florin_diliul Postat Noiembrie 9, 2005 Share Postat Noiembrie 9, 2005 uitate la asta pt, urmatoarele 3 zile poate te hotarasti mai usor. ai banii astia cu sigutanta. daca o vrei ti-o pot cumpara ! http://cgi.ebay.co.uk/1989-HD-CUSTOM-SPORT...1QQcmdZViewItem sau poate iti place asta ; http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-800-INTRUDER-...1QQcmdZViewItem un harley moca aici pt cei mai mititei; http://cgi.ebay.co.uk/Harley-Davidson-Rene...1QQcmdZViewItem wawwwwwwwwwwwwwww de asta chiar ai bani daca vrei sa iti ei dragstar ; http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-1600-Wildstar...1QQcmdZViewItem FACE TOTI TOTI BANUTII ! in primavara nu mai gasesti motoare la preturile asta asa ca fa-ti iarna car ......... tu ramane sa te decizi eu raman cu dragstarul asta poate o sa mai am si altele daca vor veni zile mai bune , si ciar sant multumit de el si trage o concluzie din lincurile de mai sus ca puteam sa imi cumpar oricare dintre cele de mai sus fara probleme . eu tot de pe ebay mi-am cumparato pe amea cu 3000 de lire, poate pare scumpa fata de lincuurile pe care ti le-am dat dar mi-a placut si face toti banii. daca mai vrei alte detalii nu ezita sa ma contactezi (valabil si t. restul lumii) sant pe mesanger seara de obicei cu florin_diliul@yahoo.com bafta si fii mai hotarat tu stii ce vrei nu te lua upa gura lumii cumpara ce simti ca iti place aia e motocicleta ta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titiluka Postat Decembrie 15, 2005 Share Postat Decembrie 15, 2005 Vreau sa-mi iau Drag Star de 650. N-am deschis alt topic pt ca si eu vreau sa va intreb acelasi lucru ca si Avent. In mare raspunsurile voastre pt el m-au lamurit si pe mine dar vreau sa stiu, ce credeti voi : - e potrivit pt o fata? T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Decembrie 16, 2005 Share Postat Decembrie 16, 2005 Vreau sa-mi iau Drag Star de 650. N-am deschis alt topic pt ca si eu vreau sa va intreb acelasi lucru ca si Avent. In mare raspunsurile voastre pt el m-au lamurit si pe mine dar vreau sa stiu, ce credeti voi : - e potrivit pt o fata? T. ceau.... parerea mea ca orce fel de motor se potriveste pt o fata ca si pt un baiat daca isi cunoaste limitele si capacitatile totul depinde de ea daca reuseste sa conduca si un motor de peste 250 kg eu cunosc o fata aici in barcelona ce a avut primul motor un drag star de 650 clasic si sa descurcat perfect cu el , are chiar acceiasi inaltime ca tine,numai ca este mai solida,tipa a condus dragstarul cam un an dupa care a zis ca e prea mic si sia cumparat un harley softail care este si mai greu si mai mare...si acum se descurca perfect cu el ma dus pe mine ca pachet si cu dragstarul si cu harleyul,pe curbe pe serpentine pe autostrada se descurca tipà superb...deci este posdibil eu zic ca depinde mult de fiecare persoana,sa isi cunosca limitele si sa stie ce poate si reuseste sa tina intre picioare ceau si bafta in colectionarea urmarorului motor oricare va fii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 ... sa isi cunosca limitele si sa stie ce poate si reuseste sa tina intre picioare Bine zis Robi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_andreshan Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 salut oameni buni, sunt dan si sunt inca un roman fericit posesor de dragstar650 custom..model97,dupa cum am vazut ca sunt si alti utiizatori ai acestui forum.(ii rog sa imi spuna cum se intretine jucaria?) am apucat sa ma dau cu dragul vreo cateva saptamani din septembrie(si o data dupa anu nou...ca prea era frumos afara )....si de atunci nik...faculta problema e acum ca vreau sa il aduc cat mai aproape de un drag adevarat(cel putin cum il imaginez eu ....0: sau cum am mai vazut)aripa spate scurta...ghidon de un metru latime.....comenzi avansate...far mai mic...oglinzi....semnale mai discrete....o sa mai joasa ......evacuare care sa faca un pic de galagie.....si un filtru de aer da...adica nu am deloc fitrusi nici carcasa lui (ma rog...am improvizat eu ceva )....dar as vrea acum sa ii cumpar unul bun(filtru)...ce ma sfatuiti...de unda ar fi cel mai bine(adica ieftin si bun )sa cumpar urmatoarele piese: filtrul de aer(am o oferta de k&n special de yamaha dar e 11 mil!!!!!..de la highway-hauk..romana) ghidon de drag...wide comenzi avansate ...da nu cu nusiucate sute de euro(ca am 1,86!inaltime) semnale... si alte piese custom pentru "dragul" meu siu de louis si h-h..ca furnizori) merita sau nu sa ma apuc de customizat,voi ce spuneti?nu vreau nici sa stric frumusete de motor daca cineva a mai facut treaba asta il rog sa ma indrume si pe mine.....sau daca ma puteti sfatui in orice fel ...feel free to do it numai bine si astept raspunsurile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 io zic sa iei legatura cu robi poate te ajuta el cu ceva sfaturi uite unul modificat de el http://www.robychoppers.as.ro/dragstar1.html cat despre intrebarea merita sa-l modifici?asta numai tu stii dar in principiu o moto facuta exact cum vrei tu iti aduce mari satisfactii si nu o strici daca te duci la cine trebuie sfatul meu e sa iei legatura cu baieti care cu asta se ocupa nu cu tot felul de "meseriasi" bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 eu nu inteleg,motoru din poza e al tau? ce nu e in regula cu el? B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Black, crede ca asa vrea să-l aducă. Vere Dan, problema ta e simpla-daca nu dispui de f. multi bani, cumpara pioese de la Louis-gasesti tot ce ai cerut tu la preturi ok, sa zicem. Daca vrei calitate comanzi HH, cruisercustomizing sau licitezi de pe ebay american piese de la americani-dar la custom tre sa o dfuci bine pecuniar, ca altfel te costa. Eu mi-am comand de la HH un ghidon pe care am dat 4 milioane in Ungaria-la noi la Romana dădeam 6. Bafta si asteptam modificarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_andreshan Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 multumesc de interes poza atasata este cam cu as vrea sa arate...desigur nu cred ca o sa ii schimb si roata spate ca in poza ,adica nu acum. dar un filtru mai ieftin ..cu tot cu suport(carcasa)stiti unde pot gasi sau credeti ca acelak&n e o oferta buna (poate nu stiu eu preturile pietei si mi se pare mult 11mil inca o ontrebare...daca nu ii cumpar filtrul original....mai trebuie sa umblu la motor,ca evident nu va primi aceeasi cantitate de aer ? tevile de esapament pot fi facute din orice tiava de metal...sa zic de 1-2mm in perete sau sunt niste reguli.. ps:acesta e 'dragul' meu ....nu ma alte poze pt ca nu e in bucuresti motorul cu respect,varu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Vad ca te invarti si prin Baia Maia, vezi ca in Satu Mare e o gasca de motociclisti, ei au 3 sau 4 dragstare. Iar intretinerea si customul il fac la un atelier din Debrecen, daca nu ma insel. Incearca sa dai de ei, sigur te vor ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_andreshan Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Vad ca te invarti si prin Baia Maia, vezi ca in Satu Mare e o gasca de motociclisti, ei au 3 sau 4 dragstare. Iar intretinerea si customul il fac la un atelier din Debrecen, daca nu ma insel. Incearca sa dai de ei, sigur te vor ajuta. da m-am intalnit cu ei la liniutele de pe aeroportul din baia mare,de castane...vara trecuta cred ca au un club; viking..da nu mai stiu cum.....sunt de treaba,si am sa ma duc la ei ...dar abia in vara,ca acum sunt in bucuresti numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 multumesc de interes poza atasata este cam cu as vrea sa arate...desigur nu cred ca o sa ii schimb si roata spate ca in poza ,adica nu acum. dar un filtru mai ieftin ..cu tot cu suport(carcasa)stiti unde pot gasi sau credeti ca acelak&n e o oferta buna (poate nu stiu eu preturile pietei si mi se pare mult 11mil inca o ontrebare...daca nu ii cumpar filtrul original....mai trebuie sa umblu la motor,ca evident nu va primi aceeasi cantitate de aer ? tevile de esapament pot fi facute din orice tiava de metal...sa zic de 1-2mm in perete sau sunt niste reguli.. ps:acesta e 'dragul' meu ....nu ma alte poze pt ca nu e in bucuresti motorul cu respect,varu 11 mil pe filtru e mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nightmare Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 multumesc de interes poza atasata este cam cu as vrea sa arate...desigur nu cred ca o sa ii schimb si roata spate ca in poza ,adica nu acum. dar un filtru mai ieftin ..cu tot cu suport(carcasa)stiti unde pot gasi sau credeti ca acelak&n e o oferta buna (poate nu stiu eu preturile pietei si mi se pare mult 11mil inca o ontrebare...daca nu ii cumpar filtrul original....mai trebuie sa umblu la motor,ca evident nu va primi aceeasi cantitate de aer ? tevile de esapament pot fi facute din orice tiava de metal...sa zic de 1-2mm in perete sau sunt niste reguli.. ps:acesta e 'dragul' meu ....nu ma alte poze pt ca nu e in bucuresti motorul cu respect,varu Varule ai trecut astazi pe la mine si nu ai inteles nimic dupa cum vad.Mai treci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_andreshan Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 cand am vazut anuntul cu farul acela....am banuit ca esti tu eu incerc sa adun aici cat mai multe informatii...ca vointa exista iti respect parerea dar tot trebuie sa fac ceva,iar faptul ca nu e usor.......nu ma dezarmeaza (deocamdata ) oricum multumesc pentru timpul acordat,,si sper ca o sa am ce sa iti arat vara asta varu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Februarie 6, 2006 Share Postat Februarie 6, 2006 Varule ai trecut astazi pe la mine si nu ai inteles nimic dupa cum vad.Mai treci Pot să trec si eu să vad daca inteleg ceva? Ce filtzru te intereseaza, de ulei sau de aer. Oricum, pe amandoua le gasesti la Louis. www.louis.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black raven Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 asa mai vii de acasa ca asa vrei sa arate!TOUCHE Black! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 7, 2006 Share Postat Februarie 7, 2006 am vorbit cu varu azi pe messenger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Iulie 22, 2007 Share Postat Iulie 22, 2007 salut!de cateva zile am intrat in posesia unui drag star 650 si m-ar interesa un manual,carte tehnica,cum vreti voi sa-i ziceti...sau macar ceva informatii ca de ex. ce ulei vrea in motor...ce ulei vrea in grup?...ce filtru de ulei?...de unde cumpar consumabilele....unde gasesc coburi si suporti de coburi...cu ce curatati petele de oxid de pe suprafetele cromate?...hai turnati tot ce stiti!!!!!va rooooooog!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 23, 2007 Share Postat Iulie 23, 2007 bravo Marian-e,hai cu poze. ulei:10w40 semisynth pt motor, GL5-80w90 pt grup,filtru ulei Champion X302. cel mai bine,vorbeste cu userul Barna. pt manual,incearca aici: /index.php?showtopic=18892 /index.php?showtopic=13890 /index.php?showtopic=16831 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atash Postat Iulie 24, 2007 Share Postat Iulie 24, 2007 colega wellcome to the jungle..... eu am bagat motul 7100 la motor....2,6 litri de 20w50 ca deh e cald rau pe la noi si a mea vede mult oras cu stat la stopuri o gramada. la cardan tot motul si au intrat vreo 200 de grame. filtru de ulei s-a potrivit KN145. toata distractia a fost saptamana trecuta 60x3 litri motor=180; 1x1litru cardan=35; 1x1filtru=40 in total vreo 260 de lei dar merita! pentru curatat crom vezi ca se gasesc niste solutii strainesti pe la supermarketuri gen carrefour dar sunt la 30-40 lei tubul. in orice caz, felicitari pentru alegere! a mea cel putin rupe asfaltul ... si, evident, baga poze! PS: daca gasesti manual pentru dragutza trimite-mi si mie un link functional.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 pt manual drag star,am gasit 2 variante: ftp://games.1stclass.ro/manuale_moto/Yama...ners_Manual.pdf ftp://games.1stclass.ro/manuale_moto/Yama...ners_Manual.pdf B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 pt fanii dragstar650,am lipit cateva topicuri cu tema asta,sa va fie mai usor.,.. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Herr Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Imi prind bine si mie astea, doar pt studiu, sper sa nu am nevoie de ele pt reparatii la motor! TFFT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat August 13, 2007 Share Postat August 13, 2007 Salut, Pt. fanii/posesorii de Dragstar 650 linkul http://forums.delphiforums.com/sgmfa/start va duce la un forum (american) dedicat modelului. Gasiti informatii gramada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoneS Postat August 17, 2007 Share Postat August 17, 2007 Salve Sunt posesor de Dragstar1100 de o luna si ceva ... Esto o motoreta excelenta , insa acum am o problema. Releul de incarcare a decedat , sau cel putin asa cred eu. Bateria noua pusa de 1 zi a murit.Am pus aparatul de masura pe bornele bateriei si imi indica doar 11,97V indiferent de turatia motorului. Are cineva o solutie, inafara de cumpararea unui releu nou (deja este comandat dar vine in o luna) Multzam Grija maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.