IceLord Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 Faine lucrarile tale. Ai modificat-o in totalitate in 3 ani. Interesant este ce mai urmeaza. In rest, lumea e cam amortita, liniste mare. Nu mai zice nimeni nimic...... pareri....... probleme, sa mai invatam si noi, astia incepatori. Salutari si....... sa vina caldura. Multumesc frumos, apoi modificarile radicale sunt cand te bagi si tai din cadru si te joci un pic cu el. In mintea me momentan sunt foarte multe idei, dar ma limiteaza bugetul. Apoi e liniste ca noi astia cu dragstar nu suntem asa "aprinsi" si in plus nu suntem asa multi. @bogmag no am masurat dimensiunile, 46mm in spate si 56mm im fata. Masoara te rog si zi-mi ce dimensiuni sunt la ale tale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Deci sa masor diametrul gurii de toba de intra in motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Deci sa masor diametrul gurii de toba de intra in motor? Sa ma sori exact ceeace intra in in motor, mai pe romaneste Acea parte care intra in gura de evacuare a cilndrului! Multumesc anticipat. Editat Decembrie 5, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) A mai sosit intre timp si saua.Asa ca i-am taiat aripa si suportii.Urmeaza o alta aripa si montarea seii....ca tot vine iarna.La final o aerografie faina si gata!!! Editat Decembrie 5, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 @Transilvania72 Usor usor iti iasa, vadca evolueaza proiectul tau. Al meu e dezmembrat si mesteresc momentan pe partea electrica. Chiar a-si vrea sa vad in detaliu ceeace ai facut la sea, cum ai facut suportul pentru sea, cu ce ai acoperit CDI-ul sau l-ai lasat liber? Ce tema faci la aerografiere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Ai rabdare ca vin si cu poze cand e gata.Tema va fi ceva din tatuajele lui Bob Tyrell sau negru cu fulgi aurii....vad eu.Dar tu ce probleme ai cu bulectrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) Ai rabdare ca vin si cu poze cand e gata.Tema va fi ceva din tatuajele lui Bob Tyrell sau negru cu fulgi aurii....vad eu.Dar tu ce probleme ai cu bulectrica? Am sa astept ca uneori asteptarea e buna. Banuiesc ca esti fan Exodus si de acolo esti influentat, interesant!!! Apropo seaua e chiar interesanta. Eu uneori imi fac singur probleme, m-am apucat sa ascund in ghidon cablurile electrice si cateva din ele mi-au dat de furca, in plus mut butonul de pornire undeva pe langa sea sau rezervor, deja am mutat si clacsonul. Dupa care trec pe la modificarea sei si suportului. A-si vrea sa ma joc si cu esapamentul, acuma depinde de ce imi zice si @bogmad in legatura cu esapamentul pe care il are el la vanzare, daca nu gasesc eu ceva tevi, a-si vrea sa-i pun si un crashbar, a-si croma sisbarul si crashbarul dar momentan nu stiu unde si bugetul e instabil pentru proiect. Deci fac cand sunt bani! Cu stima IceLord (Dan) Editat Decembrie 5, 2013 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Unde e biroul "de dat mare"? img free uploader Vai de capul meu ce iarna lunga ma asteapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Unde e biroul "de dat mare"? A venit mosu mai devreme! Frumoasa , sa o stapanesti sanatos , pare "Fata mare"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 asa este! si ramane "virginica" pana la primavara! timp suficient pt ceva silicoane, botox, fuste mini si alte treburi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Sa o stapanesti sanatos ! Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 Si sa nu uit... Bardak Motors sunt "de vina" pt asta! Au fost singurii care au putut sa o aduca in culoarea asta! Multumirile, masa si dansul la Radu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 6, 2013 Share Postat Decembrie 6, 2013 950 cc? La banii aia luai ceva second si bun de 1600 sau 1700 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 7, 2013 Share Postat Decembrie 7, 2013 Ahoi! @Lucian M sa o stapanesti sanatos si fara probleme, cati cc are, 950cc? @Transilvania72 cred-ca omul nu a vrut sa se stie cu atate batai de cap cu cate avem noi, si eu personal nu a-si lua un motor nou pentru ca ar fii in garantie si eu sigur ma-si baga in el sa ma joc in plus eu sunt cu carburatia nici nu vreau sa aud de injectie sau jante turnate, dar gusturile nu se discuta asta-i clar. Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 (editat) Ce vorbesti?Prefer injectia oricand carburatiei.V-Stromul meu de o mie e pe injectie.Zero probleme la orice temperatura si cu orice benzina.Viitorul Harley sau ce va fi(oricum mare) va avea neapărat injectie. Editat Decembrie 8, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Ce vorbesti?Prefer injectia oricand carburatiei.V-Stromul meu de o mie e pe injectie.Zero probleme la orice temperatura si cu orice benzina.Viitorul Harley sau ce va fi(oricum mare) va avea neapărat injectie. Da stiu ca e performanta la injectie (consum mai mic, eficenta mai mare) dar cand se strica te apuci si cumperi tot kit-ul si sigur e mai scump ca un kit de carburatoare si in plus iti trebuie calculatoare ca sa poti sa te joci cu el la performanta, in plus la o stricaciune de injector chemi tractari auto.... Toate au + si - -uri dar fiecare cu ceeace iti place si sunt discutii lungi pe tema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Sa o stapanesti sanatos!!! Asfalt uscat Lucian M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefoctav Postat Decembrie 9, 2013 Share Postat Decembrie 9, 2013 Foarte frumoasa Lucian. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) 950 cc? La banii aia luai ceva second si bun de 1600 sau 1700 De unde stii care sunt "banii aia"? Poate am primit-o cadou! Daca vroiam ceva mai mare ... imi luam ceva mai mare! Eu vin de pe un 650cmc (permis de un an si un pic, 6000km mers) de 240kg. Nu am vrut sa imi iau ceva cu mult mai greu. Am luat in considerare si Intruder C1500T, Midnight Star 1300, un HD si chiar Intruderul de 1800... Sunt prea mari si prea grele pentru plimbarile extrem de lejere pe care vreau sa le fac eu. Si da, mie nu imi place sa surubaresc si sa imi bag nasul in motocicleta. Prefer sa merg la service si pentru lucrurile simple. Si acum sa vezi ce sar toti sa imi spuna ca asta ma face mai putin motociclist... Sa o stapanesti sanatos!!! Asfalt uscat Lucian M. Multumesc! Foarte frumoasa Lucian. Asfalt uscat. Multumesc! Editat Decembrie 11, 2013 de Lucian M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Tizule,daca mergi bine cu o 650 mergi la fel de bine si cu una de 2000...Ture faine si bucurie motorizata!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Tizule,daca mergi bine cu o 650 mergi la fel de bine si cu una de 2000...Ture faine si bucurie motorizata!!!! O sa vina si aia! Toate la timpul lor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 @Lucian M poti sa stai linistit ca eu personal nu te judec pentruca preferi sa fii confortabil, fiecare dintre noi stie ce vrea de la jucariile lor. Drumuri bune si fara evenimente negative alaturi de noua ta achizitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salutari Faina jucaria Luciane, sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km de asfalt uscat. In rest, au sarit colegii pe tine ca hienele (glumesc), fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui si cum spunea Ursu si eu sun unul din cei carora le place sa isi bage nasul in mecanica si nu numai, deci o jucarie noua nu ma avantajeaza. daca pentru tine e ok, ce spunem noi aici sun pareri personale, tu sa te simti bine cu bijuteria ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Am mai avansat nitel.....Deja suportii pentru partea de jos a arcurilor si aripa sunt in lucru.Cred ca voi face si un sissy bar cu balamale ca sa pot cara un cort,sacul de dormit,etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Decembrie 16, 2013 Share Postat Decembrie 16, 2013 Tobele s-au dat. Scuze amicului IceLord. Bafta multa si ma revansez cu o bere la prima re-intalnire. Vand set TOBE CUSTOM pentru Yamaha Dragstar 650 (classic si custom). Tobele sunt facute de olandezii de la BSM, au fost mai lungi, dar au fost scurtate la un atelier de specialitate, pt. o imagine mai agresiva a motocicletei. Au si silencere care se pot detasa. Sunetul este fenomenal pt. un motor de 650 cc cu aceste tobe. Veti impresiona pe multi si mai pirimiti si vreo 2-3 caluti in plus la cuplu. PRET: 350 ron, dar sunt deschis si la eventuale alte schimburi. De mentionat ca nu mai am cruiser. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.