Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!

Vreau sa fac ceva modificari la motoreta, printre care si schimbarea ghidonului. Vreau sa pun unul drept, ca in imaginea atasata si as vrea sa stiu cat de ok este, daca mai are cineva. E confortabil? Se merita?

 

ttp://www.lifeisroad.com/images/yamaha-dragstar-650-interior-1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu siguranta la strecuratul printre masini n-o sa fie prea comod ca e mai lat decat ghidonul original

 

Depinde mult si ce intaltime ai tu, dar oricum o sa stai mai cocosat... nici pentru drum lung n-are cum sa fie prea comod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai era varianta aia cu inaltatoarele curbate spre rezervor. Estetic arata bestial, parerea mea. Acum, functional vreau sa stiu daca se merita... Am 1.83 inaltime. Cu ghidonul original ma las pe spate destul de mult, nu stau cocosat deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am stat pe un xvs650 cu ghidon drept...am avut impresia ca sunt pe un pocket bike. Eu am tot un xvs650, comenzi avansate si ghidonul original, impins in fata. Imi e mult mai comod asa(eu am peste 1.90)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu sunt multumit de ghidonul drept pe care il am. Este un pic incomod la drumuri lungi, insemnand peste 200 km. Te oboseste putin, dar nu mai conteaza atunci cand iti place modificarea facuta. Si eu am si 1,76m. Stau un pic cocosst, dar imi place.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus ghidon drept. E asemanator cu cel din imagine. Imi place foarte mult. E mult mai comod asa, pana si curbele le iau mai usor, si nu e mai lat decat ghidonul original. Bine, inca nu am semnalizari la capete. Asta e proiect pt la anu' :)

 

Am avut si eu ghidonul original impins pe fata cat se putea. Dar tot nu era asa bine cum e acum. Am aceeasi inaltime ca si tine.

 

In plus, parca am si castigat un pic de stabilitate cu ghidonul drept. Mi se pare ca a coborat mai jos centrul de greutate al motocicletei.

 

Si e bine sa stai cocosat spre fata. Fundul tau iti va multumi. Bine, nu cocosat, ca nu te opreste nimeni sa stai cu spatele drept. Doar lasat pe fata, stil bobber, nu lasat pe spate, stil chopperist.

Mai era varianta aia cu inaltatoarele curbate spre rezervor. Estetic arata bestial, parerea mea. Acum, functional vreau sa stiu daca se merita... Am 1.83 inaltime. Cu ghidonul original ma las pe spate destul de mult, nu stau cocosat deloc.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok...poate prind vreunu cu ghidon drept sa il iau la proba.... :D In principiu o sa ii pun si eu sa vad cum merge.

Fata de ceea ce zicea @aship cred ca ar fi ok sa stau un pic mai inclinat in fata. La configuratia actuala, la drum lung, am impresia ca alunec in fata pe sa... Cateodata aproape ca ajung cu fundu' pe rezervor :crack:

Editat de kremator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu' ma uit mai bine ca ai acelasi motor ca si mine. Plus ca esti si din Brasov. La primavara pot sa-ti arat motorul meu sa vezi cum e. Oricum, daca o sa vrei sa iesi si cu alti motoristi, da-ne de stire.

Ok...poate prind vreunu cu ghidon drept sa il iau la proba.... :D In principiu o sa ii pun si eu sa vad cum merge.

Fata de ceea ce zicea @aship cred ca ar fi ok sa stau un pic mai inclinat in fata. La configuratia actuala, la drum lung, am impresia ca alunec in fata pe sa... Cateodata aproape ca ajung cu fundu' pe rezervor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!
Ca moderator va rog sa va completati profilul ca sa vedem de pe unde sunteti. E fain când stii ca ai pe cineva pe aproape, poti sa mergi sa te vizitezi, sa aculti păreri, sa discuți opinii și păreri. Uneori ajută mult să ai părerea celor care au încercat. Așa ca va recomand să vă completați profilul.
Cu privire la ghidon eu pot să afirm ca cel mai confortabil e cel de pe dragstar classic, am mers cu cel de 1100 si parcă era o plimbare pe un lac linistit.

Dar eu personal prefer apehangerul de 14-16 inch pentru că iti da altfel de senzații si parcă sunt pe un carusel, iar asta îmi place la nebunie.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu' ma uit mai bine ca ai acelasi motor ca si mine. Plus ca esti si din Brasov. La primavara pot sa-ti arat motorul meu sa vezi cum e. Oricum, daca o sa vrei sa iesi si cu alti motoristi, da-ne de stire.

Perfect! Deocamdata stam sa bem tuica, pana se duce zapada :))

» Post actualizat in 02 Dec 2014 06:26

Ahoi!

Ca moderator va rog sa va completati profilul ca sa vedem de pe unde sunteti! E fain când stii ca ai pe cineva pe aproape, poti sa mergi sa te vizitezi, sa aculti păreri, sa discuți opinii și păreri. Uneori ajută mult să ai părerea celor care au încercat. Așa ca va recomand să vă conpletați profilul.

Cu privire la ghidon eu pot să afirm ca cel mai confortabil e cel de pe dragstar classic, am mers cu cel de 1100 si parcă era o plimbare pe un lac linistit. Dar eu personal prefer apehangerul de 14-18 inch pentru că iti da altfel de senzații si parcă sunt pe un carusel, iar asta îmi place la nebunie.

Si un apehanger am luat in considerare, dar parca ma atrage mai mult asta drept..... Am mers pe o shadow cu apehanger si s-a simtit foarte fain. Mi s-a parut ca ii da un plus de confort si pe langa asta te simti si mai chopperist :eek: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si un apehanger am luat in considerare, dar parca ma atrage mai mult asta drept..... Am mers pe o shadow cu apehanger si s-a simtit foarte fain. Mi s-a parut ca ii da un plus de confort si pe langa asta te simti si mai chopperist :eek: .

Ahoi!

 

La apehanger trebuie sa fii foarte atent cand alegi, conteaza foarte mult inaltimea celui care vrea sa foloseasca un astfel de ghidon si in functie de inaltime se alege si dimensiunea ghidonului apehanger. Daca nu se face alegerea corecta o sa aiba multa de suferit cel care conduce mai ales la calatorii lungi. Eu am 1.73m si am un ape de 16 inch si cel mai lung drum intr-o zi a fost de 600km aproximativ, dar pot sa va zic ca imi place de si uneori sufer. Dar dupa 20-30 de km deja se simte ca am ape, primavara imi trebuie un timp pana ma obisnuiesc cu el, si cred-ca o sa renunt la el doar atunci cand o sa fiu prea batran ca sa mai merg cu un astfel de ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok...poate prind vreunu cu ghidon drept sa il iau la proba.... :D In principiu o sa ii pun si eu sa vad cum merge.

Fata de ceea ce zicea @aship cred ca ar fi ok sa stau un pic mai inclinat in fata. La configuratia actuala, la drum lung, am impresia ca alunec in fata pe sa... Cateodata aproape ca ajung cu fundu' pe rezervor :crack:

 

Poti sa-ti folosesti imaginatia.

Te uiti pe net ce ghidon ti-ar placea tie dpdv estetic, vezi ce dimensiuni are si cum se prinde, te urci pe motocicleta si iti imaginezi ca ai ghidonul cel nou. Vezi cum stai si daca ti se potriveste. Daca e pe aproape poti sa-l iei in considerare, daca nu ti s-ar parea comod mai cauti.

 

IceLord e fan apehanger de cand il stiu.

Dar eu n-as recomanda un astfel de ghidon decat pentru motocicletele de show.

 

Ce-i drept arata spectaculos pe motocicleta, dar dauneaza sanatatii. La propriu. Sistemul circulator din corpul uman e construit pentru pozitia in jos a bratelor nu in sus. Daca mainile stau in sus e mai greu pentru inima sa pompeze sangele pana in varful degetelor. Daca stai cu mainile pe sus cateva minute nu se intampla nimic, dar daca mergi pe motor o zi intreaga agatat cu mainile pe sus...

 

Mie mi se pare si greu de manevrat motocicleta cu un apehanger. Nah, cu timpul te obisnuiesti, dar tot cred ca se pierde din manevrabilitate.

 

Mai e inca un mic inconvenient la apehanger - trebuie schimbate toate matele care atarna de ghidon - cablu de ambreiaj, fire electrice, conducta de frana, cablul vitezometrului si inlocuite cu unele mai lungi.

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IceLord e fan apehanger de cand il stiu.

Dar eu n-as recomanda un astfel de ghidon decat pentru motocicletele de show.

 

Ce-i drept arata spectaculos pe motocicleta, dar dauneaza sanatatii. La propriu. Sistemul circulator din corpul uman e construit pentru pozitia in jos a bratelor nu in sus. Daca mainile stau in sus e mai greu pentru inima sa pompeze sangele pana in varful degetelor. Daca stai cu mainile pe sus cateva minute nu se intampla nimic, dar daca mergi pe motor o zi intreaga agatat cu mainile pe sus...

 

Mie mi se pare si greu de manevrat motocicleta cu un apehanger. Nah, cu timpul te obisnuiesti, dar tot cred ca se pierde din manevrabilitate.

 

Mai e inca un mic inconvenient la apehanger - trebuie schimbate toate matele care atarna de ghidon - cablu de ambreiaj, fire electrice, conducta de frana, cablul vitezometrului si inlocuite cu unele mai lungi.

Ahoi!

Eu personal il descriu in gluma ca fiind special ca sa-si faca randunica cuib sub brat, sau sa alung mirosurile neplacute vara. :crack:

Dar adevarul e ca imi place extrem de mult, sa stii ca e o senzatie nemaipomenita pe curbe cu un ape, look-ul e pe locul doi la mine.

Eu deja am mers cu ape zeci si zeci de mii de km si da amorteala apare dupa 20-30 km dar dai din (aripi) sau le intinzi pe langa corp si totul e beton.

In cazul URS-ului meu cam in 100-120km ma doare si fundul si mainile si spatele :stuck: dar am acceptat ideea de cand am inceput a merge in felul asta si am acceptat consecintele.

Am zis ca vreau sa simt ca am calarit ceva!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De mai Iceule, stii cum se spune - baba sufera la frumusete

Daca ti-ai facut motocicleta de fitze acum taci si inghite :P

 

Ce-i drept, e frumos ursul tau.

 

Eu nu am problemele tale. Am lasat ghidonul standard - poate nu e cel mai frumos, dar e bine gandit din punct de vedere ergonomic. In schimb am saua aia Mustang - eu boieresc pe motor, stau ca pe fotoliu, pot sa merg o zi intreaga si nu ma doare nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De mai Iceule, stii cum se spune - baba sufera la frumusete

Daca ti-ai facut motocicleta de fitze acum taci si inghite :P

 

Ce-i drept, e frumos ursul tau.

 

Eu nu am problemele tale. Am lasat ghidonul standard - poate nu e cel mai frumos, dar e bine gandit din punct de vedere ergonomic. In schimb am saua aia Mustang - eu boieresc pe motor, stau ca pe fotoliu, pot sa merg o zi intreaga si nu ma doare nimic.

Da corect, fiecare isi alege calea si "sufer" pentru alegerea facuta.

Multumesc de compliment!

» Post actualizat in 04 Dec 2014 12:04

Cum arată șaua Mustang? Se poate comanda? E cu mult mai confortabilă decât cea originală? Mulțumesc.

Uite aici o lista cu sei Mustang http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=mustang+seat+for+vstar+110&_from=R40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0&_nkw=mustang+seat+for+vstar+1100&_sacat=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Dstar sper ca nu te superi, e frumoasa cum e si intretinuta dar eu nu prea ma impac cu "virginele" eu simt nevoia sa fac eu personal ceva la ea. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia de la Mustang nu stiu sa faca decat un singur model - cel de mai sus si il au in doua variante: simplu (ca in poza) sau cu tinte.

Modelul asta il adapteaza la toate motocicletele, de la Harley pana la japoneze.

 

Cum se spune, unu dar bun. Este o sa excelenta. Pielea e de o calitate exceptionala (tine foarte bine la tavaleala), fundul sta foarte bine si are si suportul ala lombar.


» Post actualizat in 04 Dec 2014 12:11


@Dstar sper ca nu te superi, e frumoasa cum e si intretinuta dar eu nu prea ma impac cu "virginele" eu simt nevoia sa fac eu personal ceva la ea. :P

 

 

Pai nah, nu m-am apucat s-o chopperesc, dar de accesorizat - i-am pus de toate. In felul in care e, e si ea unica. Nu o sa mai vezi alta la fel in Romania

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia de la Mustang nu stiu sa faca decat un singur model - cel de mai sus si il au in doua variante: simplu (ca in poza) sau cu tinte.

Modelul asta il adapteaza la toate motocicletele, de la Harley pana la japoneze.

 

Cum se spune, unu dar bun. Este o sa excelenta. Pielea e de o calitate exceptionala (tine foarte bine la tavaleala), fundul sta foarte bine si are si suportul ala lombar.

» Post actualizat in 04 Dec 2014 12:11

Pai nah, nu m-am apucat s-o chopperesc, dar de accesorizat - i-am pus de toate. In felul in care e, e si ea unica. Nu o sa mai vezi alta la fel in Romania

Cum am zis, fiecare cu ce il doare. Eu am respect pentru oricine are grija de motor si il calareste!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super șaua... si motorul de altfel. Felicitari si sa o stăpânești sănătos. Arată a fi foarte confortabila. O trec pe listă pentru Moș Crăciun. Poate...

Acolo sunt înregistrate ca pentru Drag de 1100. Bănuiesc ca sunt compatibile cu 650, nu?

Editat de ermitaje
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super șaua... si motorul de altfel. Felicitari si sa o stăpânești sănătos. Arată a fi foarte confortabila. O trec pe listă pentru Moș Crăciun. Poate...

Acolo sunt înregistrate ca pentru Drag de 1100. Bănuiesc ca sunt compatibile cu 650, nu?

 

Eu am 650. Nu stiu daca se potriveste si la 1100 - saua are 2 prinderi: o clema in fata si un surub in spate (exact ca saua originala). Dragstarul de 1100 cred ca e un pic mai lung (nu bag mana'n foc ca nu le-am masurat). Dar nu e problema, au pentru fiecare model de cruiser care ti-ar putea trece prin minte.

 

Asta e site-ul Mustang Cu ocazia asta am intrat si eu pe site si am vazut ca si-au diversificat oferta, nu mai au doar un model.

 

Selectezi marca de motocicleta si modelul... fiind americani, la ei Drasgstar se vinde sub brand-ul VStar. De altfel a mea e VStar ca e adusa din US (in afara de eticheta totul e identic cu Dragstarul)

Poti sa comanzi direct de pe site si iti vine acasa cu posta. Ma rog, fiind vorba de US trebuie sa treaca prin vama asa ca n-o sa vina chiar acasa ci va trebui sa te duci tu la posta sa o ridici.

 

Daca mergi singur pe motocicleta cred ca si saua originala este destul de ok. IceLord si-a facut nebunii si-a transformat motorul mai radical. D-aia il doare fundu Dar are casca asortata cu motorul. E smecher de smecher. :D

Daca iti iei in schimb si prietena / sotia, o sa te iubeasca si mai mult daca ii cumperi sa Mustang.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La confort m-am gandit, cu toate ca inca nu am facut vreun drum mai lung sa vad cum e cu configuratia actuala. Le-as fi comnandat pentru ca se potrivesc la model cu coburile mele, cu tinte, Sunt insa putin rezervat in privinta modului de a comanda, cu plata anticipat, prin card. Asa, sunt multe alte lucruri pe care le-as vrea... proiectoare,,,etc. Am vazut ca daca selectezi pt 650 da tot produsele astea, deci e posibil sa fie compatibile. Nu reusesc sa pun poze cu Dragul meu... ma mai chinui.

Editat de ermitaje
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...