Sari la conținut

Postări Recomandate

Vibratiile sunt normale pana la un anumit punct.

 

Oricum sa stii ca n-a costat o avere desfacutul cutiei de viteze. E nasol, dar nu e chiar asa tragedie. Se repara si pana la primavara o sa si uiti de necaz. O sa fii numai cu zambetul pe buze :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Viteza a-v-a inseamna maxim 2 pinioane dar poate sa fie din selector sau furca, nimic ce nu se poate repara si ar fi bine sa o desfaci de pe acum ca sa ai timp sa cauti la dezmembrari ce-ti trebuie ca altfel noi au preturi destul de piperate

Vibratii atata timp cat nu bagi mana in gaz apar mai pregnat la peste 100 cel putin la 535.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu aș lua sh. Totul e sa găsesc vinovatul. Oricum, vibrațiile sunt pregnante, in anumite turații. Pana nu merg cu una asemănătoare, sa mă edific, raman la părerea ca nu sunt chiar normale. E primul motor asa ca nu pot compara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca dragstarul cam vibreaza la o anumita viteza - pe la 90/100 parca. Asa mi s-a parut si mie la inceput ca e ceva problema, dar nu era. Are un anumit punct unde vibreaza, nici inainte de asta si nici dupa nu face. Acum nici nu mai observ, ca nu prea stau in viteza aia.

 

Acum la tine nu stiu, s-ar putea sa ai totusi ceva daca face foarte urat. Ai putea sa pui un video ceva?

 

Pentru vibratii - echilibrat roti, sincronizat carburator si verficat "valve adjustment" - distanta supape? nu stiu corect pe romaneste. Eu am facut toate astea - bine, eu le-am facut in timp - si motorul meu merge mult mai lin decat la inceput. Am cateva videouri facute la inceput si cateva facute anul asta, si parca altfel suna. Acu' s-ar putea sa fiu eu subiectiv, dar no.

 

Vezi ce zice si mecanicul. Daca e cutia, asta e, mai bine rezolvi acum cat e iarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi "curat" in oglinzi la orice viteza?

 

Depinde de casca :)

 

Am un Caberg mai ieftinut si de la 100km/h imi falfaie tot capul.

Mai am un Arai super misto si cu ala n-am probleme, vad bine si in fata si in oglinzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-ti parbriz si nu o sa-ti mai falfaie nimic poti sa mergi si cu basca.

 

Am parbriz, dar imi place sa imi scot nasul pe deasupra lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am parbriz, e ok. Vad "curat" în oglinzi. Vibrația există la anumite viteze. Până nu merg cu alta nu ma pronunț.

» Post actualizat in 19 Nov 2014 07:03

Daca ar fi doar pinionul de a 5a poate nu e un capat de tara, dat daca se mai adauga rulmenti si alte chestii... :nono: voi incerca sa pun un video cu "inculpata". Dar se pare ca nu gasesc modalitatea de upload.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Vibratia exista si la mine intre 75-90 km\h ceea ce inseamna cam a V-a, chiar si fara parbriz, dar nu e de speriat

Parbrizul accentueaza vibratia daca este ridicat sus, daca pozitionati parbrizul aproape de far si nu e prea inalt atunci vibratia e mult mai mica.

Bafta!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lordule,ce mai zici ca faci?

Ahoi!

Mai nou incerc sa pun mana pe un Harley Sporster de 883, sper ca zilele astea rezolv.

Daca maine nu apare banul pentru Sporster, atunci maine dupa masa ma pornesc intr-o excursie auto cu masina spre Maramures.

Azi m-am apucat de dragstar sa fac iar una, alta! O sa revin cu poze.

O ajuns la tine Raiderul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha!!!

 

Este posibil sa aiba parbrizul influenta. Eu nu-l mai folosesc de mult, dar am luat motorul cu ditamai parbrizu pus pe el. In ultimul timp parca a mai scazut vibratia, dar nu am urmarit indeaproape ca sa stiu cand si cum. Credeam ca reglajele facute intre timp au avut influenta. Acu se poate sa fi fost un pic din toate :)

 

Ahoi!

Vibratia exista si la mine intre 75-90 km\h ceea ce inseamna cam a V-a, chiar si fara parbriz, dar nu e de speriat

Parbrizul accentueaza vibratia daca este ridicat sus, daca pozitionati parbrizul aproape de far si nu e prea inalt atunci vibratia e mult mai mica.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am parbriz, e ok. Vad "curat" în oglinzi. Vibrația există la anumite viteze. Până nu merg cu alta nu ma pronunț.

» Post actualizat in 19 Nov 2014 07:03

Daca ar fi doar pinionul de a 5a poate nu e un capat de tara, dat daca se mai adauga rulmenti si alte chestii... :nono: voi incerca sa pun un video cu "inculpata". Dar se pare ca nu gasesc modalitatea de upload.

 

il urci pe youtube si dupa aia il inserezi aici (butonul al 3lea din stanga sus al editorului - special bb-code - alegi din lista "media" si bagi adresa cllipului de pe youtube).

 

Acum sa stii ca filmuletul il pui doar ca sa iti admiram motorul. Nu cred ca poate pune nimeni diagnostice doar pe baza unui filmulet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha!!!

 

Este posibil sa aiba parbrizul influenta. Eu nu-l mai folosesc de mult, dar am luat motorul cu ditamai parbrizu pus pe el. In ultimul timp parca a mai scazut vibratia, dar nu am urmarit indeaproape ca sa stiu cand si cum. Credeam ca reglajele facute intre timp au avut influenta. Acu se poate sa fi fost un pic din toate :)

Daca parbrizul e ridicat mult peste far si are o inclinatie diferita fata de unghiul furcii o sa ai trepidatii chiar urate. Mai ales cand vrei sa faci o depasire si ajungi undeva la 120-130Km\h incepe sa vibreze urat de tot. Eu am testat si pe dragstar-ul meu de 1100 si am testat si pe un Shadow American Classic de 750cc si acolo la fel se manifesta treaba cu vibratiile.

Dar am ajuns la concluzia ca prefer sa merg fara parbriz, desi de multe ori il doresc sa il am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bun, ne auzim vedem Duminică. Chiar sunt curios de bestia ta @Motorious.

Îmi cer scuze se off topic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca parbrizul e ridicat mult peste far si are o inclinatie diferita fata de unghiul furcii o sa ai trepidatii chiar urate. Mai ales cand vrei sa faci o depasire si ajungi undeva la 120-130Km\h incepe sa vibreze urat de tot. Eu am testat si pe dragstar-ul meu de 1100 si am testat si pe un Shadow American Classic de 750cc si acolo la fel se manifesta treaba cu vibratiile.

Dar am ajuns la concluzia ca prefer sa merg fara parbriz, desi de multe ori il doresc sa il am.

Lamureste-ma si pe mine cand zici ca vibreaza cu parbriz vrei de fapt sa ne zici ca vobleaza?

Eu cand am intrebat de vibratii si oglinzi "murdare" ma refeream ca la o anumita turatie imi intra oglinzile in rezonanta cu vibratia motorului si nu cred ca au nicio legatura cu parbrizul.

Am parbriz pus pe doua mobre, ambele parbrize fiind mari dar nu am avut niciun fel de neplaceri ba mai mult mi s-a parut mai stabil mersul.

Unul inclinat in lungul amortizoarelor celalalt mai drept ca amortizoarele faceau un unghi prea mare.

In spatele unui tir apar ceva turbulente dar ghidonul se misca usor si rar, departe de voblajul propiu-zis.

Cand testam sa vad cat prinde mobra la 145 km/h am avut un weave dar stiu si de ce, bineinteles ca testarea s-a oprit acolo dar mai aveam ceva rezerva.

Uite, de curiozitate sezonul urmator o sa fac un drum fara parbriz sa vad cum se comporta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Da e voblaj, vibrațiile la de la motor se reflectă si ele la o anumita turație, viteză. Mai exact pe la 80-90km\h îmi tremură oglinzile.

Parbrizul e plăcut dacă nu te arunci la viteze mari, un pic îți fură din accelerație dar totul stă in puterea si cilindreea motorului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pfff, ati luat-o pe aratura? De unde le scoateti cu voblajul si vibratiile?

 

Orice motor are vibratii, cu atat mai mult Vtwinurile. Nu e nimic anormal.

Motocicletele voastre vibreaza de le cad suruburile pe drum? Mie nu mi s-a intamplat.

 

De voblaj la dragstar n-am mai auzit pana acum. Eu am incercat sa merg fara maini la 130km/h si motocicleta era foarte stabila.

Ca mai bate vantul pe drum, ca in spatele tirurilor sunt turbulente, pai da, dar asta nu inseamna ca are motocicleta vreo problema si in niciun caz nu se cheama voblaj.

 

Nu imi dau seama cum influenteaza parbrizul tinuta de drum. La motocicleta mea am un parbriz mai mic, dar e special facut pentru Dragstar - adica a fost cumparat chiar de la Star. Nu stiu daca au facut ei teste in tunel aerodinamic cand au proiectat parbrizele, dar mie mi se pare ca l-au potrivit bine si mi se pare confotabil la drum lung

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respect tuturor. Am pus in avatar poza cu inculpata, dupa ce am dezechipat-o de coburi.Dupa cum spunea un coleg mai sus, parbrizul urmeaza unghiului furcii. E super ok. Sunt începător in ale motociclismului, dar am am permis de 20 de ani, de aceea pot sa ma pronunț in următoarele.:vibratia de care vorbeam nu vine din ghidon, parbriz sau dezechilibru rotilor. E vorba de un "ronțăit" ciclic ce se manifestă la anumite turații. De aceea m-a trimis cu gandul la pinioane, rulmenți, cutie. ...transmisie.

Mai mult incurc lumea pentru ca pe dinafară e greu sa te pronunți. Până nu o aude si simte un profesionist cu kilometri la activ restul sunt speculații.

Oricum, imi sunt folositoare părerile voastre care vin din experiența proprie... deci multumesc pentru asta. Urmează ca la primăvară sa reiau "investigațiile".

Mulțumesc încă o dată si asfaltat uscat celor ce mai îndrăznesc.

Editat de ermitaje
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@Dstar nici nu poti sa-i zici voblaj, la anumite motoare de viteză apare! La noi apare asa cum zici dupa camioane la viteze mari. V-urile clar au vibrații, Harley e cel care tremură cel mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...