halfgoddess Postat Iunie 25, 2009 Share Postat Iunie 25, 2009 iti dau semnalele mele cu tot cu stopul cruce malteza si imi dai tu unele de dragstar originale geeezzz inginere... daca japonezii au facut ceva urat la cruiserele astea, apoi alea au fost semnalele si stopu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 vand niste tobe de dragstar 650 sunt luate de pe ebay din america si sunt gaurite adica am taiat capacele din spatele tobelor urla ca dracu si cred ca le voi pune pe ale motocicletei la loc cineva interresat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 ai niste poze cu ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salutari! Cumpar si eu cateva componente pt. un DRAGSTAR 650 Classic: ghidon manson maneta frana scarita pasager oglinda dreapta semnal spate eventual si o talpica pt. piciorul drept Asfalt uscat, nu ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stebelsergiu Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Oameni buni!Vreau sa imi cumpar motor.Am 3000E si as vrea sa imi cumpar Dragstarul de 650!IMI ajun banii?Sunt incepator si nu tare ma pricep de aia vreau pareri!Ms! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 trebuie sa ai in vedere ca pe langa banii de motor iti trebuiesc si bani pt echipament. Nu da totul pe moto. Acum 3 luni eram in aceiasi dilema ca tine. Mai mult nu prea gasesti dragstar 650 la 3000. Mai bine iati unul de 400 (desi multi nu sunt de acord cu mine la chestia asta) pentru inceput e bun ca e bland...e mai ieftin si iti raman bani pt echipament si inca ceva. In mod sigur si dc iei 650 sau 400 nu asta va fii moto cu care vei ramane. Asa ca nu te strange prea tare sa o iei pe asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stebelsergiu Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Tu ce ai ales pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Prieteni Dragstar-isti, am o dilema. Trebuie sa schimb ghdionul si sincer, nu stiu daca sa optez pt. cel standard sau pt. o varianta custom. Vroiam sa va rog sa va dati si voi cu parerea sau daca stiti Dragstare 650 cu ghidoane schimbate si v-a placut ceva. Dati-va si voi cu parerea despre ce model ar da bine pe mobra. Exclud din start modelul dragbar, pt. ca fac drumuri multe si ma omoara spatele sa stau intins pe rezervor. De asemenea furca lunga mi se pare putin incomoda pe viraje. Recunosc ca nici inaltimea nu ma avantajeaza sa lungesc mainile pana la capete si prefer sa-mi intind cracii pe talpici pt. confort la drum lung. Cu multumiri, Respect Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dana A Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Buna. Si eu trebuie sa imi schimb ghidonul (cand voi avea bani) si m-am gandit la ce optiuni am. Parerea mea este ca depinde foarte tare ce inaltime ai. Eu am ajuns la concluzia ca cel mai simplu este sa ma asez pe motocicleta si sa vad unde trebuie sa imi vina mainile cand sau cu spatele drept. Apoi trebuie sa aleg unul dintre modelele care aduc manerele unde trebuie sa imi stea mie mainile pentru ca spatele sa fie drept si coatele usor flexate (exista, intr-adevar, optiunea cu riser-ele) si nu manerele care dau bine. Mai depinde si cat de lata vrei sa fie motocicleta (ghidonul schimbat poate sa o lateasca considerabil). De placut nu prea conteaza ce ne place noua, ci ce iti place tie (eu ma tot uit la ghidoanele de la Highway Hawk, spre exemplu si tanjesc sa imi iau un ghidon drept si frumos din care defapt nu voi avea niciodata - am vazut pe un Dragstar Classic negru ca al meu). Daca te intereseaza cumva Highway Hawk ai putea sa incerci sa mergi la magazinul de la Romana din pasaj si sa vorbesti cu proprietarul magazinului - el a avut un Dragstar Classic de 1100 si mie mi-a dat niste sfaturi destul de bune pana acum (chiar daca nu am cumparat de fiecare data de la el); din cate stiu este acolo dupa pranz. Sper ca nu ti-am irosit timpul. D Prieteni Dragstar-isti, am o dilema. Trebuie sa schimb ghdionul si sincer, nu stiu daca sa optez pt. cel standard sau pt. o varianta custom. Vroiam sa va rog sa va dati si voi cu parerea sau daca stiti Dragstare 650 cu ghidoane schimbate si v-a placut ceva. Dati-va si voi cu parerea despre ce model ar da bine pe mobra. Exclud din start modelul dragbar, pt. ca fac drumuri multe si ma omoara spatele sa stau intins pe rezervor. De asemenea furca lunga mi se pare putin incomoda pe viraje. Recunosc ca nici inaltimea nu ma avantajeaza sa lungesc mainile pana la capete si prefer sa-mi intind cracii pe talpici pt. confort la drum lung. Cu multumiri, Respect Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 trebuie sa ai in vedere ca pe langa banii de motor iti trebuiesc si bani pt echipament. Nu da totul pe moto. Acum 3 luni eram in aceiasi dilema ca tine. Mai mult nu prea gasesti dragstar 650 la 3000. Mai bine iati unul de 400 (desi multi nu sunt de acord cu mine la chestia asta) pentru inceput e bun ca e bland...e mai ieftin si iti raman bani pt echipament si inca ceva. In mod sigur si dc iei 650 sau 400 nu asta va fii moto cu care vei ramane. Asa ca nu te strange prea tare sa o iei pe asta Ahoi! Ia-ti unu de 650cc si cu timpul iti iei si echipament! Pentru inceput ia motorul si casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Nu vreau sa par rau,da' Dragstarul de 650,si-asa ,e cam "lesinat"...Doar 39 cp...Ala de 400 cc,inseamna ca are cam cu 1/3 mai putzini calutzi.Si la aceeasi greutate,ca-i identic cu 650-ul.Motoreta de Japonia, la noi,doar pt. incepatori,as zice.Dupa un sezon,n-o sa stii cum sa scapi de ea,mai repede.C-o sa vrei de 1100,probabil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 (editat) Multumesc mult Dana pt. rabdarea de a scrie si pt. raspuns. Mai studiez problema sa vedem ce-o iesi. Ideea e ca nici cu ghidonul standard nu m-am impacat rau, da dimpotriva, am fost incantat ca nu latea cu mult motorul, strecurandu-ma chiar f. bine printre masini la semafor. Tocmai de aceea cred ca mi-e si greu sa aleg altul acum. Chiar azi trec si pe la Romana pe la magazin. Inca o data multumiri Dana. Editat Iulie 1, 2009 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 Nu vreau sa par rau,da' Dragstarul de 650,si-asa ,e cam "lesinat"...Doar 39 cp...Ala de 400 cc,inseamna ca are cam cu 1/3 mai putzini calutzi.Si la aceeasi greutate,ca-i identic cu 650-ul.Motoreta de Japonia, la noi,doar pt. incepatori,as zice.Dupa un sezon,n-o sa stii cum sa scapi de ea,mai repede.C-o sa vrei de 1100,probabil... Stie el ce stie Corect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iulie 1, 2009 Share Postat Iulie 1, 2009 eu am de 400 am mers pe ideea ca pentru inceput 1 sezon 2 e mai bine asa. Oricum si dc luam de 650 poate nu il tinea. La 400 are 32 cai...la 650 are 39...sunt 7 cai diferenta. Nu sunt experimentat...dar pentru inceput merge! noi sa fim sanatosi ele sa merga....plimbari multe....si or sa vina si altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iulie 2, 2009 Share Postat Iulie 2, 2009 (editat) Recomandati reparatia Dragstarului pe un RCA la service-ul de la Dual Tours din Pipera? Sunt reprezentanta Yamaha oficiala si cel putin la adus piese am auzit ca se misca foarte bine. Alte idei sau recomandari? MULTUMESC Editat Iulie 2, 2009 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 ai niste poze cu ele? tobele sunt originale yamaha am un filmulet cu ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Salutari! Cumpar si eu cateva componente pt. un DRAGSTAR 650 Classic: ghidon manson maneta frana scarita pasager oglinda dreapta semnal spate eventual si o talpica pt. piciorul drept Asfalt uscat, nu ca mine maneta frana am eu, nichelata restul e-bay Oameni buni!Vreau sa imi cumpar motor.Am 3000E si as vrea sa imi cumpar Dragstarul de 650!IMI ajun banii?Sunt incepator si nu tare ma pricep de aia vreau pareri!Ms! baietii au dreptate la toamna ai sa vrei altceva eu am 8000 km cu dragstar-ul intr-un an si vreo 3 luni si deja vreau 'wildstar' de 1600 cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
star girl Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Salutare! Are cineva de vanzare un Dragstar de 250 sau 400? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) Vreau sa-mi iau un set de tobe de la Highway Hawk. Am auzit insa si persoane care au fost dezamagite dupa ce le-au venit accesoriile. Aveti idee daca am vreo sansa sa gasesc pe net pe undeva cum suna tobele de la HH specifice mobrei mele? La ei pe site nu au asa ceva. ....sau recomandati si alte tobe after-market? Editat Iulie 7, 2009 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 offff offff.... in leg cu dragstaru 400 si 650 cmc.... e o mika diferentza la CP.... dar e diferentza la cuplu.. e altceva, nu confundati!!!! ala de 400 ccm cu pasageru trage putin mai greu fatza de fara pasager. cu ala de 400 cmc prind 140 km/h.... nu e suficient?!?!?... daca nu iatzi 1100 cmc, si e simplu..... iar ghidonu meu sunt ff inalte.. stie darian .... sunt la nivelu umarului si nu simt oboseala la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 offff offff.... in leg cu dragstaru 400 si 650 cmc.... e o mika diferentza la CP.... dar e diferentza la cuplu.. e altceva, nu confundati!!!! ala de 400 ccm cu pasageru trage putin mai greu fatza de fara pasager. cu ala de 400 cmc prind 140 km/h.... nu e suficient?!?!?... daca nu iatzi 1100 cmc, si e simplu..... iar ghidonu meu sunt ff inalte.. stie darian .... sunt la nivelu umarului si nu simt oboseala la asta ...Bre...! Don'soara (desi,la profil,e la masculin),mi-e prietena,si e mai mica de-naltime,ca mine.Asa ca stiu ce poate,si ce nu.Pt. ea, Drag-ul,de 400 sau de 650,tot monstru se numeste...Ca la greutate-s la fel. 250-ul, ii e arhi-suficient.Ca de fugit,o face la fel ca 400-e tau:140/h,cu pasager+bagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
star girl Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 la mine acolo scrie membra ) chiar nu stiu ce sa-i fac! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 (editat) la mine acolo scrie membra ) chiar nu stiu ce sa-i fac! MADALIN(A) Pt. Dragstar-ul ala de 400,ar cam trebui sa fii fara (A)... Editat Iulie 8, 2009 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 ...Bre...! Don'soara (desi,la profil,e la masculin),mi-e prietena,si e mai mica de-naltime,ca mine.Asa ca stiu ce poate,si ce nu.Pt. ea, Drag-ul,de 400 sau de 650,tot monstru se numeste...Ca la greutate-s la fel. 250-ul, ii e arhi-suficient.Ca de fugit,o face la fel ca 400-e tau:140/h,cu pasager+bagaj. la mine acolo scrie membra ) chiar nu stiu ce sa-i fac! Madalina, nu vrei un Virago de 250. Practic e acelasi lucru numai ca difera putin la exterior. Are tot ce-i trebuie nou nout (cauciucuri fata-spate, placute fata-spale, baterie etc etc) + o gramada de accesorii...click pe semnatura, e ieftin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
star girl Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Eu zic ca o sa ma descurc foarte bine cu el, m-am si plimbat cu unul si mi-a placut la nebunie Si unul de 250 ar fi bun ca e mai usor si fuge foarte bine, insa nu gasesc. Sunt foarte rare. Multumesc pentru oferta, dar as vrea dragstar. E modelul meu preferat si nu cred ca o sa renunt la el foarte curand. Bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.