Sari la conținut

Postări Recomandate

Va salut domnilor.....

Acum cativa ani am cochetat cu ideea de a lua un Yamaha Dragstar,dar odata cu aparitia unui bebe am cam lasat balta achizitia.Anul asta am avut ocazia sa merg cu unul si m-a "luat" iar febra.Ca bani dispun de vreo 2500e si am vazut ca sunt cateva pe net in jurul acestei sume.

Acum ce vreau eu sa va intreb e la ce ar trebui sa ma uit cand o cumpar?Care sunt ''bubele'' cele mai frecvente si ce ar trebui verificat?

Saptamana asta sau cel tarziu cealalta o sa merg sa vad cateva impreuna cu un prieten care a mai avut ceva motoare de-a lungul timpului,dar fiecare motocicleta are locurile ei speciale care trebuie verificate....Asa ca daca ma puteti ajuta cu vreun sfat raman dator de o bere!

p.s: ca prima optiune ar fi asta http://motomus.ro/motociclete/motociclete-second-hand/y5259

Editat de george_eu25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut domnilor.....

Acum cativa ani am cochetat cu ideea de a lua un Yamaha Dragstar,dar odata cu aparitia unui bebe am cam lasat balta achizitia.Anul asta am avut ocazia sa merg cu unul si m-a "luat" iar febra.Ca bani dispun de vreo 2500e si am vazut ca sunt cateva pe net in jurul acestei sume.

Acum ce vreau eu sa va intreb e la ce ar trebui sa ma uit cand o cumpar?Care sunt ''bubele'' cele mai frecvente si ce ar trebui verificat?

Saptamana asta sau cel tarziu cealalta o sa merg sa vad cateva impreuna cu un prieten care a mai avut ceva motoare de-a lungul timpului,dar fiecare motocicleta are locurile ei speciale care trebuie verificate....Asa ca daca ma puteti ajuta cu vreun sfat raman dator de o bere!

p.s: ca prima optiune ar fi asta http://motomus.ro/motociclete/motociclete-second-hand/y5259

Ahoi!

La 2500euro ca sa iei ceva decent din start trebuie sa te gandesti la una de 650cc.

Uite aici o lista cu ce se vinde pe bikeshop.ro http://www.bikeshop.ro/src.php?Producator_ID=419&Model=dragstar&Categorie_ID=5&PretMin=2000&PretMax=3000&KM=&Vechime=&Putere=&Acte_ID=0&Cmc=cmc%3E%3D601+AND+cmc%3C%3D750&Locatie=&VechimeAnunt=90&Sort=Pret&SortMode=ASC&app=1000&ID=0&Page=0&lng=ro&tip=am&Email=&act=results

 

In principiu trebuie sa te uiti la starea de intretinere a motocicletei, dupa aia sa faci un test drive cu ea de macar 15-20km

Poti sa verifici functionarea motorului, partea de incarcare care se mai duce din cand in cand si e totusi costisitoare, dupa ce dai o tura cu el poti sa te uiti la scurgeri de ulei si eventual la simeringuri, un om priceput iti poate poate fii de mare ajutor.

Daca mai ai alte nelamuriri poti sa intrebi si incerc sa te lamuresc atata timp cat nu ma depaseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc IceLord.Sa stii ca doar la 650cc ma gandesc nu ma intereseaza nici cea de 1100cc si nici cele mai mici!Eu consider ca 650cc e prea de ajuns pentru mine!

Spune-mi si mie te rog cum verific incarcarea?La fel ca la masina cu ampermetru inseriat pe baterie sau altfel??Si legat de transmisie ce ar trebui verificat?Ca multi zic ca asta e o mare problema in general!Cand spun multi ma refer la motociclistii mai batrani cu care am vorbit si care ziceau ca daca nu a fost intretinut corespunzator cardanul o sa bag la bani...etc.

In rest intrebari am o mie,dar na......Acum sa vedem ce o sa iau!

Multumesc inca o data pentru sfaturi si....ASFALT USCAT,cat mai e ca vine iarna!

Editat de george_eu25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Eventual poti sa mă contactezi telefonic la 0744475352 si iti pot da ceva sfaturi, indicații! Poti sa mă suni linistit azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor.....

Acum cativa ani am cochetat cu ideea de a lua un Yamaha Dragstar,dar odata cu aparitia unui bebe am cam lasat balta achizitia.Anul asta am avut ocazia sa merg cu unul si m-a "luat" iar febra.Ca bani dispun de vreo 2500e si am vazut ca sunt cateva pe net in jurul acestei sume.

Acum ce vreau eu sa va intreb e la ce ar trebui sa ma uit cand o cumpar?Care sunt ''bubele'' cele mai frecvente si ce ar trebui verificat?

Saptamana asta sau cel tarziu cealalta o sa merg sa vad cateva impreuna cu un prieten care a mai avut ceva motoare de-a lungul timpului,dar fiecare motocicleta are locurile ei speciale care trebuie verificate....Asa ca daca ma puteti ajuta cu vreun sfat raman dator de o bere!

p.s: ca prima optiune ar fi asta http://motomus.ro/motociclete/motociclete-second-hand/y5259

 

Salutare,

Te-ar interesa un "bostan" (Dragstar 650cc, 98 parca, ~36000 km) ? Pretul nu m-am hotarat (nu imi e neaparat sa il vand). Eu il am de anul trecut (cam pe vremea asta) si sunt foarte multumit de el. Problema mea e ca sunt cam prea inalt pentru el (am peste 1.90).

Poza1

Poza2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Te-ar interesa un "bostan" (Dragstar 650cc, 98 parca, ~36000 km) ? Pretul nu m-am hotarat (nu imi e neaparat sa il vand). Eu il am de anul trecut (cam pe vremea asta) si sunt foarte multumit de el. Problema mea e ca sunt cam prea inalt pentru el (am peste 1.90).

Poza1

Poza2

Ai PM....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!
Are cineva o furcă de dragstar de 650? Sau stiti pe cineva care ar dezmembra?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, m-am uitat pe ebay.com dar vream doar sa vad daca sunt variante si pe Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi colegi motorizati, apelez la cunostintele si experienta voastra pentru cateva sfaturi in privinta achizitionarii unui dragstar de 250 cmc pentru prietena mea recent intrata in randul motociclistilor. Are experienta zero asa ca ne-am gandit pentru inceput la un drag de 250 cmc, avand ca principal criteriu suma de bani disponibila (2000 euro). Am si vazut, incalecat un dragstar de 650 si a parut alegerea ideala, doar ca dpdv financiar se pare ca suntem incompatibili iar de 400 cmc sunt prea putine. Revenind la cel de 250 cmc, credeti ca ar fi potrivit pentru o exploatare in mare parte urbana dar si cu ceva evadari in afara orasului? Racirea cu aer pune probleme in oras in conditii de trafic intens si poate vreo 35 grade la umbra? Ar trebui sa verific ceva in mod special la o eventuala testare, lasand la o parte verificarile clasice (cazaturi, discuri, furca, ulei etc) ?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu prea sunt multi prin zona cu Dragstar de 250, deci nu prea stim ce probleme au. Dragstarul meu merge bine de cand l-am luat, in afara de intretinere am schimbat doar un cablu de ambreiaj, cauciucuri si alte chestii minore. Si am mers destule km cu el.

 

Oricum decideti, cel mai important este sa aiba un motor care sa-i placa, cu care sa vrea sa iasa sa-si faca experienta :) In timp ajungeti voi si la 650 daca asta e visul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare dragi colegi motorizati, apelez la cunostintele si experienta voastra pentru cateva sfaturi in privinta achizitionarii unui dragstar de 250 cmc pentru prietena mea recent intrata in randul motociclistilor. Are experienta zero asa ca ne-am gandit pentru inceput la un drag de 250 cmc, avand ca principal criteriu suma de bani disponibila (2000 euro). Am si vazut, incalecat un dragstar de 650 si a parut alegerea ideala, doar ca dpdv financiar se pare ca suntem incompatibili iar de 400 cmc sunt prea putine. Revenind la cel de 250 cmc, credeti ca ar fi potrivit pentru o exploatare in mare parte urbana dar si cu ceva evadari in afara orasului? Racirea cu aer pune probleme in oras in conditii de trafic intens si poate vreo 35 grade la umbra? Ar trebui sa verific ceva in mod special la o eventuala testare, lasand la o parte verificarile clasice (cazaturi, discuri, furca, ulei etc) ?

 

Multumesc

Ahoi!

Am doi prieteni, unu are un dragstar de 250cc din 2004 sau 2006, el se da cam 2000km pe an cu el. Am mers si eu cu jucaria lui de cateva ori si pot sa iti zic sincer ca sigur o sa te plictisesti repede de ea. Sau in cazul tau prietena ta. Celalalt prieten a avut una de 400cc care e deja un pic mai puternica dar nici asta nu te da pe spate, avantajul la ea e ca poti sa-i montezi un motor de 650cc merge la fix, asta a facut cel de al II-lea prieten, blocul motor de 400cc e pus in garaj si cel de 650cc e pe motor. Motocicleta are 95000km si e din 1997 merge si la ora actuala perfect, desigur blocul motor de 650cc a fost pe un motor care a mers aproximativ 30000-35000 km.

Mai nou am vazut in articol care ma face sa ma simt mandru ca sunt posesor de Yamaha Dragstar de 1100cc http://www.visordown.com/motorcycle-news--general-news/yamaha-rated-most-reliable/24593.html

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, multumim pentru sfaturi, le vom lua in considerare si ne vom orienta spre 650 cc. Mai strangem putin cureaua, mai o colinda de sarbatori, inlocuim porcul cu un pui si facem noi de-un drag mai capabil :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine gandit, porcul ingrasa oricum. Va tinem pumnii. :D

 

Eu chiar cred ca un dragstar e bun pentru incepatori, ca baga viteza daca trebuie, dar e stabil si nu accelereaza brusc. E cam lent in curbe si e putin mai greu, dar te invata sa respecti motocicleta si sa o conduci in loc sa o fortezi.

 

Pentru o femie, totusi sa va orientati spre un 650 Custom, ca e mai usor cu vreo 40 kg parca. Parca e si putin mai ieftin.Succese. Pana atunci dati-va virtual.

 

Si in primul rand sa citeasca asta.

 

Salutare, multumim pentru sfaturi, le vom lua in considerare si ne vom orienta spre 650 cc. Mai strangem putin cureaua, mai o colinda de sarbatori, inlocuim porcul cu un pui si facem noi de-un drag mai capabil :)

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Caut producatorul coburilor mele. Postez si aici, poate cunoaste cineva... Fiind vb de coburi piele pt cruiser :D (Nu inteleg ce este scris acolo :( )

Eventual o alternativa?

 

Post: /index.php?/topic/719976-caut-producatorul-coburi-piele-poze/

 

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor.....

Acum cativa ani am cochetat cu ideea de a lua un Yamaha Dragstar,dar odata cu aparitia unui bebe am cam lasat balta achizitia.Anul asta am avut ocazia sa merg cu unul si m-a "luat" iar febra.Ca bani dispun de vreo 2500e si am vazut ca sunt cateva pe net in jurul acestei sume.

Acum ce vreau eu sa va intreb e la ce ar trebui sa ma uit cand o cumpar?Care sunt ''bubele'' cele mai frecvente si ce ar trebui verificat?

Saptamana asta sau cel tarziu cealalta o sa merg sa vad cateva impreuna cu un prieten care a mai avut ceva motoare de-a lungul timpului,dar fiecare motocicleta are locurile ei speciale care trebuie verificate....Asa ca daca ma puteti ajuta cu vreun sfat raman dator de o bere!

p.s: ca prima optiune ar fi asta http://motomus.ro/motociclete/motociclete-second-hand/y5259

 

Dragstarul este un model foarte robust. Nu prea are probleme specifice.

Asa cum a zis si IceLord - depinde foarte mult cum a intretinut-o fostul proprietar. In general tot ce zice IceLord zice bine asa ca e bine sa tii cont de recomandarile lui :)

Daca ii faci un road-test te prinzi repede daca e totul in regula sau nu.

Conteaza mult si consumabilele - cauciucuri, baterie - daca sunt duse va trebui sa scoti bani din buzunar si pentru ele.

Conteaza mult si accesoriile - winshield e foarte bun la plimbari in afara orasului, coburile sunt folositoare pentru bagaje, crashbar-urile... e bine sa n-ai nevoie de ele, dar paza buna trece primejdia rea asa ca ti-as recomanda sa pui si asa ceva

 

Salutare dragi colegi motorizati, apelez la cunostintele si experienta voastra pentru cateva sfaturi in privinta achizitionarii unui dragstar de 250 cmc pentru prietena mea recent intrata in randul motociclistilor. Are experienta zero asa ca ne-am gandit pentru inceput la un drag de 250 cmc, avand ca principal criteriu suma de bani disponibila (2000 euro). Am si vazut, incalecat un dragstar de 650 si a parut alegerea ideala, doar ca dpdv financiar se pare ca suntem incompatibili iar de 400 cmc sunt prea putine. Revenind la cel de 250 cmc, credeti ca ar fi potrivit pentru o exploatare in mare parte urbana dar si cu ceva evadari in afara orasului? Racirea cu aer pune probleme in oras in conditii de trafic intens si poate vreo 35 grade la umbra? Ar trebui sa verific ceva in mod special la o eventuala testare, lasand la o parte verificarile clasice (cazaturi, discuri, furca, ulei etc) ?

 

Multumesc

 

Nici eu nu sunt de parere sa iei un Dragstar de 250. E mult prea mic. Nici ala de 400 nu e prea grozav la plimbari lungi - se simte lipsa de putere. Daca foloseste motocicleta exclusiv in oras ar merge si de 400.

Cel de 650 este destul de cuminte si usor de manevrat chiar si de catre o fata mai micuta. Daca prietena ta are un pic de talent la pilotat motocicletele se va descurca fara probleme cu un Dragstar 650, iar daca e antitalent... daca tii la ea mai bine nu-i cumperi nicio motocicleta si o plimbi tu :)

 

In ciuda racirii cu aer motocicleta se comporta bine si pe canicula. Acum nah, cand stai pe loc chiar si motoarele racite cu lichid au probleme, dar daca ai motocicleta te mai strecori printre masini, te bagi in fata, o tii in miscare mai mult. Oricum, daca stai pe loc la peste 35 de grade se incinge mai repede capul sub casca pana sa apuce sa se balbaie motorul. Si la chestia asta conteaza mult si uleiul pe care il pui.

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ahoi! Bun venit in club, sa ai parte numai de evenimente pozitive si plăcute alături de ea. Poate ne vedem pe drumurile patriei cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea proasta e alta. Am scos-o azi la o plimbare mai lunga si in treapta a 5 face un zgomot teribil, cu orice viteza aș rula. Nu merg subturat, nu face zgomot in nici o alta treaptă, ci doar in a 5-a. Păreri ale celor mai priceputi decat mine? Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea proasta e alta. Am scos-o azi la o plimbare mai lunga si in treapta a 5 face un zgomot teribil, cu orice viteza aș rula. Nu merg subturat, nu face zgomot in nici o alta treaptă, ci doar in a 5-a. Păreri ale celor mai priceputi decat mine? Mulțumesc.

Ghinion.

Cand ai luat-o nu facea? Probabil ai niste craboti care se ating in a-v-a.Pe forum nu rezolvi nimic du-te la mecanic sau mergi numai pana in in a-IV-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea proasta e alta. Am scos-o azi la o plimbare mai lunga si in treapta a 5 face un zgomot teribil, cu orice viteza aș rula. Nu merg subturat, nu face zgomot in nici o alta treaptă, ci doar in a 5-a. Păreri ale celor mai priceputi decat mine? Mulțumesc.

 

Vorbeste cu Steliadis

A patit si el cam acelasi lucru. Daca e ce a avut si el e cam nasol. A trebuit sa schimbe treapta a 5a din cutia de viteze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...