Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare prieteni. Referitor la acea intalnire de care s-a vorbit in ultimele pagini, sper sa ma luati si pe mine in considerare. In rest numai de bine.

Phoenix 78, iti sunt dator cu o plimbare, in toamna nu am mai apucat sa o facem, acea iesire macar pana la Lepsa, dar daca mergem la intalnirea programata de baieti poate plecam impreuna.

In rest o sa revin cu ceva poze ale mandrei mele, pentru ca in iarna asta a primit cate cadouri.

Dar sa se mai incalzeasca un pic afara sa o scot la foto, macar, daca nu si la o plimbare.

Acum sta frumusel in casa, o sa ziceti ca sunt nebun, dar chiar a iernat in casa alaturi de sora ei.

In rest numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Royal Star Venture 1300

Deosebit! Clasic beauty! Abia astept sa ne vedem cu ele ...

 

Salutare prieteni. Referitor la acea intalnire de care s-a vorbit in ultimele pagini, sper sa ma luati si pe mine in considerare. In rest numai de bine.

Phoenix 78, iti sunt dator cu o plimbare, in toamna nu am mai apucat sa o facem, acea iesire macar pana la Lepsa, dar daca mergem la intalnirea programata de baieti poate plecam impreuna.

In rest o sa revin cu ceva poze ale mandrei mele, pentru ca in iarna asta a primit cate cadouri.

Dar sa se mai incalzeasca un pic afara sa o scot la foto, macar, daca nu si la o plimbare.

Acum sta frumusel in casa, o sa ziceti ca sunt nebun, dar chiar a iernat in casa alaturi de sora ei.

In rest numai de bine.

S-a marcat. Ma bucur ca ti-ai amintit de discutie!!! Clar mergem impreuna. Am schimbat si eu calul cu un altul de 1100 ...abia astept sa o vad la drum !

 

Cele bune tuturor si hai cu primavara!!!

 

Cele bune tuturor si hai cu primavara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi colegi dragstaristi, chiar daca nu mai am Dragstarul am ramas fidel marcii Yamaha. Doar ca am trecut pe ceva mai mare.

Tot de al nostru esti, ca doar faci parte din gama STAR. Sa ai parte de evenimente pozitive alaturi de ea, oricum din cate am vazut motorul era din Dej, un baiat din gasca mea a pus ochii pe ea dar ai fost mai uite ca el!!!

 

Salutare prieteni. Referitor la acea intalnire de care s-a vorbit in ultimele pagini, sper sa ma luati si pe mine in considerare. In rest numai de bine.

Phoenix 78, iti sunt dator cu o plimbare, in toamna nu am mai apucat sa o facem, acea iesire macar pana la Lepsa, dar daca mergem la intalnirea programata de baieti poate plecam impreuna.

In rest o sa revin cu ceva poze ale mandrei mele, pentru ca in iarna asta a primit cate cadouri.

Dar sa se mai incalzeasca un pic afara sa o scot la foto, macar, daca nu si la o plimbare.

Acum sta frumusel in casa, o sa ziceti ca sunt nebun, dar chiar a iernat in casa alaturi de sora ei.

In rest numai de bine.

Vrem poze cu ele in casa!!!

Bine inteles ca esti bine venit la plimbare, acuma ramane de stabilit cand, unde si cum!

 

O sa vina primavara cu siguranta, la voi mai repede ca la mine. Aici in mica Siberie a Romaniei inca e zapada si azi dimineata erau -12, iar eu cel putin pana in Aprilie nici ca ma gandesc sa ma pornesc cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce piese de înlocuiesc la o revizie de furca?

Simeringuri si ulei, astea sunt consumabile care se schimba periodic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal la toata lumea...de curand am hotarat sa imi indeplinesc un vis mai vechi si miam achizitionat un dragstar de 650 din 97 cu 21000 km care oricum io nu cred...in fine....mia placut si lam luat...problema e alta insa...la prima tura facuta am observat ca daca il tin constant cam la sfert de acceleratie se aude un sunet metalic si parca bate motorul...daca cresc in ture sunetul dispare si totul e ok.....la relanti insa nu are nici o bataie...acuma ori nu sunt invatat io cu v power ori e ceva problema.....astept parerile voastere...nu am avut ocazia sa conduc alt dragstar sa vad diferenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul sunet pe care a mea il face este la transmisie! e posibil sa fie si la tine acelasi lucru. Nu imi dau seama daca poate fi ceva din motor ca urmare a descrierii tale evazive. Sunet metalic, ?!!? Dupa tine, de unde crezi ca vine acest sunet..!? cilindrii, cutie, transmisie..etc!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal la toata lumea...de curand am hotarat sa imi indeplinesc un vis mai vechi si miam achizitionat un dragstar de 650 din 97 cu 21000 km care oricum io nu cred...in fine....mia placut si lam luat...problema e alta insa...la prima tura facuta am observat ca daca il tin constant cam la sfert de acceleratie se aude un sunet metalic si parca bate motorul...daca cresc in ture sunetul dispare si totul e ok.....la relanti insa nu are nici o bataie...acuma ori nu sunt invatat io cu v power ori e ceva problema.....astept parerile voastere...nu am avut ocazia sa conduc alt dragstar sa vad diferenta...

 

Ahoi, sunt multe pareri dar astea pot sau nu pot sa fie precise, recomandarea mea e sa-l duci la un mecanic si sa bagati ochiul in ea.

Sunt prea multe variabile de luat in calcul, poti sa te uiti la supape, poti sa te uiti la distributie (motor - cardan, din cate imi aduc aminte eu se face pe un lant de transmisie si eventual sa te uiti la ala), desigur e bine sa faci si un sync de crab dar din cate ma gandesc eu putin probabil sa fie de la carb.

Deci revin la recomandarea initiala, dute la un mecanic sau gaseste un alt om care are dragstar de 650cc si sa vedeti diferenta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In orice viteza suna frumos dar de exemplu cand il accelerezi mai tare ca sa schimbi viteza incepe acel sunet care e destul de tare si suparator

 

Mersi pt sfat. .....o sa chem un mecanicut sa fac toate astea si apoi sa vedem ce se intampla

 

Si apropo...daca il turez la neutru nu se aude nimic motorul merge bine...numai in sarcina face urat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In orice viteza suna frumos dar de exemplu cand il accelerezi mai tare ca sa schimbi viteza incepe acel sunet care e destul de tare si suparator

 

Mersi pt sfat. .....o sa chem un mecanicut sa fac toate astea si apoi sa vedem ce se intampla

 

Si apropo...daca il turez la neutru nu se aude nimic motorul merge bine...numai in sarcina face urat

Daca e pe liber si nu face faza asta atunci se poate ca e de la transmisie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin_zbr

Despre furca fata tocmai se discutase cu o pagina inainte. Daca e ceva care nu ai inteles, e ok, intreaba si incercam sa venim cu alte lamuriri, dar n-are rost sa vorbim de 10 ori acelasi lucru.

 

@Calin Calinutz

Daca nu se aud zgomote la motor atunci cand nu este cuplat atunci logic ar fi sa nu aiba nimic la motor.

Daca zgomotele se aud doar intr-o anumita treapta de viteza s-ar putea sa fie busita cutia de viteze, dar daca se aude la fel in orice treapta este mai probabil sa fie ambreiajul. In cazul asta n-ar fi ceva asa de grav. Inlocuiesti discurile de ambreiaj si gata. Dar ar fi bine sa o duci la un mecanic inainte ca sa fii sigur de unde vine problema.

 

Nu cred ca e foarte relevant cati bani a dat cineva pe motocicleta. Cand vrei sa afli cam care este pretul pietei te uiti pe 2-3 site-uri cu anunturi si te prinzi. Eu ii sfatuiesc pe toti sa nu caute chilipiruri. Foarte rar, aproape niciodata, gasesti marfa buna cu un pret mult mai mic decat pretul pietei. Daca gasesti o astfel de oferta, cel mai probabil e ca e ceva neinregula. In cazul unei motociclete, ori nu are actele in regula ori are probleme mecanice. Majoritatea problemelor mecanice se rezolva, dar costa bani si, la final, te trezesti ca "chilipirul" a costat mai mult decat o motocicleta cu un pret peste media pietei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am luat dragstar-ul meu de 1100 mult sub pretul pietei si am reconditionat-o (mai ales partea electrica pentru ca avea scurturi electrice) dupa care a venit partea estetica la care si acum am foarte mult de munca, implicit pasiunea inseamna devotament, dedicatie si curiozitatea prin care invetii ce si cum iti functioneaza jucaria pe care o calaresti.

Iar pana acuma sunt multumit de ceeace am realizat, plus ca am placerea de a face fiecare particica din puzzle.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am luat dragstar-ul meu de 1100 mult sub pretul pietei si am reconditionat-o (mai ales partea electrica pentru ca avea scurturi electrice) dupa care a venit partea estetica la care si acum am foarte mult de munca, implicit pasiunea inseamna devotament, dedicatie si curiozitatea prin care invetii ce si cum iti functioneaza jucaria pe care o calaresti.

Iar pana acuma sunt multumit de ceeace am realizat, plus ca am placerea de a face fiecare particica din puzzle.

 

Pasiunea nu are pret. Daca iti place sa surubaresti si ai si posibilitatea sa o faci e super sa te ocupi de proiecte din astea - sa iei motociclete mai ponosite si sa scoti din ele bijuterii.

 

Dar pentru muritorii de rand e altceva. Fiecare ora la mecanic costa, piesele costa si nu exista nici mare pasiunea de a mesteri cu mana ta; din contra doar frustrare ca motocicleta sta in service si nu poti sa mergi cu ea. Asa ca e mai bine sa iei o motocicleta care a fost bine intretinuta si sa nu ai probleme cu ea. Acum nah, orice motocicleta se poate strica, dar una bine intretinuta are sanse mult mai mici sa se strice. De aceea spuneam ca nu e relevant criteriul pretului ci mai degraba raportul pret/calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal la toata lumea...de curand am hotarat sa imi indeplinesc un vis mai vechi si miam achizitionat un dragstar de 650 din 97 cu 21000 km care oricum io nu cred...in fine....mia placut si lam luat...problema e alta insa...la prima tura facuta am observat ca daca il tin constant cam la sfert de acceleratie se aude un sunet metalic si parca bate motorul...daca cresc in ture sunetul dispare si totul e ok.....la relanti insa nu are nici o bataie...acuma ori nu sunt invatat io cu v power ori e ceva problema.....astept parerile voastere...nu am avut ocazia sa conduc alt dragstar sa vad diferenta...

 

Am avut eu Dragstar de 650. Si al meu facea asa. Ia vezi uleiul e in parametri? Inainte sa te apuci s-o desfaci schimba-i uleiul daca n-a fost schimbat. Recomand Motul 5100- 10w40 si schimba-i si filtrul de ulei (daca il schimbi tu sa ai mare grija la suruburi ca nu-s la fel de lungi. Plus mare grija la strans. Capacul e de aluminiu si imediat bulesti filetul daca nu esti atent. Asa ca mare grija la schimbatul filtrului de ulei.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am nevoie de ajutorul unui posesor de Dragstar xvs650 cu sau fara crashbar.. si anume: Din lipsa de bani am decis sa caut materiale pentru confectionarea unui crashbar. Am gasit niste tevi din inox potrivite ca si grosime\lungime dar nu stiu daca materialul este potrivit pentru asta. (aici am nevoie de sfaturi). A doua rugaminte este legata de dimensiunile crashbar-ului; nu as vrea sa le duc la indoit si cand le iau sa nu se potriveasca pe motor. Am incercat sa fac eu niste masuratori dar nu cred ca sunt indeajuns de exacte si nu vreau sa risc.

 

Multumesc anticipat celor ce ma pot ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...