Sari la conținut

Postări Recomandate

iti dau semnalele mele cu tot cu stopul cruce malteza si imi dai tu unele de dragstar originale :)

 

 

 

:laugh: geeezzz inginere... daca japonezii au facut ceva urat la cruiserele astea, apoi alea au fost semnalele si stopu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vand niste tobe de dragstar 650

sunt luate de pe ebay din america si sunt gaurite adica am taiat capacele din spatele tobelor

urla ca dracu si cred ca le voi pune pe ale motocicletei la loc

 

cineva interresat???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Cumpar si eu cateva componente pt. un DRAGSTAR 650 Classic:

ghidon

manson

maneta frana

scarita pasager

oglinda dreapta

semnal spate

eventual si o talpica pt. piciorul drept

 

Asfalt uscat, nu ca mine :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa ai in vedere ca pe langa banii de motor iti trebuiesc si bani pt echipament. Nu da totul pe moto. Acum 3 luni eram in aceiasi dilema ca tine. Mai mult nu prea gasesti dragstar 650 la 3000. Mai bine iati unul de 400 (desi multi nu sunt de acord cu mine la chestia asta) pentru inceput e bun ca e bland...e mai ieftin si iti raman bani pt echipament si inca ceva. In mod sigur si dc iei 650 sau 400 nu asta va fii moto cu care vei ramane. Asa ca nu te strange prea tare sa o iei pe asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni Dragstar-isti, am o dilema. Trebuie sa schimb ghdionul si sincer, nu stiu daca sa optez pt. cel standard sau pt. o varianta custom. Vroiam sa va rog sa va dati si voi cu parerea sau daca stiti Dragstare 650 cu ghidoane schimbate si v-a placut ceva.

Dati-va si voi cu parerea despre ce model ar da bine pe mobra. Exclud din start modelul dragbar, pt. ca fac drumuri multe si ma omoara spatele sa stau intins pe rezervor. De asemenea furca lunga mi se pare putin incomoda pe viraje. Recunosc ca nici inaltimea nu ma avantajeaza sa lungesc mainile pana la capete si prefer sa-mi intind cracii pe talpici pt. confort la drum lung. :D

Cu multumiri,

 

Respect

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna.

 

Si eu trebuie sa imi schimb ghidonul (cand voi avea bani) si m-am gandit la ce optiuni am.

 

Parerea mea este ca depinde foarte tare ce inaltime ai. Eu am ajuns la concluzia ca cel mai simplu este sa ma asez pe motocicleta si sa vad unde trebuie sa imi vina mainile cand sau cu spatele drept. Apoi trebuie sa aleg unul dintre modelele care aduc manerele unde trebuie sa imi stea mie mainile pentru ca spatele sa fie drept si coatele usor flexate (exista, intr-adevar, optiunea cu riser-ele) si nu manerele care dau bine.

 

Mai depinde si cat de lata vrei sa fie motocicleta (ghidonul schimbat poate sa o lateasca considerabil).

 

De placut nu prea conteaza ce ne place noua, ci ce iti place tie (eu ma tot uit la ghidoanele de la Highway Hawk, spre exemplu si tanjesc sa imi iau un ghidon drept si frumos din care defapt nu voi avea niciodata - am vazut pe un Dragstar Classic negru ca al meu). Daca te intereseaza cumva Highway Hawk ai putea sa incerci sa mergi la magazinul de la Romana din pasaj si sa vorbesti cu proprietarul magazinului - el a avut un Dragstar Classic de 1100 si mie mi-a dat niste sfaturi destul de bune pana acum (chiar daca nu am cumparat de fiecare data de la el); din cate stiu este acolo dupa pranz.

 

Sper ca nu ti-am irosit timpul.

 

D

 

Prieteni Dragstar-isti, am o dilema. Trebuie sa schimb ghdionul si sincer, nu stiu daca sa optez pt. cel standard sau pt. o varianta custom. Vroiam sa va rog sa va dati si voi cu parerea sau daca stiti Dragstare 650 cu ghidoane schimbate si v-a placut ceva.

Dati-va si voi cu parerea despre ce model ar da bine pe mobra. Exclud din start modelul dragbar, pt. ca fac drumuri multe si ma omoara spatele sa stau intins pe rezervor. De asemenea furca lunga mi se pare putin incomoda pe viraje. Recunosc ca nici inaltimea nu ma avantajeaza sa lungesc mainile pana la capete si prefer sa-mi intind cracii pe talpici pt. confort la drum lung. :D

Cu multumiri,

 

Respect

Bogdan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa ai in vedere ca pe langa banii de motor iti trebuiesc si bani pt echipament. Nu da totul pe moto. Acum 3 luni eram in aceiasi dilema ca tine. Mai mult nu prea gasesti dragstar 650 la 3000. Mai bine iati unul de 400 (desi multi nu sunt de acord cu mine la chestia asta) pentru inceput e bun ca e bland...e mai ieftin si iti raman bani pt echipament si inca ceva. In mod sigur si dc iei 650 sau 400 nu asta va fii moto cu care vei ramane. Asa ca nu te strange prea tare sa o iei pe asta

Ahoi! Ia-ti unu de 650cc si cu timpul iti iei si echipament! Pentru inceput ia motorul si casca :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par rau,da' Dragstarul de 650,si-asa ,e cam "lesinat"...Doar 39 cp...Ala de 400 cc,inseamna ca are cam cu 1/3 mai putzini calutzi.Si la aceeasi greutate,ca-i identic cu 650-ul.Motoreta de Japonia, la noi,doar pt. incepatori,as zice.Dupa un sezon,n-o sa stii cum sa scapi de ea,mai repede.C-o sa vrei de 1100,probabil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult Dana pt. rabdarea de a scrie si pt. raspuns. Mai studiez problema sa vedem ce-o iesi. Ideea e ca nici cu ghidonul standard nu m-am impacat rau, da dimpotriva, am fost incantat ca nu latea cu mult motorul, strecurandu-ma chiar f. bine printre masini la semafor. Tocmai de aceea cred ca mi-e si greu sa aleg altul acum. Chiar azi trec si pe la Romana pe la magazin.

Inca o data multumiri Dana.

Editat de Bogmad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa par rau,da' Dragstarul de 650,si-asa ,e cam "lesinat"...Doar 39 cp...Ala de 400 cc,inseamna ca are cam cu 1/3 mai putzini calutzi.Si la aceeasi greutate,ca-i identic cu 650-ul.Motoreta de Japonia, la noi,doar pt. incepatori,as zice.Dupa un sezon,n-o sa stii cum sa scapi de ea,mai repede.C-o sa vrei de 1100,probabil...

 

Stie el ce stie :D

 

 

Corect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am de 400 am mers pe ideea ca pentru inceput 1 sezon 2 e mai bine asa. Oricum si dc luam de 650 poate nu il tinea. La 400 are 32 cai...la 650 are 39...sunt 7 cai diferenta.

Nu sunt experimentat...dar pentru inceput merge! :D noi sa fim sanatosi ele sa merga....plimbari multe....si or sa vina si altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomandati reparatia Dragstarului pe un RCA la service-ul de la Dual Tours din Pipera? Sunt reprezentanta Yamaha oficiala si cel putin la adus piese am auzit ca se misca foarte bine. Alte idei sau recomandari? MULTUMESC

Editat de Bogmad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Cumpar si eu cateva componente pt. un DRAGSTAR 650 Classic:

ghidon

manson

maneta frana

scarita pasager

oglinda dreapta

semnal spate

eventual si o talpica pt. piciorul drept

 

Asfalt uscat, nu ca mine :)

 

 

maneta frana am eu, nichelata

restul e-bay

 

Oameni buni!Vreau sa imi cumpar motor.Am 3000E si as vrea sa imi cumpar Dragstarul de 650!IMI ajun banii?Sunt incepator si nu tare ma pricep de aia vreau pareri!Ms!

 

baietii au dreptate

la toamna ai sa vrei altceva

 

eu am 8000 km cu dragstar-ul intr-un an si vreo 3 luni si deja vreau 'wildstar' de 1600 cmc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi iau un set de tobe de la Highway Hawk. Am auzit insa si persoane care au fost dezamagite dupa ce le-au venit accesoriile. Aveti idee daca am vreo sansa sa gasesc pe net pe undeva cum suna tobele de la HH specifice mobrei mele? La ei pe site nu au asa ceva. :laugh:

 

....sau recomandati si alte tobe after-market?

Editat de Bogmad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offff offff.... in leg cu dragstaru 400 si 650 cmc.... e o mika diferentza la CP.... dar e diferentza la cuplu.. e altceva, nu confundati!!!! ala de 400 ccm cu pasageru trage putin mai greu fatza de fara pasager. cu ala de 400 cmc prind 140 km/h.... nu e suficient?!?!?... daca nu iatzi 1100 cmc, si e simplu.....

 

iar ghidonu meu sunt ff inalte.. stie darian :blink: .... sunt la nivelu umarului si nu simt oboseala la asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offff offff.... in leg cu dragstaru 400 si 650 cmc.... e o mika diferentza la CP.... dar e diferentza la cuplu.. e altceva, nu confundati!!!! ala de 400 ccm cu pasageru trage putin mai greu fatza de fara pasager. cu ala de 400 cmc prind 140 km/h.... nu e suficient?!?!?... daca nu iatzi 1100 cmc, si e simplu.....

 

iar ghidonu meu sunt ff inalte.. stie darian :blink: .... sunt la nivelu umarului si nu simt oboseala la asta

 

...Bre...! Don'soara (desi,la profil,e la masculin),mi-e prietena,si e mai mica de-naltime,ca mine.Asa ca stiu ce poate,si ce nu.Pt. ea, Drag-ul,de 400 sau de 650,tot monstru se numeste...Ca la greutate-s la fel. 250-ul, ii e arhi-suficient.Ca de fugit,o face la fel ca 400-e tau:140/h,cu pasager+bagaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine acolo scrie membra :D ) chiar nu stiu ce sa-i fac! :blink:

 

 

MADALIN(A) :laugh:

 

Pt. Dragstar-ul ala de 400,ar cam trebui sa fii fara (A)...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Bre...! Don'soara (desi,la profil,e la masculin),mi-e prietena,si e mai mica de-naltime,ca mine.Asa ca stiu ce poate,si ce nu.Pt. ea, Drag-ul,de 400 sau de 650,tot monstru se numeste...Ca la greutate-s la fel. 250-ul, ii e arhi-suficient.Ca de fugit,o face la fel ca 400-e tau:140/h,cu pasager+bagaj.

 

 

la mine acolo scrie membra :D) chiar nu stiu ce sa-i fac! :blink:

 

Madalina, nu vrei un Virago de 250. Practic e acelasi lucru numai ca difera putin la exterior. Are tot ce-i trebuie nou nout (cauciucuri fata-spate, placute fata-spale, baterie etc etc) + o gramada de accesorii...click pe semnatura, e ieftin! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca o sa ma descurc foarte bine cu el, m-am si plimbat cu unul si mi-a placut la nebunie :D

 

Si unul de 250 ar fi bun ca e mai usor si fuge foarte bine, insa nu gasesc. Sunt foarte rare. :laugh:

 

 

 

 

Multumesc pentru oferta, dar as vrea dragstar. E modelul meu preferat si nu cred ca o sa renunt la el foarte curand.

Bafta la vanzare! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...