atash Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Are cineva de vanzare o aripa de fata de dragstar 650 custom? Ideal ar fi portocalie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nirvana Postat August 8, 2013 Share Postat August 8, 2013 Salut tuturor Ma intereseaza pt al meu Dragstar 650 un lortbagaj, de preferat sh, sau un pret bun.....deasemenea am o pereche de tobe de vanzare, originale, arata foarte bine. Portbagaj...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat August 9, 2013 Share Postat August 9, 2013 Cunoaste cineva o persoana/firma care se ocupa cu reconditionarea articolelor din piele? Am o problema cu coburile, si trebuie sa schimb/repar zonelene intarite (pe partea dinspre mobra) Mersi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lanfinal Postat August 10, 2013 Share Postat August 10, 2013 salut as vrea sa cumpar un dragstar de 400 cm3 din 1996 si voiamsa stiu daca se merita sa o iau , sau sa ma incumet la un virago adica vreau sa stiu daca sunt probleme la dragstar de 400 fata de 650 care este diferenta ca defecte multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 salut as vrea sa cumpar un dragstar de 400 cm3 din 1996 si voiamsa stiu daca se merita sa o iau , sau sa ma incumet la un virago adica vreau sa stiu daca sunt probleme la dragstar de 400 fata de 650 care este diferenta ca defecte multumesc Un prieten din gasca mea a avut dragstar de 400cc si nu e pretentios si merge bine, de vreo 2 luni si-a cumparat un bloc motor de 650cc si l-a montat si totul se potriveste la perfectie. Diferenta e ca de putere dar si de consum ca doar sunt 250cc in plus. Momentan motorul de 400cc are 95.000 km si nu a avut probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat August 11, 2013 Share Postat August 11, 2013 Un prieten din gasca mea a avut dragstar de 400cc si nu e pretentios si merge bine, de vreo 2 luni si-a cumparat un bloc motor de 650cc si l-a montat si totul se potriveste la perfectie. Diferenta e ca de putere dar si de consum ca doar sunt 250cc in plus. Momentan motorul de 400cc are 95.000 km si nu a avut probleme! Wow .... asta da fiabilitate !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Cine are Dragstar de 1100?Ma intereseaza fiabilitatea si problemele frecvente...M-am hotarat sa iau una din 2000 cu 8000 km.la bord si scor de 4500 euro....Arata impecabil.Merita???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Membru 158 posts Moto: yamaha virago Numar: SB 67 GOR Posted 19 July 2013 - 09:51 PM yamaha dragstar 1100 xvs clasic - an fabricatie 2003 - 17200 km - schimburi ulei si filtre facut la 17000 km - ITP pana in 2015 - stare tehnica, optica si functionala excelenta - coburi detasabili, parbriz, sisy bar rider si pasager, talpi rider Attached Thumbnails Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Cine are Dragstar de 1100?Ma intereseaza fiabilitatea si problemele frecvente...M-am hotarat sa iau una din 2000 cu 8000 km.la bord si scor de 4500 euro....Arata impecabil.Merita???? Ahoi! Am eu, nu e un motor pretentios si sunt multumit de el. O problema mare pe care majoritatea o au dupa un timp e cunoscuta problema cu ambreajul de pornire (starter clutch)= un rulment special. Acel rulemnt se duce la nu stiu cate porniri, mie mi-a murit la 54.000 de km si al meu e din 1999, am vazut pe net la altii ca s-a dus si la 20.000-30.000km totul e in nr.de porniri. Te atentionez ca e destul de costisitoare aceasta problema, la noi iti cer majoritatea de la 2500 de lei in sus. Dar eu m-am descurcat cu ajutorul prietenilor si am luat piesa de pe ebay cu 300 de $ iar in descrierea ei scria ca e superioara fata de cea originala, asta ramane de vazut. In rest am avut eu ceva probleme electrice dar asta din cauza ca italianul de la care am luat-o si-a bagat nasul pe acolo si nu numai.... dar s-au rezolvat si alea. In principiu e un motor bun si rezistent, totul depinde de la cine il iei si ce a facut la el. L-am pus si al meu de vanzare pe bikeshop.ro dar ca greu de vandut in ziua de azi un motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Eu de aici am cumparat starterul la Dragstarul pe care l-am avut( SB - 12 - HUM). M-a lasat la 50.000 km. E upgradat in 2012. http://www.yocracing.com/accessory_store/store/yoc_viewItem.asp?IdProduct=270661 In afara de starter, nici o problema. Dragstarul de mai sus , SB - 67 - GOR , e al unui prieten, cred ca pretul e tot pe la 4500 - 4900 EUR. Atentie la dotari in momentul achizitiei, nu sunt ieftine deloc.Daca nu are sistem de coburi laterali, coburi, sissy bar, parbriz , engine guard, etc, "sari urgent" cu inca 1200 EUR - 1500 EUR, daca-ti doresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 (editat) Eu de aici am cumparat starterul la Dragstarul pe care l-am avut( SB - 12 - HUM). M-a lasat la 50.000 km. E upgradat in 2012. http://www.yocracing.com/accessory_store/store/yoc_viewItem.asp?IdProduct=270661 In afara de starter, nici o problema. Dragstarul de mai sus , SB - 67 - GOR , e al unui prieten, cred ca pretul e tot pe la 4500 - 4900 EUR. Atentie la dotari in momentul achizitiei, nu sunt ieftine deloc.Daca nu are sistem de coburi laterali, coburi, sissy bar, parbriz , engine guard, etc, "sari urgent" cu inca 1200 EUR - 1500 EUR, daca-ti doresti. Da conteaza mult sa ai si ceva accesorii, comenzi avansate, porbagaj, eventual esapament custom...etc si sunt multe care lejer iti ridica costul mult de tot! Editat August 12, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Are de toate.Faruri suplimentare,coburi de marca,sissy,antidemaraj electronic,etc.Mai putin evacuare custom.Daca se duce pornirea si trebuie schimbat rulmentul ala,e musai sa crapi motorul in doua sau desfaci doar carter stanga si demontare demaror?Afacerea imi convine:2000 avans iar restul in rate lunare de 500.Plus ca suntem din acelasi oras si stiu ce iau fiindca motorul ala mai mult a stat.Nu a parasit orasul niciodata....Si ce vreau, e sa il fac bobber. Editat August 13, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nemeti_huni Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Daca-l modifici nu inteleg pentru ce-ti trebuie accesorizare si toate alea. Ar trebui sa te orientezi dupa cel mai bare-bone dragstar de 1100 care gasesti pe net si apoi incepi lucrul. Un Dragstar xvs1100 fara accesorii te costa 3500-4000 euro max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Daca-l modifici nu inteleg pentru ce-ti trebuie accesorizare si toate alea. Ar trebui sa te orientezi dupa cel mai bare-bone dragstar de 1100 care gasesti pe net si apoi incepi lucrul. Un Dragstar xvs1100 fara accesorii te costa 3500-4000 euro max. Pai nu imi trebuie,dar sunt incluse in pret si altfel nu vrea sa il vanda si nici sa lase din pret.Motorul arata brici(voi reveni cu poze).Oricum,accesoriile alea vor fi vandute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Pai nu imi trebuie,dar sunt incluse in pret si altfel nu vrea sa il vanda si nici sa lase din pret.Motorul arata brici(voi reveni cu poze).Oricum,accesoriile alea vor fi vandute. Sunt curios ce accesorii are, astept pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lake_of_tears Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 mai baieti, la Băiuţ veniti careva? numa' bine & doamne-agiuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Peguri fata (in loc de talpi) pentru Dragstar 650 are cineva? As vrea sa imi schimb talpile si sa pun peguri pentru o pozitie mai comoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Gata!Am luat-o!Arata bine,sincron carburatoare,verificat supape,dat jos AIS,ulei Motul 20w50+filtru.Acum astept filtru aer.Ce nu imi place e acel ZDRANG metalic,ocazional, la oprire si pornire.Sa fie starter clutch-ul?La nici 11500 km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 (editat) Gata!Am luat-o!Arata bine,sincron carburatoare,verificat supape,dat jos AIS,ulei Motul 20w50+filtru.Acum astept filtru aer.Ce nu imi place e acel ZDRANG metalic,ocazional, la oprire si pornire.Sa fie starter clutch-ul?La nici 11500 km? Sunetul acela e tipic pentru dragstaruri, oricum starter clutchul se duce nu stiu dupa cate porniri, nu e dupa km. Mie mi s-a dus in luna mai anul asta iar motorul pe atunci avea vreo 55.000 km. Eu in primavara cand am pregatit-o de sezon am luat ulei Bel Ray 20w50 (mineral) + filtru ulei si filtru aer. Pana acuma am peste 5000 de km pe sezonul asta si motorul se comporta normal. Editat August 25, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Totusi avea 55000 si nu doar 11000.Kilometrajul nu cred ca e smenuit.Arata mult prea bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Sunetul e SPECIFIC, fie ca starter clutch-ul s-a dus, fie ca nu. Al meu s-a dus tot pe la 50.000 km insa cercetand link-uri din USA gasesti probleme incepand cu 6000 mile ( 9600km) dar si mobre cu 120.000 km fara probleme. Se pare ca la aproximativ 40% din V Staruri(Dragstar pt Europa) de 1100 cmc apare problema. Kitul nou (aparut 2012) rezolva problema, e oferit de Yamaha, difera de OEM-ul initial. Pret pe Europa : 650 - 850 EUR, pret USA : 350 -400 USD. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bizzah Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Sunetul e SPECIFIC, fie ca starter clutch-ul s-a dus, fie ca nu. Al meu s-a dus tot pe la 50.000 km insa cercetand link-uri din USA gasesti probleme incepand cu 6000 mile ( 9600km) dar si mobre cu 120.000 km fara probleme. Se pare ca la aproximativ 40% din V Staruri(Dragstar pt Europa) de 1100 cmc apare problema. Kitul nou (aparut 2012) rezolva problema, e oferit de Yamaha, difera de OEM-ul initial. Pret pe Europa : 650 - 850 EUR, pret USA : 350 -400 USD. Asfalt uscat. ma, cei aia starter clutch? si mai ales cu ce se manaca? ce simptome are inainte sa se strice? cand pica de tot ce se intampla? pica n mers? se schimba greu(scule speciale ceva)? e buba si la modelele cu cilindree mai mica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 (editat) ma, cei aia starter clutch? si mai ales cu ce se manaca? ce simptome are inainte sa se strice? cand pica de tot ce se intampla? pica n mers? se schimba greu(scule speciale ceva)? e buba si la modelele cu cilindree mai mica? Daca rasfoiesti ceva pagini inapoi ai sa gasesti detalii despre acest subiect. De la pagina 120 incepe povestea. Editat August 27, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) Ahoi! Sper din tot sufletul sa nu treceti prin ce am trecut eu saptamanile astea. Daca la pornire aveti urmatoarea problema: - un CLANK mare metalic si se aprinde becul de compresie sa stiti ca sunteti aproape de ceeace am patit eu. Ca cireasa de pe tort sa fie si mai faina in motor a mai fost umblat dinainte de a fii eu proprietar si au dereglat toate marcajele, si nu se potriveau nici de a nabii cu manualul. O gramada de nervi credeti-ma: - 13050096.jpg o nepotrivire - 13050098.jpg alta - 13050100.jpg alta - au mai fost si altele dar cumva le-am rezolvat cu ajutorul catorva oameni priceputi si pe aceasta cale le multumesc. Vreau sa-i multumesc si lui Razvan de la (metricmotion) un om de nota +++10 care m-a ajutat mult, nespus de mult. Ma bucur ca in sunt in tara si oameni de calitate. Liviu (cel cu anvelopele fara dot) un om care are topic cu vanzari de anvelope AICI - /index.php?/topic/693353-vand-cauciucuri-moto-noi-si-sh/ si credeti-ma ca nu sunt oameni nemultumiti (cel putin eu asta am constatat) in plus deja am multe anvelope cumparate de la el si n-am ce sa-i reprosez. El mi-a mentionat ca el asa le achizitioneaza cu DOT-ul deja taiat, iar anvelopele care mi le-a trimis sunt intr-o stare decenta si la preturi decente. Bec de compresie?Exclus!Acel bec (engine check)are rol de avertizare in 2 cazuri de malfunction:TPS si senzorul de viteza.Iar cel rosu,la Dragstar nu indica presiunea de ulei( ca la marea majoritate) ci nivelul uleiului. Am mers cu ceva motoare (R1, R6, Tunderace, Thundercat, CBR, Dyna de la HD, HD Sporster...etc) dar dragstarul cu ape e visul meu, poate mai incolo un HD Sporster 1200cc tot cu APE sau WildStar 1600cc tot cu APE si ultimul vis Indian cu APE! Cu touringuri gen Vstorm n-am fost si nici nu-s curios, imi place ca dragstarul are centru de greutate jos si ai senzatia ca mergi cu poponeata pe drum si daca mai stai spanzurat pe un APE zici ca esti pe un rollercoster mai ales pe curbe!!! DRAGOSTE, IUBIRE...etc Le ma zic la domnisoare ca e mai fain ca sexul Am eu o V Strom 1000 din 2008 luata la 0,000 km.Am facut ture pe dincolo de vis.Recordul personal a fost de 1334 km.intr-o zi,cu bagaje full si pasager.Cred ca daca ai merge intr-o tura serioasa cu V Stromul de un miar te-ai pisa pe multe alte motoare.Inclusiv pe Drag Star care are,intre noi fie vorba o pozitie de sedere de-a dreptul criminal de incomoda. Si inca ceva!Se vinde coburi Held,suporti cromati pentru coburi (inclus suruburi si snuruile de siguranta cu blocare,originale).sissy cromat,cu spatar capitonat si faruri aditionale cu cozoroc si kitul de montaj original(include switch on/off).Toate arata excelent.Pentru interesati trimit foto.Pret 350 euro.Transportul,din partea casei!!! Am uitat de crash bar cromate.100 euro. Editat August 29, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 30, 2013 Share Postat August 30, 2013 Bec de compresie?Exclus!Acel bec (engine check)are rol de avertizare in 2 cazuri de malfunction:TPS si senzorul de viteza.Iar cel rosu,la Dragstar nu indica presiunea de ulei( ca la marea majoritate) ci nivelul uleiului. Am eu o V Strom 1000 din 2008 luata la 0,000 km.Am facut ture pe dincolo de vis.Recordul personal a fost de 1334 km.intr-o zi,cu bagaje full si pasager.Cred ca daca ai merge intr-o tura serioasa cu V Stromul de un miar te-ai pisa pe multe alte motoare.Inclusiv pe Drag Star care are,intre noi fie vorba o pozitie de sedere de-a dreptul criminal de incomoda. Si inca ceva!Se vinde coburi Held,suporti cromati pentru coburi (inclus suruburi si snuruile de siguranta cu blocare,originale).sissy cromat,cu spatar capitonat si faruri aditionale cu cozoroc si kitul de montaj original(include switch on/off).Toate arata excelent.Pentru interesati trimit foto.Pret 350 euro.Transportul,din partea casei!!! Am uitat de crash bar cromate.100 euro. Nu te contrazic cand vine vorba de confort pe V Strom, am prieteni care au dar pur si simplu n-am fost curios sa il incerc, clar nu-i de mine si nu ma atrage. Daca tie iti place asta-i treaba ta si eu iti respect alegerea fara sa comentez suplimentar. Ma gandesc ca ai facut cei 1334km combinat cu autostrazi si cu o viteza medie de cruaziera pe care eu nu o pot avea pe dragstar datorita disconfortului care ar aparea, daca a-si merge pe autostrazi si cu o viteza medie mai mare a-si putea sa merg clar 800-1000 de km pe zi. Dar eu de obicei prefer sa merg lejer cu multe opriri si pierderi de timp poate pentru unii inutile. Eu cand imi planific o calatorie eu prefer sa fac 500 de km si sa vad multe decat sa fac 1000 si sa ajung rupt la capatul calatoriei fara sa fii vazut ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.