Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,

Daca este cineva interesat, as vrea sa schimb un ghidon inalt (semi-ape hanger as zice) montat pe un dragstar de 650 cu unul normal, standard sau custom dar de inaltime normala.
As pune si o poza dar ma uit de 5 min si nu vad nicio optiune in sensul asta. Interesatilor le pot trimite prin e-mail.

 

florin.dumbrava@gmail.com

0745 022 398

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare,

 

Am observat o mica problema la cadran astazi... Un sunet ciudat, dupa vreo 60km de mers.

Atasez un video pentru a exemplifica.

Ce credeti ca ar fi problema?

 

Problema a fost rezolvata acum o saptamana aproximativ.

Nu era problema cu uleiul. Am fost la un mecanic si dupa ce a desfacut el tot cadranul a spus ca era vb de ceva reziduri care in mod miraculos au ajuns in interiorul lui.

In mers nu avea probleme, doar cand mergea motorul in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor

Ma intereseaza pt al meu Dragstar 650 un lortbagaj, de preferat sh, sau un pret bun.....deasemenea am o pereche de tobe de vanzare, originale, arata foarte bine.

 

Portbagaj......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunoaste cineva o persoana/firma care se ocupa cu reconditionarea articolelor din piele?

Am o problema cu coburile, si trebuie sa schimb/repar zonelene intarite (pe partea dinspre mobra)

 

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

as vrea sa cumpar un dragstar de 400 cm3 din 1996 si voiamsa stiu daca se merita sa o iau , sau sa ma incumet la un virago

adica vreau sa stiu daca sunt probleme la dragstar de 400 fata de 650 care este diferenta ca defecte

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

as vrea sa cumpar un dragstar de 400 cm3 din 1996 si voiamsa stiu daca se merita sa o iau , sau sa ma incumet la un virago

adica vreau sa stiu daca sunt probleme la dragstar de 400 fata de 650 care este diferenta ca defecte

multumesc

Un prieten din gasca mea a avut dragstar de 400cc si nu e pretentios si merge bine, de vreo 2 luni si-a cumparat un bloc motor de 650cc si l-a montat si totul se potriveste la perfectie. Diferenta e ca de putere dar si de consum ca doar sunt 250cc in plus. Momentan motorul de 400cc are 95.000 km si nu a avut probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten din gasca mea a avut dragstar de 400cc si nu e pretentios si merge bine, de vreo 2 luni si-a cumparat un bloc motor de 650cc si l-a montat si totul se potriveste la perfectie. Diferenta e ca de putere dar si de consum ca doar sunt 250cc in plus. Momentan motorul de 400cc are 95.000 km si nu a avut probleme!

Wow .... asta da fiabilitate !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are Dragstar de 1100?Ma intereseaza fiabilitatea si problemele frecvente...M-am hotarat sa iau una din 2000 cu 8000 km.la bord si scor de 4500 euro....Arata impecabil.Merita????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Membru
  • bullet_black.png
  • 158 posts
  • Moto: yamaha virago
  • Numar: SB 67 GOR

Posted 19 July 2013 - 09:51 PM

yamaha dragstar 1100 xvs clasic

- an fabricatie 2003

- 17200 km

- schimburi ulei si filtre facut la 17000 km

- ITP pana in 2015

- stare tehnica, optica si functionala excelenta

- coburi detasabili, parbriz, sisy bar rider si pasager, talpi rider

Attached Thumbnails
  • post-62193-0-42443100-1374259788_thumb.j
  • post-62193-0-81382600-1374259802_thumb.j
  • post-62193-0-09867000-1374259825_thumb.j
  • post-62193-0-40785700-1374259840_thumb.j
  • post-62193-0-40243200-1374259862_thumb.j
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are Dragstar de 1100?Ma intereseaza fiabilitatea si problemele frecvente...M-am hotarat sa iau una din 2000 cu 8000 km.la bord si scor de 4500 euro....Arata impecabil.Merita????

Ahoi! Am eu, nu e un motor pretentios si sunt multumit de el.

O problema mare pe care majoritatea o au dupa un timp e cunoscuta problema cu ambreajul de pornire (starter clutch)= un rulment special.

Acel rulemnt se duce la nu stiu cate porniri, mie mi-a murit la 54.000 de km si al meu e din 1999, am vazut pe net la altii ca s-a dus si la 20.000-30.000km totul e in nr.de porniri. Te atentionez ca e destul de costisitoare aceasta problema, la noi iti cer majoritatea de la 2500 de lei in sus. Dar eu m-am descurcat cu ajutorul prietenilor si am luat piesa de pe ebay cu 300 de $ iar in descrierea ei scria ca e superioara fata de cea originala, asta ramane de vazut.

 

In rest am avut eu ceva probleme electrice dar asta din cauza ca italianul de la care am luat-o si-a bagat nasul pe acolo si nu numai.... dar s-au rezolvat si alea.

 

In principiu e un motor bun si rezistent, totul depinde de la cine il iei si ce a facut la el. L-am pus si al meu de vanzare pe bikeshop.ro dar ca greu de vandut in ziua de azi un motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de aici am cumparat starterul la Dragstarul pe care l-am avut( SB - 12 - HUM). M-a lasat la 50.000 km. E upgradat in 2012.

 

http://www.yocracing.com/accessory_store/store/yoc_viewItem.asp?IdProduct=270661

 

In afara de starter, nici o problema.

 

Dragstarul de mai sus , SB - 67 - GOR , e al unui prieten, cred ca pretul e tot pe la 4500 - 4900 EUR.

Atentie la dotari in momentul achizitiei, nu sunt ieftine deloc.Daca nu are sistem de coburi laterali, coburi, sissy bar, parbriz , engine guard, etc, "sari urgent" cu inca 1200 EUR - 1500 EUR, daca-ti doresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de aici am cumparat starterul la Dragstarul pe care l-am avut( SB - 12 - HUM). M-a lasat la 50.000 km. E upgradat in 2012.

 

http://www.yocracing.com/accessory_store/store/yoc_viewItem.asp?IdProduct=270661

 

In afara de starter, nici o problema.

 

Dragstarul de mai sus , SB - 67 - GOR , e al unui prieten, cred ca pretul e tot pe la 4500 - 4900 EUR.

Atentie la dotari in momentul achizitiei, nu sunt ieftine deloc.Daca nu are sistem de coburi laterali, coburi, sissy bar, parbriz , engine guard, etc, "sari urgent" cu inca 1200 EUR - 1500 EUR, daca-ti doresti.

Da conteaza mult sa ai si ceva accesorii, comenzi avansate, porbagaj, eventual esapament custom...etc si sunt multe care lejer iti ridica costul mult de tot!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are de toate.Faruri suplimentare,coburi de marca,sissy,antidemaraj electronic,etc.Mai putin evacuare custom.Daca se duce pornirea si trebuie schimbat rulmentul ala,e musai sa crapi motorul in doua sau desfaci doar carter stanga si demontare demaror?Afacerea imi convine:2000 avans iar restul in rate lunare de 500.Plus ca suntem din acelasi oras si stiu ce iau fiindca motorul ala mai mult a stat.Nu a parasit orasul niciodata....Si ce vreau, e sa il fac bobber.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca-l modifici nu inteleg pentru ce-ti trebuie accesorizare si toate alea. Ar trebui sa te orientezi dupa cel mai bare-bone dragstar de 1100 care gasesti pe net si apoi incepi lucrul. Un Dragstar xvs1100 fara accesorii te costa 3500-4000 euro max.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca-l modifici nu inteleg pentru ce-ti trebuie accesorizare si toate alea. Ar trebui sa te orientezi dupa cel mai bare-bone dragstar de 1100 care gasesti pe net si apoi incepi lucrul. Un Dragstar xvs1100 fara accesorii te costa 3500-4000 euro max.

Pai nu imi trebuie,dar sunt incluse in pret si altfel nu vrea sa il vanda si nici sa lase din pret.Motorul arata brici(voi reveni cu poze).Oricum,accesoriile alea vor fi vandute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu imi trebuie,dar sunt incluse in pret si altfel nu vrea sa il vanda si nici sa lase din pret.Motorul arata brici(voi reveni cu poze).Oricum,accesoriile alea vor fi vandute.

Sunt curios ce accesorii are, astept pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Peguri fata (in loc de talpi) pentru Dragstar 650 are cineva? As vrea sa imi schimb talpile si sa pun peguri pentru o pozitie mai comoda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gata!Am luat-o!Arata bine,sincron carburatoare,verificat supape,dat jos AIS,ulei Motul 20w50+filtru.Acum astept filtru aer.Ce nu imi place e acel ZDRANG metalic,ocazional, la oprire si pornire.Sa fie starter clutch-ul?La nici 11500 km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata!Am luat-o!Arata bine,sincron carburatoare,verificat supape,dat jos AIS,ulei Motul 20w50+filtru.Acum astept filtru aer.Ce nu imi place e acel ZDRANG metalic,ocazional, la oprire si pornire.Sa fie starter clutch-ul?La nici 11500 km?

Sunetul acela e tipic pentru dragstaruri, oricum starter clutchul se duce nu stiu dupa cate porniri, nu e dupa km.

Mie mi s-a dus in luna mai anul asta iar motorul pe atunci avea vreo 55.000 km.

 

Eu in primavara cand am pregatit-o de sezon am luat ulei Bel Ray 20w50 (mineral) + filtru ulei si filtru aer. Pana acuma am peste 5000 de km pe sezonul asta si motorul se comporta normal.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunetul e SPECIFIC, fie ca starter clutch-ul s-a dus, fie ca nu.

Al meu s-a dus tot pe la 50.000 km insa cercetand link-uri din USA gasesti probleme incepand cu 6000 mile ( 9600km) dar si mobre cu 120.000 km fara probleme. Se pare ca la aproximativ 40% din V Staruri(Dragstar pt Europa) de 1100 cmc apare problema.

Kitul nou (aparut 2012) rezolva problema, e oferit de Yamaha, difera de OEM-ul initial. Pret pe Europa : 650 - 850 EUR, pret USA : 350 -400 USD.

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...