Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi! N-am schimbat nimic, acuma ramane de vazut daca pierde ulei, daca da tre sa le schimb si eu. Dar nu am avut pierderi de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus,

 

Pornesc cu socul tras, las 2-3 minute sa se încălzească, scad socul pana la jumătate, nu sta la relanti, chiar si dupa ce am mers un pic cu ea tot la fel, sigur motorul era încălzit, in plus este cald afara si nu cred ca ar fi fost nevoie de soc (părerea mea).

La relanti am umblat dupa ce am mers cu moto, am văzut ca e mai rau asa ca am renunțat sa mai umblu.

Bujii noi,vezi filtru aer,filtru benzina,carburatoare verificate si eventual curatate,sincronizare,relanti 950-1000 rpm si verificare\reglare TPS.Vezi pierderi de vacuum sau sa nu sufle evacuarea la iesirea din cilindri sau pe la colierele dintre primare si finale. Editat de MOTORIOUS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujii noi,vezi filtru aer,filtru benzina,carburatoare verificate si eventual curatate,sincronizare,relanti 950-1000 rpm si verificare\reglare TPS.Vezi pierderi de vacuum sau sa nu sufle evacuarea la iesirea din cilindri sau pe la colierele dintre primare si finale.

Servus,

 

Multumesc, am dus moto la specialisti sa faca toate aceste operatiuni, nu are rost sa "ma joc" eu personal ca mai rau stric...

Va multumesc pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Se pare ca am o buba "urata" mi-a murit electromotorul. Aveti idee cine repara, sau unde a-si gasii unul?

 

Multumesc Anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Se pare ca am o buba "urata" mi-a murit electromotorul. Aveti idee cine repara, sau unde a-si gasii unul?

 

Multumesc Anticipat!

ba, din ce am vazut ca ai descris pe facebook, e posibil sa nu fi murit. am patit si io odata si era un contact imperfect la puntea redresoare (cred ca asa i zice) nu a vrutsa mearga decat cu aia, nici nu l a interesat ca l am pus pe direct. incearca totusi si verifica si acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Ieri ceva prieteni care se pricep mai bine au lucrat cu periile si si-a revenit.

Acuma sa vad ce si cum il fac sa porneasca motorul.



FUTEREA MEA, o pornit URSUL.

In FUTEREA MEA, am uitat sa pun masa la blocul motor.........de aia no pornit ursul.

Azi l-am reconectat la viata si o iesit din barlog, beti ROM si sigur va vine mintea la cap.

Dupa o sticla de ROM mi-a revenit mintea la cap si l-am repornit!!!!!!!!!!!!!!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand arc spate yamaha dragstar 650, adauga 50 de kg la sarcina motocicletei, eu l.am luat dar e putin prea rigid pt mine. L.am luat de la razvan de la metricmotion cu 400 de lei, il vand cu 200, folosit 3 sapt.0729478009 sunati oricand in timpul zilei, daca nu raspund probabil sunt pe motor deci lasati un mesaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Zilele trecute https://www.facebook.com/photo.php?v=657809644291544&set=vb.100001875437030&type=2&theater testam franele dupa o schimbare de lichid si aerisire.

 

Azi am scos cu adevarat ursul din barlog, maine calatorie de proba. Revin cu detalii!

Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor.

 

am achizitionat si eu un dragstar de 1100,insa am o problema cu el, nu i mi place cum suna tobele originale, desi sunt decupate total capetele si arata cum se vede in poza atasata dar tot nu are un sunet placut.

am achizitionat ceva tobe de pe louis goale care nici nu prea se potriveau bine, dar nici de sunet nu eram prea multumit, inafara de asta am pierdut din cuplu.

 

intrebarea mea ar fi daca si a mesterit cineva tobele originale la dragstar 1100,eventual gauri in alte locuri sau stiu eu ce, o recomandare ceva daca poate sa ma ajute cineva

 

multumesc anticipat si asfalt uscat tuturor

post-70208-0-35814200-1399663861_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am scos doar teava finala si tabla de acolo. (cam ce vad si in poza ta)

mai trebuie putin imbogatit amestecul ca sa sune ceva mai gros si mai plin, dar pana atunci uite un filmulet, tocmai am terminat asta seara:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am scos doar teava finala si tabla de acolo. (cam ce vad si in poza ta)

mai trebuie putin imbogatit amestecul ca sa sune ceva mai gros si mai plin, dar pana atunci uite un filmulet, tocmai am terminat asta seara:

 

mersi frumos, am si un dragstar de 650 iar tobele sunt golite total de vezi lumina soarelui prin tevi, si suna fenomenal,poate mai ceva decat in acel clip,dar nu stiu daca golesc total la cel de 1100 va fi la fel de placut si nu voi pierde cuplul.

la dragstar de 650 poti goli total, si merge bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Pierdeti din putere pentruca e un kick back de la esapament. Trebuie calculat si reglat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica intrebare am si eu, de ceva timp imi caut un dragstar de 650. Mai nou am luat in considerare si varianta de 1100.
Din ce am vazut eu nu sunt mari diferente din punct de vedere al dimensiunilor.
As avea nevoie de o parere a cuiva care cunoaste mai bine, prin ce difera cele doua modele, de 650, respectiv 1100 ?
Daca au aproximativ aceleasi costuri de intretinere, consum, etc as inclina spre 1100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica intrebare am si eu, de ceva timp imi caut un dragstar de 650. Mai nou am luat in considerare si varianta de 1100.

Din ce am vazut eu nu sunt mari diferente din punct de vedere al dimensiunilor.

As avea nevoie de o parere a cuiva care cunoaste mai bine, prin ce difera cele doua modele, de 650, respectiv 1100 ?

Daca au aproximativ aceleasi costuri de intretinere, consum, etc as inclina spre 1100.

Ahoi!

Prima diferenta e consumul!

Credca cel de 650 consuma undeva la 3-4L , iar cel de 1100 (al meu) scot un consum de 4,5-5L.

O alta diferenta e puterea, cel de 650 are 45 CP iar cel de 1100 are 62 CP din cate stiu eu (am condus modele de 250,400,650 si al meu de 1100) si e diferenta mare dintre cel de 650 si cel de 1100 cand vine vorba de putere. Un exemplu la 90-100 km\h bagi mana in gaz cel de 650 urca decent spre 140-150km\h dar cel de 1100 urca surprinzator de bine pana la 160 km\h.

Confortul e in functie de model 650 XVS e modelul custom; 650 XVS A e modeul classic la fel si la cel de 1100. XVS A e modelul classic si mai confortabil un pic (diferenta vizibila e la aripi si la roata din fata care e mai mare la XVS A ).

Clar costurile de intretinere sunt mai mari la cel de 1100.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe 650, Bucuresti - Cheia (DN1A) - Brasov (Sacele) Predeal am scos eu 4,66% consum. Mers sportiv (pt un chopper). Am pus traseul pentru ca overall a fost in urcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos IceLord de informatii. Diferenta de consum nu este foarte mare. 1 litru si un pic in plus nu e de speriat.
Referitor la dimensiuni, ar fi recomandat sa-mi iau cel de 650, avand in vedere faptul ca o sa-l folosesc si in oras (Bucuresti) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Daca in cea mai mare parte il vei folosii in oras atunci sa iei modelul custom XVS 650 sau XVS 1100. O sa se cam incalzeasca prin oras avand racire pe aer, va trebui sa schimbi uleiul mai repede. Iar consumul va sigur mai mare fata de ceeace scot eu. Eu foarte putin il folosesc urban. Weekendul trecut in Cluj l-am folosit la o parada a I-a si a II-a la greu, am simtit ca deja so incalzit bine. Sincer sa-ti zic nu prea e dragstar motor pentru circulatie urbana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-l folosesc doar cand este liber. O sa iau in considerare si ceva cu racire pe apa.

sal.

eu am ambele variante si de 650 si de 1100 cel de 650 consuma pe la 3,8 afara cu pasager, de cand are hypercharger a sarit pe la 4,2-4,5 evident are si jiglere marite, dar si fuge mai bine,ca incalzirea motorului nu trebuie sa i ti faci probleme am pus un termometru la motor si niciodata nu s a incins nici in oras nici pe autostrada chiar.

 

cel de 1100 are cuplul mai mare si consumul il are pe la 5,5-6 depinde cum tragi de el,insa are o defectiune a lor, dupa anumite porniri se cam duc ambreiajele de pornire la cel de 1100 si costa pe undeva la 2800 ron ,icelord a patit o, stie mai bine,in rest modelul incepand ,din 2005 este limitat la 175 km/h si are imobilizer cheie cu cip.

diferenta de comoditate depinde cum este facut scaunul sofer, ai sau nu comenzi avansate etc,eu am pus la ambele spatar scaun sofer, si este foarte comod.

 

daca vrei sa cumperi totusi unul de 650 am eu de vanzare, pregatit pt sezon si destul de accesorizat,vezi aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar-din-1997-569170.html.

 

 

o zi buna i ti doresc si succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa-l folosesc doar cand este liber. O sa iau in considerare si ceva cu racire pe apa.

Un alt plus e cardanul, nu iti bati capul cu lanturi care trebuie intinse, degresate si unse dupa fiecare plimbare sau ploaie.

Cu racire pe lichid te complici cu antigel, pompa apa, ventilatoare, termocupla....etc

Cu racirea pe aer doar ti se uzeaza mai repede uleiul.

 

 

Al meu o cam tine la 4.5-4.6l/100km. De obicei ies in afara, dar cu iesit-intrat in Bucuresti cam 45' fiecare (deci 90'). Duminica dupa-amiaza se incinsese bine de tot deja.

Ma gandesc ca duci si pasager si sari de multe ori de 100 km\h, sau folosesti mult a I-a, a II-a si a III-a.

Ca pentru un motor de 650 mi se pare mare consumul de 4.5L/100 km.

 

sal.

eu am ambele variante si de 650 si de 1100 cel de 650 consuma pe la 3,8 afara cu pasager, de cand are hypercharger a sarit pe la 4,2-4,5 evident are si jiglere marite, dar si fuge mai bine,ca incalzirea motorului nu trebuie sa i ti faci probleme am pus un termometru la motor si niciodata nu s a incins nici in oras nici pe autostrada chiar.

 

cel de 1100 are cuplul mai mare si consumul il are pe la 5,5-6 depinde cum tragi de el,insa are o defectiune a lor, dupa anumite porniri se cam duc ambreiajele de pornire la cel de 1100 si costa pe undeva la 2800 ron ,icelord a patit o, stie mai bine,in rest modelul incepand ,din 2005 este limitat la 175 km/h si are imobilizer cheie cu cip.

diferenta de comoditate depinde cum este facut scaunul sofer, ai sau nu comenzi avansate etc,eu am pus la ambele spatar scaun sofer, si este foarte comod.

 

daca vrei sa cumperi totusi unul de 650 am eu de vanzare, pregatit pt sezon si destul de accesorizat,vezi aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar-din-1997-569170.html.

 

 

o zi buna i ti doresc si succes

Ahoi!

Da mofturile din pacate costa asta-i clar!

Mi-a facut placere sa ne intalnim la Cluj weekendul ce a trecut la T-Festival.

Da cel de 1100 are problema cu ambreajul de pornire (starter clutch) eu cu totul am iesit la vreo 1700-2000 de lei (aproximativ, nu mai stiu exact) cand l-am schimbat. dar deja am 63.000km.

Da consumul e in functie de sofer, a fost cand am scos si 4.3L/100km dar a fost si cand am scos 6L/100km depinde cat de bine bagi mana in gaz.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...