KESU Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Cu ce ulei mergeti voi la dragstar?oare merge motul 10w40 5100?l-am folosit la shadow cu suucces! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 (editat) overheating se intimpla la mai toate motoarele cu 2V,chiar si cele cu radiator....cilindrul din spate,fiind ascuns,se raceste inegal...oricum,eu zic ca diferenta de racire e neglijabila. am observat asta si la VN si la dragstar,si la virago,si la HD....in nici unul din cazuri,nu s-a produs vre-o defectiune din cauza supraincalzirii. mie mi-sa parut ca se incing toate la fel,mai ales vara, in oras. la dragstar&virago&VN, am bagat 10w40. Editat Martie 5, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Cu ce ulei mergeti voi la dragstar?oare merge motul 10w40 5100?l-am folosit la shadow cu suucces! eu la primul schimb am bagat motul 10w40 apoi in vara am bagat 20w50 tot motul am termometru la ulei si se incinge la fel de mult si unul si altul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 (editat) Hai sa pun si eu,niste poze c-un Dragstar Custom 650,venit la mine,la refacut seile. De-aia,in poze,am focalizat pe ele.Motoreta ,are 2 faruri rotunde,mari,in locul celui obisnuit.Semnalizatoare fatza Kellermann,in capetele ghidonului (dragbar,bineinteles), si risere.Are si comenzi avansate,si tobele cam...goale...Ce sa spun,arata super,suna frumos... Editat Martie 5, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Hai sa pun si eu,niste poze c-un Dragstar Custom 650,venit la mine,la refacut seile. De-aia,in poze,am focalizat pe ele.Motoreta ,are 2 faruri rotunde,mari,in locul celui obisnuit.Semnalizatoare fatza Kellermann,in capetele ghidonului (dragbar,bineinteles), si risere.Are si comenzi avansate,si tobele cam...goale...Ce sa spun,arata super,suna frumos... Frumos lucrat....felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Hai sa pun si eu,niste poze c-un Dragstar Custom 650,venit la mine,la refacut seile. De-aia,in poze,am focalizat pe ele.Motoreta ,are 2 faruri rotunde,mari,in locul celui obisnuit.Semnalizatoare fatza Kellermann,in capetele ghidonului (dragbar,bineinteles), si risere.Are si comenzi avansate,si tobele cam...goale...Ce sa spun,arata super,suna frumos... Salut Darian ... am shi io o intrebare .. din cat am inseles ca tu faci sheile la motoare..... tu potzi sa faci ca in poza pt mine!? dar sa fie mai lata ...... cu stima Silviu sau mai aproape.. ca sa vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) Salut,domnule Da,se poate face...Greu,e mult de lucru,da' se poate face.Mai ales ca pot sa vad modelul,in realitate. I-am adus de pe ebay,asa ceva (sea "Mustang"),unui amic,pt. Dragstarul lui 1100.E s/h,arata ca noua,si-a costat,cu totul,cam 3/5 din cat e una noua,FARA transport. Daca-mi aduc aminte bine,a fost 180$+80$ transportul.Cu vama,"s-a aranjat",50 ron.Noua,e vreo 400$. Editat Martie 6, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Cu ce ulei mergeti voi la dragstar?oare merge motul 10w40 5100?l-am folosit la shadow cu suucces! Eu am cumparat anul asta Castrol Power 1 GPS 4T 10W-40. Nu stiu daca e o legenda sau e ceva adevar in asta dar se spune ca uleiurile din Romania nu sunt asa grozave ca cele din Germania asa ca am luat direct de la Louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Baiatul cu multe intrebari s-a intors! Asadar..... Cred ca am gasit motocicleta. E un dragstar classic din 2000 arata foarte bine. Accesorizata. Are porbagaj, coburi, spatar, crash bars, adusa din germania, stapanul e cunoscut ca un pasionat, spune ca a bagat numai uleiuri calumea, cauciucurile sunt noi si fata si spatele, baterie cu gel. Dar si un dezavantaj..... 43 000km. Voi ce ziceti de asta e mult...putin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 (editat) Baiatul cu multe intrebari s-a intors! Asadar.....Cred ca am gasit motocicleta. E un dragstar classic din 2000 arata foarte bine. Accesorizata. Are porbagaj, coburi, spatar, crash bars, adusa din germania, stapanul e cunoscut ca un pasionat, spune ca a bagat numai uleiuri calumea, cauciucurile sunt noi si fata si spatele, baterie cu gel. Dar si un dezavantaj..... 43 000km. Voi ce ziceti de asta e mult...putin? daca a fost uleiul schimbat la timp si nu a mers blana cu acceleratia eu zic ca este OK daca spui ca arata foarte bine atunci este interesanta oferta plus ca accesoriile ce le are cumparate separat mai fac si alea cateva sute de euro a mea are 23 mii km din 2003 si merge ceas asa ca ... pune mana pe ea salut Editat Martie 9, 2009 de johnyebravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Go for it ! La cate are in plus pe ea,e clar ca neamtzu' nu si-a batut joc de motoreta.Oricum,cine merge pe cruiser,are alt stil de mers,decat un pasionat de vitezane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 A fost a cuiva in germania pe urma a luat-o cineva in tara. Tipul e pasionat(ma refer aici la roman), maniac as spune (si-a pus inclusiv bricheta auto pe ea )...) o vinde acum pentru ca si-a luat goldwing 1500....De asta tindeam sa cred ca e ok. Momentan astept sa iau banii din banca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Martie 12, 2009 Share Postat Martie 12, 2009 Apropo e de vanzare Detalii:http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar-din-1997-161606.html VANDUT !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Hai sa pun si eu,niste poze c-un Dragstar Custom 650,venit la mine,la refacut seile. De-aia,in poze,am focalizat pe ele.Motoreta ,are 2 faruri rotunde,mari,in locul celui obisnuit.Semnalizatoare fatza Kellermann,in capetele ghidonului (dragbar,bineinteles), si risere.Are si comenzi avansate,si tobele cam...goale...Ce sa spun,arata super,suna frumos... Foarte frumosa lucratura Darian, misto Cam cat a costat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 150 ron.Modificat si forma,de-aia a costat atita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Revin....de data asta cu o povestioara pentru inceput...si abea pe sfarsit interbarea...pana atunci!.... Convins, hotarat, dupa indelungi nopti nedormite se contureaza in gandul meu ieea: imi iau dragstar. Bun...nimic mai simplu! Pentru asta tre sa imi iau abecedarul pentru ea....corect.....zis si facut....merg ma inscriu la scoala fac sedinta 1.....mai usor decat ma asteptam, fac sedinta 2....talent innascut...poligonul in 2 minute....in al 9 lea cer...Eu fire reflexiva, constienta, deci..nimic nu pot patii...in definitiv ma gandesc la toate nu?! Merg la un prieten si ne hotaram sa merem in poligon sa dau o tura si cu jucaria lui (EN500). Ajuns acolo....in mintea mea constient ca pe scoala fac pe 125cc dar....facut plan...strang ambreiaj...acccelerez usor....debriere lina...totul parea usor... Urc pe animalutz debriez ..fuge de sub mine....eu ma tin de ea....o accelerez mai tare, dau drumul la ambreiaj...da sa se innoade, strang...fuge si mai tare cu mine....vad ca nu mai am ce face...storc bine frana fatza, ma arunca si ma tavaleste cu piciorul pe sub ea vreo 4 metri... Ma ridic moto nu foarte avariata..semnal faza spart....miscata conducta de la pompa de frana si rezervor putin innfundat. Rezolvam frana dupa ce ma ridic de sub ea...o ducem pe marginea poligonului...si constat uimit...pe jos era urma de cauciuc vreo 2 metri...plecasem cu scart....inexplicabil... Cand stau acum si ma gandesc nu imi vine sa cred...nu sunt chiar dus ...stiu...cel putin teoretic....ce tre facut...cum sa plec dp loc samd....Dar en ul ala a fost prea de tot...m-a botezat inainte de vreme! Acum....speriat putin...De ce?! pentru ca intentionez sa chelutiesc 3600 euro pe un dragstar classic, imi e teama sa nu repet istoria ....si sa il infund sau sa ii fac altceva! Mi-ar parea rau de el. Si acum intrebarea mea pentru voi...ce parere aveti...credeti ca si dragstarul 650cc e la fel de nervos ca EN ul ala...Nu m-as simti prea comod...cel putin pt inceput cu ideea ca poate o sa o mai repet o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Revin....de data asta cu o povestioara pentru inceput...si abea pe sfarsit interbarea...pana atunci!....Convins, hotarat, dupa indelungi nopti nedormite se contureaza in gandul meu ieea: imi iau dragstar. Bun...nimic mai simplu! Pentru asta tre sa imi iau abecedarul pentru ea....corect.....zis si facut....merg ma inscriu la scoala fac sedinta 1.....mai usor decat ma asteptam, fac sedinta 2....talent innascut...poligonul in 2 minute....in al 9 lea cer...Eu fire reflexiva, constienta, deci..nimic nu pot patii...in definitiv ma gandesc la toate nu?! Merg la un prieten si ne hotaram sa merem in poligon sa dau o tura si cu jucaria lui (EN500). Ajuns acolo....in mintea mea constient ca pe scoala fac pe 125cc dar....facut plan...strang ambreiaj...acccelerez usor....debriere lina...totul parea usor... Urc pe animalutz debriez ..fuge de sub mine....eu ma tin de ea....o accelerez mai tare, dau drumul la ambreiaj...da sa se innoade, strang...fuge si mai tare cu mine....vad ca nu mai am ce face...storc bine frana fatza, ma arunca si ma tavaleste cu piciorul pe sub ea vreo 4 metri... Ma ridic moto nu foarte avariata..semnal faza spart....miscata conducta de la pompa de frana si rezervor putin innfundat. Rezolvam frana dupa ce ma ridic de sub ea...o ducem pe marginea poligonului...si constat uimit...pe jos era urma de cauciuc vreo 2 metri...plecasem cu scart....inexplicabil... Cand stau acum si ma gandesc nu imi vine sa cred...nu sunt chiar dus ...stiu...cel putin teoretic....ce tre facut...cum sa plec dp loc samd....Dar en ul ala a fost prea de tot...m-a botezat inainte de vreme! Acum....speriat putin...De ce?! pentru ca intentionez sa chelutiesc 3600 euro pe un dragstar classic, imi e teama sa nu repet istoria ....si sa il infund sau sa ii fac altceva! Mi-ar parea rau de el. Si acum intrebarea mea pentru voi...ce parere aveti...credeti ca si dragstarul 650cc e la fel de nervos ca EN ul ala...Nu m-as simti prea comod...cel putin pt inceput cu ideea ca poate o sa o mai repet o data! Salut Stai linistit...Nu-i asa.Am mers cu amindoua modelele.Dragstarul=39 cp, EN-ul=50 cp.Are si motor nervos,2 in paralel,acelasi ca pe GPZ 500.Dragstar=230kg+,En=180 kg.Si tu,boboc,nici macar incepator (asta-i realitatea...).Eu,am facut altceva,ca sa previn "accidente" de genul asta,cu un prieten,in aceeasi situatie:l-am dus frumos la padure,la Snagov,am ochit o poienitza,am curatzat-o de crengi rupte,si l-am invatzat acolo,pe iarba,sa porneasca. Mentionez,motoreta e un EN 500 (iti suna cunoscut?). Motoreta e a lui.Daca se intimpla ceva de genul asta,macar cadea mai pe moale,si erau si sanse mai mici s-o strice.Baiatul asta,Paul,de-abia acuma incepe scoala moto,ca n-are 18 ani.Dar,a invatzat deja s-o stapineasca,asa.A dat deja,cateva ture,pe-aici,prin jurul blocului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 SalutStai linistit...Nu-i asa.Am mers cu amindoua modelele.Dragstarul=39 cp, EN-ul=50 cp.Are si motor nervos,2 in paralel,acelasi ca pe GPZ 500.Dragstar=230kg+,En=180 kg.Si tu,boboc,nici macar incepator (asta-i realitatea...).Eu,am facut altceva,ca sa previn "accidente" de genul asta,cu un prieten,in aceeasi situatie:l-am dus frumos la padure,la Snagov,am ochit o poienitza,am curatzat-o de crengi rupte,si l-am invatzat acolo,pe iarba,sa porneasca. Mentionez,motoreta e un EN 500 (iti suna cunoscut?). Motoreta e a lui.Daca se intimpla ceva de genul asta,macar cadea mai pe moale,si erau si sanse mai mici s-o strice.Baiatul asta,Paul,de-abia acuma incepe scoala moto,ca n-are 18 ani.Dar,a invatzat deja s-o stapineasca,asa.A dat deja,cateva ture,pe-aici,prin jurul blocului. nenea in cauza,trebuia sa faca intii scoala... bravo mai darian-e,asa inveti tu copii?sa faca ture in jurul blocului fara permis?bravo nene...hmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Merge pe o alee care nu este drum public... la asa profesor trebuie sa credem ca asa elev Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Revin....de data asta cu o povestioara pentru inceput...si abea pe sfarsit interbarea...pana atunci!....Convins, hotarat, dupa indelungi nopti nedormite se contureaza in gandul meu ieea: imi iau dragstar. Bun...nimic mai simplu! Pentru asta tre sa imi iau abecedarul pentru ea....corect.....zis si facut....merg ma inscriu la scoala fac sedinta 1.....mai usor decat ma asteptam, fac sedinta 2....talent innascut...poligonul in 2 minute....in al 9 lea cer...Eu fire reflexiva, constienta, deci..nimic nu pot patii...in definitiv ma gandesc la toate nu?! Merg la un prieten si ne hotaram sa merem in poligon sa dau o tura si cu jucaria lui (EN500). Ajuns acolo....in mintea mea constient ca pe scoala fac pe 125cc dar....facut plan...strang ambreiaj...acccelerez usor....debriere lina...totul parea usor... Urc pe animalutz debriez ..fuge de sub mine....eu ma tin de ea....o accelerez mai tare, dau drumul la ambreiaj...da sa se innoade, strang...fuge si mai tare cu mine....vad ca nu mai am ce face...storc bine frana fatza, ma arunca si ma tavaleste cu piciorul pe sub ea vreo 4 metri... Ma ridic moto nu foarte avariata..semnal faza spart....miscata conducta de la pompa de frana si rezervor putin innfundat. Rezolvam frana dupa ce ma ridic de sub ea...o ducem pe marginea poligonului...si constat uimit...pe jos era urma de cauciuc vreo 2 metri...plecasem cu scart....inexplicabil... Cand stau acum si ma gandesc nu imi vine sa cred...nu sunt chiar dus ...stiu...cel putin teoretic....ce tre facut...cum sa plec dp loc samd....Dar en ul ala a fost prea de tot...m-a botezat inainte de vreme! Acum....speriat putin...De ce?! pentru ca intentionez sa chelutiesc 3600 euro pe un dragstar classic, imi e teama sa nu repet istoria ....si sa il infund sau sa ii fac altceva! Mi-ar parea rau de el. Si acum intrebarea mea pentru voi...ce parere aveti...credeti ca si dragstarul 650cc e la fel de nervos ca EN ul ala...Nu m-as simti prea comod...cel putin pt inceput cu ideea ca poate o sa o mai repet o data! ideea este ca pana la urma nu conteaza cat de nervoasa este motoreta conteaza cat de mult te 'tii' de acceleratie in mod normal primul tau instinct ar fi trebuit sa fie lasarea acceleratiei libera poate ar fi bine sa termini intai toate sedintele atentie mare si spor la scoala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Cam asa ceva...Stai bre,linistit,a iesit de 2 ori,sa vada cum merge,acuma,dupa ce-a stat la iernat...E el pusti,da' e foarte cu capul pe umeri,nu face prostii.Plus ca merge de 2 ani,cu scuterul,asa ca experientza de trafic si mers pe 2 roti,are o gramada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Sedinte de condus facusem 2, constient de pericole si toate cele sunt, nu am incercat pe drum public sau alte balarii...dar episodul asta a dovedit cate chestii: - nu am instinctul format: nu trebuia sa tin cornul cand a fugit...mi-am dat seama abea dupa ce analizam situatia - nu trebuia sa plec cu piciorul drept pe jos..ci stangul....as fi putut frana cu spatele si poate nu dadea cu mine..... si cred ca dc ma mai gandesc, as mai gasii...Momentan mai astept sa isi revina piciorul si apoi am sa continui cu sedintele de scoala. In ceea ce le priveste pe astea, scoala la noi (cel putin craiova) e o prostie.. Dc stii sa faci poligonul in opinia lor esti apt. Nu tu franari de urgente, sfaturi sau alte chestii de finete. Poligon facut, dc se poate din primele 2 sedinte, poti mere sa dai.....restul...cum ti-o fii norocul. Asta m-a deranjat si am zis sa incerc sa imi exersez singur o franare la punct fix...o franare de urgenta samd Merci pt sfaturi baieti! sper sa nu ma deznadajduiasca episodul asta....si atunci...raman in continuare la ideea de dragstar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 cine vrea un suport de numar lateral home made sa intre aici /index.php?...t&p=1775628 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
choprider Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Stie cineva cat ulei intra In Dragstar 650 (sa stiu cum sa imi impart banii ) si de care ar fi mai ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Stie cineva cat ulei intra In Dragstar 650 (sa stiu cum sa imi impart banii ) si de care ar fi mai ok? 2.8 litri cu filtru cu tot ia-ti un motul 10w40 ca e bun deocamdata cand vine vare ia-ti un 20w50 tot motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.