvan dupa ce am citit despre el pe forum si l-au recomandat mai multi. I-am lasat motocicleta de vineri dimineata pana marti seara pentru ca sa poata comanda si piesele. Am servisat furca fata (ulei+semeringuri), reglat joc in jug, schimbat burdufe telescoape, curatat/deblocati etrierii, schimbat placute. Placutele si burdufele au fost cumparate de mine. Cand am luat motocicleta nu am mai recunoscut-o cum mergea. Ghidon drept, mergea drept si frana fata functionala, plus ca omul mi-a vopsit partea de jos a furcii care nu arata foarte estetic. M-a tinut la curent cu poze si un filmulet pe whatsapp tot timpul. Preturile au fost de: - semeringuri furca 60 lei - ulei furca 90 lei - manopera 270(servisat furca + aliniat, curatat etrieri. reglat rulmenti jug) Am fost multumit de cum a decurs totul, de la intampinare, diagnostic si reparatie si pana am ridicat-o. Imi pare rau ca eram foarte grabit in seara cand am ridicat-o si nu am putut sta la o cafea sau o Cola cand m-a invitat. L-am sunat abia dupa 2 zile sa-i dau un feedback si sa-i multumesc pentru lucrarea facuta. Inainte motocicleta tremura toata in partea din fata, eram gata sa-i schimb roata, credeam ca e ovala. Acum merge foarte lin. Il recomand pe Razvan! Se vede ca ii place ceea ce face si se pricepe! Editat Septembrie 22, 2016 de olivert1310 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 23, 2016 Share Postat Septembrie 23, 2016 Salut. Ma bucur sa aud de bine! Si eu am mai trecut pe la el,si m a rezolvat in jumate de zi cu o problema de pornire. Schimbat bateria, dupa enspe teste, relee, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 reglat rulmenti jug. cum se regleaza rulmentii de jug???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 (editat) cum se regleaza rulmentii de jug???? Cu iscusință si cu furca suspendată ! Editat Septembrie 26, 2016 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Cu iscusință si cu furca suspendat[/size]ă [/size]![/size] Oau....si ce reglezi la ei? Rulmentii se strang si cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 Da... Unii strang si cam atat. Din ceea ce spun baietii aici... Razvan foloseste si multă iscusință... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 27, 2016 Share Postat Septembrie 27, 2016 (editat) Da... Unii strang si cam atat. argumenteaza sau ma vad nevoit sa iti spun ca nu ai idee despre ce vorbesti. Iar referitor la Razvan nu contest profesionalismul lui. Editat Septembrie 27, 2016 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 ...referitor la Razvan nu contest profesionalismul lui. Q.E.D. » Post actualizat in 28 Sep 2016 10:55 » Post actualizat in 28 Sep 2016 11:25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 Q.E.D. » Post actualizat in 28 Sep 2016 10:55 » Post actualizat in 28 Sep 2016 11:25 sa recapitulam : REGLÁ, reglez, vb. I. Tranz. 1. A realiza sau a reface starea unui sistem tehnic ale cărui mărimi caracteristice s-au abătut de la anumite condiții impuse. ♦ A stabili în prealabil valorile mărimilor unui sistem tehnic, care trebuie să rămână constante în timpul funcționării sistemului; a potrivi. ce film ai pus tu acolo nu arata decat inlocuirea rulmentilor de jug. tot ''reglajul'''ala ce care zici tu nu este altceva decat strangerea corecta a rulmentilor de jug, atat si nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 28, 2016 Share Postat Septembrie 28, 2016 ...a potrivi... ”acolo” se arata doar inlocuirea rulmentilor de jug. tot ''reglajul'' ala ce care zici tu nu este altceva decat strangerea corecta a rulmentilor de jug, atat si nimic mai mult. ... Unii strang si cam atat. Din ceea ce apreciază motociclistii aici... Razvan foloseste multă pricepere si talent. Sper ca nu am fost prea subtil cu notiunea de reglaj. » Post actualizat in 28 Sep 2016 18:29 Exemplu concret: Dupa strangerea rulmentilor de jug... adevaratii mecanici regleaza furca in balans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 (editat) Sper ca nu am fost prea subtil cu notiunea de reglaj.» Post actualizat in 28 Sep 2016 18:29Exemplu concret: Dupa strangerea rulmentilor de jug... adevaratii mecanici regleaza furca in balans. Daca nu faci asta o sa zdrangane toata fata. Ce vrei tu sa spui dec fapt este ca unii strang rulmentii prea tare. La asta te refereai tu cand spuneai de reglaj fapt de unde iar denota ca nu exista reglaje ci doar strangere corecta.Stai jos, ai 4 pentru azi! Si da, asta incercam sa spun. Subtilitatea ta (fara sa cunosti meanica) a dus la discuta asta. In ardoarea ta de a face bine cuiva dn varii motive ai in ceput sa spui prostioare. Editat Septembrie 29, 2016 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Se dovedeste o data in plus in relatia motociclist-service... ca benefica este ingineria... nu semantica. » Post actualizat in 29 Sep 2016 08:15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Asa!... cum se regleaza un rulment conic la o roata? ca rulmentul nu stie ca e la coloana de directie????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 30, 2016 Share Postat Septembrie 30, 2016 (editat) ... ”Reglaje sigure” in RO: Editat Septembrie 30, 2016 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
olivert1310 Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Salutare! M-am exprimat gresit "reglat" rulmetii de jug. Aveau joc iar Razvan mi-a strans jocul. Ideea in sine era ca il recomand in urma experientei cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) Stimate domn Oliver, stai linistit... nu te-ai exprimat gresit! Din punct de vedere ”mecanica moto al lucrului bine facut”... bine ca exista oameni ca Razvan. Felicitari! Pentru ceilalti ”nepoți”: During the first few miles, new or freshly repacked bearings may bed in slightly and go slack. This is perfectly normal, so be sure to keep your eye on them. Double-check the preload after your first road test and again at the 500-mile mark, readjusting them as necessary. Unde cuvintul cheie este READJUSTING. Va ajuta sa intelegeti mai bine despre ce este vorba Unchiul Google cu lucrari gen: how-to-service-motorcycle-steering-head-bearings. La multi kilometri frumosi! Editat Octombrie 3, 2016 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 aha si de unde sti cat sa regleze? sau de unde stie cat sa regleze? hai ca rulmentii conici sant interesanti!deci, cum se regleaza rulmenci conici care nu stiu unde sant???sau poate stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Bearing setting The term “setting” indicates a specific amount of end play (axial clearance) or preload in a bearing. Unlike other rollingelement bearings, tapered bearings don’t require close control of shaft or housing fits to obtain an accurate setting. Because they are mounted in pairs, their setting depends mostly on the location of one bearing row relative to the other on the shaft. Bearings can be set to achieve one of two conditions: • End play — Axial clearance between bearing rollers and races, which allows axial shaft movement when axial (thrust) force is applied. • Preload — Axial interference between rollers and races so there is no axial shaft movement. Generally, a setting ranging from near zero to slight preload maximizes bearing life. Some applications use moderate preload to increase rigidity of highly stressed parts that would otherwise be adversely affected by excessive deflection and misalignment. Excessive preload, though, can drastically reduce bearing fatigue life or cause high temperatures that can quickly lead to bearing damage. Manual settingProduction-line assembly workers often set bearings manually for equipment that is manufactured in low-tomoderate volume, and where a non-exact and wider-than - normal range of end play is acceptable. No special tools, gages, charts, or fixtures are typically required. In a truck nondriven wheel, for example, manual setting consists of tightening an adjusting nut on the end of the shaft while rotating the wheel until a slight bind is felt. Then the assembler backs off the nut 1/6 to 1/4 turn to the nearest locking hole or enough to let the wheel rotate freely. The adjusting nut is then locked in position. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.