Sari la conținut

Postări Recomandate

Ahoi!

@Dstar mulțumesc de compliment si aprecieri, dar niciodată n-am făcut costumizarile pentru bani ci doar din simplă plăcere si uz personal. Mi-au trecut asa vag idei de afacere prin cap, dar adevărul e că nu e piață la noi pentru așa ceva, iar ca să te afirmi afară ai de muncit enorm și să pierzi mult timp din viața ta. In plus mai e nevoie si de bani si de noroc!

Eu am să rămân unul care face modificări de "garaj" și cam atât. Cu privire la Rodstar pot sa zic ca momentan un Big V-twin nu e de bugetul meu.

Băieții de la mine din club nu mai sunt chiar asa de entuziasti cum au fost sau cum sunt eu, chiar de curând unul a schimbat motorul cu un enduro turing si a iesit tam tam. In schimb băieții de la Wheels of Fire Zalău sunt la un alt nivel si ii laud.

» Post actualizat in 15 Dec 2014 09:28

Am uitat sa zic ca primul motor pe care l-am modificat l-am luat cu 3500€, am băgat in el cam 1500€ si l-am dat cu 2100€. Era un Virago de 535cc din 1997, care acuma e vai si amar....chiar îmi e milă de munca pe care am depus-o ca sa-l îngrijesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu Virago n-ai cum sa castigi bani niciodata. E o motocicleta prea mica. Orice ai face nu poate atrage atentia. Asta nu inseamna ca nu e buna. E un cal de povara, un fel de magarus - tine mult si bine la tavaleala.

Ca sa faci un motor custom si sa fie si atractiv e musai sa fie big VTwin. Asta e piata.

 

E foarte greu sa razbati in lumea customizatorilor. Deja sunt firme care si-au facut un nume si-au dotat atelierele cu scule scumpe si eficiente. Dar nah, aici este si frumusetea - cu cat devin mai mari cu atat se departeaza de ideea de garajisti, de lucru hand-made. Devin corporatii si se lupta cu alte corporatii... si astfel lasa un loc gol pentru un alt garajist entuziast.

 

Cred ca mai usor poti sa faci o afacere daca incerci sa faci custom parts. De exemplu, cum ti-ai facut aripa din spate la Dragstar - Tie ti-a iesit foarte fain si cred ca ar fi multi doritori pentru astfel de aripi. Daca le scoti la un pret bun si poti face serie mica cred ca le vinzi usor.

Tot s-a vorbit mai devreme de seile Mustang. Pai aia tot asa au inceput - cu un model de sa facut manual. Le-a iesit atat de bine modelul ala ca au devenit cunoscuti in toata lumea.

Cu cateva scule pe care le poti face chiar tu poti sa faci ghidoane custom, crashb-baruri custom, esapamente custom, suporturi pentru bagaje custom. Da, e piata plina si de asa ceva, dar aici depinde foarte mult si de design - daca esti inspirat si faci un design super, atunci iei fata tuturor.

 

Scuze de off topic.

Cred ca se accepta totusi, ca am vorbit de chopperit nu de fotbal :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg un lucru : de ce isi doresc multi motociclisti viteza si peste 1100 CM cubi de la un chopper ? De ce sa zbori cu un chopper in pozitia aceea ? nu este oare chopperul un motor pt relaxare, plimbari , etc? Daca vrei adrenalina iti iei un CB 900 sau alte aberatii sport ? ....dar sa -ti doresti sa mergi cu 140 km/h cu un chopper mi se pare ca pierzi esenta ....umila mea parere :) . Eu inca nu pot intelege de ce se plang multi de puterea unui 650 care este dupa mine suficienta pt orice drum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Pana la urma am decis sa imi pun DragStar-ul la vanzare. Merge foarte bine, arata bine...problema e lungimea picioarelor mele (>1.90m e putin cam mult pentru un 650).

Sunt sigur ca imi va parea rau... Link

Pret nou: 2500euro

» Post actualizat in 12 Jan 2015 14:01

Salutare,

 

Tocmai am observat ca imi lipseste o spita pe spate la xvs650. Ma puteti ajuta cu niste informatii unde as putea gasi de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti si bine v-am gasit.

De astazi sunt fericitul posesor al unui Dragstar Classic de 650 din 2005.

Va atasez mai jos si niste poze :)

O sa vin cu siguranta cu mai multe intrebari p-aici, insa momentan mai cateva pagini de citit din acest thread.

Vin totusi cu 2 intrebari:

1. Spuneti-mi va rog cum se numesc "capacele" alea negre de sub sea (le-am incercuit intr-una din poze), deoarece vrea sa iau unele cromate si nu stiu ce anume sa caut. Eventual daca ma indrumati cu ceva link-uri cu preturi ok, sau daca are cineva sh in stare foarte buna sau chiar noi de vanzare.

2. Vreau sa iau cateva produse si anume (acele capace cromate, niste foot-rest pentru crashbar si niste "cozoroace" pentru far si proiectoare). Probabil ca le gasesc pe toate pe louis.de. Sa fac comanda la ei direct sau iau codul produselor si sa contactez un distribuitor in Romania? Si daca iau din RO pe cine imi recomandati?

Deocamdata atat... revin :)

post-81862-0-02718300-1421499424_thumb.jpg

post-81862-0-54704400-1421499426_thumb.jpg

post-81862-0-89987300-1421499428_thumb.jpg

post-81862-0-36417500-1421499431_thumb.jpg

post-81862-0-65462300-1421499443_thumb.jpg

post-81862-0-17927100-1421499821_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti si bine v-am gasit.

De astazi sunt fericitul posesor al unui Dragstar Classic de 650 din 2005.

Va atasez mai jos si niste poze :)

O sa vin cu siguranta cu mai multe intrebari p-aici, insa momentan mai cateva pagini de citit din acest thread.

Vin totusi cu 2 intrebari:

1. Spuneti-mi va rog cum se numesc "capacele" alea negre de sub sea (le-am incercuit intr-una din poze), deoarece vrea sa iau unele cromate si nu stiu ce anume sa caut. Eventual daca ma indrumati cu ceva link-uri cu preturi ok, sau daca are cineva sh in stare foarte buna sau chiar noi de vanzare.

2. Vreau sa iau cateva produse si anume (acele capace cromate, niste foot-rest pentru crashbar si niste "cozoroace" pentru far si proiectoare). Probabil ca le gasesc pe toate pe louis.de. Sa fac comanda la ei direct sau iau codul produselor si sa contactez un distribuitor in Romania? Si daca iau din RO pe cine imi recomandati?

Deocamdata atat... revin :)

 

Salutare si tie si bine ai venit.

 

Habar nu am cum se cheama capacele alea. Pe stanga e un mic spatiu pentru pus ceva (probabil ca ai trusa de scule acolo), iar pe dreapta e bateria. Aveam pe undeva un manual de service pentru VVS 650. Acolo sigur scrie cum se cheama (in engleza), dar mi-e lene sa caut. Daca vrei o sa caut manualul si ti-l trimit pe mail si cauti tu.

Capace cromate sunt la modelele mai vechi (cred ca pana prin 1999), dupa aia toate Dragstarurile au venit cu ele vopsite in aceeasi nuanta cu rezervorul. Poate sa gasesti asa ceva pe la dezmembrari, dar din magazin nu cred ca ai de unde.

 

Chestiile care le pui pe crash-bar se cheama Highway pegs. Eu am asa ceva si sunt cam inutile. Nu avem atata autostrada incat sa le si folosesti, iar pe drumurile normale mai tot timpul ai de schimbat viteze asa ca nu apuci sa iti odihnesti picioarele pe acele pedale.

Cozoroacele... nah, aici e chestie de gust. Utilitate practica nu au.

La Louis calitatea nu e senzationala si preturile sa stii ca sunt destul de mari. Iti spun eu care am cheltuit cred ca vre-o 2000 euro pe la ei. Eu mi-am luat in principal echipament, dar si ceva zorzoane. Nu-mi pare rau ca le-am luat, dar daca as fi cautat mai bine as fi gasit la preturi mai mici.

Am inteles ca se poate sa faci comanda direct la Louis si sa le primesti prin posta si mai erau niste dealeri Louis (parca Kronau Moto - nu stiu daca e dealer oficial sau doar caraus)

 

Sfatul meu e sa iti iei intai echipament moto. Sa fii echipat din cap pana in picioare. Daca iti mai raman bani si n-ai ce face cu ei, poti sa iti iei si zorzoane cate vrei :) Pana la urma asta e farmecul cruiserelor - le inzorzonam cu toate prostiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Side cover" se numesc. Daca vrei cromate, cauta dupa "chrome". Deci: chrome side cover xvs 650. Prea scumpe dupa parerea mea.

 

Subscriu la ce a zis DStar: Ia-ti echipament intai. Bocanci/cizme de piele, echipament de piele, casca buna si investeste intr-un pinlock daca vrei sa faci drumuri mai lungi de cativa km in afara orasului. Sau, investeste banii in benzina :D

 

Sunt doua trenduri: poti sa incarci motocicleta cu zorzoane, sau sa dai jos din ce nu iti trebuie neaparat. Eu sunt adeptul a "dat jos". Si asta costa, da' mai putin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit si călătorii reușite cu asfalt uscat. 😀 Legat de capace, mobra mea e din 98 si nu le are cromate; nu vreau sa fac reclamă sau antireclama, spun doar-pentru a ne ajuta- eu am vazut produse ok pe "motorai", la preturi asemănătoare cu Louis. De asemenea pe "motor-bike". Motorul tau arată ok, poate un sissy bar ar fi mai urgent decat capacele, si exact cum spun colegii... echipamentul e prioritar. Dar una peste alta, mai avem vreo lună timp de customizari, dupa care....vrrrrr😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capecele cromate sunt doar la modelele Custom, la Classic cum ai si tu sunt vopsite. Le gasesti pe original dar cred ca sunt scumpe. Pentru piese yamaha iti recomand Motoland, la fel si pentru ploape pentru faruri. Poti sa cauti si de la Highway Hawk sunt mai ok decat pe Louis. Pentru produse Louis este Romimoto sau Bbmoto, iti aduc la comanda orice.

Succes si sa ai noroc de Star!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri.

De echipament (casca, manusi, etc) n-am mai pomenit ca asta se intelege de a sine ca e prioritar.

Referitor la acele capace cromate, mi-a zis cineva ca se pot face. Sunt niste firme la care se duc si cu jante auto si le baga in baie de crom. Se sableaza, cromeaza etc... Am sa ma interesez sa vad ce pret cer pentru asa ceva si sa daca ies cum trebuie.

Referitor la acele "pleoape" de far si proiectoare, sa vad unde gasesc si daca se potrivesc. Am masurat cu un centimetru sticla farului si are cam 17cm diametru, iar proiectoarele parca 11cm... Eu ce am vazut sunt de 15cm si de 12cm diametru... mi-e sa nu fie prea mari/mici ?!

Editat de Ciuchi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu merg cromate prin "baia de crom", pentru ca ele nu sunt metalice - sunt din material plastic.

 

Eu nu am vazut capace originale cromate de aproape, dar presupun ca si acelea sunt din plastic. Capacele de deasupra pistoanelor - alea cromate - sunt tot din plastic. Cum se fac ele asa lucioase nu stiu. Stiu doar ca nu merg galvanizate.

Referitor la acele capace cromate, mi-a zis cineva ca se pot face. Sunt niste firme la care se duc si cu jante auto si le baga in baie de crom. Se sableaza, cromeaza etc... Am sa ma interesez sa vad ce pret cer pentru asa ceva si sa daca ies cum trebuie.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In catalogul Highway Hawk gasesti pleoape potrivite si pentru farul original si pentru proiectoare. Sunt si simple cromate si cu vultur. Pe Louis nu este, doar o singura marime parca. Eu am luat de la Highway Hawk si pentru proiectoare si pentru semnalizari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm... nu prea ma hotarasc pe modelul de casca.

Majoritatea mi-au recomandat flip-up, insa mie-mi plac rau modelele police.

Flip-up imi zicea cineva de Caberg Duke, insa din ce m-am mai documentat, astea Caberg cam toate suiera dupa 80-90 km/h. Nu stiu modelul Duke, deoarece este mai nou.

1. De ce flip-ul ati fost foarte multumiti?

2. Imi recomandati un model police bun, care sa nu aiba probleme cu suieratul la viteza de 100-110 km/h ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am Caberg Duke si e destul de ok si la 100-120 km/h. Eu zic ca e ok raportul calitate pret si e si foarte usoara. Mult mai bun cred ca ar fi un Schubert dar si pretul difera. Police nu prea iti recomand daca vrei sa faci si drumuri lungi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hm... nu prea ma hotarasc pe modelul de casca.

Majoritatea mi-au recomandat flip-up, insa mie-mi plac rau modelele police.

Flip-up imi zicea cineva de Caberg Duke, insa din ce m-am mai documentat, astea Caberg cam toate suiera dupa 80-90 km/h. Nu stiu modelul Duke, deoarece este mai nou.

1. De ce flip-ul ati fost foarte multumiti?

2. Imi recomandati un model police bun, care sa nu aiba probleme cu suieratul la viteza de 100-110 km/h ?

 

Daca inca nu ai casca iti recomand puternic sa iti cumperi una integrala. Pe urma poti sa-ti iei si police si ce mai vrei tu.

Daca ai bani... Arai, Shoei, Schuberth, Suomi sunt marcile de top - trebuie probate pentru ca forma capului e diferita de la persoana la persoana, tot asa si modelele de casti au forme diferite.

Mai sunt si alte firme ok, gen Nolan, AGV, Icon, X-lite.

Conteaza mult si modelul. Unele modele sunt mai reusite, altele mai putin. Cam toate castile au plusuri si minusuri. Trebuie sa sapi pe net dupa reviewuri si, cel mai important sa vezi care ti se potriveste cel mai bine pe cap.

 

Eu in flip-up-uri nu am incredere. Au fost cazuri in care mecanismul de prindere a partii inferioare a cedat la impact. Daca e sa cazi, zic Doamne fereste, nu o sa dai cu scafarlia de asfalt doar o data ci de mai multe ori. Daca dupa primul soc casca cedeaza... Ai idee cat costa un dentist bun? Si nici nu iti acopera asigurarea refacerea dintilor.

 

Casca open-face (police) e mai mult de oras. Cand iesi afara din localitate o sa-ti doresti o casca inchisa. Ma rog, asta doar in cazul in care nu esti chinez si sa-ti placa sa mananci ganganii zburatoare :)

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Bun venit @ciuchi in randul posesorilor de Star-uri.

Sa aveti parte numai de evenimente placute impreuna si cat mai mult timp impreuna.

 

Eu personal m-am apucat de treaba la Dragstar si la Sporster, e mult de lucru si am nevoie de ceva rabdare pana sa termin ceea ce am luat in carca. Dar cu rabdare si timp se rezolva orice.

Dupa ce am sa termin treaba cu Dragstarul am sa-l scot la vanzare.

 

Sa ma laud un pic:

post-25613-0-32167600-1421782905_thumb.jpg Acest apehanger o sa-l pun la Sporster, sa zic ca problema e ca am muncit de am ascuns in el cablurile electrice si acuma trebuie sa le modific pentru noul ghidon post-25613-0-32078000-1421782975_thumb.jpg in care din nou vreau sa ascund cablurile electrice post-25613-0-45070300-1421783039_thumb.jpg

E distractiv pana in momentul cand incep sa sara sigurantele, asa ca aviz amatorilor: - incarcativa cu multa rabdare si notati tot ceea ce faceti.

 

Spor la treaba tuturor care vor sa nu se plictiseasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin anii 70 a fosr facut in USA un studiu aprofundat despre accidentele moto, cauze si consecinte.

Lucrurile s-au schimbat enorm de atunci, motocicletele nici nu se compara, echipamentele s-au imbunatatit considerabil. Totusi, unele lucruri raman la fel. Fizica tot fizica e de la Arhimede, Newton si pana in zilele noastre, dinamica miscarii tot la fel e.

 

Mai jos e o harta cu zonele capului si probabilitatea sa fie lovite in cazul unui accident. Dupa cum se observa, probabilitatea cea mai mare e sa lovesti cu barbia. De aceea am spus ca recomand cu tarie sa aveti macar o casca integrala si sa o folositi la drumurile lungi. Asta pe langa faptul ca o integrala e mai bine izolata fonic si este mai aerodinamica.

 

head_impact_zones.jpg

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu te-am contrazis la ce ai zis? :) Doar am intarit

 

 

Cu senzatia de claustrofobie nu stiu cum e. Nici eu nu m-am simtit in largul meu cand mi-am pus prima data o casca moto pe cap. Am avut senzatia ca mi-am bagat capul intr-un borcan si n-am stiut cum sa- scot mai reprede cascalaul ca sa respir aer curat. Dar m-am obisnuit foarte repede cu casca si acum mi se pare foarte natural sa merg cu ea pe cap - nu mi se pare cu nimic diferit decat daca as purta o sepcuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Eu am facut multi km cu braincap, si am trecut pintr-un accident urat dar aveam casca integrala in 2009

Daca nu aveam casca integrala sigur eram mort.

Oricum fiecare dintre noi stie la ce risc se inhama!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri.

De echipament (casca, manusi, etc) n-am mai pomenit ca asta se intelege de a sine ca e prioritar.

Referitor la acele capace cromate, mi-a zis cineva ca se pot face. Sunt niste firme la care se duc si cu jante auto si le baga in baie de crom. Se sableaza, cromeaza etc... Am sa ma interesez sa vad ce pret cer pentru asa ceva si sa daca ies cum trebuie.

Referitor la acele "pleoape" de far si proiectoare, sa vad unde gasesc si daca se potrivesc. Am masurat cu un centimetru sticla farului si are cam 17cm diametru, iar proiectoarele parca 11cm... Eu ce am vazut sunt de 15cm si de 12cm diametru... mi-e sa nu fie prea mari/mici ?!

Am dat din intamplare peste site-ul asta, poate te intereseaza: http://www.metriccruisers.co.uk/acatalog/yamaha_xvs650_dragstar_classic_accessories.html

Aici ai si capacele alea cromate de care intrebai: http://www.metriccruisers.co.uk/acatalog/yamaha_xvs650_classic_side_panels.html

Sunt cam scumpe, dupa parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect , si daca ai ghinion de nesansa o sfeclesti si cu cea mai buna integrala . Oricum la braincap i mai zice castron de strans creierii dupa accident :) , iar la open face daca e sa se intimple risti sa papi cu paiul o luna ...

La brain cap umblam cu vata in urechi ca ma rupea curentul si dupa aia trebuia sa urli la mine ca sa te aud, in plus de la 70km\h in sus e cam enervant daca mergi la drum lung. Braincap eu personal il recomand doar pentru oras si distante scurte dar celor care au multa experienta de mers pe moto si nu fac pe eroii!

Acuma mi-am luat altfel de "castron" care imi acopera urechile si e mult mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata baieti, astept comanda... printre alte accesorii (manusi, brau, cagula, s.a.) m-am hotarat asupra modelului Caberg Duke Legend (il vedeti atasat mai jos).

 

@kremator: mersi pentru link-uri, nici eu nu stiam site-ul ala. Intr-adevar sunt cam scumpe capacele alea si nu-mi vine sa dau atatia bani, mai ales acum, pe asemenea "mofturi". Ce caut acum este un portbagaj care sa-l pun in locul seii de pasager. Vazusem vreo 2 p-aici pe forum, dar din pacate au fost vandute ambele.

 

Salutari inca o data tuturor celor care m-au intampinat cu "bratele deschise" aici :)

 

LE. uitasem sa atasez pozele cu casca...

post-81862-0-13375000-1421870355_thumb.jpeg

post-81862-0-52190200-1421870355_thumb.jpg

post-81862-0-89237800-1421870355_thumb.jpg

post-81862-0-30631200-1421870356_thumb.jpg

post-81862-0-66184400-1421870356_thumb.jpg

Editat de Ciuchi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti si bine v-am gasit.

De astazi sunt fericitul posesor al unui Dragstar Classic de 650 din 2005.

Va atasez mai jos si niste poze :)

O sa vin cu siguranta cu mai multe intrebari p-aici, insa momentan mai cateva pagini de citit din acest thread.

Vin totusi cu 2 intrebari:

1. Spuneti-mi va rog cum se numesc "capacele" alea negre de sub sea (le-am incercuit intr-una din poze), deoarece vrea sa iau unele cromate si nu stiu ce anume sa caut. Eventual daca ma indrumati cu ceva link-uri cu preturi ok, sau daca are cineva sh in stare foarte buna sau chiar noi de vanzare.

2. Vreau sa iau cateva produse si anume (acele capace cromate, niste foot-rest pentru crashbar si niste "cozoroace" pentru far si proiectoare). Probabil ca le gasesc pe toate pe louis.de. Sa fac comanda la ei direct sau iau codul produselor si sa contactez un distribuitor in Romania? Si daca iau din RO pe cine imi recomandati?

Deocamdata atat... revin :)

Salutare Ciuchi si bine ai venit in lumea DragStarurilor.

Sa o folosesti sanatos si drumuri uscate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...