Jump to content
Sign in to follow this  
geobibicu

Bucuresti-vitan

Recommended Posts

Recomand, chiar super-ok omul. Teme la care altii se balbaiau el le-a ochit direct.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare,unde e serviceul asta mai exact?:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In complexul Axa (vis a vis de targ, dar mai inspre Popesti leordeni, pe sensul opus). Odata ajuns in complex, e undeva in spate, e cam unicul loc care are motociclete in fata si nu scutere sau masini :)

Momentan e in concediu, in max o saptamana revine (nu mai stiu data exacta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dada,mersi fain intre timp i am facut o vizita dupa ce am scris aici dar intr adevar e in concediu :)) prea il lauda lumea,il astept!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dada,mersi fain intre timp i am facut o vizita dupa ce am scris aici dar intr adevar e in concediu :)) prea il lauda lumea,il astept!

ai fost la service?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai am fost dar era in concediu omu si intre timp mi s a rupt cablu de ambreiaj si nu avea rost sa il deranjez daca oricum nu aveam cum sa duc motoru acolo :)) o sa il sun azi ca imi vine si cablu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Eu am fost de 2 ori, prima, schimb ulei + filtru, lichid frana, ulei cardan, reglat frane. Totul ok, si pe bani de bun simt.

Am mai fost dupa, pentru montat diverse pe moto-o priza usb, o aparatoare cardan, montat sissy bar(il puneam si eu dar a necesitat ceva ajustare).

Se pricepe si la roti, inclusiv la varianta cu spite. O sa il mai vizitez, cand schimb gumele.

Acuma, eu nu ma pricep, insa , pare ca stie ce face, si , dupa umila mea parere, a facut bine ce a facut.

Ma declar multumit!

Uneori sta si mai tarziu, alteori vine si sambata-sunati in prealabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Dupa ce am tot cautat pe net recomandari despre mecanici buni, seriosi si pasionati care sa nu te lase fara toti banii, am deschis aici un topic in care am cerut ceva recomandari.

Am un Transalp si avea etrierele de la frana fata blocate, pur si simplu nu aveam frane, si ghidonul stramb, motocicleta tragea stanga in timpul mersului. Am incercat 2 mecanici inainte. Primul m-a dezamagit de cum am intrat in service, SKR Superbikes. Am fost tratat fugitiv si mi s-a facut o constatare fara macar sa-mi vada motorul care era pe cric afara. Le-am zis ca nu am bani suficienti si am plecat. Al doilea a fost un tip Giuliano care are un garaj acasa. La el am curatat si reglat carburatoarele.

L-am sunat pe Razvan dupa ce am citit despre el pe forum si l-au recomandat mai multi. I-am lasat motocicleta de vineri dimineata pana marti seara pentru ca sa poata comanda si piesele.

Am servisat furca fata (ulei+semeringuri), reglat joc in jug, schimbat burdufe telescoape, curatat/deblocati etrierii, schimbat placute. Placutele si burdufele au fost cumparate de mine.

Cand am luat motocicleta nu am mai recunoscut-o cum mergea. Ghidon drept, mergea drept si frana fata functionala, plus ca omul mi-a vopsit partea de jos a furcii care nu arata foarte estetic. M-a tinut la curent cu poze si un filmulet pe whatsapp tot timpul.

Preturile au fost de:

- semeringuri furca 60 lei

- ulei furca 90 lei

- manopera 270(servisat furca + aliniat, curatat etrieri. reglat rulmenti jug)

Am fost multumit de cum a decurs totul, de la intampinare, diagnostic si reparatie si pana am ridicat-o. Imi pare rau ca eram foarte grabit in seara cand am ridicat-o si nu am putut sta la o cafea sau o Cola cand m-a invitat. L-am sunat abia dupa 2 zile sa-i dau un feedback si sa-i multumesc pentru lucrarea facuta. Inainte motocicleta tremura toata in partea din fata, eram gata sa-i schimb roata, credeam ca e ovala. Acum merge foarte lin.

Il recomand pe Razvan! Se vede ca ii place ceea ce face si se pricepe!

Edited by olivert1310

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Ma bucur sa aud de bine! Si eu am mai trecut pe la el,si m a rezolvat in jumate de zi cu o problema de pornire. Schimbat bateria, dupa enspe teste, relee, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

reglat rulmenti jug.

 

cum se regleaza rulmentii de jug???? :-L :stuck:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum se regleaza rulmentii de jug???? :-L

 

Cu iscusință si cu furca suspendată !

Edited by Dan Nastase

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Cu iscusință si cu furca suspendat[/size]ă [/size]![/size]

Oau....si ce reglezi la ei? Rulmentii se strang si cam atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da... Unii strang si cam atat.

 

Din ceea ce spun baietii aici... Razvan foloseste si multă iscusință...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da... Unii strang si cam atat.

argumenteaza sau ma vad nevoit sa iti spun ca nu ai idee despre ce vorbesti.

Iar referitor la Razvan nu contest profesionalismul lui.

Edited by Florin -v

Share this post


Link to post
Share on other sites

...referitor la Razvan nu contest profesionalismul lui.

Q.E.D.

» Post actualizat in 28 Sep 2016 10:55

» Post actualizat in 28 Sep 2016 11:25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q.E.D.

» Post actualizat in 28 Sep 2016 10:55

» Post actualizat in 28 Sep 2016 11:25

 

 

sa recapitulam : REGLÁ, reglez, vb. I. Tranz. 1. A realiza sau a reface starea unui sistem tehnic ale cărui mărimi caracteristice s-au abătut de la anumite condiții impuse. ♦ A stabili în prealabil valorile mărimilor unui sistem tehnic, care trebuie să rămână constante în timpul funcționării sistemului; a potrivi.

 

ce film ai pus tu acolo nu arata decat inlocuirea rulmentilor de jug. tot ''reglajul'''ala ce care zici tu nu este altceva decat strangerea corecta a rulmentilor de jug, atat si nimic mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...a potrivi...

 

”acolo” se arata doar inlocuirea rulmentilor de jug. tot ''reglajul'' ala ce care zici tu nu este altceva decat strangerea corecta a rulmentilor de jug, atat si nimic mai mult.

 

... Unii strang si cam atat.

 

Din ceea ce apreciază motociclistii aici... Razvan foloseste multă pricepere si talent.

Sper ca nu am fost prea subtil cu notiunea de reglaj.

» Post actualizat in 28 Sep 2016 18:29

Exemplu concret: Dupa strangerea rulmentilor de jug... adevaratii mecanici regleaza furca in balans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Sper ca nu am fost prea subtil cu notiunea de reglaj.» Post actualizat in 28 Sep 2016 18:29Exemplu concret: Dupa strangerea rulmentilor de jug... adevaratii mecanici regleaza furca in balans.

Daca nu faci asta o sa zdrangane toata fata. Ce vrei tu sa spui dec fapt este ca unii strang rulmentii prea tare. La asta te refereai tu cand spuneai de reglaj fapt de unde iar denota ca nu exista reglaje ci doar strangere corecta.

Stai jos, ai 4 pentru azi!

Si da, asta incercam sa spun. Subtilitatea ta (fara sa cunosti meanica) a dus la discuta asta.

In ardoarea ta de a face bine cuiva dn varii motive ai in ceput sa spui prostioare.

Edited by Florin -v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se dovedeste o data in plus in relatia motociclist-service... ca benefica este ingineria... nu semantica.


» Post actualizat in 29 Sep 2016 08:15

post-882-0-37684600-1475136904_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa!... cum se regleaza un rulment conic la o roata? ca rulmentul nu stie ca e la coloana de directie?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-882-0-28785000-1475224811_thumb.jpg ... ”Reglaje sigure” in RO: post-882-0-66911400-1475225150_thumb.jpg

Edited by Dan Nastase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa!... cum se regleaza un rulment conic la o roata? ca rulmentul nu stie ca e la coloana de directie?????

Cu piulita de la planetara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! M-am exprimat gresit "reglat" rulmetii de jug. Aveau joc iar Razvan mi-a strans jocul. Ideea in sine era ca il recomand in urma experientei cu el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimate domn Oliver, stai linistit... nu te-ai exprimat gresit!

Din punct de vedere ”mecanica moto al lucrului bine facut”... bine ca exista oameni ca Razvan. Felicitari!

 

Pentru ceilalti ”nepoți”:

 

  • During the first few miles, new or freshly repacked bearings may bed in slightly and go slack. This is perfectly normal, so be sure to keep your eye on them. Double-check the preload after your first road test and again at the 500-mile mark, readjusting them as necessary.

Unde cuvintul cheie este READJUSTING.

Va ajuta sa intelegeti mai bine despre ce este vorba Unchiul Google cu lucrari gen: how-to-service-motorcycle-steering-head-bearings.

 

La multi kilometri frumosi!

Edited by Dan Nastase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...