MOTORIOUS Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 La kilometri aia merita luata.DS greu se strica.Ulei de calitate 20w60 si schimbat de 2x pe an.In rest nu te doare capul. Si cu starter clutch e alta poveste.90 la suta din cazuri e ca nimeni nu regleaza TPS,iar cand acesta e dereglat da kick back zgomotos si produce uzuri.Voi pune documentatie deseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Si cam cat costa inlocuirea starter clutch-ului ? Depinde de calitatea lui uite http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.Xyamaha+vstar+starter+clutch&_nkw=yamaha+vstar+starter+clutch&_sacat=0&_from=R40 sa mai pui taxele de transport si vama si TVA...etc La kilometri aia merita luata.DS greu se strica.Ulei de calitate 20w60 si schimbat de 2x pe an.In rest nu te doare capul. Si cu starter clutch e alta poveste.90 la suta din cazuri e ca nimeni nu regleaza TPS,iar cand acesta e dereglat da kick back zgomotos si produce uzuri.Voi pune documentatie deseara. Ahoi! Chiar astept cu curiozitate sa ma lamuresti cu TPS ca sunt pe langa ! @cr1s71 Starter clutch se duce de obicei dupa mai multe porniri si nu tine cont de nr.de km totul e de cate ori pornesti motorul, ca asa se uzeaza. Una e cand ai 60.000km si ai 10.000 de porniri si alta e cand ai 20.000km si ai 15.000 de porniri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Pentru cei care vor tubeless...Vezi OUTEX tubeless kit.Mor de nu imi iau si eu.In caz de pana,bagi sfoara din latex,o umfli si mergi mai departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Starter clutch-ul din cate stiu eu, este o problema intalnita la 1100,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Asa e ... pe 7 termin cu examenele, iar daca mai are omul motorul si chiar e asa cum se prezinta, va fi al meu. Sunt curiost oare de ce acest motor dragstar 650 are in fata 3 faruri, normal nu era sa nu le aiba pe cele 2 mai mici ? Am vazut asta doar la 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Sunt curiost oare de ce acest motor dragstar 650 are in fata 3 faruri, normal nu era sa nu le aiba pe cele 2 mai mici ? Am vazut asta doar la 1100. Proiectoarele, crash-bar-ul, sissy-bar-ul, coburii, foot-rest-urile si alte accesorii sunt optionale, pot sa fie sau nu pe motor. Bucura-te daca le are, costa cca 120 euro sa le pui ulterior. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Pare versiunea americana, cu roata fata mai groasa. Frumoasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMP Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Salut baieti, am un DragStar XVS 650 din 1998, vreau sa-mi spuneti ce fel de ulei (tip, marca) si in ce cantitate e mai indicat pentru un schimb de ulei. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Versiunea americana nu difera cu mult fata de cea europeana ? Se gasesc mult mai greu piese de schimb ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Pare versiunea americana, cu roata fata mai groasa. Frumoasa... Nu-i nici o versiune americana, e doar modelul Classic, cu roata groasa pe fata, aripi mai mari si mai lungi, protectii (tuburi) pe telescoape, jugul mai lat, farul mai mare. Intr-adevar la anumite modele apare un vaporizator pentru gazele de benzina din rezervor, in rest, nu sunt diferente. Motorul arata foarte bine, daca si kilometri sunt reali merita toti banii, succes! Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Nu sunt expert, dar cred că roata față e principala diferență. Nu am văzut niciodată segregari după criteriul ăsta, ci doar după model (vezi că e XVS650 și XVS650A, cele mai noi). Dacă mă iau după ce mi s-a spus de catre 2 dealeri, după 2005-2006 Yamaha nu a mai livrat în Europa, tot ce e după 2006 e adus la comandă. Cred că Custom-urile toate au roata subțire, iar Classic sunt și-și. Vă rog să mă corectați dacă greșesc. Dar DS-urile sunt unele dintre cele mai bine suportate motociclete after-market, nu-ți face probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Deja ma visez pe un dragstar )Inca o intrebare in legatura cu ghidonul: am vazut ca sunt 2-3 tipuri, ce avantaje si dezavantaje are fiecare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 (editat) Deja ma visez pe un dragstar )Arata bine, da. Un 650 e mai mare decat altele din aceeasi gama si arata mai a 'heavy cruiser'. Eu am luat Classic pentru ca imi place stilul (classic+chopper+lung, spre deosebire de Shadow sau Marauder) si pentru ca sunt fiabile. Mai era un Custom superb, intretinut maniacal, la vanzare, dar Classic-ul pe care l-am luat a avut tot ce mi-am dorit pe el: floorpads, windshield, roata groasa pe fata, coburi, sissy, tobe [mai] galagioase, ciucurasi (sic ) Vad ca esti din Bucuresti, ti-l pot arata pe al meu daca vrei si se face putin mai cald. Inca o intrebare in legatura cu ghidonul: am vazut ca sunt 2-3 tipuri, ce avantaje si dezavantaje are fiecare ?Acum ai deschis cutia Pandorei . Nu ai vazut Ride Like A Pro a lui Palladino! Vezi ca e la magazinele de specialitate din Tortuga, RLP V. Sau ti le dau eu pe toate, RLP on the Dragon e interesant, Surviving the Mean Streets nu mi s-a parut sa imi zica nimic nou. Aici pe forum ti se va spune ca ghidoanele tin de stil. Da, asa e, poti tine ala stock, poti pune unul drept si scurt (pe la bobbere se foloseste), poti pune un ape (d-ala inalt, de obosesti in 30') sau diverse variatiuni ale celui stock. Ideea e ca cel stock e facut de constructor sa fie cel mai comun si sa satisfaca cei mai multi clienti/rideri. Dar poate sa nu ti se potriveasca, poti fi mai 'scurt', ca mine, asa ca iti trebuie un ghidon mai 'adus' catre tine. Ideea e ca trebuie sa poti braca maxim fara sa trebuiasca sa te intinzi, iar in restul timpului mainile sa fie relaxate; in general la cruiser/touring se recomanda coatele la 90 de grade, incheietura putin flexata, putin sub manson (ca sa nu cumva sa 'tragi' de gaz prea mult cand dai de hopuri sau la manevre). Orice altceva tine de stil si cat esti de dispus sa suferi pt a fi cool. L.E.: Nu cred ca ti s-a spus, dar chooperele/cruiserele, avand 'baza' mai lunga, sunt mai putin manevrabile ca celelalte. Sunt mai stabile, pentru ca au centrul de greutate mai jos, dar sunt mai putin manevrabile. Asta inseamna atentie marita la manevre, mai ales la cele la viteza mica, iar uneori e posibil sa tarasti floorpads pe jos daca te apleci nu neaparat foarte mult (sunt mai scunde, mai late, au o gramada de chestii in lateral). Floorpads si footpegs sunt mobile (se pliaza), dar daca te mai apleci mult ajung la maxim, iar partea fixa iti va ridica roata spate si pierzi tractiunea si controlul. Dar pana sa ajungi tu acolo e muuuult Editat Ianuarie 26, 2014 de BlackSeraph Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Merci frumos de informatii BlackSeraph. Mi-ar placea mult sa-ti vad dragstarul, dar sa scapam odata de zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 E ca la femei: inainte sa te decizi urca-te pe mai multe, sa vezi care iti place mai mult. Vezi pe unde se aduna chopper-isti si roaga-i sa te lase sa te urci pe motoare. Eventual dai o bere, doua, trei... Salut baieti, am un DragStar XVS 650 din 1998, vreau sa-mi spuneti ce fel de ulei (tip, marca) si in ce cantitate e mai indicat pentru un schimb de ulei. Multumesc. Eu am una din 2007, dar cred ca se potriveste: Engine oil: Type: SAE10W30 or SAE10W40 or SAE15W40or SAE20W40 or SAE20W50 Engine oil quantity: Without oil filter element replacement: 2.60 L (2.75 US qt) (2.29 Imp.qt) With oil filter element replacement: 2.80 L (2.96 US qt) (2.46 Imp.qt) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMP Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Multumesc. Poti sa-mi spui ce marca folosesti tu? Care dintre SAE10W30 or SAE10W40 or SAE15W40or SAE20W40 or SAE20W50 . Eu merg mai mult prin oras si prin imprejurimi, plimbari de sambata si dumninica, 50-100 km. Am inteles ca daca uleiul e mai vascos , motorul intra mai greu in viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Am avut pana acum F4i, sportiva, mi-a placut motocicleta, dar doar atat. In oras ma descurcam foarte bine cu ea, ma bagam peste tot, profitam de fiecare centimetru )La drum lung primii 20 km erau frumos de parcurs, dar dupa nu-mi mai placea.La dragstar imi place enorm aspectul, crom mult, fara plastic. Sportivele sunt ca niste jucarii pe langa cruisere, dupa parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Multumesc. Poti sa-mi spui ce marca folosesti tu? Care dintre SAE10W30 or SAE10W40 or SAE15W40or SAE20W40 or SAE20W50 . Eu merg mai mult prin oras si prin imprejurimi, plimbari de sambata si dumninica, 50-100 km. Am inteles ca daca uleiul e mai vascos , motorul intra mai greu in viteza. Eu o duc la un mecanic. Mi-a pus acum 10W40 (cred ca Motul) care, conform diagramei din cartea tehnica, are o plaja de utilizare in -10 si 40 grade Celsius. La dragstar imi place enorm aspectul, crom mult, fara plastic. Sportivele sunt ca niste jucarii pe langa cruisere, dupa parerea mea. DS-urile au ceva mai mult metal decat altele. Shadow-ul cica ar avea mult plastic, spre exemplu. Insa un DS650 are 250kg, cred ca depaseste orice naked sau sportiva. Iar cand incepi sa te uiti la 1100, 1700, 1900 ... ajungi la 350-400kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 (editat) Baga 20w50 si nu mai ai treaba.Sau te dai la -20'C? Cat despre apehanger,tin sa anunt ca e cel mai comod ghidon avut in 25 de ani de mobrism.Al meu e de 19".De la 80in sus imi sprijin coatele pe vant,fara nici un efort.Coloana sta dreapta...ce mai...Recomand.Ghidonul original m-a omorat de incomod ce era.Si era ghidon "normal". Editat Ianuarie 26, 2014 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMP Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Multumesc, nu ma dau la -20 C. Stii o marca mai buna sau e ok Motul ?(semi sau sintetic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Cat despre apehanger,tin sa anunt ca e cel mai comod ghidon avut in 25 de ani de mobrism.Al meu e de 19".De la 80in sus imi sprijin coatele pe vant,fara nici un efort.Coloana sta dreapta...ce mai...Recomand.Ghidonul original m-a omorat de incomod ce era.Si era ghidon "normal". Eu l-am vazut pe un tip ce s-a dat toata vara pe Stefan cel Mare/Barbu Vacarescu facand intinderi si scuturand mainile... Si am citit ca ar fi incomod la drumuri lungi si mai putin manevrabil, dar nu stiu ce sa zic... as vrea sa incerc si eu un ape inainte sa imi dau cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Multumesc, nu ma dau la -20 C. Stii o marca mai buna sau e ok Motul ?(semi sau sintetic) Motul e ok.dar full sintetic si doar 20w50.La racirea cu aer si mers prin oras se impune un ulei mai vascos si schimbat ceva mai des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Ahoi! Eu am ape de 16' si nu ma oboseste, chiar ma incanta mai ales pe serpentrine. Parca sunt pe carusel, cu privire la ulei puteti sa incercati sintetic, semi si mineral. Eu anult trecut am folosit mineral 20w50 de la Bel Ray si am fost multumit. Acu' 2 ani am bagat semi 20w40 de la Castrol, afost bun dar mai bine e pe mineral 20w50. Incercati si vedeti ce si cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Dupa un sezon si jumatate pe doua roti am dat in mintea femeilor : "VREAU MAI MARE". In consecinta se vinde una bucata Dragstar Classic 650 ,an 2001 ,35800km ,Filtre si ulei nou, Pozele sunt din vara ,voi reveni cu poze mai proaspete. Pret: 3300 euro. 0747254108 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli69xxx Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Salut,mai ai anvelopa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.