Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aripa pentru xvs650 custom o ai de vanzare? Daca da, la ce pret? M-ar interesa... cheers!

 

P.S. and off:) Foto de la o mica iesire de ieri ;) Ride safe!

 

Am Star de 1100, si nu stiu daca se potriveste, dar daca da, dupa ce o schimb, o sa o am la vanzare :)

Ai grija la guma pe spate, am un amic care are un Virago, si a tot tras de timp pana a explodat cauciucul...

 

Asfalt uscat, cat mai este timp sezonul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e fara AIS ? am citit si eu pe forumuri de afara cum ca ar fi mai "smooth" dar vreau si o parere romaneasca :) Cu ce ai acoperit gaurile ramase ?

 

Isuse!Asta da....Eu sunt opusul.Dau jos tot ce se poate,pana iese un bobber care are doar cadru,roti,motor si ghidon.Ieri am aruncat AIS-ul.Altfel suna treaba acum....Si mai am de inlaturat multe...Merci de rsp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zice clar ce si cum e fara AIS dupa un timp mai lung. Si pe mine ma seaca cand aud cate o explozie mai ales la dezaccelerare dar m-am impacat cu ideea.

Oricum e bine de stiut ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine motorul nu are asa ceva din fabricatie. Bineinteles ca nu ii simt lipsa. Acum nu stiu daca dezactivezi una, ce implicatii are...

Cum se comporta motorul fara AIS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu stiu de ce va deranjeaza explozia de la decelerare. Eu chiar o folosesc in loc de claxon cand mi se pare ca vrea cineva sa se bage in fata. Are efect 99% din cazuri.

E drept ca am tevile goale si esti obligat sa le dai atentie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se pare mai smooth,in schimb motorul e mai clean loock si nu mai partaie la frana de motor.Ma disperau tevariile alea rasucite in jurul motoruli.Le-am astupat cu nipluri din AL facute la strung.Fa-le cu o zecime mai groase decat diametrul shtutzului si lungi de vreo 3cm.

 

Tehnic nu sunt probleme.Alea sunt puse ca sa mai arda din noxe pe evacuare datorita unui jet de aer suflat de selenoidul cu comanda vacuumatica.Restul sunt povesti de 2 bani.Unele nu au deareca au fost fabricate pentru tari care nu se mai caca atata pe ele.Oricum e zero eficienta,avand in vedere la ce nivel de catalizare s-a ajuns la motocicletele actuale.Riscuri zero,sunet mai ok,aspect aerisit.Recomand.....

 

Proiect toamna -iarna...Om vedea ce va iesi la primavera...

 

Ala din poza nu sunt eu..... :nono:

post-44963-0-92273600-1379185718_thumb.jpg

post-44963-0-41963600-1379185740_thumb.jpg

post-44963-0-42337200-1379185753_thumb.jpg

post-44963-0-59870700-1379185769_thumb.jpg

post-44963-0-62305300-1379185784_thumb.jpg

post-44963-0-11231100-1379185798_thumb.jpg

post-44963-0-19409900-1379185811_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19".Da...prin ghidon.Si am gasit o modalitate de a muta socul de pe ghidon.

Vai de capul meu, al meu de 16" si dupa 30 de km il simt, cel mai mult am facut cu el parca vreo 300-320 de km dar nu-i stress se poate merge.

Apoi la 19' nu stiu ce sa zic, poate o sa fie exagerat fata de dimensiunea motorului (perere personala) si la drum lung o sa te oboseasca rau.

 

Chiar te rog daca ai timp si chef sa dai detalii (scris si poze) cum muti choke-ul de pe ghidon in alta parte, il pui sub rezervor? sau ce ii faci?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK.Deseara pun ceva poze.O sa si radeti putin...probabi.

 

Dupa cum se vede socul l-am mutat pe dreapta.deasupra carcasei filtrului de aer.Am folosit cablul de soc original si l-am scurtat impreuna cu camasa cablului.Cotul metalic ce vine prins de ansamblul carburatoarelor este de la cablul de acceleratie inferior(ferula metalica din capatul cablului de soc intra la fix).Mecanismul socului l-am preluat de la vechea mea Virago 750 iar tabla de care vine prins mecanismul este suportul de numar de la Dragstar(numarul l-am prins direct de aripa.Oricum vine aruncat totul la momentul oportun).Ornamentul ala cu crucea de fier este un capac de valva bling-bling,dar e ok.deoarece mascheaza surubul.Cam asta e....si functioneaza brici.

Azi am introdus firele electrice prin ghidon,ocazie cu care motanul meu m-a facut de rusine cand l-a mirosit in cele 3 litere pe electrician.

Referitor la ghidon nu e deloc exagerat(in poza apare oarecum distorsionat).In momentul cand va fi pus scaunul solo,pe arcuri si o aripa hoatza va arata si mai bine,cu ghidonul ala,Mie mi se pare foarte ok.Undeva,cu niste ani in urma am postat si poze cu lucrul la o Virago.Tot pe acest forum....

In fine....cam asta a fost.Succes!!!

post-44963-0-13031900-1379536077_thumb.jpg

post-44963-0-63971700-1379536091_thumb.jpg

post-44963-0-48268700-1379536108_thumb.jpg

post-44963-0-16835000-1379536122_thumb.jpg

post-44963-0-48644300-1379536138_thumb.jpg

post-44963-0-76728800-1379536150_thumb.jpg

post-44963-0-57013500-1379536163_thumb.jpg

post-44963-0-71093100-1379536172_thumb.jpg

post-44963-0-44320400-1379536184_thumb.jpg

post-44963-0-61558000-1379536199_thumb.jpg

post-44963-0-49286300-1379536228_thumb.jpg

post-44963-0-45221000-1379536239_thumb.jpg

post-44963-0-51552300-1379536250_thumb.jpg

post-44963-0-03525500-1379536261_thumb.jpg

post-44963-0-49205300-1379536279_thumb.jpg

post-44963-0-49509000-1379536292_thumb.jpg

post-44963-0-02282500-1379536305_thumb.jpg

post-44963-0-90443500-1379536316_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@transilvania72 interesant cum te-ai jucat si are o aparenta mai curata asa fara firele electrice. E bine ca ai si ajutor, fain si pisicul, stiu cum e sa-si bage botul cate un animal (am si eu). Uite ce Virago am avut eu: La cumparare - post-25613-0-63379200-1379538211_thumb.jpg La Final inainte de vanzare - post-25613-0-14028800-1379538287_thumb.jpg

Am si eu loc pentru firele electrice in ghidon dar trebuie sa largesc gaurile, poate in spre primavara ma bag si eu sa ma joc un pic cu el. Am de mutat clacsonul (ca am unu mare care atinge aripa fata dar scoala si mortii) si chock-ul sper ca oi putea adapta ceva.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie largit nimic....Cel putin la al meu care e de la BARON CUSTOM si se numeste tipic americaneste KONG BAR 19".E adevarat ca are diametrul mai mare fiind teava mai subtire in teava groasa cu diametrul de 1 1/4 inci.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...