Sari la conținut

Postări Recomandate

Felicitari pt motor Chiuchi ! ai facut o treaba buna si pt capitolul Cruiser e ce trebuie . Eu consider ca daca vei vrea nevoie vreodata de mai multa putere, tb sa schimbi stilul si sa treci eventual pe un CB 1100 , dar sper (ca si in cazul meu) sa nu avem aceasta problema. Cruiserele astea sunt pt relaxare si placere nu pt adrenalina .

 

uite un site american cu accesorii pt V Star/Drag Star 650 . Sper sa-ti fie de folos : http://www.westendmotorsports.com/yamaha-parts-vstar-c-303_306.html

 

In rest numai de bine !

Editat de mike_mp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Niste tzepi ar fi misto :)

 

Tintele or fi ieftine, dar operatiunea cred ca e destul de migaloasa. Trebuie rabdare sa masori fiecare tinta din aia la fix ca daca nu se aseaza regulat or sa arate urat. Dificultatea ar fi ca trebuie desfacuta pielea aia de pe sa si pe urma trebuie pusa la fel si sa se potriveasca la fix. Nah, nu zic ca e rocket science, dar depinde fiecare cat timp are la dispozitie pentru asa ceva.

 

Eu il stiu pe userul Darian ca facea sei customizate. Are mana buna si are si scule dedicate. Decat sa faci improvizatii mai bine mergi la unul care se pricepe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste tzepi ar fi misto :)

 

Tintele or fi ieftine, dar operatiunea cred ca e destul de migaloasa. Trebuie rabdare sa masori fiecare tinta din aia la fix ca daca nu se aseaza regulat or sa arate urat. Dificultatea ar fi ca trebuie desfacuta pielea aia de pe sa si pe urma trebuie pusa la fel si sa se potriveasca la fix. Nah, nu zic ca e rocket science, dar depinde fiecare cat timp are la dispozitie pentru asa ceva.

 

Eu il stiu pe userul Darian ca facea sei customizate. Are mana buna si are si scule dedicate. Decat sa faci improvizatii mai bine mergi la unul care se pricepe.

 

I-am dat un MP userului darian, insa nu merge :(

Iata buba:

"The following errors were found

The member darian cannot receive any new messages

This personal message has not been sent"

Alta modalitate de a lua legatura cu el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am dat un MP userului darian, insa nu merge :(

Iata buba:

"The following errors were found

The member darian cannot receive any new messages

This personal message has not been sent"

Alta modalitate de a lua legatura cu el?

 

Pfff, pai si eu ce sa zic la faza asta?

 

Am vazut ca si-a trecut o adresa de mail la profil. Da-i un email si vezi poate asa raspunde.

 

Eu l-am cunoscut doar in treacat - pe la niste plimbari de chopperisti, dar nu sunt prieten cu el si nu ii stiu datele de contact. As putea sa intreb alti prieteni sa vedem cine il cunoaste mai bine si cum putem da de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Darian mi-a facut mie seile la virago 535 si la dragstar. A facut treaba buna:

Virago post-25613-0-64179800-1422307491_thumb.jpg post-25613-0-86148600-1422307514_thumb.jpg

Dragstar post-25613-0-71167500-1422307554_thumb.jpgpost-25613-0-42705000-1422307613_thumb.jpg

 

Pe Facebook e Darian Gheorghe eventual de acolo obtineti si nr.de telefon.

Eventual il gasiti si pe aici cu lucrarile lui /index.php?/topic/291524-reparatii-sei/page-81

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am vazut si eu ... pai Darian are la semnatura ditamai bannerul cu 2 numere de telefon. Cel mai simplu e sa-i dai un telefon si te lamuresti pe loc

 

dariansei.jpg


» Post actualizat in 27 Jan 2015 08:53

Star Calendar 2015

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am vazut si eu ... pai Darian are la semnatura ditamai bannerul cu 2 numere de telefon. Cel mai simplu e sa-i dai un telefon si te lamuresti pe loc

 

dariansei.jpg

» Post actualizat in 27 Jan 2015 08:53

Star Calendar 2015

Am reusit sa vorbesc inca de aseara cu el pe facebook.

Cu primul drum care-l am la bucuresti iau si seile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva schema electrica pt dragstar? O stiu pe aia din cartea de service, da' mi-ar fi buna una color daca o aveti digitala. Stiu ca exista schema color in manualul Clymer, daca nu gasesc altfel o sa-l cumpar p-ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am trecut pe la un showroom moto si concluzia a fost ca Dragstarul 650 chiar este o motocicleta frumoasa :)

Incercam sa fiu obiectiv , dar raportandu-ma la ce am , chiar majoritatea cruiserelor (in afara de puterea mai mare si frane mai bune poate ) nu-mi spuneau nimic. Am constatat totodata ca pozitia pe Drag Star si suspensia sunt un vis fata de concurenta ...(amercicana) .

 

De-abia astept sa pornesc motorul si sa ma bucur de o plimbare .... poate nu mai avem foarte mult de asteptat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am apucat usor usor sa curat una alta si zilele trecute am demontat si luat acasa parbrizul. Avea ceva rugina pe partea de metal din fata si am zis sa-l demontez si curat piesa cu piesa etc,

Buba e ca am cam matuit geamul de la atata frecat cu burete si tifon :)

Am primit niste sfaturi ca daca-l duc la un polish auto iese fara probleme si foarte ok, numa' sa stie "meseriasu" sa-l faca. Adica sa dea putin, sa-l lase sa se raceasca, iar mai da iar il lasa cateva minute... Este un plastic destul de gros, are 6mm grosime.

Alte variante de la voi? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alte idei nu ar fi, decat daca iei altul sau vrei sa-l faci tu. Dupa cate stiu trebuie sa nu apesi prea tare pe scula de polishat si sa nu insisti pe un singur loc, ca se incalzeste si se topeste plasticul. Incet si cu grija se face.

 

In schimb sa ai grija cand o prinzi la loc. Sa nu strangi suruburile prea tare ca iti crapa parbrizul. Cel mai bine ar fi o cheie dinamometrica si sa afli cat e valoarea de strangere ... e mult mai putin decat ai crede.

 

Succese.

 

 

M-am apucat usor usor sa curat una alta si zilele trecute am demontat si luat acasa parbrizul. Avea ceva rugina pe partea de metal din fata si am zis sa-l demontez si curat piesa cu piesa etc,

Buba e ca am cam matuit geamul de la atata frecat cu burete si tifon :)

Am primit niste sfaturi ca daca-l duc la un polish auto iese fara probleme si foarte ok, numa' sa stie "meseriasu" sa-l faca. Adica sa dea putin, sa-l lase sa se raceasca, iar mai da iar il lasa cateva minute... Este un plastic destul de gros, are 6mm grosime.

Alte variante de la voi? :D

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva schema electrica pt dragstar? O stiu pe aia din cartea de service, da' mi-ar fi buna una color daca o aveti digitala. Stiu ca exista schema color in manualul Clymer, daca nu gasesc altfel o sa-l cumpar p-ala.

 

Sper sa fie lizibila. daca nu e ok, da-mi un o adresa de mail si iti trimit schema la o rezolutie mai buna . se pierde aici putin din calitate

 

IMG_2137_zpsodsmmeyf.jpg

Editat de mike_mp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat asa ceva de pe forum , asa ca poate mai gasesti la cineva . este o piesa frumoasa pt motor


» Post actualizat in 03 Feb 2015 15:03

astazi mi-am pornit si eu jucaria dupa 3 luni de hibernare :

 

Editat de mike_mp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pt schema. E foarte misto. Intre timp am luat si manualul Clymer, ca n-am avut rabdare. Fain motorul tau, o sa fie o placere sa iesi cu el.

 

Sper sa fie lizibila. daca nu e ok, da-mi un o adresa de mail si iti trimit schema la o rezolutie mai buna . se pierde aici putin din calitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca sunt in buna stare se comporta bine pe ploaie, atat cat se poate cere de la un cauciuc in conditii de ploaie.

 

Eu am Metzeler Marathon ME880 si am fost supermultumit. Tot Metzeler o sa iau si de aici inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am vazut aseara un film despre motociclete customizate.

Iron Horse Motorcycles pun pe toate motoarele lor cauciucuri Metzeler.

 

BMW pun tot Metzeler pe motociclete, dar acolo poti sa spui ca e vorba si de alte interese ca sunt firme nemtesti amandoua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o nelamurire : pt Dragstar 650 unde avem spite , cauciucurile sunt cu camere ( Tube Tires) . Merg insa si cele Metzeler Tube Less (TL) dar puse cu camera ?

 

Intreb asta pt ca am vazut si la producator pe site ca pt Drag star 650 dau ca varianta pe cele TL -ME 880 Marathon . Exista asadar si Metzeler TT dar si TL .

 

Ma gandesc asadar ca merg puse si cele TL daca le pui camera , nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...