Sari la conținut

Bucuresti-vitan


geobibicu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

In complexul Axa (vis a vis de targ, dar mai inspre Popesti leordeni, pe sensul opus). Odata ajuns in complex, e undeva in spate, e cam unicul loc care are motociclete in fata si nu scutere sau masini :)

Momentan e in concediu, in max o saptamana revine (nu mai stiu data exacta)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

pai am fost dar era in concediu omu si intre timp mi s a rupt cablu de ambreiaj si nu avea rost sa il deranjez daca oricum nu aveam cum sa duc motoru acolo :)) o sa il sun azi ca imi vine si cablu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu am fost de 2 ori, prima, schimb ulei + filtru, lichid frana, ulei cardan, reglat frane. Totul ok, si pe bani de bun simt.

Am mai fost dupa, pentru montat diverse pe moto-o priza usb, o aparatoare cardan, montat sissy bar(il puneam si eu dar a necesitat ceva ajustare).

Se pricepe si la roti, inclusiv la varianta cu spite. O sa il mai vizitez, cand schimb gumele.

Acuma, eu nu ma pricep, insa , pare ca stie ce face, si , dupa umila mea parere, a facut bine ce a facut.

Ma declar multumit!

Uneori sta si mai tarziu, alteori vine si sambata-sunati in prealabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare! Dupa ce am tot cautat pe net recomandari despre mecanici buni, seriosi si pasionati care sa nu te lase fara toti banii, am deschis aici un topic in care am cerut ceva recomandari.

Am un Transalp si avea etrierele de la frana fata blocate, pur si simplu nu aveam frane, si ghidonul stramb, motocicleta tragea stanga in timpul mersului. Am incercat 2 mecanici inainte. Primul m-a dezamagit de cum am intrat in service, SKR Superbikes. Am fost tratat fugitiv si mi s-a facut o constatare fara macar sa-mi vada motorul care era pe cric afara. Le-am zis ca nu am bani suficienti si am plecat. Al doilea a fost un tip Giuliano care are un garaj acasa. La el am curatat si reglat carburatoarele.

L-am sunat pe Razvan dupa ce am citit despre el pe forum si l-au recomandat mai multi. I-am lasat motocicleta de vineri dimineata pana marti seara pentru ca sa poata comanda si piesele.

Am servisat furca fata (ulei+semeringuri), reglat joc in jug, schimbat burdufe telescoape, curatat/deblocati etrierii, schimbat placute. Placutele si burdufele au fost cumparate de mine.

Cand am luat motocicleta nu am mai recunoscut-o cum mergea. Ghidon drept, mergea drept si frana fata functionala, plus ca omul mi-a vopsit partea de jos a furcii care nu arata foarte estetic. M-a tinut la curent cu poze si un filmulet pe whatsapp tot timpul.

Preturile au fost de:

- semeringuri furca 60 lei

- ulei furca 90 lei

- manopera 270(servisat furca + aliniat, curatat etrieri. reglat rulmenti jug)

Am fost multumit de cum a decurs totul, de la intampinare, diagnostic si reparatie si pana am ridicat-o. Imi pare rau ca eram foarte grabit in seara cand am ridicat-o si nu am putut sta la o cafea sau o Cola cand m-a invitat. L-am sunat abia dupa 2 zile sa-i dau un feedback si sa-i multumesc pentru lucrarea facuta. Inainte motocicleta tremura toata in partea din fata, eram gata sa-i schimb roata, credeam ca e ovala. Acum merge foarte lin.

Il recomand pe Razvan! Se vede ca ii place ceea ce face si se pricepe!

Editat de olivert1310
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum se regleaza rulmentii de jug???? :-L

 

Cu iscusință si cu furca suspendată !

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... Unii strang si cam atat.

 

Din ceea ce spun baietii aici... Razvan foloseste si multă iscusință...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...referitor la Razvan nu contest profesionalismul lui.

Q.E.D.

» Post actualizat in 28 Sep 2016 10:55

» Post actualizat in 28 Sep 2016 11:25

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q.E.D.

» Post actualizat in 28 Sep 2016 10:55

» Post actualizat in 28 Sep 2016 11:25

 

 

sa recapitulam : REGLÁ, reglez, vb. I. Tranz. 1. A realiza sau a reface starea unui sistem tehnic ale cărui mărimi caracteristice s-au abătut de la anumite condiții impuse. ♦ A stabili în prealabil valorile mărimilor unui sistem tehnic, care trebuie să rămână constante în timpul funcționării sistemului; a potrivi.

 

ce film ai pus tu acolo nu arata decat inlocuirea rulmentilor de jug. tot ''reglajul'''ala ce care zici tu nu este altceva decat strangerea corecta a rulmentilor de jug, atat si nimic mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...a potrivi...

 

”acolo” se arata doar inlocuirea rulmentilor de jug. tot ''reglajul'' ala ce care zici tu nu este altceva decat strangerea corecta a rulmentilor de jug, atat si nimic mai mult.

 

... Unii strang si cam atat.

 

Din ceea ce apreciază motociclistii aici... Razvan foloseste multă pricepere si talent.

Sper ca nu am fost prea subtil cu notiunea de reglaj.

» Post actualizat in 28 Sep 2016 18:29

Exemplu concret: Dupa strangerea rulmentilor de jug... adevaratii mecanici regleaza furca in balans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Sper ca nu am fost prea subtil cu notiunea de reglaj.» Post actualizat in 28 Sep 2016 18:29Exemplu concret: Dupa strangerea rulmentilor de jug... adevaratii mecanici regleaza furca in balans.

Daca nu faci asta o sa zdrangane toata fata. Ce vrei tu sa spui dec fapt este ca unii strang rulmentii prea tare. La asta te refereai tu cand spuneai de reglaj fapt de unde iar denota ca nu exista reglaje ci doar strangere corecta.

Stai jos, ai 4 pentru azi!

Si da, asta incercam sa spun. Subtilitatea ta (fara sa cunosti meanica) a dus la discuta asta.

In ardoarea ta de a face bine cuiva dn varii motive ai in ceput sa spui prostioare.

Editat de Florin -v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se dovedeste o data in plus in relatia motociclist-service... ca benefica este ingineria... nu semantica.


» Post actualizat in 29 Sep 2016 08:15

post-882-0-37684600-1475136904_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-0-28785000-1475224811_thumb.jpg ... ”Reglaje sigure” in RO: post-882-0-66911400-1475225150_thumb.jpg

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate domn Oliver, stai linistit... nu te-ai exprimat gresit!

Din punct de vedere ”mecanica moto al lucrului bine facut”... bine ca exista oameni ca Razvan. Felicitari!

 

Pentru ceilalti ”nepoți”:

 

  • During the first few miles, new or freshly repacked bearings may bed in slightly and go slack. This is perfectly normal, so be sure to keep your eye on them. Double-check the preload after your first road test and again at the 500-mile mark, readjusting them as necessary.

Unde cuvintul cheie este READJUSTING.

Va ajuta sa intelegeti mai bine despre ce este vorba Unchiul Google cu lucrari gen: how-to-service-motorcycle-steering-head-bearings.

 

La multi kilometri frumosi!

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bearing setting

The term “setting” indicates a specific amount of end play (axial clearance) or preload in a bearing. Unlike other rollingelement bearings, tapered bearings don’t require close control of shaft or housing fits to obtain an accurate setting. Because they are mounted in pairs, their setting depends mostly on the location of one bearing row relative to the other on the shaft.

Bearings can be set to achieve one of two conditions:

• End play — Axial clearance between bearing rollers and races, which allows axial shaft movement when axial (thrust) force is applied.

• Preload — Axial interference between rollers and races so there is no axial shaft movement.

Generally, a setting ranging from near zero to slight preload maximizes bearing life. Some applications use moderate preload to increase rigidity of highly stressed parts that would otherwise be adversely affected by excessive deflection and misalignment. Excessive preload, though, can drastically reduce bearing fatigue life or cause high temperatures that can quickly lead to bearing damage.

Manual setting

Production-line assembly workers often set bearings manually for equipment that is manufactured in low-tomoderate volume, and where a non-exact and wider-than - normal range of end play is acceptable. No special tools, gages, charts, or fixtures are typically required. In a truck nondriven wheel, for example, manual setting consists of tightening an adjusting nut on the end of the shaft while rotating the wheel until a slight bind is felt. Then the assembler backs off the nut 1/6 to 1/4 turn to the nearest locking hole or enough to let the wheel rotate freely. The adjusting nut is then locked in position.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...