DStar Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Vibratiile sunt normale pana la un anumit punct. Oricum sa stii ca n-a costat o avere desfacutul cutiei de viteze. E nasol, dar nu e chiar asa tragedie. Se repara si pana la primavara o sa si uiti de necaz. O sa fii numai cu zambetul pe buze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Ok. Mulțumesc inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Viteza a-v-a inseamna maxim 2 pinioane dar poate sa fie din selector sau furca, nimic ce nu se poate repara si ar fi bine sa o desfaci de pe acum ca sa ai timp sa cauti la dezmembrari ce-ti trebuie ca altfel noi au preturi destul de piperate Vibratii atata timp cat nu bagi mana in gaz apar mai pregnat la peste 100 cel putin la 535. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Nu aș lua sh. Totul e sa găsesc vinovatul. Oricum, vibrațiile sunt pregnante, in anumite turații. Pana nu merg cu una asemănătoare, sa mă edific, raman la părerea ca nu sunt chiar normale. E primul motor asa ca nu pot compara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Vezi ca dragstarul cam vibreaza la o anumita viteza - pe la 90/100 parca. Asa mi s-a parut si mie la inceput ca e ceva problema, dar nu era. Are un anumit punct unde vibreaza, nici inainte de asta si nici dupa nu face. Acum nici nu mai observ, ca nu prea stau in viteza aia. Acum la tine nu stiu, s-ar putea sa ai totusi ceva daca face foarte urat. Ai putea sa pui un video ceva? Pentru vibratii - echilibrat roti, sincronizat carburator si verficat "valve adjustment" - distanta supape? nu stiu corect pe romaneste. Eu am facut toate astea - bine, eu le-am facut in timp - si motorul meu merge mult mai lin decat la inceput. Am cateva videouri facute la inceput si cateva facute anul asta, si parca altfel suna. Acu' s-ar putea sa fiu eu subiectiv, dar no. Vezi ce zice si mecanicul. Daca e cutia, asta e, mai bine rezolvi acum cat e iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 La mine nu vibreaza la nicio viteza. Exista o vibratie normala pentru orice Vtwin, dar nimic exagerat la Dragstar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 La mine nu vibreaza la nicio viteza. Exista o vibratie normala pentru orice Vtwin, dar nimic exagerat la Dragstar Vezi "curat" in oglinzi la orice viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Vezi "curat" in oglinzi la orice viteza? Depinde de casca Am un Caberg mai ieftinut si de la 100km/h imi falfaie tot capul. Mai am un Arai super misto si cu ala n-am probleme, vad bine si in fata si in oglinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Depinde de casca Am un Caberg mai ieftinut si de la 100km/h imi falfaie tot capul. Mai am un Arai super misto si cu ala n-am probleme, vad bine si in fata si in oglinzi. Pune-ti parbriz si nu o sa-ti mai falfaie nimic poti sa mergi si cu basca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Pune-ti parbriz si nu o sa-ti mai falfaie nimic poti sa mergi si cu basca. Am parbriz, dar imi place sa imi scot nasul pe deasupra lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 Am parbriz, e ok. Vad "curat" în oglinzi. Vibrația există la anumite viteze. Până nu merg cu alta nu ma pronunț. » Post actualizat in 19 Nov 2014 07:03 Daca ar fi doar pinionul de a 5a poate nu e un capat de tara, dat daca se mai adauga rulmenti si alte chestii... voi incerca sa pun un video cu "inculpata". Dar se pare ca nu gasesc modalitatea de upload. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaborotevici Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Salutare,domnilor!Am nevoie de dimensiunile extractorului de volanta.Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 (editat) Ahoi! Vibratia exista si la mine intre 75-90 km\h ceea ce inseamna cam a V-a, chiar si fara parbriz, dar nu e de speriat Parbrizul accentueaza vibratia daca este ridicat sus, daca pozitionati parbrizul aproape de far si nu e prea inalt atunci vibratia e mult mai mica. Bafta! Editat Noiembrie 20, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Lordule,ce mai zici ca faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Lordule,ce mai zici ca faci? Ahoi! Mai nou incerc sa pun mana pe un Harley Sporster de 883, sper ca zilele astea rezolv. Daca maine nu apare banul pentru Sporster, atunci maine dupa masa ma pornesc intr-o excursie auto cu masina spre Maramures. Azi m-am apucat de dragstar sa fac iar una, alta! O sa revin cu poze. O ajuns la tine Raiderul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Aha!!! Este posibil sa aiba parbrizul influenta. Eu nu-l mai folosesc de mult, dar am luat motorul cu ditamai parbrizu pus pe el. In ultimul timp parca a mai scazut vibratia, dar nu am urmarit indeaproape ca sa stiu cand si cum. Credeam ca reglajele facute intre timp au avut influenta. Acu se poate sa fi fost un pic din toate Ahoi! Vibratia exista si la mine intre 75-90 km\h ceea ce inseamna cam a V-a, chiar si fara parbriz, dar nu e de speriat Parbrizul accentueaza vibratia daca este ridicat sus, daca pozitionati parbrizul aproape de far si nu e prea inalt atunci vibratia e mult mai mica. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Am parbriz, e ok. Vad "curat" în oglinzi. Vibrația există la anumite viteze. Până nu merg cu alta nu ma pronunț. » Post actualizat in 19 Nov 2014 07:03 Daca ar fi doar pinionul de a 5a poate nu e un capat de tara, dat daca se mai adauga rulmenti si alte chestii... voi incerca sa pun un video cu "inculpata". Dar se pare ca nu gasesc modalitatea de upload. il urci pe youtube si dupa aia il inserezi aici (butonul al 3lea din stanga sus al editorului - special bb-code - alegi din lista "media" si bagi adresa cllipului de pe youtube). Acum sa stii ca filmuletul il pui doar ca sa iti admiram motorul. Nu cred ca poate pune nimeni diagnostice doar pe baza unui filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Aha!!! Este posibil sa aiba parbrizul influenta. Eu nu-l mai folosesc de mult, dar am luat motorul cu ditamai parbrizu pus pe el. In ultimul timp parca a mai scazut vibratia, dar nu am urmarit indeaproape ca sa stiu cand si cum. Credeam ca reglajele facute intre timp au avut influenta. Acu se poate sa fi fost un pic din toate Daca parbrizul e ridicat mult peste far si are o inclinatie diferita fata de unghiul furcii o sa ai trepidatii chiar urate. Mai ales cand vrei sa faci o depasire si ajungi undeva la 120-130Km\h incepe sa vibreze urat de tot. Eu am testat si pe dragstar-ul meu de 1100 si am testat si pe un Shadow American Classic de 750cc si acolo la fel se manifesta treaba cu vibratiile. Dar am ajuns la concluzia ca prefer sa merg fara parbriz, desi de multe ori il doresc sa il am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Deja am vreo 1k km.si facui primul schimb de ulei.Rupe asfaltul....Incredibil ce senzatie da un motor de 1900,Lordule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 E bun, ne auzim vedem Duminică. Chiar sunt curios de bestia ta @Motorious. Îmi cer scuze se off topic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 Daca parbrizul e ridicat mult peste far si are o inclinatie diferita fata de unghiul furcii o sa ai trepidatii chiar urate. Mai ales cand vrei sa faci o depasire si ajungi undeva la 120-130Km\h incepe sa vibreze urat de tot. Eu am testat si pe dragstar-ul meu de 1100 si am testat si pe un Shadow American Classic de 750cc si acolo la fel se manifesta treaba cu vibratiile. Dar am ajuns la concluzia ca prefer sa merg fara parbriz, desi de multe ori il doresc sa il am. Lamureste-ma si pe mine cand zici ca vibreaza cu parbriz vrei de fapt sa ne zici ca vobleaza? Eu cand am intrebat de vibratii si oglinzi "murdare" ma refeream ca la o anumita turatie imi intra oglinzile in rezonanta cu vibratia motorului si nu cred ca au nicio legatura cu parbrizul. Am parbriz pus pe doua mobre, ambele parbrize fiind mari dar nu am avut niciun fel de neplaceri ba mai mult mi s-a parut mai stabil mersul. Unul inclinat in lungul amortizoarelor celalalt mai drept ca amortizoarele faceau un unghi prea mare. In spatele unui tir apar ceva turbulente dar ghidonul se misca usor si rar, departe de voblajul propiu-zis. Cand testam sa vad cat prinde mobra la 145 km/h am avut un weave dar stiu si de ce, bineinteles ca testarea s-a oprit acolo dar mai aveam ceva rezerva. Uite, de curiozitate sezonul urmator o sa fac un drum fara parbriz sa vad cum se comporta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 22, 2014 Share Postat Noiembrie 22, 2014 Ahoi! Da e voblaj, vibrațiile la de la motor se reflectă si ele la o anumita turație, viteză. Mai exact pe la 80-90km\h îmi tremură oglinzile. Parbrizul e plăcut dacă nu te arunci la viteze mari, un pic îți fură din accelerație dar totul stă in puterea si cilindreea motorului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 22, 2014 Share Postat Noiembrie 22, 2014 Pfff, ati luat-o pe aratura? De unde le scoateti cu voblajul si vibratiile? Orice motor are vibratii, cu atat mai mult Vtwinurile. Nu e nimic anormal. Motocicletele voastre vibreaza de le cad suruburile pe drum? Mie nu mi s-a intamplat. De voblaj la dragstar n-am mai auzit pana acum. Eu am incercat sa merg fara maini la 130km/h si motocicleta era foarte stabila. Ca mai bate vantul pe drum, ca in spatele tirurilor sunt turbulente, pai da, dar asta nu inseamna ca are motocicleta vreo problema si in niciun caz nu se cheama voblaj. Nu imi dau seama cum influenteaza parbrizul tinuta de drum. La motocicleta mea am un parbriz mai mic, dar e special facut pentru Dragstar - adica a fost cumparat chiar de la Star. Nu stiu daca au facut ei teste in tunel aerodinamic cand au proiectat parbrizele, dar mie mi se pare ca l-au potrivit bine si mi se pare confotabil la drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Noiembrie 22, 2014 Share Postat Noiembrie 22, 2014 (editat) Respect tuturor. Am pus in avatar poza cu inculpata, dupa ce am dezechipat-o de coburi.Dupa cum spunea un coleg mai sus, parbrizul urmeaza unghiului furcii. E super ok. Sunt începător in ale motociclismului, dar am am permis de 20 de ani, de aceea pot sa ma pronunț in următoarele.:vibratia de care vorbeam nu vine din ghidon, parbriz sau dezechilibru rotilor. E vorba de un "ronțăit" ciclic ce se manifestă la anumite turații. De aceea m-a trimis cu gandul la pinioane, rulmenți, cutie. ...transmisie. Mai mult incurc lumea pentru ca pe dinafară e greu sa te pronunți. Până nu o aude si simte un profesionist cu kilometri la activ restul sunt speculații. Oricum, imi sunt folositoare părerile voastre care vin din experiența proprie... deci multumesc pentru asta. Urmează ca la primăvară sa reiau "investigațiile". Mulțumesc încă o dată si asfaltat uscat celor ce mai îndrăznesc. Editat Noiembrie 22, 2014 de ermitaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 22, 2014 Share Postat Noiembrie 22, 2014 Ahoi! @Dstar nici nu poti sa-i zici voblaj, la anumite motoare de viteză apare! La noi apare asa cum zici dupa camioane la viteze mari. V-urile clar au vibrații, Harley e cel care tremură cel mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.